quote:Op maandag 30 juli 2007 21:01 schreef DrDentz het volgende:
(dit seizoen wordt een drama voor FC Utrecht)
Wat zei ie toen eigenlijk?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:02 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Tja, sinds die genante vertoning bij Voetbal Insite toen hem gevraagd werd naar die rellen door die Marokanen is Willem wat mij betreft zwaar door de mand gevallen.![]()
Wat een ruggegraatloze loser zeg.![]()
Veel ervaring, maar ik weet niet of hij in het 'nieuwe voetbal' wel mee gaat. We zullen het merken, bij Utrecht verwachten ze meer dan een gezellige ouwehoer aan de bar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:33 schreef iruub het volgende:
Ik geloof helemaal niet in het "willem van Hanegem"effect. Deze man heeft zijn tijd m.i. gehad maar heeft natuurlijk wel een schat aan ervaring op voetbalgebied. Lijkt me meer iemand waarmee je gezellig een middagje mee gaat borrelen.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:46 schreef Beschouw het volgende:
Ze hebben in dit topic weinig respect voor ouwe lullen![]()
Onzin, maar het tijdperk V. Hanegem op het veld is gewoon voorbij, ben ik bang. Wie weet laat hij mij zien dat ik fout zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:46 schreef Beschouw het volgende:
Ze hebben in dit topic weinig respect voor ouwe lullen![]()
Vergeet niet dat van Loen & Nascimento de trainers zijn, en Willem de coach.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onzin, maar het tijdperk V. Hanegem op het veld is gewoon voorbij, ben ik bang. Wie weet laat hij mij zien dat ik fout zit.
Ja, da's bijna 35 jaar geleden man. Willem is nooit een wereldwonder als coach geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
Het Nederlands elftal van 1974 is laatst gekozen tot op 2 na beste elftal ooit. Van Hanegem werd in Zuid Amerika na dat tournooi gekozen tot beste speler. Om hem even in perspectief te plaatsen.
Ok, ik gun het hem ook wel hoor, en Utrecht heb ik ook weinig tegen, ik denk gewoon dat hij als coach een beetje is blijven hangen in vroegere tijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat van Loen & Nascimento de trainers zijn, en Willem de coach.
Ik denk dat ie absoluut nog van waarde kan zijn iig.
Hij is al lang geen coach meer geweest, dus een recent voorbeeld heb ik niet voor je. Wel vond ik hem tijdens het EK (met Dick) helemaal geen sterke indruk maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
Waarom is ie blijven hangen in vroegere tijden
Geef eens een voorbeeld waarom dat het geval zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |