Ja precies, niks temptation, ze gaan er zelf gewoon op uit. Hopeloos. En die Carl..wat een stinkloser is dat zeg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:08 schreef heksehiel het volgende:
Zo ontzettend grappig dat het stel (Eva NL en Wouter) die het meest hun best doen om vreemd te gaan, niet eensde kans krijgen, want de vrijgezellen motten hun niet WHAHAHAHAHA!
Want denk maar niet dat Steven die Eva moet, die weet ook hoe het spelletje werkt! Ze staan echt zo ontzettend voor lul! Ze hebben niet door dat zij verleid moeten worden ipv dat zij agressief gaan verleiden.
Ik zie het gewoon gebeuren dat dat stel gewoon bij elkaar moet blijven omdat ze niemand anders kunnen krijgen....echt super grappig!
En Carl is zeker HOMO!
Mijn gaydar slaat op hol als ik 'em zie rondhuppelen op het scherm, en geloof mij, ik heb 'em laatst nog bij laten stellen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:41 schreef Contaminator het volgende:
Tsja Carl he... you love him or you hate him. Dat laatste komt véél vaker voor.
Hij is overigens absoluut hetero, ik kan het jullie garanderen. Hij gaat nog steeds steady met één van de belgische vrijgezelle dames
Prachtige tekst, echt waarquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mijn gaydar slaat op hol als ik 'em zie rondhuppelen op het scherm, en geloof mij, ik heb 'em laatst nog bij laten stellen.
Alles dat Carl zegt en doet wijst in de richting van latent homosexueel gedrag. Hij kent dan ook meer vrouwentrekjes dan mannentrekjes wat betreft verleiding and zijn positie op het eiland. Het beschermende moeder gevoel, hij ontfermt zich over de andere mannen, niet op een broederlijke manier, maar op een moederlijke manier. Een broeder houd een oogje in het zeil, een moeder keurt hardop iets af en stuurt overduidelijk bepaalde zaken in de door haar gekozen richting.
..............
Wat me ook opviel was dat er opeens veel hoertjes zijn met principes, daar op dat eiland. Sinds wanneer moeten hoeren een geweten hebben?
Ze zitten daar om gepaald te worden, om een relatie te verbreken, dus waar komt ineens dat moralistische gezeverzak vandaan. Kom toch meisjes, wie denken jullie nu dat jullie zijn, moeder Theresa? Kom kom, jullie zijn ingehuurd voor seks, en we willen waar voor ons geld zien, alleen omdat jullie op televisie komen en het label dragen van "vrijgezel" wil niet zeggen dat je nu opeens principes moet hebben, of schaamte moet kennen, een goede hoer zeurt niet, die gaat er gewoon voor. Dus vrouwtje, smoeltje dicht, en alleen open doen als er iets in word geschoven, want dat is nou net een van de kwaliteiten waarop je bent geselecteerd om op dat eiland te zitten.
Dat is gewoon de ontkenningsfase waar hij nu in zit.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:41 schreef Contaminator het volgende:
Tsja Carl he... you love him or you hate him. Dat laatste komt véél vaker voor.
Hij is overigens absoluut hetero, ik kan het jullie garanderen. Hij gaat nog steeds steady met één van de belgische vrijgezelle dames
Ja ja, mooi geschreven hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mijn gaydar slaat op hol als ik 'em zie rondhuppelen op het scherm, en geloof mij, ik heb 'em laatst nog bij laten stellen.
Alles dat Carl zegt en doet wijst in de richting van latent homosexueel gedrag. Hij kent dan ook meer vrouwentrekjes dan mannentrekjes wat betreft verleiding and zijn positie op het eiland. Het beschermende moeder gevoel, hij ontfermt zich over de andere mannen, niet op een broederlijke manier, maar op een moederlijke manier. Een broeder houd een oogje in het zeil, een moeder keurt hardop iets af en stuurt overduidelijk bepaalde zaken in de door haar gekozen richting.
Carls hang naar verbroedering toont aan dat hij liever bij de andere mannen de tijd wil doorbrengen dan bij de vrouwen... want op een stralend mooi eiland met volop zon en mooie exemplaren van het andere geslacht, is namelijk het eerste dat je doet... vriendschap proberen te sluiten met en toenadering te zoeken to mannen.
Carl, die de rollen omdraait, en een spelletje speelt, net als een vrouw denkt hij dat hij de touwtjes in handen heeft, hij denkt dat hij kan manipuleren, voordat hij gemanipuleerd wordt. Hij verdraait de situatie, hij is op dat eiland met verleidsters. Het vrouwelijke aan hem gebiedt hem dan ook om met de vrouwen mee te doen, dus neemt hij dezelfde rol als de vrouwen aan, namelijk die van verleidster.
Carl kan niets anders doen dan kakelen, en mijn god iedere keer dat hij het over zijn vriendin heeft, gaat er een homo-belletje rinkelen. Wie wil Carl nu eigenlijk overtuigen, de wereld, of zichzelf. "Ik heb ECHT een vriendin, en ik houd ECHT van haar, en ze is toch ECHT een vrouw van top tot teen." Carl en zijn mutserige uitspraken, gejat uit goedkope supermarkt-doktor romannetjes (en die krengen worden alleen door vrouwen gelezen), maken hem echt niet meer hetero.
Carl heeft geen ogen in z'n hoofd. "Ik koos haar omdat ze absoluut niet aantrekkelijk is". Sure Carl, we believe you.
Hij vertoont hetzelfde gedrag als die doos waar Wouter zo op geilde, eerst de tease uithangen, en dan opeens een koude schouder toekeren, want de liefde is een spelletje dat nu eenmaal op die manier door vrouwen gespeeld moet worden.
Hoe hij praat, hoe hij zich gedraagt, alles wat Carl zegt en doet schreeuwt uit "Ik ben een enge park-homo die nog veilig in het kastje zit, zie mij eens hetero zijn grote boze buitenwereld!"
Nee die Carl is niet koosjer.
Wat me ook opviel was dat er opeens veel hoertjes zijn met principes, daar op dat eiland. Sinds wanneer moeten hoeren een geweten hebben?
Ze zitten daar om gepaald te worden, om een relatie te verbreken, dus waar komt ineens dat moralistische gezeverzak vandaan. Kom toch meisjes, wie denken jullie nu dat jullie zijn, moeder Theresa? Kom kom, jullie zijn ingehuurd voor seks, en we willen waar voor ons geld zien, alleen omdat jullie op televisie komen en het label dragen van "vrijgezel" wil niet zeggen dat je nu opeens principes moet hebben, of schaamte moet kennen, een goede hoer zeurt niet, die gaat er gewoon voor. Dus vrouwtje, smoeltje dicht, en alleen open doen als er iets in word geschoven, want dat is nou net een van de kwaliteiten waarop je bent geselecteerd om op dat eiland te zitten.
Hij is toch zo'n Christelijke korfballer?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:41 schreef Contaminator het volgende:
nee dat is wouter die een blauwtje had gelopenquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is toch zo'n Christelijke korfballer?
Die doen niet aan homosexualiteit, mag niet van papa.![]()
En zijn vriendin kon de tyfes krijgen?? Dat zei ie toch?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:45 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
nee dat is wouter die een blauwtje had gelopen![]()
en wouter trekt een beetje op dennis bergkampquote:Op maandag 22 maart 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jaaaa, het dikkere broertje van Van Nistelrooij is het!
Morgenavond kunnen we weer genieten van een nieuwe aflevering ...
Ja en ook dat ze een bitch was volgens mij.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:49 schreef schatje het volgende:
[..]
En zijn vriendin kon de tyfes krijgen?? Dat zei ie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |