ff off-topic: De spelregel is volgens mij (correct me if i'm wrong) dat een keeper in de vijfmeter niet aangevallen mag worden. Dan kun je weer discussieren wat "aanvallen" is, maar dit leek mij wel degelijk aanvallen dus had het doelpunt afgekeurd moeten worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij mag wel eens een bril kopen , want wat er nu fout is aan die goal van de Rangers is mij een raadsel ... (de speler was gewoon het eerst op de plaats waar de bal kwam)
De keeper mag idd niet aangevallen worden, maar de speler mag wél naar de bal gaan, in dit geval is de speler vooral éérst bij de bal waardoor hij in de weg van de keeper komt te staan.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Schupi het volgende:
[..]
ff off-topic: De spelregel is volgens mij (correct me if i'm wrong) dat een keeper in de vijfmeter niet aangevallen mag worden. Dan kun je weer discussieren wat "aanvallen" is, maar dit leek mij wel degelijk aanvallen dus had het doelpunt afgekeurd moeten worden.
Vooral met Gille Van Binst natuurlijk ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef tong80 het volgende:
Joost als Belg waar is ie mee te vergelijken ?Goedhals Coppens ?
Dat vond ik dus niet , volgens mij was de speler gewoon eerder bij de bal zelf dan de doelman. Zolang de doelman de bal niet klemvast heeft mag je "storen" en "naar de bal gaan" hé ... Het contact kwam volgens mij maar nadat de speler bij de bal was ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
Dat 5 meter gebied is er niet voor niks. Het is als speler verboden lichamelijk kontakt te hebben met de keeper in dat gedeelte. Deze speler liep bijna de doelman het doel in terwijl de keeper de bal al vast had.
Coppens kon destijds zelfs naar Barcelona en het grote Real Madrid volgens de geruchten, maar in die tijd was je als speler nog aan handen en voeten gebonden aan je club. Beerschot wilde hem nooit laten gaan. Legendarisch zijn de verhalen van die keer toen Coppens na een blessure met de reserven moest meespelen en er daar 5 keer zoveel volk naar kwam kijken dan de dag erna naar de eerste ploeg ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef tong80 het volgende:
Maar Coppens is wel jullie Garincha. Ik heb beelden van hem gezien daar kan niemand aan tippen. Onbekend voor de meesten en raar genoeg nooit nationaal kampioewn m,et Beerschot. Maar wat eenj dribelaar. Het is mijn beste voetballer uit België ooit.
Daar was Beerschot niet goed genoeg voor hé, en bij pakweg Anderlecht liepen met Mermans enzo ook nog een paar héél sterke spelers rond ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:22 schreef tong80 het volgende:
Maar Joost het blijft raar dat ie mooit kampioen werd
Mooie verhalen over Coppens zijn meer iets voor De Eregalerij inderdaad...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was Van Hanegem, waar dit topic toch over gaat, niet zo'n dribbelaar.
Maar Willem zou wel genieten als ie dit allemaal lasquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was Van Hanegem, waar dit topic toch over gaat, niet zo'n dribbelaar.
Ik zet daar zonder twijfel nog Rensenbrink voor ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:32 schreef tong80 het volgende:
De Kromme staat bij mij wel als derde in het rijtje beste Nederlandse voetballers ooit achter Cruijff en van Basten heb je Willem.
Hij kon beter voetballen dan Cruyff ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Staat bij mij op 4. Serieus.Miskend talent.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:56 schreef tong80 het volgende:
En nu weer over Willem.
Die kon zéker niet beter voetballen dan Cruyffquote:
CSKA is ook maar een matig ploegje hoor. Vorig jaar was gewoon een uitschieter net zoals Feyenoord in 2002.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:49 schreef Leatherface het volgende:
Willem kan echt zo ongelooflijk cynisch zijn![]()
Tijdens de Uefa Cup - Finale vorig jaar beging ie wel een flinke blammage toen ie over CSKA Moskou sprak als een team van het niveau Willem II. Stond hij wel raar te kijken toen de Russen in de tweede helft over Sporting heenwalsten
Dat stukje over de uitspraak van Ball (Ball/Boll)quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Geweldig. Net ook al over Ball, zei Bos81. Goed hoor.
hij keek anders best sjagrijnig bij tijden.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat is juist het leuke, Tom heeft ook wel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |