Het verbaast me dat er nog niet eerder een nieuw topic van TI is geopend. Ik wilde het goede nieuws, dat Temptation Island deel 3, vanaf maandag 1 maart om 20.30 uur op Veronica, wordt uitgezonden, graag met jullie delen!
Ik heb er al weer hartstikke veel zin in. Misschien heeft iemand al wat informatie over de koppels of de vrijgezellen? Alle informatie is meer dan welkom! Heerlijk weer dat sentimentele geneuzel.......
xx
ik ben blij dat ik nu eindelijk weet wanneer het hier begint was al twee weken aan het zoeken
quote:Dat is ook het verbazingwekkende van TI, er gebeurt eigenlijk weinig tot niks (ze zitten er ook maar 2 weken) en tóch is het zo ontzettend cool en spannend. Ik kan er niet de vinger op leggen waar het nou precies door komt, en toch is het zo op de een of andere manier.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:18 schreef xxsaskiaxx het volgende:
aaaah vet!!!! vanaf 1 maart alweer?? Ik zal zeker elke week weer gaan kijkenIk hoop wle dat he tiets boeiender is dan de vorige! Ik vond ze daar allemaal zo braaf!
xx
quote:Tineke had toch ook geneukt met David?
Op dinsdag 17 februari 2004 12:29 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ja blijft toch maar kijken!!! Maar de TI die nu bezig is daar zijn best wat mensen vreemd gegaan en veel mensen hebben echt gevoelens voor elkaar gekregen en dat is juist leuk, dat wil ik in de nieuwe serie zien(lekker vreemdgaan!!) !!en in de vorige viel dat best mee behalve Katrien (toch? ofzoiets?) en ralph (nog een keer gespot in bloemendaal
)
quote:ja echt! die vrijgezelle mannen vallen echt tegen! De vrouwen zijn volgensmij veel knapper!!! Bij die vrijgezelle mannen zie ik er niet !
Op dinsdag 17 februari 2004 16:59 schreef pos het volgende:
Ik heb gekeken maar vind de vrijgezelle mannen een beetje tegenvallen.
quote:D'r zitten zelfs echte engerts bij, brrr
Op dinsdag 17 februari 2004 17:11 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
ja echt! die vrijgezelle mannen vallen echt tegen! De vrouwen zijn volgensmij veel knapper!!! Bij die vrijgezelle mannen zie ik er niet !
Kim & Carl
Eva & Wouter
Kookai & Joeri
Eva & Tim
De vrijgezelle vrouwen
[Dit bericht is gewijzigd door pos op 17-02-2004 20:10]
De mannen zijn inderdaad niet echt lekker...*mist 'life guard Sven'*
quote:Dat vind ik nog ongeveer de ergste
Op dinsdag 17 februari 2004 22:06 schreef Leonoor het volgende:
Die Jasper is nog wel leuk : Student, hockeyer, en ziet er op de grote foto op de VT4 site echt niet verkeerd uit
quote:Ik vind het nog best wel mee vallen met het algemene mannen-niveau, ik zou het er wel op kunnen hoor!
Op woensdag 18 februari 2004 15:54 schreef Tania18 het volgende:[..]
Dat vind ik nog ongeveer de ergste
Waarom altijd van die lelijke vrijgezelle mannen
* Er alvast cola en chips bijpakt.
thnxxx for the tip!
*noteert* 1 maart maandag
uh maandag? wat een dag! waarom niet in het weekend?! ideale aanvulling op idols
quote:Temptation Island was altijd op maandag om 20:30 volgens mij. Net na Goede tijden ofzo
Op donderdag 19 februari 2004 01:37 schreef Priscella het volgende:
Yesss!!![]()
thnxxx for the tip!
*noteert* 1 maart maandag
uh maandag? wat een dag! waarom niet in het weekend?!ideale aanvulling op idols
quote:Toen V8 het nog uitzendde was de herhaling altijd in het weekend
Op donderdag 19 februari 2004 12:27 schreef Haagse_Ebony het volgende:[..]
Temptation Island was altijd op maandag om 20:30 volgens mij. Net na Goede tijden ofzo
quote:Vorig jaar was het nog op zaterdag en dat jaar ervoor op dinsdag geloof ik en toen kwam het pas rond een uur of 11
Op donderdag 19 februari 2004 12:27 schreef Haagse_Ebony het volgende:[..]
Temptation Island was altijd op maandag om 20:30 volgens mij. Net na Goede tijden ofzo
quote:ik geloof het ook
Op donderdag 19 februari 2004 18:26 schreef Tania18 het volgende:[..]
Vorig jaar was het nog op zaterdag en dat jaar ervoor op dinsdag geloof ik en toen kwam het pas rond een uur of 11
Marblequote:Op dinsdag 17 februari 2004 12:11 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat het net zo geweldig wordt als TI1 en 2. TI is zo ongeveer de coolste RLS van allemaal.
Ja, ik vond bij de Amerikaanse TI, de mannen wel leuker! Maar toch zeker kijken vanaaf!quote:Op woensdag 18 februari 2004 15:54 schreef Tania18 het volgende:
Waarom altijd van die lelijke vrijgezelle mannen
Alexandraquote:Op dinsdag 17 februari 2004 19:23 schreef pos het volgende:
De vrijgezelle vrouwen
Ha, inderdaad die kan niet wachten om met een ander te gaan! Maar ze kreeg geen armbandjes.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:04 schreef gids het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Eva NL , 'de moedervlek', het volhoudt. Ze wist niet hoe snel ze afscheid moest nemen van haar vriend om vervolgens nog even geirriteerd te doen over het lange afscheid van de anderen. Da kan nie goed gaan!
En wat was ze doen bezopen zeg!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:54 schreef Leonoor het volgende:
Die Kookai glibberde wel heel smerig op die barman hoor, dat wordt nog wel keiharde sex denk ik (want dat mag toch dit jaar?)
Nee, en dat kan ik wel begrijpen. Niet echt complimenteus voor die jongen, maar ja het zij zo. Die gozer is gewoon een ei om te zien. Helaas, het is niet anders. Maar ja, er is vast wel een meisje tussen de vrijgezellen die bovenop 'm duikt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ha, inderdaad die kan niet wachten om met een ander te gaan! Maar ze kreeg geen armbandjes.![]()
SPOILER ALERT!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:56 schreef lekker_lief het volgende:
Bob is errug geliefd onder de eerstejaars studenten in Tilburg. Moet zeggen heeft wel een lekker wasbordje hoor.
De rest van de mannen was echt 3 keer niks
:'(
maar ik blijf wel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door static op 04-03-2004 01:54:50 ]
Ik weet niet of het een grap is, maar anders kun je beter de spoilertags gebruiken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:17 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
SPOILER
Daar heb je spoiler tags voor, Belgische kuttekop.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:17 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
SPOILER ALERT!!!!!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
www.temptationisland.vtv4.be]www.temptationisland.vtv4.be
Kan je alvast zien wat er gaat gebeuren allemaal.
Dinsdags ook trouwens.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:15 schreef dopa het volgende:
....ondanks alles prima maandagavond entertainment overigens![]()
Yep.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanavond komt het weer toch?
het is niet moeilijk knapper te zijn dan die thaise (waarmee ik geen afbreuk wil doen aan jouw schoonheidquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef schatje het volgende:
Er doet een Thaise mee. Ik ben knapper.
Dank je welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:19 schreef dopa het volgende:
[..]
het is niet moeilijk knapper te zijn dan die thaise (waarmee ik geen afbreuk wil doen aan jouw schoonheid)
Ze moeten die lul het eiland afschoppen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:28 schreef schatje het volgende:
Maar wat is die Carl een zweef gozer zeg met z'n geen alcohol nuttigen en houden aan de afspraak.
hier (vlaanderen dus) enkel maandag en zondagquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dinsdags ook trouwens.
quote:Bio Kim:
Wat is volgens je partner je beste eigenschap?
Ik maak hem rustig.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:44 schreef yeroen1979 het volgende:
Tim is cool! Potten bier lostrekken en flink feesten, daar is `t programma voor gemaakt!!!
Iddquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Tim![]()
Die zorgt tenminste voor wat actie!
klopt als een busquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:25 schreef lieverd23 het volgende:
Ik vind die Tim anders ook een griezel hoor. zelf wel volop kijken wat er te halen valt, maar niet naar het filmpje van zijn vriendin kijken. in mijn ogen een LOSER
Een echte man dusquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:25 schreef lieverd23 het volgende:
Ik vind die Tim anders ook een griezel hoor. zelf wel volop kijken wat er te halen valt, maar niet naar het filmpje van zijn vriendin kijken. in mijn ogen een LOSER
Ehhh juist om reacties zoals de jouwe is hij door de selectie heengekomen. Die jongen breekt vanzelf wel... deze moraalridder zal zeker van zijn paard vallen!quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:44 schreef yeroen1979 het volgende:
...
Wat een eikel is dat zeg. Ik hoop dat z'n vriendin zich lekker laat aftanken, zodat hij een het bandje kan bekijken! Het lijkt wel of ie bezig is met een screentest voor de EO!!! Hoe is deze sukkel door de selectie gekomen???
Mooi toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:34 schreef Wizard_of_life het volgende:
[..]
Ehhh juist om reacties zoals de jouwe is hij door de selectie heengekomen. Die jongen breekt vanzelf wel... deze moraalridder zal zeker van zijn paard vallen!
Maar die vriendin van hem is de grootste snol van het hele eiland. Vandaar dus.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:46 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Mooi toch?BREKEN BREKEN
dan vraag je je wel af waarom Woutertje door de selectie is gekomendaar zit helemaal niks in
Idd, ze heeft niet eens die beelden gezien, gebeurde vrij weinig volgens mijquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Kookai zeg. Wat een dom wijf. Eerst zelf allemaal stoere praatjes en dan zo debiel gaan doen.
Selectie? Je weet toch hoe dat gaat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:46 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Mooi toch?BREKEN BREKEN
dan vraag je je wel af waarom Woutertje door de selectie is gekomendaar zit helemaal niks in
Dat wijf lag op dat luchtkussen in het water en die goof stond zelfs nog aan de kade. Als je dan al gaat zeiken....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:21 schreef Compile het volgende:
[..]
Idd, ze heeft niet eens die beelden gezien, gebeurde vrij weinig volgens mij
Opvallend dat het wel weer om een pindatje gaatquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat wijf lag op dat luchtkussen in het water en die goof stond zelfs nog aan de kade. Als je dan al gaat zeiken....
Doe dan mee met een EO-programma als je toch op TV wilt.
Ach ja... Thaise temperamentquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Kookai zeg. Wat een dom wijf. Eerst zelf allemaal stoere praatjes en dan zo debiel gaan doen.
Hehehe. Wel een beetje hypocriet vind ik. Eerst die vent op stang jagen met die praatjes en dan zelf gaan bleren als die gast date met die Italiaanse meid terwijl ze 25 meter uit elkaar staan de hele tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja... Thaise temperament
Dat is het eerste wat ik zei, volgens mij is hij homo!quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer ie zelf door zal krijgen dat ie homo is.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:09 schreef Contaminator het volgende:
Hehe ik ken Kim en Carl persoonlijk, ze komen idd uit Groningen. Trust me, Kim ziet er wel lekker uit maar verder is ze ontzettend dom en vooral arrogant... Hun relatie is inmiddels gestrand, 2 weken na TI. Carl gaat nu met 1 van die vrijgezelle dames, een Belgische. Als jullie het heeeel graag willen weten dan vertel ik nog wel eens wie het is
Tja, waarom zou hij naar het filmpje kijken? Hij heeft voor zichzelf al uitgemaakt dat hij zich weinig aantrekt van haar.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:25 schreef lieverd23 het volgende:
Hij beweert dat zij niet meer verliefd op hem was... toen heeft ie het maar uitgemaakt. Die gozer is geen touw aan vast te knopen. Hij vindt zichzelf behoorlijk geweldig en loopt op TI de moraalridder uit te hangen, terwijl hij in werkelijkheid zelf een enorme smeerlap is. Door dat ge-eikel met Tim en de alcohol hoopt hij gewoon populairteit te winnen bij vrouwen ofzo. Nogal zielige actie...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is hun relatie precies gestrand dan?
aha, hij zei dus dat zij niet meer verliefd was op hem en in no-time heeft hij een ander. Toevallig eentje van Temptation Island. Smeerlap iddquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Contaminator het volgende:
[..]
Hij beweert dat zij niet meer verliefd op hem was... toen heeft ie het maar uitgemaakt. Die gozer is geen touw aan vast te knopen. Hij vindt zichzelf behoorlijk geweldig en loopt op TI de moraalridder uit te hangen, terwijl hij in werkelijkheid zelf een enorme smeerlap is. Door dat ge-eikel met Tim en de alcohol hoopt hij gewoon populairteit te winnen bij vrouwen ofzo. Nogal zielige actie...
Die relatie met Kim was nooit echt heel serieus, ze hadden pas een paar weken toen ze in TI kwamen. Moet je maar eens opletten op de beelden, je kan duidelijk merken dat zij tweeën zich het minst druk maken over wat de ander uitvreet...
Thnx for the info. Vertrouwde die piemel al niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Contaminator het volgende:
[..]
Hij beweert dat zij niet meer verliefd op hem was... toen heeft ie het maar uitgemaakt. Die gozer is geen touw aan vast te knopen. Hij vindt zichzelf behoorlijk geweldig en loopt op TI de moraalridder uit te hangen, terwijl hij in werkelijkheid zelf een enorme smeerlap is. Door dat ge-eikel met Tim en de alcohol hoopt hij gewoon populairteit te winnen bij vrouwen ofzo. Nogal zielige actie...
Die relatie met Kim was nooit echt heel serieus, ze hadden pas een paar weken toen ze in TI kwamen. Moet je maar eens opletten op de beelden, je kan duidelijk merken dat zij tweeën zich het minst druk maken over wat de ander uitvreet...
Je hebt ze toch wel een douw gegeven he?!?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:56 schreef Zhenar het volgende:
Da's raar... ik woon ook in Groningen en heb ze gewoon gezellig samen door de stad zien lopen.
lolquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel een douw gegeven he?!?![]()
Tsja ze zijn wel 'vrienden gebleven' natuurlijk. Maar hij met z'n "Ik denk dat ik nooit zoveel van een andere vrouw kan houden als dat ik nu van Kim hou" uit de eerste aflevering, da's echt bullshit...quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:56 schreef Zhenar het volgende:
Da's raar... ik woon ook in Groningen en heb ze gewoon gezellig samen door de stad zien lopen.
Inderdaad ja. Het interesseert haar echt geen fuck.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:34 schreef miki het volgende:
Eva is irritant!!!!! Tis overduidelijk dat zij van d'r vriend af wil...
mag ik????quote:Op zondag 21 maart 2004 20:11 schreef schatje het volgende:
Stom jank kind, klap geven.
Jaaaa, het dikkere broertje van Van Nistelrooij is het!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef matthijst het volgende:
Die Joeri kan trouwens als van Nistelrooij dubbelganger door het leven....
Nee jij komt lekker sympathiek over met deze postquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie is die fitness-mongool eigenlijk, die akelig vol van zichzelfs over dat eiland loopt te banjeren, denkende dat hij een piemel van goud heeft? Hij ziet er zo verschrikkelijk dom uit.
Er zitten heel erg veel onsympathieke figuren in deze serie.
ik doe dan ook niet mee aan Temptation Islandquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker sympathiek over met deze post![]()
Het is niet de bedoeling dat we hier sympathiek overkomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker sympathiek over met deze post![]()
idd ze lag zelf in bad met haar "date" en dan maar lopen te wenenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:25 schreef Compile het volgende:
die Coke-ai overdrijft enorm
idd...ze miste haar vriend niet eens en zo bla bla...ze had heel wat stoere praatjes. Na het zien van die band niet meer. Cokeslet dat ze is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:26 schreef Darkinforcer het volgende:
[..]
idd ze lag zelf in bad met haar "date" en dan maar lopen te wenen![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
idd...ze miste haar vriend niet eens en zo bla bla...ze had heel wat stoere praatjes. Na het zien van die band niet meer. Cokeslet dat ze is.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij haalt haar uit de put door iets in haar putje te stoppen zeker!
Met de barman nog wel....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef Compile het volgende:
[..]!!
Tja, zo gaat dat hetCoke-ai wil wel plezier maken zegt ze
![]()
Zou ook meer goesting in sex hebben met die barman dan met die goofy!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met de barman nog wel....
Ben jij Belgisch?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zou ook meer goesting in sex hebben met die barman dan met die goofy!![]()
Denk dat dat een hele opluchting is voor hem want Coke-ai is er eentje met een gebruiksaanwijzing volgens mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:37 schreef Compile het volgende:
Coke-ai gaat helemaal los zometeen
Dr vriendje heeft zo t nakijken
Idd. Coke-ai denkt dat Joeri zich daardoor rustiger gaat houden, maar ik denk en hoop dat het averechts gaat werken!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:39 schreef Darkinforcer het volgende:
ze gaan elkaar gewoon opjutten, dat lijkt me wel dat het van kwaad tot erger gaat![]()
Heerlijk![]()
Idd, dat maakt het programma alleen maar leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:39 schreef Darkinforcer het volgende:
ze gaan elkaar gewoon opjutten, dat lijkt me wel dat het van kwaad tot erger gaat![]()
Heerlijk![]()
Neuh, maar goesting is best een geil woord. Mss moet ik het eens introduceren..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben jij Belgisch?
Gebruiksaanwijzing?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Denk dat dat een hele opluchting is voor hem want Coke-ai is er eentje met een gebruiksaanwijzing volgens mij.
Nee man, die gast stort zich eerder in een depressie. Of hij zwemt naar huis, naar mammie!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Idd. Coke-ai denkt dat Joeri zich daardoor rustiger gaat houden, maar ik denk en hoop dat het averechts gaat werken!
Omdat je net ook al wenen gebruikte... ik dacht die is vast Belgischquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neuh, maar goesting is best een geil woord. Mss moet ik het eens introduceren..![]()
Woonplaats: Amsterdamquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben jij Belgisch?
Z´n mammie is de enige met wie hij er over kan pratenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee man, die gast stort zich eerder in een depressie. Of hij zwemt naar huis, naar mammie!![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:41 schreef Compile het volgende:
[..]
Gebruiksaanwijzing?
Ik zie t al voor me:
gebruiksaanwijzing Coke - ai:
Men neme een lijntje coke... men roept: neuken?
en klaar
Gebruik ik woorden zonder dat ik het doorheb dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat je net ook al wenen gebruikte... ik dacht die is vast Belgisch![]()
Ik denk het!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gebruik ik woorden zonder dat ik het doorheb dan?
Simpele hockeyneukslet. Nog nooit echt genuekt ook natuurlijk door die Wouter, logisch.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk het!
Trutje trouwens die Eva.
Dat dingetje in d´r haarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Simpele hockeyneukslet. Nog nooit echt genuekt ook natuurlijk door die Wouter, logisch.![]()
Heb vermoedens dat die Melvin ook latent is!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat dingetje in d´r haarHoe typisch idd
Volgens mij wordt haar maagdenvliesje vandaag aan gort geragd door die Melvin
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heb vermoedens dat die Melvin ook latent is!![]()
Ik zie haar helemaal staan, bier in de hand, sigaret in de ander, oililysjaaltje om..![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:51 schreef Compile het volgende:
Michel de barman ziet coke-ai wel zittenHij valt op donkere vrouwen zegt ie net
Uech! Thanx for the visual!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien moeten die Carl en Melvin maar eens daten, maar dan buiten het zich van de camera om
Ja, hij heeft de broek niet aan thuis.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:55 schreef Compile het volgende:
Dat vriendje van coke-ai is een wanker zeg
Duidelijk. Dumpen voor de barman dus!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:55 schreef Compile het volgende:
Dat vriendje van coke-ai is een wanker zeg
iddquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Patty slaat de spijker op de kop zeg over die Coke-ai.
Exacto. Zij moet die barman maar ambeteren en Wouter moet maar aanpappen met die Eva Belgie. Die heeft ook al weinig te vertellen thuis.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:57 schreef Compile het volgende:
[..]
idd
Ik denk dat Yoeri die coke-ai slut maar eens moet laten varen. Ze is het gewoon niet waard
Ja, die barman doet zometeen wel meer als n biertje tappen. Die zit liever aan een andere (tap)knopquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Duidelijk. Dumpen voor de barman dus!![]()
Het leuke is dat Kim heel anders er over denktquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Carl is duidelijk homo
Wat ben je toch schattigquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef schatje het volgende:
Er doet een Thaise mee. Ik ben knapper.
Kurt is lekker vlees.
Dat is Michel geloof ik, die je bedoeld. Die is/was op date met Coke-ai. Of bedoelde je iemand andersquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:12 schreef schatje het volgende:
En die barman, die lijkt op die knakker uit Big Brother. Hij die een maand lang niet heeft kunnen schijten. Bram heet ie geloof ik.
Die jongen moet eens naar de opticien!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:20 schreef NiNi het volgende:
Lelijk lichaam? Whahahah..
OMG, het wordt steeds erger met hem.
Ja precies, niks temptation, ze gaan er zelf gewoon op uit. Hopeloos. En die Carl..wat een stinkloser is dat zeg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:08 schreef heksehiel het volgende:
Zo ontzettend grappig dat het stel (Eva NL en Wouter) die het meest hun best doen om vreemd te gaan, niet eensde kans krijgen, want de vrijgezellen motten hun niet WHAHAHAHAHA!
Want denk maar niet dat Steven die Eva moet, die weet ook hoe het spelletje werkt! Ze staan echt zo ontzettend voor lul! Ze hebben niet door dat zij verleid moeten worden ipv dat zij agressief gaan verleiden.
Ik zie het gewoon gebeuren dat dat stel gewoon bij elkaar moet blijven omdat ze niemand anders kunnen krijgen....echt super grappig!
En Carl is zeker HOMO!
Mijn gaydar slaat op hol als ik 'em zie rondhuppelen op het scherm, en geloof mij, ik heb 'em laatst nog bij laten stellen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:41 schreef Contaminator het volgende:
Tsja Carl he... you love him or you hate him. Dat laatste komt véél vaker voor.
Hij is overigens absoluut hetero, ik kan het jullie garanderen. Hij gaat nog steeds steady met één van de belgische vrijgezelle dames
Prachtige tekst, echt waarquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mijn gaydar slaat op hol als ik 'em zie rondhuppelen op het scherm, en geloof mij, ik heb 'em laatst nog bij laten stellen.
Alles dat Carl zegt en doet wijst in de richting van latent homosexueel gedrag. Hij kent dan ook meer vrouwentrekjes dan mannentrekjes wat betreft verleiding and zijn positie op het eiland. Het beschermende moeder gevoel, hij ontfermt zich over de andere mannen, niet op een broederlijke manier, maar op een moederlijke manier. Een broeder houd een oogje in het zeil, een moeder keurt hardop iets af en stuurt overduidelijk bepaalde zaken in de door haar gekozen richting.
..............
Wat me ook opviel was dat er opeens veel hoertjes zijn met principes, daar op dat eiland. Sinds wanneer moeten hoeren een geweten hebben?
Ze zitten daar om gepaald te worden, om een relatie te verbreken, dus waar komt ineens dat moralistische gezeverzak vandaan. Kom toch meisjes, wie denken jullie nu dat jullie zijn, moeder Theresa? Kom kom, jullie zijn ingehuurd voor seks, en we willen waar voor ons geld zien, alleen omdat jullie op televisie komen en het label dragen van "vrijgezel" wil niet zeggen dat je nu opeens principes moet hebben, of schaamte moet kennen, een goede hoer zeurt niet, die gaat er gewoon voor. Dus vrouwtje, smoeltje dicht, en alleen open doen als er iets in word geschoven, want dat is nou net een van de kwaliteiten waarop je bent geselecteerd om op dat eiland te zitten.
Dat is gewoon de ontkenningsfase waar hij nu in zit.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:41 schreef Contaminator het volgende:
Tsja Carl he... you love him or you hate him. Dat laatste komt véél vaker voor.
Hij is overigens absoluut hetero, ik kan het jullie garanderen. Hij gaat nog steeds steady met één van de belgische vrijgezelle dames
Ja ja, mooi geschreven hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mijn gaydar slaat op hol als ik 'em zie rondhuppelen op het scherm, en geloof mij, ik heb 'em laatst nog bij laten stellen.
Alles dat Carl zegt en doet wijst in de richting van latent homosexueel gedrag. Hij kent dan ook meer vrouwentrekjes dan mannentrekjes wat betreft verleiding and zijn positie op het eiland. Het beschermende moeder gevoel, hij ontfermt zich over de andere mannen, niet op een broederlijke manier, maar op een moederlijke manier. Een broeder houd een oogje in het zeil, een moeder keurt hardop iets af en stuurt overduidelijk bepaalde zaken in de door haar gekozen richting.
Carls hang naar verbroedering toont aan dat hij liever bij de andere mannen de tijd wil doorbrengen dan bij de vrouwen... want op een stralend mooi eiland met volop zon en mooie exemplaren van het andere geslacht, is namelijk het eerste dat je doet... vriendschap proberen te sluiten met en toenadering te zoeken to mannen.
Carl, die de rollen omdraait, en een spelletje speelt, net als een vrouw denkt hij dat hij de touwtjes in handen heeft, hij denkt dat hij kan manipuleren, voordat hij gemanipuleerd wordt. Hij verdraait de situatie, hij is op dat eiland met verleidsters. Het vrouwelijke aan hem gebiedt hem dan ook om met de vrouwen mee te doen, dus neemt hij dezelfde rol als de vrouwen aan, namelijk die van verleidster.
Carl kan niets anders doen dan kakelen, en mijn god iedere keer dat hij het over zijn vriendin heeft, gaat er een homo-belletje rinkelen. Wie wil Carl nu eigenlijk overtuigen, de wereld, of zichzelf. "Ik heb ECHT een vriendin, en ik houd ECHT van haar, en ze is toch ECHT een vrouw van top tot teen." Carl en zijn mutserige uitspraken, gejat uit goedkope supermarkt-doktor romannetjes (en die krengen worden alleen door vrouwen gelezen), maken hem echt niet meer hetero.
Carl heeft geen ogen in z'n hoofd. "Ik koos haar omdat ze absoluut niet aantrekkelijk is". Sure Carl, we believe you.
Hij vertoont hetzelfde gedrag als die doos waar Wouter zo op geilde, eerst de tease uithangen, en dan opeens een koude schouder toekeren, want de liefde is een spelletje dat nu eenmaal op die manier door vrouwen gespeeld moet worden.
Hoe hij praat, hoe hij zich gedraagt, alles wat Carl zegt en doet schreeuwt uit "Ik ben een enge park-homo die nog veilig in het kastje zit, zie mij eens hetero zijn grote boze buitenwereld!"
Nee die Carl is niet koosjer.
Wat me ook opviel was dat er opeens veel hoertjes zijn met principes, daar op dat eiland. Sinds wanneer moeten hoeren een geweten hebben?
Ze zitten daar om gepaald te worden, om een relatie te verbreken, dus waar komt ineens dat moralistische gezeverzak vandaan. Kom toch meisjes, wie denken jullie nu dat jullie zijn, moeder Theresa? Kom kom, jullie zijn ingehuurd voor seks, en we willen waar voor ons geld zien, alleen omdat jullie op televisie komen en het label dragen van "vrijgezel" wil niet zeggen dat je nu opeens principes moet hebben, of schaamte moet kennen, een goede hoer zeurt niet, die gaat er gewoon voor. Dus vrouwtje, smoeltje dicht, en alleen open doen als er iets in word geschoven, want dat is nou net een van de kwaliteiten waarop je bent geselecteerd om op dat eiland te zitten.
Hij is toch zo'n Christelijke korfballer?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:41 schreef Contaminator het volgende:
nee dat is wouter die een blauwtje had gelopenquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is toch zo'n Christelijke korfballer?
Die doen niet aan homosexualiteit, mag niet van papa.![]()
En zijn vriendin kon de tyfes krijgen?? Dat zei ie toch?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:45 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
nee dat is wouter die een blauwtje had gelopen![]()
en wouter trekt een beetje op dennis bergkampquote:Op maandag 22 maart 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jaaaa, het dikkere broertje van Van Nistelrooij is het!
Morgenavond kunnen we weer genieten van een nieuwe aflevering ...
Ja en ook dat ze een bitch was volgens mij.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:49 schreef schatje het volgende:
[..]
En zijn vriendin kon de tyfes krijgen?? Dat zei ie toch?
Dat zou me persoonlijk niet zoveel uitmaken of hij wel of niet had meegedaan in zo´n programma. Maar iemand die zoals Carl zich zo gedraagt, nou dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Gadverdamme wat een kwal van een vent zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:42 schreef Zonnetje10 het volgende:
Vinden jullie het ook zo aantrekkelijk als een man of vrouw heeft meegedaan met zo'n programma????? Ik persoonlijk niet.
Dat geldt voor al die mensen wel. Tim en Wouter gedragen zich ook als een stel randdebielen en Eva NL of Kookai zou ik nou ook niet bepaald iets mee willen beginnen als ik zie hoe ze bezig zijn op TI.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat zou me persoonlijk niet zoveel uitmaken of hij wel of niet had meegedaan in zo´n programma. Maar iemand die zoals Carl zich zo gedraagt, nou dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Gadverdamme wat een kwal van een vent zeg.
krijg je tegenwoordig maar 18 maanden voorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:43 schreef matthijst het volgende:
Met zoveel zinloos geweld, zou het geluk toch een keer toe moeten slaan zou je denken: doe alsof ie een blikje bier heeft gejat, schop 'm in elkaar en penetreer hem met een bezemsteel
vervang 'kereltje' door lekker wijf (met vriend dus geen gezeur achteraf voor jou) en dan denk ik dat je het best een goeie deal vind.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:22 schreef matthijst het volgende:
Serieus: zijn het niet gewoon hoeren die eraan meedoen?
Gratis vakantie en als bonus bijvoorbeeld ¤1000 als ze zo'n kereltje neuken?
Je zou er spontaan frigide van worden van die twee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:29 schreef matthijst het volgende:
Ik hoop dat je niet bedoelt dat ze het gratis doen?
Kijk die Carl en Wouter man. Sjezus, daar wordt je niet vrolijk van lijkt me....
Werd die Madeleine ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Je zou er spontaan frigide van worden van die twee.
Anders, want Tim ging toch tongen met drie meiden te gelijk?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:59 schreef matthijst het volgende:
Platte poll: wordt er dit keer geneukt, en zo ja, door wie?
a -> Ja, door Tim, met 3 van de vrijgezellen, al dan niet tegelijk
b -> Ja, door Eva BE, om Tim terug te pakken, al dan niet een gangbang, al dan niet Russisch
c -> Ja, door Eva NL, maar dan ook alleen na 1 van de vrijgezellen heel dronken te hebben gevoerd
d -> Nee, geen sex dit keer
e -> Anders, namelijk
Die zie ik nog wel met Michel neuken eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Anders, want Tim ging toch tongen met drie meiden te gelijk?![]()
Verheug me alvast op het gehyperventileer van Kookai!![]()
Haha met het bovenstaande ben ik het volledig eens... precies zoals Carl is. Een arrogante kwal die denkt boven zijn medemensen te staan. Enorm sneue gast.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:42 schreef Zonnetje10 het volgende:
Ik ken carl ook via via. Die jongen is een leugenaar. Hij had maar 4 weken met Kim en het is ook al weer uit met sophie zij hebben ook maar een maand gehad. Ze heeft hem gedumpt nadat ze de beelden van zijn betoog over haar had gezien. Hij heeft nu niemand.Carl kan aardig zijn maar hij leeft volkomen in zijn eigen fantasiewereld en het maakt hem niet uit als hij daarmee andere mensen bedriegt of kwetst. Zo zie je maar weer het komt altijd uit. Kijk altijd verder dan je eerste indruk van iemand. Hij is nu aan het opscheppen in groningen in de kroegen over dat hij heeft meegedaan en hij denkt dat alle meisjes hem nu willen. Vinden jullie het ook zo aantrekkelijk als een man of vrouw heeft meegedaan met zo'n programma????? Ik persoonlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |