Hij schapte weten, en hij wist veel over wat je weet.
Het is een Franse psycholoog tussen ca.1850 en 1910.
quote:Welkom Muppet,
Op dinsdag 17 februari 2004 13:39 schreef Muppet64 het volgende:
Alfred Binet dat is de man van de iq test
Eerste post en meteen raak !
Netjes hoor.
quote:Eenen Engelschen Dichter?
Op dinsdag 17 februari 2004 15:57 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
quote:neen, geen Engelsman, en zijn schrijfsels waren niet in de vorm van gedichten
Op dinsdag 17 februari 2004 15:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Eenen Engelschen Dichter?
quote:Meneer komt wel van die kant van het Nauw van Calais of is Meneer toch continentaal?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:08 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
neen, geen Engelsman, en zijn schrijfsels waren niet in de vorm van gedichten
quote:meneer komt zelf geheel niet uit Europa
Op dinsdag 17 februari 2004 16:11 schreef Dagonet het volgende:[..]
Meneer komt wel van die kant van het Nauw van Calais of is Meneer toch continentaal?
quote:Meneer was koloniaal staatsman?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:15 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
meneer komt zelf geheel niet uit Europa
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:21 schreef Dagonet het volgende:[..]
Meneer was koloniaal staatsman?
quote:Meneer was Yank?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:28 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
, staatsman toen zijn land onafhankelijk werd
quote:deze benaming zou hem als hij vandaag de dag geleefd had zeker niet bekoren, de toen op expansie gerichte Verenigde Staten van Amerika zag hij als een bedreiging en hun staatsvorm was in de ogen van meneer zeer verwerpelijk
Op dinsdag 17 februari 2004 16:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Meneer was Yank?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:58 schreef Dagonet het volgende:
Meneer was Símon Bólivar?
quote:Noord-Amerika, trouwens hij is naar Europa geweest: hij heeft een tijdje in Frankrijk en Spanje geleefd
Op dinsdag 17 februari 2004 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Op welk continent was Meneer woonachtig toen hij het eerbiedwaardige ambt van staatsman bekleedde?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Het is niet Robert Livingston toch? In een jeugdig plaatje?
quote:Mentale notitie, dit keer in onuitwasbare inkt: Noord Amerika =! VS
Op dinsdag 17 februari 2004 22:41 schreef zakjapannertje het volgende:, nogmaals geen Amerikaan, meneer is bovendien geboren eind 18e eeuw en stierf halverwege de 19e eeuw
Ik ga op zoek naar landkaarten omstreeks die tijd .
Maar dat zal 'm ook wel weer niet zijn
Eitje.
quote:Ik zag uw naam staan en wíst dat het verlossende antwoord er was. Mijn dank.
Op woensdag 18 februari 2004 00:33 schreef OllieA het volgende:
Dat is Lucas Alamán, minister onder Bustamante.Eitje.
quote:
A Mexican statesman and historian of great merit, b. at Guanajuato in Mexico, of Spanish parents, 18 October, 1792; d. in the city of Mexico, 2 June, 1853. He received his early education in the city of Mexico, went to Spain and France in 1814, and returned to America in 1815. He made a second voyage between 1815 and 1823; in 1824 he became Secretary of State of the Mexican Republic. Alaman was a moderate Republican, and, therefore, violently persecuted by the extremistic factions in 1834, and compelled to hide for a full year. After 1836 he dedicated himself to literary and historical work until 1851, when Santa Ana recalled him to the post of Secretary of State. His two monumental works are: "Disertaciones sobre la Historia de la Republica mexicana" (Mexico, 1844), and "Historia de México, desde los primeros movimientos que prepararon su independencia en el ańo de 1808, hasta la época presente" (Ibid., 1849). With the exception of the (now antiquated) conceptions of the primitive condition of the Mexican Indians, these works are of standard value.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:33 schreef OllieA het volgende:
Dat is Lucas Alamán, minister onder Bustamante.Eitje.
quote:kon even niet op zijn naam komen, maar ik wist zeker dat ik 'm kende
Op donderdag 19 februari 2004 12:54 schreef zakjapannertje het volgende:
Alois Alzheimer
quote:Sterk hoor!
Op donderdag 19 februari 2004 12:54 schreef zakjapannertje het volgende:
Alois Alzheimer
quote:Hmm, ik ben erg in de verleiding om hier nog een kwinkslag aan te wagen!
Op donderdag 19 februari 2004 13:27 schreef Bimmel het volgende:[..]
kon even niet op zijn naam komen, maar ik wist zeker dat ik 'm kende
Wees welkom, beste SportsInundated.. eh.. SportsIntegra...quote:Op maandag 23 februari 2004 11:40 schreef SportsIllustrated het volgende:
Wat een leuk spelletje! Hebben jullie bezwaar als ik meedoe?
Is dit een grappenmaker?
mais non!quote:Op maandag 23 februari 2004 12:35 schreef zakjapannertje het volgende:
meneer is een acteur, die speelde in een film zoals The Green Mile?
hangen zijn werken in een Parijs' museum?quote:Op maandag 23 februari 2004 16:11 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer was artiste.
Is die mevrouw met boek achter hem een hint ?quote:Op maandag 23 februari 2004 16:11 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer was artiste.
Deze niet, anders.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:09 schreef beeer het volgende:
Beeldend kunstenaar natuurlijk. Van soft-homoerotische illustraties gok ik zo.
Ben jij die zwarte of die witte, OllieA ?quote:Op maandag 23 februari 2004 23:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Deze niet, anders.
[afbeelding]
Ik hou het op een tuberculeus dichtertje.
Hm, hier zou ik heel gevat op moeten reageren, gezien de traditie in RJP, maar hoe ik me ook afbeul, het lukt niet.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:34 schreef sooty het volgende:
[..]
Ben jij die zwarte of die witte, OllieA ?
Beeer vindt dit al al leuk genoeg.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hm, hier zou ik heel gevat op moeten reageren, gezien de traditie in RJP, maar hoe ik me ook afbeul, het lukt niet.![]()
Grmblquote:Op maandag 23 februari 2004 23:57 schreef beeer het volgende:
Gevat Ollie. Héél gevat.
Nee, helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:03 schreef sooty het volgende:
[..]
Beeer vindt dit al al leuk genoeg.
Betekent dat dan niks voor je ?
De RJP-traditie voorschrijft hier de grmbl-smiley boven de noumoe-smiley, Ollie.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:03 schreef OllieA het volgende:
[..]
Grmbl![]()
Ja, dat kloteplaatje van die artiste van Gellius.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:20 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Wat is er met het forum gebeurd?Het ziet er allemaal anders uit en ik kan al mijn briljante posts niet meer vinden en dus ook niet of iemand anders daar iets gevats op heeft teruggezegd waar ik dan weer heel ad rem op kan reageren en, nou, ik word er helemaal confuus van.
Gelukkig isRJP
er nog. Puik sfeertje ook, hier. Staat er nog een plaatje open?
Pffflllllrrrr. Van jou neem ik niets aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:31 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
En hopla, een snelreactie. Gewoon om te zeggen dat sooty zelf een mietje is. Zal hem leren.
Batuwu, ga jij nou eens even Viola Holt raden in RJP-domkoppen. Het moet een feest van herkenning voor je zijn, daar.quote:Laat ik dan eens gokken dat dit een jonge Marcel Duchamp is.
Skiep! Wat een vreugde jouw Modagliani weer eens te mogen zien in dit topic. Maar je moet niet gelijk zo interessant willen doen hoor. Niemand die ooit van Jean Gorin gehoord heeft. Volgens mij bestaat die gewoon helemaal niet.quote:Jean Gorin
Bimmel. Natuurlijk is het een Fransoos. Dat zie je wel aan die subtiel bevochtigde lippen em die wijkende kin. Het valt me tegen dat Batuwu, in een vorig leven een begenadigd frenoloog, dat niet opgemerkt heeft.quote:Fransoos
Kijk anders nog eens goed naar het plaatje. Zie jij deze weke jongeling al met zijn kippeborst dampend van het zweet in een lederen voorschoot? Zware hamers optillen en dreunend neer laten komen? En 's avonds bestoft en onwelriekend een pul bier achteroverslaan en zijn vrouw bruut nemen?quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:12 schreef zakjapannertje het volgende:
meneer houwt beelden bij voorkeur op graniet?
ah, ik kon het me al zo weinig voorstellen dat op de achtergrond een beeld gemaakt door hem te zien was, ik las dus beeldhouwer ergens waar dat niet werkelijk stondquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kijk anders nog eens goed naar het plaatje. Zie jij deze weke jongeling al met zijn kippeborst dampend van het zweet in een lederen voorschoot? Zware hamers optillen en dreunend neer laten komen? En 's avonds bestoft en onwelriekend een pul bier achteroverslaan en zijn vrouw bruut nemen?
Ik niet.
Mijnheer legde zijn kunst gevoelig op de plaat.
Henri Cartier-Bresson opzekers!quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:48 schreef Scipio het volgende:
Henri Cartier-Bresson wellicht, heer Gellius?
Vroeger kregen we dan nog wel eens een verhaaltje wie de goede man / vrouw dan wel was en zo...quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Henri Cartier-Bresson opzekers!
Nu de mannen weer van de jongens onderscheiden zijn: Plaatje!
Onzin. Dit is RJP voor dummies niet. Degene die het geraden heeft mag nu over de hoofden van de falers piesen, terwijl dezen zich met het schaamrood op de kaken op de encyclopedie storten. Onwetendheid dient niet beloond te worden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vroeger kregen we dan nog wel eens een verhaaltje wie de goede man / vrouw dan wel was en zo...![]()
Heer gellius, een ware cultuurliefhebber zou een dergelijke attitude zeker niet aannemen. U kunt niet van een ieder hier verwachten, een encyclopedische kennis te bezitten over elke vage Franse Kunstenaar of Italiaanse politicus. Naast ontspanning kan RJP eveneens dienen voor het vergroten van de kennis van de deelnemers, juist door van dit soort vage figuren enige info on-line te gooien.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Onzin. Dit is RJP voor dummies niet. Degene die het geraden heeft mag nu over de hoofden van de falers piesen, terwijl dezen zich met het schaamrood op de kaken op de encyclopedie storten. Onwetendheid dient niet beloond te worden.
Scipio, de nostalgistquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:09 schreef Scipio het volgende:
De pretentie groeit minstens in gelijke mate met de hoeveelheid delen!
Ik kan mij nog herinneren dat hier plaatjes werden gepost die in één oogopslag werden herkend en die wellicht niet zouden misstaan in het domkoppen-topic.
Heb geen voorraadje plaatjes achter de hand. ga vanavond wel even verzamelen.
meneer was stamhoofd van de, zeg maar, Zweedse afdeling?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:32 schreef Gellius het volgende:
Oost is altijd best, zeg ik je.
was het plaatje niet zichtbaar dan??
Nou, daar zijn we dan alweer. Eigenlijk voor dummies hč, deze.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:48 schreef Scipio het volgende:
Rurik wellicht?
volgens bronnen op internet zou hij vrijwel zeker uit Jutland komen, in Denemarkenquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:50 schreef Gellius het volgende:
Hmm. 'Zweden' bestond in zijn tijd niet echt natuurlijk. Ik gok dat hij eerder uit het huidige Finland afkomstig is, maar eerlijk is eerlijk: zeker weten doe ik het niet.
Nou, kijk eens aan.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
volgens bronnen op internet zou hij vrijwel zeker uit Jutland komen, in Denemarken
Het lijkt me een heel geschikt figuur voor een biografie, Gellius.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:23 schreef Gellius het volgende:
Het sterke is dus dat het dezelfde meneer is, hč? Dat we dat even helder hebben, voor we aan het spelletje beginnen..
Dus ik stel voor, dat we nu aan het spelletje beginnen. Want zometeen ben ik weg..
Nee, dit is Bukowski (rechts). In een vroege editie van RJP al eens geplaatst door ondergetekende.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:04 schreef pyl het volgende:
Is het dan toch Charles Bukowski?
Het is! Het is!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:13 schreef Katso het volgende:
Is het Ezra Pound?
In a way, yes.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:00 schreef Scipio het volgende:
Doch wel een scribent?
Ach, het steekt, hč?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:10 schreef Scipio het volgende:
Canadese cartoonisten... En u beschuldigt mij van interessant doen!
De hartelijke groeten aan dat leukste meisje dan maar. Iemand anders een fijne plaat? Ik ben er weer even doorheen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:36 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Tot uw grote spijt moet ik het leukste meisje van de wereld van de trein gaan halen. Mijn Pruisische cartoonist moet dus even wachten.
Gunst, is dit nou Sid Meier?quote:Zakjapje:
Sid Meier, schijnt Nederlandse wortels te hebben, trouwens
Ik merk al dat u ook door dit heerschap in deze poel des verderfs bent geslingerd. Ik leef met u mee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:16 schreef Gellius het volgende:
Mag ik dan in afwachting van het volgende plaatje even eer betonen aan:
Sid Meier
.
Nu weer 'n dooie hoor!
Incorrect. Hoewel wel oorlogsgerelateerd.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:47 schreef beeer het volgende:
Weet je? Het is perikelend dat de dame in kwestie zo plots veranderd is in een onzichtbaar plaatje. Maar omdat het een Nederlandse betreft zal het wel--hoe kan het ook anders?--een verzetsstrijdster zijn. Uw beurt, Gellius.
Nee, 't is (was) Etty Hillesum. Ouwe zooi.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:09 schreef beeer het volgende:
Ah, oorlog! Dan zal het vast zo'n doodgewoon burgertrutje zijn die, ondanks dat ze geen verzetsstrijdster is, onder haar slipje stiekem een luchtdoelkanon droeg, gewoon om niet dusdanig normaal te zijn dat de Duitsers argwaan zouden krijgen.
Helemaal mis, Heer Gellius!quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:26 schreef Gellius het volgende:
We hebben een gast uit het dommige!
* Gellius ruimt snel de zooi aan kant.
Is het een Franse dichter uit de Romatiek?
Zekerquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:33 schreef beeer het volgende:
Die heeft vast een tongbeklemmende eenheid op zijn naam staan, niet?
Neuh!quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:36 schreef zakjapannertje het volgende:
meneer was een Pruis, of heb ik hem daarmee beledigd?
Karel de grote?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:38 schreef Mattt het volgende:
Karel de grote?
weet ik veelquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:42 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Karel de grote?
Sorry de intentie ontgaat mij !
Shit. Godver. En domme.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:51 schreef OllieA het volgende:
Hij lijkt een beetje op Doppler.
Is dit dezelfde mijnheer en dus niet Doppler of is dit een nieuwe opgave en derhalve ook niet Doppler?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:21 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
Dit is een nieuwe opgave heer Gellius!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Is dit dezelfde mijnheer en dus niet Doppler of is dit een nieuwe opgave en derhalve ook niet Doppler?
Frans medicusquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:48 schreef Scipio het volgende:
Goedemorgen heren. Deze sullige kantoorslaaf meldt zich weer.
Een Zuid-amerikaans bevrijder, fotoloog?
Nupas op de zaak, kerel? Tsk-tsk. Ik sta alweer anderhalf uur met mijn poten in het bluswater.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:48 schreef Scipio het volgende:
Goedemorgen heren. Deze sullige kantoorslaaf meldt zich weer.
Een Zuid-amerikaans bevrijder, fotoloog?
Pft, ik ben kantoorslaaf, geen ambtenaar. Bovendien, die uurtjes haal ik wel in vanavond...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nupas op de zaak, kerel? Tsk-tsk. Ik sta alweer anderhalf uur met mijn poten in het bluswater.
Enfin. Heeft mijnheer iets genezen? Of iets uitgevonden?
Da`s snel!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:24 schreef Scipio het volgende:
Wat speurwerk levert dit op: René Théophile-Hyacinthe Laënnec.
Nooit van gehoord, maar schijnt de uitvinder van de stethoscoop te zijn...
Heel goed! U bent mogelijk uw haren, maar zeker uw streken niet kwijtgeraakt in al die lange, lange maanden van afwezigheid.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:19 schreef Scipio het volgende:
Kriegsmarine? U-boot man? Het is wel een fraai specimen uit de collectie edelgermanen trouwens.
Neenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:30 schreef Scipio het volgende:
Tsk, nu reeds weg van de werkplek. Welk een arbeidsethos. Goed weekend Gellius.
Ehm... Kamerlingh Onnes wellich, Fotoloog?
Whehehequote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:38 schreef Scipio het volgende:
Had mijn gok al veranderd, moet natuurlijk geen fysici noemen als het om artsen gaat...![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:11 schreef Scipio het volgende:
Gooi het maar in mijn pet... Willem Einthoven?
Groningenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:10 schreef zakjapannertje het volgende:
meneer was hoogleraar, in Leiden?
Laat maar,ik zie dat ik m'n huiswerk niet goed gedaan heb,sorry!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
meneer was een verzetstrijder in de Tweede Wereldoorlog?
Wat een boeinde hint, heer Fotoloogquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Laat maar,ik zie dat ik m'n huiswerk niet goed gedaan heb,sorry!
Next!
Heer Parabola, ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden voor mijn misstap, kan gebeurenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:12 schreef Parabola het volgende:
[..]
Wat een boeinde hint, heer Fotoloog
en wat een eer om een RJP-er-van-voor-mijn-tijd hier aan te treffen
Edit- Plaatje verhuisd naar rjpvd.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Next!
Mijn 'grensgeval' is verhuisd naar dummies; Doe mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:18 schreef Gellius het volgende:
Jaaaa! Openbare boetedoening in RJP!
In het meer! In het meer! In het meer met een gewicht aan zijn voeten!
Heu...
Plaat!
Ach, heer Parabola, wat bedoelt u toch met deze onder historici onbekende aanduiding?quote:Op maandag 1 maart 2004 15:03 schreef Parabola het volgende:
de vroeg-late middeleeuwen.
U kent de vroeg-late middeleeuwen niet heer pyl? Welnu, dit is het tijdperk waarin de Troebabroers leefden, zo'n beetje het begin de late middeleeuwen als het ware. Of het eind van de vroege middeleeuwen, daar zijn wetenschappers het niet over eens. Feit is dat meneer een rasechte 14e-eeuwer was. Niet dat meneer een Troebrabroer was overigens. Verre van, zou ik zeggen. Meneer was erg serieus zelfs.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, heer Parabola, wat bedoelt u toch met deze onder historici onbekende aanduiding?
Heer pyl, myn excuses voor de lange stilte. Er waren collegae in de onjuiste veronderstelling dat zy belangryker waren dan RJP. Ik liet my daardoor meeslepen, sorry.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:31 schreef pyl het volgende:
Kijk da's een ander verhaal.
Jan Hus misschien?
Nog even de bron van dit alquote:Op maandag 1 maart 2004 15:24 schreef Parabola het volgende:
[..]
U kent de vroeg-late middeleeuwen niet heer pyl? Welnu, dit is het tijdperk waarin de Troebabroers leefden, zo'n beetje het begin de late middeleeuwen als het ware. Of het eind van de vroege middeleeuwen, daar zijn wetenschappers het niet over eens.
Welzeker heer Sports, meneer was zo Brits als een stuur ter rechterzijde.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:05 schreef SportsIllustrated het volgende:
Was meneer Engelsman?
Uw zonnebril verraadt u, heer Sports. U weets stiekum allang wie meneer is. Dat is gevaarlijk. Heer Ollie of heer pyl zou er zomaar met de oplossing tussendoor kunnen springen.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:10 schreef SportsIllustrated het volgende:
En vertaalde meneer zelf ook wel eens boeken die hij interessant vond ?
Een goede daad, zogezegd. En een goed antwoord!quote:Op maandag 1 maart 2004 18:15 schreef SportsIllustrated het volgende:
Als daad van eenvoudig egoisme zeg ik dan: Wycliffe.
quote:John Wyclif (or Wycliffe) (1328 - December 31, 1384) was a theologian and early proponent of reform in the Roman Catholic Church during the 14th century. He initiated the first English translation of the Bible in one complete edition and is considered a precursor of the Protestant Reformation (the Bible had been translated before into English, but in parts: e.g., The West Midland Psalter, the Pauline Epistles, the Apocalypse, the Book of Acts, the Catholic Epistles, etc. had been translated, but not all together). Wyclif was born at Ipreswell (modern Hipswell), Yorkshire, England, between 1320 and 1330; died at Lutterworth (near Leicester) December 31, 1384.
hij was idd een fransman, Uw bolhoed kan derhalve van verwerking in een culinair hoogstandje gevrijwaard wordenquote:Op woensdag 3 maart 2004 09:52 schreef Gellius het volgende:
Ik eet mijn bolhoed op als dit geen Brit is.
Tenzij het een Fransman is natuurlijk.
hij volgde de poltieke wereld nauwgezet, en hij bleef daarvoor bovendien niet altijd in Frankrijkquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:05 schreef Gellius het volgende:
Ingenieus typje, deze Fransman? Hij oogt buitengewoon bčta.
iddquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:10 schreef Gellius het volgende:
In dat geval is het naturellement Alexis de Tocqueville.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:35 schreef beeer het volgende:
Vast een of andere Anna. Van Saxen, Kleefland, Oostenrijk of al wat dies meer zij.
Heel juist, Skiep: Jeanne, de chocoladevretende slettebakquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:41 schreef Scipio het volgende:
Exact, Beer. Maar om geheel precies te zijn: Marie-Jeanne Bécu, comtesse du Barry.![]()
... en de enige pakjes boter die jij kent zijn de ongedeukte, beeer.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:31 schreef beeer het volgende:
Hmz. De enige wildwesterse revolverheldin die ik ken is Calamity Jane.
Hmz, Scipio. Ik moet zeggen dat je met deze gok een zo mogelijk nog groter brevet van onvermogen afgeeft als het gaat om oplettende waarneming dan die twee hopeloze RJP-brokkenmakers boven je.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:34 schreef Scipio het volgende:
Een jonge Buffalo Bill Cody?
Leuk, telkens beginnen met een kansloze gok!
Hooglied 1:1 - 8:14, beeer.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:36 schreef beeer het volgende:
Maar het is wel een vrouw toch, of zijn die twee protuberansen daarboven slechtverborgen explosieven?
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:40 schreef Gellius het volgende:
En geen bommen en granaten.
Potvolkloffie. Altijd wel geweten dat die Yvonne een xenofobe brandstapelaar was. Dit is een ernstige zaak. Ik stel voor om uit protest vandaag alleen nog maar negers in RJP te plaatsen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:37 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ondertussen citeer ik even uit het Ban meldtopic.:
Yvonne om 13:28 uur: Fietsneger mag ook weg.
Yvonne om 13:44 uur: Zwemneger is ook weg.
Laten we iets doen, mensen! De sportneger is de volgende, daarna moet de mensenrechtenactivistenneger er aan geloven en dan gaat de muziekneger er aan.
Red de neger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |