Wat een grap.quote:Op maandag 23 februari 2004 19:26 schreef Reddiablo het volgende:
Man United schijnt ook nu al De Ridder te volgen.
Idd, liever niet.quote:Op maandag 23 februari 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Ajax ook Väyrynen? Apart.
Want? Hij is volgens mij de beste speler van Heerenveen op het moment en ik hoop bij een Fin meteen aan een goede opvolger voor Jari.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, liever niet.
Nu is ie nog goedkoopquote:Op maandag 23 februari 2004 20:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat een grap.
Ik las het ook, maar kan het niet echt serieus nemen.
Dat zegt dus helemaal niksquote:Op maandag 23 februari 2004 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Want? Hij is volgens mij de beste speler van Heerenveen op het moment
Heeft Ajax interesse in Bosschaart dan?quote:Op maandag 23 februari 2004 20:47 schreef jobosrulez het volgende:
Ben benieuwd waar Bosschaart volgend seizoen voetbald. Bij Ajax of Feyenoord.
uit het feyenoord kamp kwamen geruchten dat Ajax Bosschaart (en Vayryinnen) wilde hebben. Angst dat die spelers niet naar Feyenoord komenquote:Op maandag 23 februari 2004 21:00 schreef Vom het volgende:
Heeft Ajax interesse in Bosschaart dan?
Heb ik zeker gemist ergens...![]()
Als die naar Anderlecht vertrekt, lijkt me dat Bosschaart inderdaad naar Amsterdam komt. Van Damme "inruilen" voor Bosschaart is wel een vooruitgang, al ben ik niet overtuigd van Bosschaart z'n kwaliteiten. Daarbij vind ik 'm (net als Sonck overigens) een typisch PSV-hoofd hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Anderlecht heeft interesse in Jelle van Damme.
He nee he. Bah.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:03 schreef twi het volgende:
[..]
Daarbij vind ik 'm (net als Sonck overigens) een typisch PSV-hoofd hebben.
Stonden wij er ook bij?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
De hele verlanglijst van Roman stond in de VI. Alles wat ooit werd gelinkt aan Chelsea. Aardig lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |