abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17927437
Hij dacht dat hij haar wel ff kon scoren. Dat viel ff tegen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:30:04 #252
88620 Compile
Cannon Project
pi_17927440
Volgende week het mein-kampf-vuur beelden ritueel
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:30:22 #253
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_17927445
Hm die Tim, blowjob
Afgelopen
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:31:16 #254
88620 Compile
Cannon Project
pi_17927466
Denk t ja, Tim is gewoon afgezogen oid
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:32:20 #255
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17927493
Wouter is wel een sneue gast zeg..
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:35:22 #256
88620 Compile
Cannon Project
pi_17927549
Tja, triest hoe Wouter zo ineens omsloeg

Maar het zal de drank wel geweest zijn
pi_17927639
Wouter is een trieste gast! Elke date hangt hij dezelfde trieste verhaaltjes op over zn vriendin. Het zal wel aan de naam Wouter liggen
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:41:42 #258
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_17927692
Blergh Tim...

dat is dus het ranzige macho mannetje dat denkt dat hij een pikkie van goud heeft. strutting his stuff like there's no tomorrow, a shame that his head's all hollow.

Wouter is een loser, maar tja, met zo'n vriendin zou ik ook maar wat graag krijsend weg willen rennen. Niet dat hij echt een vriendin heeft, want ziekelijk genoeg maakt hij te duidelijk dat hij er zit zonder enige vrees om zijn zogenaamde 'vriendin' te verliezen.

Carl is cool! Die weet tenminste dat het een spelletje is. Hij is overigens ook een homo.

Joeri... tja... die moet het van z'n uiterlijk hebben, die is echt zo dom als het achterend van een varken, misschien zelfs nog dommer dan Tim.

En dan de vrouwen... Kookai, lijkt op Carl... weet goed dat het een spelletje is, als ze het nu nog niet doorheeft en als haar slechte acteer-werk eigenlijk oprecht gedrag is... dan hoop ik niet dat intelligentie op het X-chromosoom ligt.

Eva Nederland... hallo wispelturige manipulatieve twijfelende doos. Ik denk dat het onmogelijk is dat die daar nog zit met het idee dat ze een relatie op het spel heeft staan, acteer-werk is, net als dat van Kookai, niet erg hoogstaand.

Eva Belgie, knap vrouwtje, maar te druk bezig met het maken van grenzen, en het verzinnen van nieuwe eisen en excuses. Ze zou slim kunnen zijn, maar als ze dat echt was... dan zat ze nu niet op dat eiland.

Kim... nog knapper vrouwtje... arm meisje, zo zielig en onschuldig. Iedere keer als ik haar zie heb ik het idee dat ik naar een jonger zusje kijk, of naar een nichtje. Ik kan me niet voorstellen dat die weet wat verleiding is, ze is zo... onschuldig.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 24 maart 2004 @ 08:13:05 #259
521 ruby
Hell yeah!
pi_17930669
Mooie aflevering gisteren.

Carl: ik walg van die vent. En ja, het verbaast me niet als hij gay is.

Wouter: niemand van de vrijgezelle dames stapt op 'm af. Dat is te begrijpen. Ik word er persoonlijk ook niet warm van.

Joerie: Kookai gewoon dumpen en wel heel snel.

Tim: die moet gedumpt worden door Eva. Zij verdient beter.

Kim: godzijdank ziet zij in dat er leukere mannen op de wereld zijn dan die walgelijke Carl.

Eva-N: zij wil gewoon geen relatie meer met Bouter, maar toch gaat ze huilen volgende week.

Kookai: raar wijf. Joerie heeft niets gedaan op het filmpje wat eventueel een schande zou moeten zijn, maar die sloerie vindt dat het tijd is voor wraak. Ik geloof niet dat ze helemaal spoort.

Eva-B: it's partytime. Dump die Tim. Duidelijk verhaal dacht ik zo.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_17933082
Zo ontzettend grappig dat het stel (Eva NL en Wouter) die het meest hun best doen om vreemd te gaan, niet eensde kans krijgen, want de vrijgezellen motten hun niet WHAHAHAHAHA!
Want denk maar niet dat Steven die Eva moet, die weet ook hoe het spelletje werkt! Ze staan echt zo ontzettend voor lul! Ze hebben niet door dat zij verleid moeten worden ipv dat zij agressief gaan verleiden.

Ik zie het gewoon gebeuren dat dat stel gewoon bij elkaar moet blijven omdat ze niemand anders kunnen krijgen....echt super grappig!

En Carl is zeker HOMO!
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:15:25 #261
89497 RealLife
Bless America!
pi_17933209
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:08 schreef heksehiel het volgende:
Zo ontzettend grappig dat het stel (Eva NL en Wouter) die het meest hun best doen om vreemd te gaan, niet eensde kans krijgen, want de vrijgezellen motten hun niet WHAHAHAHAHA!
Want denk maar niet dat Steven die Eva moet, die weet ook hoe het spelletje werkt! Ze staan echt zo ontzettend voor lul! Ze hebben niet door dat zij verleid moeten worden ipv dat zij agressief gaan verleiden.

Ik zie het gewoon gebeuren dat dat stel gewoon bij elkaar moet blijven omdat ze niemand anders kunnen krijgen....echt super grappig!

En Carl is zeker HOMO!
Ja precies, niks temptation, ze gaan er zelf gewoon op uit. Hopeloos. En die Carl..wat een stinkloser is dat zeg.

[ Bericht 13% gewijzigd door static op 29-03-2004 21:01:51 (Doe eens normaal.) ]
  woensdag 24 maart 2004 @ 13:04:12 #262
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17935345
Ik vind Carl wel cute. Bot en vreselijk irritant, maar toch wel schattig... *schaam*
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_17936125
Tsja Carl he... you love him or you hate him. Dat laatste komt véél vaker voor.
Hij is overigens absoluut hetero, ik kan het jullie garanderen. Hij gaat nog steeds steady met één van de belgische vrijgezelle dames
  woensdag 24 maart 2004 @ 14:22:48 #264
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_17936987
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 13:41 schreef Contaminator het volgende:
Hij is overigens absoluut hetero, ik kan het jullie garanderen. Hij gaat nog steeds steady met één van de belgische vrijgezelle dames
Mijn gaydar slaat op hol als ik 'em zie rondhuppelen op het scherm, en geloof mij, ik heb 'em laatst nog bij laten stellen.
Alles dat Carl zegt en doet wijst in de richting van latent homosexueel gedrag. Hij kent dan ook meer vrouwentrekjes dan mannentrekjes wat betreft verleiding and zijn positie op het eiland. Het beschermende moeder gevoel, hij ontfermt zich over de andere mannen, niet op een broederlijke manier, maar op een moederlijke manier. Een broeder houd een oogje in het zeil, een moeder keurt hardop iets af en stuurt overduidelijk bepaalde zaken in de door haar gekozen richting.

Carls hang naar verbroedering toont aan dat hij liever bij de andere mannen de tijd wil doorbrengen dan bij de vrouwen... want op een stralend mooi eiland met volop zon en mooie exemplaren van het andere geslacht, is namelijk het eerste dat je doet... vriendschap proberen te sluiten met en toenadering te zoeken to mannen.

Carl, die de rollen omdraait, en een spelletje speelt, net als een vrouw denkt hij dat hij de touwtjes in handen heeft, hij denkt dat hij kan manipuleren, voordat hij gemanipuleerd wordt. Hij verdraait de situatie, hij is op dat eiland met verleidsters. Het vrouwelijke aan hem gebiedt hem dan ook om met de vrouwen mee te doen, dus neemt hij dezelfde rol als de vrouwen aan, namelijk die van verleidster.

Carl kan niets anders doen dan kakelen, en mijn god iedere keer dat hij het over zijn vriendin heeft, gaat er een homo-belletje rinkelen. Wie wil Carl nu eigenlijk overtuigen, de wereld, of zichzelf. "Ik heb ECHT een vriendin, en ik houd ECHT van haar, en ze is toch ECHT een vrouw van top tot teen." Carl en zijn mutserige uitspraken, gejat uit goedkope supermarkt-doktor romannetjes (en die krengen worden alleen door vrouwen gelezen), maken hem echt niet meer hetero.

Carl heeft geen ogen in z'n hoofd. "Ik koos haar omdat ze absoluut niet aantrekkelijk is". Sure Carl, we believe you.
Hij vertoont hetzelfde gedrag als die doos waar Wouter zo op geilde, eerst de tease uithangen, en dan opeens een koude schouder toekeren, want de liefde is een spelletje dat nu eenmaal op die manier door vrouwen gespeeld moet worden.

Hoe hij praat, hoe hij zich gedraagt, alles wat Carl zegt en doet schreeuwt uit "Ik ben een enge park-homo die nog veilig in het kastje zit, zie mij eens hetero zijn grote boze buitenwereld!"

Nee die Carl is niet koosjer.

Wat me ook opviel was dat er opeens veel hoertjes zijn met principes, daar op dat eiland. Sinds wanneer moeten hoeren een geweten hebben?
Ze zitten daar om gepaald te worden, om een relatie te verbreken, dus waar komt ineens dat moralistische gezeverzak vandaan. Kom toch meisjes, wie denken jullie nu dat jullie zijn, moeder Theresa? Kom kom, jullie zijn ingehuurd voor seks, en we willen waar voor ons geld zien, alleen omdat jullie op televisie komen en het label dragen van "vrijgezel" wil niet zeggen dat je nu opeens principes moet hebben, of schaamte moet kennen, een goede hoer zeurt niet, die gaat er gewoon voor. Dus vrouwtje, smoeltje dicht, en alleen open doen als er iets in word geschoven, want dat is nou net een van de kwaliteiten waarop je bent geselecteerd om op dat eiland te zitten.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 24 maart 2004 @ 16:15:46 #265
89497 RealLife
Bless America!
pi_17939718
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Mijn gaydar slaat op hol als ik 'em zie rondhuppelen op het scherm, en geloof mij, ik heb 'em laatst nog bij laten stellen.
Alles dat Carl zegt en doet wijst in de richting van latent homosexueel gedrag. Hij kent dan ook meer vrouwentrekjes dan mannentrekjes wat betreft verleiding and zijn positie op het eiland. Het beschermende moeder gevoel, hij ontfermt zich over de andere mannen, niet op een broederlijke manier, maar op een moederlijke manier. Een broeder houd een oogje in het zeil, een moeder keurt hardop iets af en stuurt overduidelijk bepaalde zaken in de door haar gekozen richting.

..............

Wat me ook opviel was dat er opeens veel hoertjes zijn met principes, daar op dat eiland. Sinds wanneer moeten hoeren een geweten hebben?
Ze zitten daar om gepaald te worden, om een relatie te verbreken, dus waar komt ineens dat moralistische gezeverzak vandaan. Kom toch meisjes, wie denken jullie nu dat jullie zijn, moeder Theresa? Kom kom, jullie zijn ingehuurd voor seks, en we willen waar voor ons geld zien, alleen omdat jullie op televisie komen en het label dragen van "vrijgezel" wil niet zeggen dat je nu opeens principes moet hebben, of schaamte moet kennen, een goede hoer zeurt niet, die gaat er gewoon voor. Dus vrouwtje, smoeltje dicht, en alleen open doen als er iets in word geschoven, want dat is nou net een van de kwaliteiten waarop je bent geselecteerd om op dat eiland te zitten.
Prachtige tekst, echt waar
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:11:52 #266
521 ruby
Hell yeah!
pi_17942494
quote:
Dat is gewoon de ontkenningsfase waar hij nu in zit.
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:14:35 #267
521 ruby
Hell yeah!
pi_17942539
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Carls hang naar verbroedering toont aan dat hij liever bij de andere mannen de tijd wil doorbrengen dan bij de vrouwen... want op een stralend mooi eiland met volop zon en mooie exemplaren van het andere geslacht, is namelijk het eerste dat je doet... vriendschap proberen te sluiten met en toenadering te zoeken to mannen.

Carl, die de rollen omdraait, en een spelletje speelt, net als een vrouw denkt hij dat hij de touwtjes in handen heeft, hij denkt dat hij kan manipuleren, voordat hij gemanipuleerd wordt. Hij verdraait de situatie, hij is op dat eiland met verleidsters. Het vrouwelijke aan hem gebiedt hem dan ook om met de vrouwen mee te doen, dus neemt hij dezelfde rol als de vrouwen aan, namelijk die van verleidster.

Carl kan niets anders doen dan kakelen, en mijn god iedere keer dat hij het over zijn vriendin heeft, gaat er een homo-belletje rinkelen. Wie wil Carl nu eigenlijk overtuigen, de wereld, of zichzelf. "Ik heb ECHT een vriendin, en ik houd ECHT van haar, en ze is toch ECHT een vrouw van top tot teen." Carl en zijn mutserige uitspraken, gejat uit goedkope supermarkt-doktor romannetjes (en die krengen worden alleen door vrouwen gelezen), maken hem echt niet meer hetero.

Carl heeft geen ogen in z'n hoofd. "Ik koos haar omdat ze absoluut niet aantrekkelijk is". Sure Carl, we believe you.
Hij vertoont hetzelfde gedrag als die doos waar Wouter zo op geilde, eerst de tease uithangen, en dan opeens een koude schouder toekeren, want de liefde is een spelletje dat nu eenmaal op die manier door vrouwen gespeeld moet worden.

Hoe hij praat, hoe hij zich gedraagt, alles wat Carl zegt en doet schreeuwt uit "Ik ben een enge park-homo die nog veilig in het kastje zit, zie mij eens hetero zijn grote boze buitenwereld!"

Nee die Carl is niet koosjer.

Ja ja, mooi geschreven hoor.
En wat Karl betreft, je hebt helemaal gelijk. Ik kan niet anders zeggen.
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:26:50 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_17942752
quote:

Hij is toch zo'n Christelijke korfballer?
Die doen niet aan homosexualiteit, mag niet van papa.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:10:23 #269
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_17947714
dol gelachen om wouter een blauwtje lopen op temptation island :S

en carl is nog steeds een idioot
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_17948574
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:26 schreef APK het volgende:

[..]

Hij is toch zo'n Christelijke korfballer?
Die doen niet aan homosexualiteit, mag niet van papa.
nee dat is wouter die een blauwtje had gelopen
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:49:10 #271
16715 Mylene
*schatje*
pi_17948651
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:45 schreef marciemarcs het volgende:

[..]

nee dat is wouter die een blauwtje had gelopen
En zijn vriendin kon de tyfes krijgen?? Dat zei ie toch?
pi_17948891
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Jaaaa, het dikkere broertje van Van Nistelrooij is het!

Morgenavond kunnen we weer genieten van een nieuwe aflevering ...
en wouter trekt een beetje op dennis bergkamp
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  woensdag 24 maart 2004 @ 23:01:48 #273
521 ruby
Hell yeah!
pi_17948973
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:49 schreef schatje het volgende:

[..]

En zijn vriendin kon de tyfes krijgen?? Dat zei ie toch?
Ja en ook dat ze een bitch was volgens mij.
pi_17951392
Wouter zit elke date te zeuren over zijn vriendin. Dat maakt nou niet bepaald indruk.
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:32:34 #275
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_17967851
Ja die Wouter, wat een losertje is dat, volgens mij heeft hij nog geen haar op z'n piemel!

Hij wil wel vreemdgaan, maar niemand moet hem en die carl wil ik het niet eens over hebben, wat een zielig geval.
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')