Denk dat Utrecht een trainer uit de ''A-categorie'' wilde halen, sponsors komen sneller aan met geld als er een 'naam' aan het roer staat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:14 schreef Stpan het volgende:
! Goed van Willem dat hij weer eens een eredivisieclub onder handen gaat nemen.
Supporters van FC Utrecht: even een fikse nederlaag tegen Ajax incalculeren, maar verder niets aan de hand.
Wat ik dan weer niet begrijp: Willem en Co zijn qua speelstijl dan wel vergelijkbare trainers, maar hoe komt het op in de hoofden om wanneer Mr. Discipline afzegd Mr. Goedzak.
Willem staat toch bekend als iemand die van Marokkanen houdt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:56 schreef RayMania het volgende:
Hoezo dat Amin, is hij erop tegen dan?
Wist ik niet, maar nu welquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:20 schreef AminBen het volgende:
[..]
Willem staat toch bekend als iemand die van Marokkanen houdt.
serieus hoor, hij is vaak cynisch maar Marokkaanse voetballers waar hij mee heeft gewerkt looft hij altijdquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar nu wel. Komt dan trouwens wel uit dat Boussaboun weg is.
Nee, de Voetbal Insite zeikerds onderkennen dat Willem daar als een clown zat en niet als trainer/kenner.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En de Voetbal Insite zeikerds onderschatten Willem's capaciteiten als trainer.
Hij looft de meeste voetballers met wie hij gewerkt heeft. Het maakt geen zak uit of het een Marokkaan is of niet. Als je dan onderscheid gaat maken dan ben je... (vul zelf maar in)quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:29 schreef AminBen het volgende:
[..]
serieus hoor, hij is vaak cynisch maar Marokkaanse voetballers waar hij mee heeft gewerkt looft hij altijd![]()
Slechte ervaringen gehad ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:23 schreef vingerplant het volgende:
Als trainer is hij ok, en dan vooral zijn spelopvatting. Jammer dat hij naar Utrecht gaat, die 'fans' verdienen hem niet.
Met afstand het meest respectloze publiek dat ik ken. Ze waren 12 jaar geleden leuker toen er maar 3000 man zat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Slechte ervaringen gehad ?![]()
[afbeelding]
achja, als hij er steeds maar weer op hamert dat Marokkanen bij hem altijd na de training bleven om nog wat aan hun techniek te werkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij looft de meeste voetballers met wie hij gewerkt heeft. Het maakt geen zak uit of het een Marokkaan is of niet. Als je dan onderscheid gaat maken dan ben je... (vul zelf maar in)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Nee, de Voetbal Insite zeikerds onderkennen dat Willem daar als een clown zat en niet als trainer/kenner.
Als trainer is hij ok, en dan vooral zijn spelopvatting. Jammer dat hij naar Utrecht gaat, die 'fans' verdienen hem niet.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef DeVinger het volgende:
Gaat hij ooit nog wel eens trainen?
Hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Jammer dat hij naar Utrecht gaat, die 'fans' verdienen hem niet.
Tja, we kunnen nu niet allemaal voor dezelfde club zijnquote:
Toen ze bij respectievelijk Feyenoord en Ajax werkten konden ze prima met elkaar opschieten toch? Kan me in ieder geval herinneren dat Van Gaal eens de zoon van Willem een Ajax-shirt aantrok bij een programma van Vermeegen en dat ze daarin vaker samen items hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Leuke club voor WIllem inderdaad
Ik ben benieuwd naar de persconferenties met hem en Van Gaal na de wedstrijden tegen AZ
Deze persconferentie was al geniaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Leuke club voor WIllem inderdaad
Ik ben benieuwd naar de persconferenties met hem en Van Gaal na de wedstrijden tegen AZ
Klopt en toch is het daarna weer misgegaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Toen ze bij respectievelijk Feyenoord en Ajax werkten konden ze prima met elkaar opschieten toch? Kan me in ieder geval herinneren dat Van Gaal eens de zoon van Willem een Ajax-shirt aantrok bij een programma van Vermeegen en dat ze daarin vaker samen items hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |