abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17248288
Hier verder
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:07:39 #2
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_17248310
quote:
Sjaak Polak staat in de belangstelling van diverse clubs, zo meldt Twentsche Courant Tubantia. De middenvelder van FC Twente, die in Enschede voor twee jaar kan bijtekenen, wordt gevolgd door Sparta, RBC Roosendaal en ADO Den Haag.
De oud-speler van Excelsior zegt nog niet te weten wat hij gaat doen: "Ik heb binnenkort een gesprek met Twente. Wat ik ga doen? Dat weet ik nog niet helemaal, ik wil in elk geval voetballen. Ik ben heel blij met de belangstelling, het is goed voor mijn zelfvertrouwen."

bron: voetbalzone.nl

Hoewel transfergerucht. Ik neem aan dat hij bij Twente blijft

Polak schijnt heel erg veel te moeten inleveren voor zn nieuwe contract...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:10:39 #3
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17248370
Alsof RBC, ADO of Sparta hem een vet contract kunnen bieden. En dan is -met alle respect natuurlijk- Twente toch wel iets mooier dan RBC/ADO of Sparta lijkt mij op dit moment.
pi_17248380
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:10 schreef Stpan het volgende:
Alsof RBC, ADO of Sparta hem een vet contract kunnen bieden. En dan is -met alle respect natuurlijk- Twente toch wel iets mooier dan RBC/ADO of Sparta lijkt mij op dit moment.
RBC heeft geld zat....
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:12:14 #5
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17248399
Dan zet ik m'n geld in op RBC.
pi_17248470
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:12 schreef Stpan het volgende:
Dan zet ik m'n geld in op RBC.
Maar het is wel een Hagenees dus ADO is ook niet uitgesloten.
pi_17248500
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:15 schreef Predojevic het volgende:

[..]

Maar het is wel een Hagenees dus ADO is ook niet uitgesloten.

Stond een tijdje geleden ook in de Haagsche Courant dat ie zelf wel terug zou willen naar Den Haag
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:33:40 #8
25957 Reddiablo
pi_17248876
ADO kan Polak wel betalen
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:38:54 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17249001
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:33 schreef Reddiablo het volgende:
ADO kan Polak wel betalen
Als ze in de HCE blijven...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:41:59 #10
25957 Reddiablo
pi_17249062
lukt wel, tenzij Castelen per direct weggaat. Kan nog wel lastig worden dan. NIet dat Romeo echt wedstrijden voor ons heeft gewonnen, maar hij zorgt voor heel veel gevaar. Vd Gun op rechts is niet ideaal, Leonardo is een mis'koop' (hoewel hij wel de voorzet van 2-2 had)
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:42:27 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17249074
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:10 schreef Stpan het volgende:
Als iemand hem géén vet contract kan bieden van die 4 is Twente dat wel ( helaas ).
pi_17249307
quote:
Als iemand hem géén vet contract kan bieden van die 4 is Twente dat wel ( helaas ).
Waar is dat geld van Collins John dan ?

Ik hoorde in de wandelgangen dat Patrick Zwaanswijk getekend heeft bij Feyenoord voor komend seizoen.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:01:14 #13
25957 Reddiablo
pi_17249505
dat wordt uitgegeven om Blaise te tekenen?
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:02:49 #14
25957 Reddiablo
pi_17249544
PSV wil Braziliaan Alex snel vastleggen

16/2/2004 23:27

EXCLUSIEF
PSV is in verregaande onderhandelingen met de Braziliaanse centrumverdediger Alex Rodrigo Dias da Costa, kortweg Alex. De robuuste verdediger (1 meter 88 groot, 92 kilo zwaar) staat in zijn vaderland te boek als één van de grootste defensieve talenten.

'Ik kan niet ontkennen dat we met hem bezig zijn', bevestigde Frank Arnesen, manager scouting en transfers bij de Eindhovense club, tegenover VI.nl. 'Maar we zijn nog niet akkoord.'

www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:06:59 #15
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17249634
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:01 schreef Reddiablo het volgende:
dat wordt uitgegeven om Blaise te tekenen?
Volgens mij 175.000 aan de club. ( met externe financierders bij elkaar gekregen )
Het contract is niets over bekend zover ik weet.
pi_17249967
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:06 schreef pfaf het volgende:

[..]

Volgens mij 175.000 aan de club. ( met externe financierders bij elkaar gekregen )
Het contract is niets over bekend zover ik weet.

gaat nkufo verhuizen dan?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_17251020
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:41 schreef Reddiablo het volgende:
lukt wel, tenzij Castelen per direct weggaat.
CU in de Gouden Gids Divisie

pi_17251108
quote:
PSV wil Braziliaan Alex snel vastleggen

16/2/2004 23:27

EXCLUSIEF
PSV is in verregaande onderhandelingen met de Braziliaanse centrumverdediger Alex Rodrigo Dias da Costa, kortweg Alex. De robuuste verdediger (1 meter 88 groot, 92 kilo zwaar) staat in zijn vaderland te boek als één van de grootste defensieve talenten.

'Ik kan niet ontkennen dat we met hem bezig zijn', bevestigde Frank Arnesen, manager scouting en transfers bij de Eindhovense club, tegenover VI.nl. 'Maar we zijn nog niet akkoord.'

PSV, dat in vroeger jaren met met name Romario en Ronaldo al goud haalde uit Brazilië, wil snel zaken doen met de pas 21-jarige verdediger van Santos FC. De Eindhovense club hoopt de deal nog deze week rond te kunnen maken.

In de Braziliaanse sportkrant Lance bevestigt Santos-voorzitter Marcelo Teixeira dat de club onderhandelt met 'Europese' partijen. 'We hebben inderdaad een mooie, officiële aanbieding gehad. Maar omdat de transfermarkt in Europa sinds eind januari is gesloten, zou het afronden van de transfer best eens kunnen plaatsvinden na het Europese seizoen', aldus Teixeira.

Lance meldt verder dat PSV zo'n vijf miljoen euro zou hebben geboden voor Alex, die zelf al heeft aangegeven dat zijn toekomst niet bij Santos ligt. 'Ik wil er niet veel over zeggen, behalve dat ik deze week met de voorzitter om tafel wil om deze situatie op te lossen.'

Alex speelde 33 competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Santos. Hij kwam daarin dertien keer tot scoren. Hij is tevens jeugdinternational en speelde in de Olympische ploeg, die er onlangs in Chili niet in slaagde zich te kwalificeren voor de Spelen van Athene

Bron: VI.

PSV had toch geen geld???

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17251144
Feyenoord is druk doende aan de toekomst te bouwen. Na Gábor Babos (NAC Breda), Edwin de Graaf (RBC Roosendaal) en Romeo Castelen (ADO Den Haag), wil de club ook zo snel mogelijk zaken doen met Csaba Fehér (NAC Breda) en Mika Väyrynen (SC Heerenveen).

Doelman Gàbor Babos werd vorige maand al vastgelegd, middenvelder Edwin de Graaf, die vooralsnog een jaar wordt uitgeleend aan RBC, volgde vorige week. Tegelijkertijd kwam Feyenoord tot een akkoord met Romeo Castelen. De Haagse aanvaller, die ADO afgelopen weekeinde verzuimde aan de winst te helpen op zijn nieuwe club, tekende voor drie seizoenen in de Kuip.

Castelen komt in tegenstelling tot De Graaf wél direct bij de A-selectie van Feyenoord. Feyenoord is daarnaast meer dan serieus geïnteresseerd in Csaba Fehér van NAC Breda en Mika Väyrynen (SC Heerenveen).

Bron: www.vi.nl

weg Castelen dus!!

was ik nog niet duidelijk genoeg........
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:14:19 #20
25957 Reddiablo
pi_17251165
13 in 33 voor een verdediger... hmmm
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:26:33 #21
25957 Reddiablo
pi_17251429
Castelen bevestigd op Adofans.nl. Kankerzooi!!
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:33:03 #22
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17251560
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:26 schreef Reddiablo het volgende:
Castelen bevestigd op Adofans.nl. Kankerzooi!!
Hij was toch transfervrij?

Talentvolle jongens willen hogerop.

The Most Incredible, Baby
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:36:21 #23
25957 Reddiablo
pi_17251629
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:33 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Hij was toch transfervrij?

Talentvolle jongens willen hogerop.

ADO speelde beter dan Feyenoord

Als mensen zou gvd gewoon een geduld hebben, 2 jaartjes ADO nog en dan kunnen we bij de subtop horen. Jaren terug hadden we ook Beukenkamp, Boussaboun, Hoogendorp, De Jong en Talan (en nog een paar) als die allemaal waren gebleven waren we een stabiele middenmotor geweest. Maar nee, als het een beetje goed gaat moet men weer weg.

Ik snap wel dat je naar een topclub of een potentiele topclub wil, maar waarom kies je niet gewoon voor ADO? Qua salaris gaat 'ie er absoluut op vooruit. Ok, misschien geen Feyenoord salaris, maar Romeo zal daar echt niet zo veel spelen in het begin.

www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:38:11 #24
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17251663
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:36 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

ADO speelde beter dan Feyenoord

Als mensen zou gvd gewoon een geduld hebben, 2 jaartjes ADO nog en dan kunnen we bij de subtop horen. Jaren terug hadden we ook Beukenkamp, Boussaboun, Hoogendorp, De Jong en Talan (en nog een paar) als die allemaal waren gebleven waren we een stabiele middenmotor geweest. Maar nee, als het een beetje goed gaat moet men weer weg.

Ik snap wel dat je naar een topclub of een potentiele topclub wil, maar waarom kies je niet gewoon voor ADO? Qua salaris gaat 'ie er absoluut op vooruit. Ok, misschien geen Feyenoord salaris, maar Romeo zal daar echt niet zo veel spelen in het begin.

Tja, makelaars he.. Die maken zo'n jonge voetballer helemaal gek..
The Most Incredible, Baby
  Moderator dinsdag 17 februari 2004 @ 12:38:18 #25
8781 crew  Frutsel
pi_17251669
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:36 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

als die allemaal waren gebleven waren we een stabiele middenmotor geweest. Maar nee, als het een beetje goed gaat moet men weer weg.

Tja...volgend jaar speelt ie dan bij middenmoter Feyenoord...
Jammer dat ie weggaat... was leuk spelertje voor Den Haag.
feyenoord is duidelijk bezig met een wanhoopsoffensief qua aankopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')