De nieuwe winkels die in de nieuwe piazza komen...
De kelder::::
De begane grond::::
De eerste verdieping::::
En de tweede ::::
Binnenkort open!!
Hoop niet dat 't even hard flopt als de vorige succespoging
quote:Op de plek van de oude piazza...naast de bijenkorf dus
Op dinsdag 17 februari 2004 09:24 schreef Klonk het volgende:
Waar komt dit te liggen in Eindhoven, op de plek van de oude bijenkorf ?
tja wel een beetje jammer van de doorsnee winkels, maar ik denk er zo over... als die winkels verhuizen naar de piazza, wat komt er dan voor in de plaats?
quote:klopt, het trok totaal geen publiek omdat in de oude piazza de bibliotheek gevestigd zat, winkelaanbod was ook bedroevend...
Op dinsdag 17 februari 2004 09:49 schreef notepad het volgende:
Is dat niet dat centrum tegenover de Bijenkorf wat tot een aantal jaren geleden zo slecht liep? De routing was ook wel zeer bedroevend en ook het winkelaanbod was totaal niet aantrekkelijk, en daar kan een loopbrug weinig aan veranderen. Ik hoop dat het nu beter wordt...
quote:Alleen lijken ze nu wel erg op safe te hebben gespeeld. Een H&M als trekker is wenselijk, maar om nou het volledige pand met dit soort winkels te vullen toont weinig durf...
Op dinsdag 17 februari 2004 09:53 schreef So_Addictive het volgende:[..]
klopt, het trok totaal geen publiek omdat in de oude piazza de bibliotheek gevestigd zat, winkelaanbod was ook bedroevend...
Trouwens de ZARA vind ik wel noodzakelijk in het zuiden
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:04 schreef suimasen het volgende:
Nou, wowwwwwwie. Allemaal kledingketens! Tof hoor, die vind je nergens!
.
quote:Zie ik daar nou MEDIAMARKT? In Eindhoven?
Op dinsdag 17 februari 2004 09:49 schreef So_Addictive het volgende:
de lokatie:::
tja wel een beetje jammer van de doorsnee winkels, maar ik denk er zo over... als die winkels verhuizen naar de piazza, wat komt er dan voor in de plaats?
Maarre die Piazza zal het wel trekken.
quote:Precies, meer van hetzelfde. Het valt mee, dat de Blokker er niet inzit.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Op die Mediamarkt na, wat vreselijk niet nodig zeg.. dat ze daar al die moeite voor hebben gedaan.
quote:Of de idioot die het nodig vond om de pilaren een rusty look te geven. Zal wel dezelfde idioot zijn die zich met groen materiaal mocht uitleven op dat nieuwe gebouw op de TU/e.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is wel een aardig gebouw, alleen vraag ik me af wie het genie was die al dat glas er ingezet heeft. Afgelopen week waren er al een stuk of 4 ruiten ingegooid.
quote:Ik denk dat die verantwoordelijke een jaar of 7 geleden al naar huis is gestuurd omdat zijn exclusieve piazza concept toen ook niet werkte
Op dinsdag 17 februari 2004 13:04 schreef Halinalle het volgende:[..]
Precies, meer van hetzelfde. Het valt mee, dat de Blokker er niet inzit.
Ik vraag me òf er beleid achter zit, en, zo ja, waarom de verantwoordelijke nog niet naar huis gestuurd is.
quote:Die rustylook is juist wel mooi!!
Op dinsdag 17 februari 2004 15:36 schreef notepad het volgende:[..]
Of de idioot die het nodig vond om de pilaren een rusty look te geven. Zal wel dezelfde idioot zijn die zich met groen materiaal mocht uitleven op dat nieuwe gebouw op de TU/e.
quote:ja vind ik ook
Op dinsdag 17 februari 2004 15:51 schreef blieblie het volgende:[..]
Die rustylook is juist wel mooi!!
Wat wel jammer is is dat dat "glazen" dak ondersteunt wordt door een giga stalen balken web waardoor het nog maar weinig "glas" is.
De Zara, ik ken de naam wel, maar wat voor soort kleding hebben ze daar eigenlijk?
quote:Beetje H&M, maar dan iets luxer/stijlvoller.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:59 schreef Sumava het volgende:.De Zara, ik ken de naam wel, maar wat voor soort kleding hebben ze daar eigenlijk?
quote:De ZARA oftewel de H&M van Spanje....
Op dinsdag 17 februari 2004 15:59 schreef Sumava het volgende:
Het lijkt allemaal wel heel mooi te worden daar, ik ben alleen ook niet zo'n fan van die roestige pilaren, wel mooi dat ze zo hoog zijn trouwens.De Zara, ik ken de naam wel, maar wat voor soort kleding hebben ze daar eigenlijk?
wisselende collecties en redelijk up to date met wat er op de catwalk loopt
Stijvol, chique, maar ze hebben ook een beetje jeans... de prijsklasse ligt wel ietsje hoger als de H&M
en de kwaliteit is ook stukken beter!!!
quote:Piazza Centre is eind jaren 60 gebouwd in Eindhoven...
Op woensdag 18 februari 2004 00:04 schreef Martijn16 het volgende:
Piazza Centre. In Zoetermeer krijgen we Spazio Shoppingmall. Wat een kutnamen ook tegenwoordig
.
quote:De kleine H&M gaat dicht
Op dinsdag 17 februari 2004 15:53 schreef cLau- het volgende:Ook leuk.. we hebben al twee H&M's dus dan gooien we er nog maar snel eentje bij?
in april (of eind maart) gaat die in de piazza al open)
Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt..
Oja noodbehuizing van perry gaat weg
quote:Jij niet gok ik
Op donderdag 19 februari 2004 19:59 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
En jullie mogen raden wie er straks bij Vodafone Piazza gaat werken
quote:Jammer, u verliest hierbij uw kans voor ons hoofdprijs een prachtige BMW 3.30ci
Op donderdag 19 februari 2004 22:25 schreef cLau- het volgende:[..]
Jij niet gok ik
Verder inderdaad allemaal een beetje eentonig, op de Zara na. Een derde H&M. Jippie.Tweede Ici Paris XL. Olé.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:28 schreef Meiske78 het volgende:
.....
Verder idd niet bijster interessante winkels, maar wel fijn als al die bouwzooi daar weer verdwenen is
Jammer maar de winkels zijn tot 6 uur allemaal open ...quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:09 schreef So_Addictive het volgende:
neen koninginnendag in eindhoven zijn de winkels gesloten....
ik ga daarom zaterdag een kijkje nemen en de zara leeg kopen
wel ja?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:39 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Jammer maar de winkels zijn tot 6 uur allemaal open ...
eerste zondag van de maand openquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:04 schreef schatje het volgende:
En gewoon zondags open daar??
Echt stom is dat. Amsterdam altijd, ook de Appiequote:Op dinsdag 27 april 2004 14:05 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
eerste zondag van de maand open![]()
ja stom he...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt stom is dat. Amsterdam altijd, ook de Appie.
Inderdaad! Koopzondagen in EHV zijn mega belabberd!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:10 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
ja stom he...
maar op koopzondag wil je echt niet eindhoven zijn, geloof me....
![]()
Ik zag daar toch echt ook gewoon Replay broeken en Indian Rose broeken liggen hoor? Niet echt Turks toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef So_Addictive het volgende:
ook nog een wist-je-datje: de winkel Kanunni verkoopt trendy kleding uit Turkije (alleen turkse merken)
Misschien Turkse neptroep...quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:03 schreef cLau- het volgende:
[..]
Ik zag daar toch echt ook gewoon Replay broeken en Indian Rose broeken liggen hoor? Niet echt Turks toch?![]()
Zelfs Hulst is elke zondag geopendquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt stom is dat. Amsterdam altijd, ook de Appie.
echt waar? Ik las het in de krant namelijk..quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:03 schreef cLau- het volgende:
[..]
Ik zag daar toch echt ook gewoon Replay broeken en Indian Rose broeken liggen hoor? Niet echt Turks toch?![]()
whehe.. ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:00 schreef ruffian het volgende:
...
alleen arnold heeft zen stekke weer gevonden
zijn stem komt daar NOG beter uit
Ow neejquote:Op woensdag 28 april 2004 09:00 schreef ruffian het volgende:
alleen arnold heeft zen stekke weer gevonden
zijn stem komt daar NOG beter uit
een roc ter aa sitequote:Op woensdag 28 april 2004 12:41 schreef ruffian het volgende:
Ik vind hem wel aardig
ik heb me een x voorgedaan als hele arme student (ja hij vroeg of ik er een was NATUURLIJK!!)
en ik kreeg van hem 5 gulden om een lekker pilsje te gaan drinken
Lief he?
Arnold zou goed liedjes kunnen schrijven
want nr's die britney enzo zingen blijven net zo erg in je kop jengelen die ze in iedere kleding zaak draaien
Dus of je nu de hele dag naar Britney of Arnold luisterd.......
Volgens mij leer je meer van Arnold
Al lid?quote:Op woensdag 28 april 2004 14:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
een roc ter aa site![]()
![]()
![]()
Wooo! Waar is z'n NolMobiel?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:49 schreef So_Addictive het volgende:
wie Arnol niet kent:
dit is hem:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oftewel hoe ie zichzelf noemt: de Apostel van eindhoven
quote:Op donderdag 29 april 2004 17:41 schreef Arnol het volgende:
Mensen god zij met u.
Ik ben enorm vereerd dat mijn naam in dit topic genoemd wordt. Ik draag u allen een warm hart toe, en weet dat jezus het goed met u voor heeft. Jezus denkt aan u.
Zegt het voort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |