quote:true, true.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:13 schreef Twoflower het volgende:
D'r mogen wel heel wat n00bs posten willen we ooit de 250 halen...
maar ik denk dat we het wel gaan halen, ik durf alleen geen uitspraken te doen over de termijn.
quote:vrij van stage is okay, volgens mij heb ik je laatst wel zien lopen.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:12 schreef Henkmanz het volgende:
* Henkmanz is lekker vrij vandaag en gister van stageMorgen weer naar Saxion voor mn stage.
quote:ik
Op dinsdag 17 februari 2004 13:14 schreef Troel het volgende:
Wie is er een n00b?
zal ik maar is helpen om naar de 250 te gaan?
Hoe is het met iedereen in Enske
quote:Dat kan
Op dinsdag 17 februari 2004 13:15 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
vrij van stage is okay, volgens mij heb ik je laatst wel zien lopen.
quote:Goed, hoe staat het met je huis?
Op dinsdag 17 februari 2004 13:16 schreef Miiso het volgende:
zal ik maar is helpen om naar de 250 te gaan?
Hoe is het met iedereen in Enske
quote:sinds een week is de eerste fase erdoor en kunnen er nu zienswijzen worden ingediend, oftwel we moeten nog 3 weken wachten nu en dan kan fase 2 worden aangevraagd, echter is dat maar een formaliteit en als alles naar wens verloopt gaat de bouw in april begin mei van start
Op dinsdag 17 februari 2004 13:21 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
Goed, hoe staat het met je huis?
we zijn nu om het samen te vatten een jaar verder via de gemeentelijke mallemolen
quote:dag mede n00b
Op dinsdag 17 februari 2004 13:44 schreef JaWi het volgende:
n00b meldt zich
quote:Zoiets heeft een collega van me ook. Elke keer lijkt het weer langer te gaan duren...
Op dinsdag 17 februari 2004 13:44 schreef Miiso het volgende:[..]
we zijn nu om het samen te vatten een jaar verder via de gemeentelijke mallemolen
quote:het is eigenlijk te triest voor woorden dat het zo lang moet duren,
Op dinsdag 17 februari 2004 14:05 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zoiets heeft een collega van me ook. Elke keer lijkt het weer langer te gaan duren...
het is met name de welstand die zorgt voor een langere termijn, als die het ergens niet mee eens zijn, zoals let op
raampartij aan de voorkant moest anders ingedeeld worden want dat vonden zij mooier hoe is het mogelijk:? ik betaal en kies het ontwerp en zij beslissen of het mag ja of de nee
ga je er niet mee akkoord dan krijg je dus geen bouwvergunning
om te janken eigenlijk, maar het is niet anders
als we maar bouwen kunnen......
normaal gesproken duurt een eerste bouwfase aanvraag maximaal 12 tot 16 weken, echter zijn wij er nu al 21 weken mee bezig
ach zoals al aangegeven, we staan er nu goed voor en het ziet er naar uit dat het asap gaat beginnen.....
ik kan je vertellen dat het best spannend is allemaal
quote:wat zijn dat? romeinse cijfers
Op dinsdag 17 februari 2004 15:13 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom staan er geen romeinse cijfers in de titel?
quote:Omdat niet Jerommeke maar Arma het topic heeft geopend. Duh!
quote:doei
Op dinsdag 17 februari 2004 15:54 schreef Nouk het volgende:
Ahaa Enschede..nee woon ik niet..
Toch hallo
quote:hehe, je moest een weten hoelang dat omrekenen me gekost heeft.
quote:Ik vind het ook kut, we zijn verdomme toch geen Romeinen?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:27 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
hehe, je moest een weten hoelang dat omrekenen me gekost heeft.
quote:Joh, dat staat toch ook heel erg stoer!
Op dinsdag 17 februari 2004 17:57 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik vind het ook kut, we zijn verdomme toch geen Romeinen?
maar goed, iemand hier wel eens wat met XML gedaan?
quote:Ja: een opdracht voor school.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:29 schreef Arma_Angelus het volgende:
uh, ouderwets ja. bijna klassiekmaar goed, iemand hier wel eens wat met XML gedaan?
quote:Schandalig, hij moet lief doen tegen jou.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:59 schreef Nouk het volgende:[..]
Pardon?
quote:wrom dan?
Op dinsdag 17 februari 2004 19:00 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Schandalig, hij moet lief doen tegen jou.
quote:Nouk is gewoon lief.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:42 schreef Nuek het volgende:[..]
wrom dan?
quote:wat hebben ze daar behandeld?
Op dinsdag 17 februari 2004 18:53 schreef QyRoZ het volgende:
Ja: een opdracht voor school.
2 jaar geleden
Daarna nooit meer.
weet jij een oplossing om ë gewoon werkend te krijgen?
quote:Bah, moet ik weer tegen dat logo aankijken
Op dinsdag 17 februari 2004 13:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Vorig topic:Enschede CCXXII - Daar issie weer!
quote:hehe veranderen staat vrij
Op dinsdag 17 februari 2004 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bah, moet ik weer tegen dat logo aankijken
quote:QyRoZ ook
Op dinsdag 17 februari 2004 19:42 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nouk is gewoon lief.
quote:Ik ook
Op woensdag 18 februari 2004 00:08 schreef Nouk het volgende:[..]
QyRoZ ook
quote:Dat ben ik helemaal met je eens. Maar of 'ie hetzelfde van mij zal zeggen betwijfel ik. Bang dat ik hem meteen bespring denk ik...
QyRoZ ook
quote:Ik ben okay.
QyRoZ ook
quote:Ieuw, een hooooo-moooooo.
Op woensdag 18 februari 2004 08:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar of 'ie hetzelfde van mij zal zeggen betwijfel ik. Bang dat ik hem meteen bespring denk ik...
quote:Nee, de homo's zitten in [HOMO] 775 - Nu met extra dinges!
Op woensdag 18 februari 2004 08:36 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ieuw, een hooooo-moooooo.
O wacht, daar zit ik ook...
quote:Neuh, slaperig.
Op woensdag 18 februari 2004 13:22 schreef badgirl18 het volgende:
Arme Drmartens...koffieverslaafd??
quote:Gefeliciteerd. Wanneer is de borrel?
Op woensdag 18 februari 2004 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
Een 9 voor je stage hebben is okay..
quote:Drie weken geleden.
Op woensdag 18 februari 2004 15:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
Gefeliciteerd. Wanneer is de borrel?
quote:godver, krijgen jullie er cijfers voor? ik kreeg een goed.
Op woensdag 18 februari 2004 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
Een 9 voor je stage hebben is okay..
quote:Het stageverslag moet nog worden ingeleverd, maar die telt niet zo zwaar. Dus grote kans dat het een 9 blijft.
Op woensdag 18 februari 2004 15:40 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
godver, krijgen jullie er cijfers voor? ik kreeg een goed.
quote:Veel plezier dan maar buiten dit topic.
Op woensdag 18 februari 2004 17:39 schreef dafjedaf het volgende:
topic over enschede = van ongeveer zelfde niveau als enschede zelf op dit moment.
quote:tsja, succes op de rest van fok dan.
Op woensdag 18 februari 2004 17:39 schreef dafjedaf het volgende:
topic over enschede = van ongeveer zelfde niveau als enschede zelf op dit moment.
quote:Idd
Op woensdag 18 februari 2004 17:46 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Veel plezier dan maar buiten dit topic.
Goeienavond trouwens, had vandaag weer gesprek voor mijn stage, heb mijn toekomstige werkplek bekeken. Tis een trage computer, maar er is wel internet, dus ik kan gewoon blijven fokken
quote:Dat is dan wel weer relaxed, mijn stage computer stelde ook niet zoveel voor.
Op woensdag 18 februari 2004 19:52 schreef Adagio het volgende:
Goeienavond trouwens, had vandaag weer gesprek voor mijn stage, heb mijn toekomstige werkplek bekeken. Tis een trage computer, maar er is wel internet, dus ik kan gewoon blijven fokken
quote:En of het net zo makkelijk/lastig werkt als het huidige... En wat de nieuwe features zijn, welke features er verdwijnen, etc, etc...
Op donderdag 19 februari 2004 01:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik ben benieuwd hoe het nieuwe forum eruit gaat zien.
en wie het gemaakt hebben.
quote:Ik denk dat er een aantal bugs verdwijnen en ik denk dat er een aantal bugs bijkomen.
Op donderdag 19 februari 2004 07:36 schreef Twoflower het volgende:
En of het net zo makkelijk/lastig werkt als het huidige... En wat de nieuwe features zijn, welke features er verdwijnen, etc, etc...
quote:Dat laatste is wel zeker...
Op donderdag 19 februari 2004 08:23 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
Ik denk dat er een aantal bugs verdwijnen en ik denk dat er een aantal bugs bijkomen.
quote:Nee hoor, ik had het wel gelezen. Maar eigenlijk is iedereen hier gewoon welkom. Als ze maar een band hebben/hadden met Enschede en omgeving. (Geloof ik.)
Op donderdag 19 februari 2004 09:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik word gewoon straal genergeerd*snik snik*
quote:Oh staat deze topic alleen maar open voor mensen die enschede de gaafste stad ter wereld vinden? Mijn idee: wat niet is, kan nog komen...
Op woensdag 18 februari 2004 17:46 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Veel plezier dan maar buiten dit topic.
Kunst en Techniek. School was leuk, Klas was leuk, studie was echt dodelijk saai. Alleen electro techniek bood uitdaging (aangezien ik daar steeds een ONVOLDOENDE voor haalde omdat die 2 zeikerds het werkstuk altijd of te weinig of te veel vonden
Volgens mij hadden ze gewoon relatie problemen
)
Intro naar Grolsch fabriek en erna waren het leukst
Edit: major spelfout
[Dit bericht is gewijzigd door Silmarwen op 19-02-2004 09:57]
quote:Dat eerste weet ik niet.
Op donderdag 19 februari 2004 01:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik ben benieuwd hoe het nieuwe forum eruit gaat zien.
en wie het gemaakt hebben.
quote:bwehehe,
Op donderdag 19 februari 2004 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
Hetzelfde als jij. En niet afgemaaktKunst en Techniek. School was leuk, Klas was leuk, studie was echt dodelijk saai. Alleen electro techniek bood uitdaging (aangezien ik daar steeds een ONVOLDOENDE
voor haalde omdat die 2 zeikerds het werkstuk altijd of te weinig of te veel vonden
Volgens mij hadden ze gewoon relatie problemen
)
Intro naar Grolsch fabriek en erna waren het leukst
![]()
Edit: major spelfout
quote:Zaterdag vertel ik het wel.
Op donderdag 19 februari 2004 09:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
Vertel....
Alleen wel zon de van dat toelatingsexamen. En die had ik echt goed gemaakt.
Nou ik heb wel wat nuttigs geleerd hoor daar. Alles wat je leraar verteld is in je boek te vinden en alles wat in je boek te vinden is kun je ook heel leuk downloaden.
quote:Als het forum het dan doet...
Op donderdag 19 februari 2004 10:18 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Zaterdag vertel ik het wel.
quote:Lijkt het wel op he?
Op donderdag 19 februari 2004 17:47 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik geloof dat hier alvast aan de downtime zijn begonnen.
Thnx Q. En jij ook welkom.quote:Op maandag 23 februari 2004 09:27 schreef QyRoZ het volgende:
Enschede: welkom op het nieuwe Fok.
Wordt rap tijd dat ze de search weer aanzetten en dat de boel stabiel gaat draaien.quote:Op maandag 23 februari 2004 22:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik ben dit kutforum nu meer dan zat.
Maar als de search aan gaat kun je snelheid volgens mij wel weer vergeten...quote:Op maandag 23 februari 2004 23:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt rap tijd dat ze de search weer aanzetten en dat de boel stabiel gaat draaien.
Replique is lief.quote:Op maandag 23 februari 2004 22:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik ben dit kutforum nu meer dan zat.
Maar de insecten die er nog in wonen niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Replique is lief.
Ja, als ze nu al aangeven dat het wel een tijdje kan duren... Okee, wat is er aan de hand ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kom wel weer eens een keertje langs als het fatsoenlijk werkt, tot die tijd kan alvast een beetje ontwennen aan dit forum....
Waar is je PI?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:15 schreef QyRoZ het volgende:
Dubbel afkloppen is okay.
Opgegeten door de QuickReplyquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waar is je PI?
Ik ben iig al vrij.quote:En is het al half 5?
Ook niets mis mee.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben wel meer gaan zuipen.
Morgen weer.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, ik heb gisteravond nog in de kroeg gezeten.
Ik heb dan ook niets gemist...quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, gister was er een aditi feest, dat kun je natuurlijk niet missen...
Ik wel. Ik moest vandaag weer vroeg naar school. 11:15, wie doet dat nou?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, gister was er een aditi feest, dat kun je natuurlijk niet missen...
En dat noemt 'ie vroeg...quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wel. Ik moest vandaag weer vroeg naar school. 11:15, wie doet dat nou?
Morgen weer.
Ontbreken van de search is niet oke. Lijkt me dat ze dat zo snel mogelijk in orde moeten maken, anders kon Fok nog wel eens behoorlijk stil worden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
vrij is goed, quickreply is goed, deze uitgeklede versie van het forum is vrij goed...
Ik gistermiddag/avond even in Den Haag. 2.10 voor een biertje doet best zeer in je portemonnee.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, ik heb gisteravond nog in de kroeg gezeten.
Lui, werkschuw tuig ja.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En dat noemt 'ie vroeg...
Laat je nakijken, kutstudent!
En we zijn er trots opquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lui, werkschuw tuig ja.
ik ben het helemaal met je eens, ik heb me vorige week verslapen voor mijn college om 14.15quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:24 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wel. Ik moest vandaag weer vroeg naar school. 11:15, wie doet dat nou?
Morgen weer.
Tering, dat is wel ERG asociaal.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:10 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens, ik heb me vorige week verslapen voor mijn college om 14.15
www.werkschuw.nl
Mijn klaagbaakmoderator wat doe je?!?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, ik ook een beetje.![]()
Ik kan nu gewoon langere tijd zonder Fok
*ril*
bwehehe ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:20 schreef DrMarten het volgende:
*kuch*zitnoginm'nochtendjas*kuch*
ga me maar eens aankleden
A-so-ciaal.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:20 schreef DrMarten het volgende:
*kuch*zitnoginm'nochtendjas*kuch*
ga me maar eens aankleden
ja-loersquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:40 schreef QyRoZ het volgende:
A-so-ciaal.
Niet allemaal, want mijn breaks worden niet gepakt. (Zelfs niet bij aanpassen.)quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:00 schreef Arma_Angelus het volgende:
de ubb in de signature doet het.
Deed het al, maar je moest even je profiel opnieuw submitten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:00 schreef Arma_Angelus het volgende:
de ubb in de signature doet het.
En waarom zie ik bij sommige van jouw posts een lege ruimte onder die Q. in je sig staan, en bij andere posts niet?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Deed het al, maar je moest even je profiel opnieuw submitten.
Nederlands? Wasda?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Waarom praten jullie niet gewoon Nederlands?
Deze PI roelt echt de pan uit.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:05 schreef QyRoZ het volgende:
En er is een nieuwe PI.
Jammer dat na een preview je PI weer alleen gereset wordt.... Is dit al een bekende bug?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:14 schreef Adagio het volgende:
[..]
Deze PI roelt echt de pan uit.Replique
Dat was bij de oude Fok ook al zo.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:15 schreef Adagio het volgende:
[..]
Jammer dat na een preview je PI weer alleen gereset wordt.... Is dit al een bekende bug?
Mods kunnen PI's editten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat was bij de oude Fok ook al zo.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mods kunnen PI's editten.
Er is nog geen Homo-forum, maar zodra dat er komt kan je solliciteren.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!!!!
Dan heb ik er geen tijd meer voor. Binnenkort zal ik heel wat minder op Fok kunnen zitten... Dan ben ik ws. van vóór 7 uur tot na 7 uur van huis...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er is nog geen Homo-forum, maar zodra dat er komt kan je solliciteren.
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan heb ik er geen tijd meer voor. Binnenkort zal ik heel wat minder op Fok kunnen zitten... Dan ben ik ws. van vóór 7 uur tot na 7 uur van huis...
Ik had het liever ook niet gehad, maar ja, zolang ik geen woonruimte heb gevonden zal ik wel moeten...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Ik heb nog wel een kartonnen doos over. Die mag je wel lenen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik had het liever ook niet gehad, maar ja, zolang ik geen woonruimte heb gevonden zal ik wel moeten...
Ja hoor, hele avond niets gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:49 schreef badgirl18 het volgende:
Goedenaaf allemaal:) Ik ben weer terug van een dagje werken en gezellie bij de kater drinken.. Jullie ook allemaal een leuke dag gehad??
Ik iig niet. Maar het is dan ook echt niet mijn stijl. (Zoals bijna alle vaste bezoekers van dit topic je wel zouden kunnen vertellen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 03:08 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Is dan niemand naar die geweldige Rocks-avond geweest???
sorry, ik had geen tijd, had wel graag gewidldquote:Op donderdag 26 februari 2004 03:08 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Is dan niemand naar die geweldige Rocks-avond geweest???
Whehehe.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:19 schreef Twoflower het volgende:
Ok, en waarom ligt Enschede niet in het westen?
Politie: Blijf thuis als het kan
Hier ook.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:23 schreef DrMarten het volgende:
Sneeuwt idd behoorlijk hard, denk dat ik maar thuis blijf
Ik wel.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef Twoflower het volgende:
O, even een waarschuwing.
Omdat ik dus van werk ga veranderen, gaat mijn webruimte ook afgesloten worden (neem ik aan). Iemand die nog ruimte heeft voor de plaatjes en het script van de openingspost? De server moet php ondersteuren...
Ik heb je het spul gemaild. Laat het me even weten als jouw versie gebruikt gaat worden, dan ik die van mij van de server verwijderen. (Ja, ik ben hier al vrij voortvarend aan het opruimen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wel.
Testing:quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb je het spul gemaild. Laat het me even weten als jouw versie gebruikt gaat worden, dan ik die van mij van de server verwijderen. (Ja, ik ben hier al vrij voortvarend aan het opruimen.)
Test geslaagd. Kun jij de openingspost van dit topic nog aanpassen? dan kan ik mooi op 'delete' drukken...quote:
Aangepast. Delete ze.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Test geslaagd. Kun jij de openingspost van dit topic nog aanpassen? dan kan ik mooi op 'delete' drukken...
Ze doen echt iets hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:40 schreef Arma_Angelus het volgende:
hmm, forum word wel steeds beter, hij word nu vrij vreemd vlot, lange laadtijd en dan knalt hij alle data er neer...
Goed bezigquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze doen echt iets hoor.
Ja, dat is dus net niet wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
* Arma_Angelus heeft nog het eea in php te proggen, wel simpel met forms enz...
Ik heb nog maar drie dagen die ik in kan vullen. De rest gebruik ik al voor vrije vrijdagen in maart, en de laatste drie dagen van maart...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, nouja neem je vakantie dagen op, ga naar naar almere dingen doen waar ik verder niets van wil weten...
Maar zo te zien ben je redelijk veilig geland?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:32 schreef DrMarten het volgende:
Drie bier op de nuchtere maag na een afstudeerpraatje viel bij mij ook niet helemaal goed. Was al aardig aan het zweven.
jupiler is okay... en wat een gelul, ik zuip teveel.. tss tuurlijik niet je bent student en wordt geacht meer te zuipen dan de rest van nederland.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zuip echt veel teveel de laatste tijd'.
Gisteravond zitten tanken in de Geus.
Wat was ik dan een waardeloze student...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
jupiler is okay... en wat een gelul, ik zuip teveel.. tss tuurlijik niet je bent student en wordt geacht meer te zuipen dan de rest van nederland.
Dan heb ik volgens mij een probleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
jupiler is okay... en wat een gelul, ik zuip teveel.. tss tuurlijik niet je bent student en wordt geacht meer te zuipen dan de rest van nederland.
ik vind ook niet dat ik veel druk.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:20 schreef freggell het volgende:
Dan heb ik volgens mij een probleem.
ben wel student, maar zuip volgens mij niet meer dan de rest van nedeerland, zou ik de hele dag bezig zijn "hik"![]()
Maar vind dat studenten helemaal niet zoveel drinken....
Goh, kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wat was ik dan een waardeloze student...
Tanken is okay. De Geus ook. Ik speel regelmatig met verschillende bands daar....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zuip echt veel teveel de laatste tijd'.
Gisteravond zitten tanken in de Geus.
Het is een leuke tent, ik kom er te weinig.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:10 schreef Adagio het volgende:
[..]
Tanken is okay. De Geus ook. Ik speel regelmatig met verschillende bands daar....
totaal offtopic:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is een leuke tent, ik kom er te weinig.
Vertel het eens aan Ome Gerwin.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 02:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
godver kut-atak.
postmen. kutverhaal.
Zuipen is dan wel weer okay.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, nou postmen zou komen, maar ipv daarvan stuurden ze gewoon wat lelijke negers die plaatjes gingen draain en er doorheen schreeuwen. maar goed, we hebben het geld terug gehad en we zijn gaan zuipen
En, wat ga je doen wat betreft mailtje Rolf?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
*knip*
Huh?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En, wat ga je doen wat betreft mailtje Rolf?
Sorry, onderonsje tussen Arma en mij. Arma dacht er een beetje over om mijn baan over te nemen geloof ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Huh?
Die baan waar jij al jarenlang over loopt te klagen?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Sorry, onderonsje tussen Arma en mij. Arma dacht er een beetje over om mijn baan over te nemen geloof ik.
Tja, hij heeft het idee dat het gras groener is bij de buren...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die baan waar jij al jarenlang over loopt te klagen?
hehe, zoiets ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:30 schreef Twoflower het volgende:
Tja, hij heeft het idee dat het gras groener is bij de buren...
Dat wil niemand natuurlijk. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:49 schreef Adagio het volgende:
Goeiemorgen, mijn laatste dag voorlopig in Enschede, ik zal hier de komende 3 maanden alleen de weekenden nog maar zijn in verband met stage. Ik wil hier eik helemaal niet weg...
Moet je kijken wie het zegt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, hij heeft het idee dat het gras groener is bij de buren...
Ik noem Almere nou niet echt 'buren'...quote:Op zondag 29 februari 2004 11:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moet je kijken wie het zegt.
Maar nou heb je nog geen antwoord gegeven op mijn vraag...quote:Op zondag 29 februari 2004 12:12 schreef Arma_Angelus het volgende:
noabers.
Klopt, ik was even in Aspen... Ik en Jorik waren al binnen, maar 2 mede-stappers kwamen er niet in... Tsja, toen zijn we maar weer gegaan. Zelfde verhaal bij Lunatic... Ik ga echt nooit meer stappen met kleintjes die nog net geen 21 zijn!!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:17 schreef Arma_Angelus het volgende:
tsja, is niet geheel verwonderlijk met die kuttrap daar, of eigenlijk al die kuttrappen..
misschien was lievebees daar wel, die ging gister stappen, ws. lunatic, maar ik zou het niet geheel onwaarschijnlijk achten dat ze ook in de Aspen zijn geweest gezien de medestappers.
Het zijn er nu 300.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
maareuh, even voor de zekerheid, is het nu afgelopen met die 255 grens?
of je kent wat van het personeel achter de bar, gat in hoekje staan lam worden.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:22 schreef Kreator het volgende:
My god.....Singers. Als je 13 bent en nergens anders in mag, dan ga je in de rij staan bij singers.
Was ook nog nooit eerder bij Singers geweest..quote:Op zondag 29 februari 2004 17:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
of je kent wat van het personeel achter de bar, gat in hoekje staan lam worden.
ik geloof dat er ook een fokker bij singers werkt
Topics sluiten niet meer bij de 255 posts hoor.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
oh valt weer mee, ik dacht al dat we voor eeuwig met dit topictiteltje zaten en eindhoven zo ook nooit meer zouden inhalen.
Whehehe.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
hij hoopte er toch op. nerd.
Dat doen we.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:30 schreef Jerommeke.nl het volgende:
dan gaan we straks weer fijn door bij 224.
En mensen die regelmatig posten en niet alleen posten omdat ze zonodig de invloed willen uitoefenen op een getal in een topictitel.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
strak regime, daarhouden we wel van.
regelmatig posten doe ik in het algemeen wel, alleen ik boycot cijfertopics redelijk.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En mensen die regelmatig posten en niet alleen posten omdat ze zonodig de invloed willen uitoefenen op een getal in een topictitel.
Nou. Dan open je ook maar geen nieuwe topics.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:45 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
regelmatig posten doe ik in het algemeen wel, alleen ik boycot cijfertopics redelijk.
bepoal jie dat?quote:Op zondag 29 februari 2004 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nou. Dan open je ook maar geen nieuwe topics.
Pas op hoor, anders halen we Yvonne er bij!quote:Op zondag 29 februari 2004 22:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
bepoal jie dat?
Dat bepalen de vastere bezoekers van het Enschede-topic:quote:Op zondag 29 februari 2004 22:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
bepoal jie dat?
Niets gehoord. Maar ik ben dan ook de hele dag niet buiten geweest. Afgezien van op mijn balkon om bier te pakken.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:54 schreef Nuek het volgende:
Was er een of ander scootertreffen ofzow in Enskede? Kreeg me daar effe 40 van die dingen langs mijn huis meeeeepen :/
En dat is dan net weer lang genoeg om te merken dat het koud genoeg is om de rest van de dag weer binnen te blijven....quote:Op zondag 29 februari 2004 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niets gehoord. Maar ik ben dan ook de hele dag niet buiten geweest. Afgezien van op mijn balkon om bier te pakken.
Welke wijk was dat dan? Want ik heb ook niets gehoord. (Maar bij mij zat alles potdicht, ik ben helemaal niet naar buiten geweest...)quote:Op zondag 29 februari 2004 22:54 schreef Nuek het volgende:
Was er een of ander scootertreffen ofzow in Enskede? Kreeg me daar effe 40 van die dingen langs mijn huis meeeeepen :/
quote:Op maandag 1 maart 2004 16:53 schreef Lievebees het volgende:
Sneeuw is best leuk en gezellig enzo...
Ik wil hier ook nog wel wat hebben!
Ik wil ook een sneeuwpop maken!quote:Op maandag 1 maart 2004 16:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We kunnen nu tot 300.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:50 schreef Lievebees het volgende:
Hoezo hebben we nu al 265 berichten...?
Dat kon vroeger toch helemaal niet...
Ik heb wat gemist...
En moeten we daar blijer van worden?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
We kunnen nu tot 300.
Ja. Dat moet.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:44 schreef Lievebees het volgende:
[..]
En moeten we daar blijer van worden?
Verplichte blijdschap is okay.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja. Dat moet.
Hiep Hoiquote:Op maandag 1 maart 2004 18:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Verplichte blijdschap is okay.
Geloof d'r maar niet in...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:05 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ja, want dan kan ik weer lekker op z'n romeins verder.
Ik peins er niet over. Nieuwe reeksen zijn niet toegestaan namelijk...quote:Op maandag 1 maart 2004 20:45 schreef Arma_Angelus het volgende:
zeg tf. ga je nu een almere topic beginnen?
Dan wordt het dus nog belangrijker om snel woonruimte te vinden, zodat ik hier niet eens meer welkom ben...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:37 schreef DrMarten het volgende:
Zolang er geen search is en mensen minder op Fok komen zal dit wel vaker gebeuren.
Ik vind het wel tijd voor een Heerde-topic eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:45 schreef Arma_Angelus het volgende:
zeg tf. ga je nu een almere topic beginnen?
Hoeveel vaste posters zou zo'n topic hebben denk je?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd voor een Heerde-topic eigenlijk.
Ik gok eerlijk gezegd dat het er nog minder zijn...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:30 schreef Arma_Angelus het volgende:
ongeveer net zoveel als hier ws.
Of als het Romeinse Rijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
dit topic duurt al zo lang als de weg naar rome...
Beter nog: het is vakantie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:56 schreef Nuek het volgende:
is het al bijna weer weekend?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:58 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik denk dat jerommeke.nl hier is al het paard van troje.
wat een gemene opmerking!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Beter nog: het is vakantie.
QyRoZ is ook heel gemeen. Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:03 schreef Nuek het volgende:
[..]
wat een gemene opmerking!
Een gemeen iemand met vakantie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
QyRoZ is ook heel gemeen. Wist je dat nog niet?
Ik mag er donderdag weer naartoe.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:04 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik heb ook geen vakantie, ben vanmorgen op school geweest.
wel lekker rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |