ga naar de dokter want dit is echt niet fris.
Laten proeven dat is een, maar zelf?
Big No-No
quote:dat vraag ik me nou wel eens af. Maakt dat veel uit? En wat kan je echt beter NIET eten?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:57 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Dat hangt vast en zeker af van wat je gegeten hebt...
vrouwen enlighten me
quote:Koffie he.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:58 schreef merino het volgende:[..]
dat vraag ik me nou wel eens af. Maakt dat veel uit? En wat kan je echt beter NIET eten?
vrouwen enlighten me
Maar ondertussen willen ze wel gepijpt worden en laten slikken..... Dus je als je meid het binnen krijgt isset wel ok
tuurlijk heb ik wel eens geproefd, je moet toch weten wat de vrouwen proeven.
quote:hehe ben ik even blij dat ik sinds kort bijna compleet op thee ben overgeschakelt
Op dinsdag 17 februari 2004 16:59 schreef Mondo_Generator het volgende:[..]
Koffie he.
[Dit bericht is gewijzigd door PsychoDude_666 op 17-02-2004 17:04]
quote:Precies, dat vind ik dus ook.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:01 schreef koningkaas het volgende:
bijna 100% van alle mannen zegt het nooit gedaan te hebben maarja , het is ook zo moeilijk om toe te geven he jongens,tuurlijk heb ik wel eens geproefd, je moet toch weten wat de vrouwen proeven.
quote:Precies, hoezo zou het voor ons viezer zijn dan onze vriendin? En als zij er geen moeite mee heeft.. vind ik dat je best kunt proeven. Vind het niet eens zo heel gek.. Het is alleen natuurlijk niet zo dat iedereen hiervoor durft uit te komen. Maar echt hememaal ziek is dit dus niet.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:01 schreef Nicket het volgende:
Wat zitten al die mannen hier van iee uuuh oohhhh..Maar ondertussen willen ze wel gepijpt worden en laten slikken..... Dus je als je meid het binnen krijgt isset wel ok
quote:hoezo hebben wij geen keus? staat er in de grondwet dat jullie in onze mond mogen kwakken?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:11 schreef dyzrz het volgende:
dafjedaf ofzo
jullie meisjes moeten het lekker vinden .... (Jullie hebben geen keus)
maar je EIGEN sperma proefen neh thnx........
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:09 schreef dafjedaf het volgende:
jullie zijn raaaaar.... je bent toch nieuwsgierig? kan me niet voorstellen dat je het niet gaat proeven. ik vind het juist lekker om het in mn mond te krijgen, zie het probleem niet... maar goed: koffie is echt minder, sterke kruiden, roken, bier, etc. fruit (vooral citrus) is juist prima *allemaal aan de appelsientjeee!!!* en gewoon zoete dingen. jongens die daarna niet met je willen zoenen vind ik wel een beetje triest eigenlijk, maar ik ga daarna toch altijd meteen mn tanden poetsen of cola drinken ofzo, want het idee dat die dingetjes mijn tandvlees proberen te bevruchten vind ik dan wel weer heel bah
quote:Ja, heel raar ja. Maar ik hoef dat niet in mn bek te hebben
Op dinsdag 17 februari 2004 17:09 schreef dafjedaf het volgende:
jullie zijn raaaaar.... je bent toch nieuwsgierig? kan me niet voorstellen dat je het niet gaat proeven. ik vind het juist lekker om het in mn mond te krijgen, zie het probleem niet... maar goed: koffie is echt minder, sterke kruiden, roken, bier, etc. fruit (vooral citrus) is juist prima *allemaal aan de appelsientjeee!!!* en gewoon zoete dingen. jongens die daarna niet met je willen zoenen vind ik wel een beetje triest eigenlijk, maar ik ga daarna toch altijd meteen mn tanden poetsen of cola drinken ofzo, want het idee dat die dingetjes mijn tandvlees proberen te bevruchten vind ik dan wel weer heel bah
quote:Tuurlijk!
Op dinsdag 17 februari 2004 16:59 schreef Herr.Flick het volgende:
ja, ik heb tijdens het rukken ooit heel m'n kop vol gespoten.
quote:mee eens, kom nou, ik moet niks hoor
Op dinsdag 17 februari 2004 17:54 schreef dafjedaf het volgende:[..]
hoezo hebben wij geen keus? staat er in de grondwet dat jullie in onze mond mogen kwakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |