Das best een begrijpelijke.quote:noch amerika noch de bewoners van amerika zullen dromen over veiligheid totdat we die ook voelen in palestina en de islamistische landen'...
dat is volgens mij ook zo, ik denk toch dat de vertaling "The goal .. to undermine the U.S. election, ... 'anybody but Bush" andersom (kwestie van vertaling ) isquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het lijkt mij overigens dat islamitische terroristen Bush juist willen hebben,
AP: (gehele artikel: http://story.news.yahoo.c(...)a_crawford_interview )[/quote]quote:FDA Warns of Terrorist Drug Tampering
WASHINGTON - "Cues from chatter" gathered around the world are raising concerns that terrorists might try to attack the domestic food and drug supply, particularly illegally imported prescription drugs, acting Food and Drug Administration Commissioner Lester M. Crawford says.
Wacht even omdat de Islamietren problemen hebben moeten de Amerikanen lijden. Vreemd, wat klopt hier niet....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:00 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Das best een begrijpelijke.
en zolang jij gelooft in die dreiging, is er reden om 'tought politics' te steunen, gelooft de meerderheid dat een verhoging van het millitaire budget goed is, is men bereid burgerlijke vrijheden en privacy in te leveren voor deze jacht op de bedreiging:quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:28 schreef GewoneMan het volgende:
sad but true die aanslag zal er wel komen, dat kun je nooit onmogelijk maken en die terroristen zijn te gemotiveerd en doen werkelijk alles om hun doel te bereiken, dat kun je simpelweg niet stoppen...
ik vrees zelfs dat de volgende aanslag met een NBC wapen zal zijn
Hermann Göring, in 1945 na het Neurenberger Tribunaalquote:Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country.
privacy staat mij hoog in het vaandel! maar ik vind wel dat er genoeg aanleiding is om de moslims in privacy te beperken omdat het overduidelijk is dat het een geloof is waardoor verreweg de meeste en ergste aanslagen worden gepleegd!quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en zolang jij gelooft in die dreiging, is er reden om 'tought politics' te steunen, gelooft de meerderheid dat een verhoging van het millitaire budget goed is, is men bereid burgerlijke vrijheden en privacy in te leveren voor deze jacht op de bedreiging:
zoals iemand heel snugger al eens opmerkte over de 'politiek van de bedreiging'
[..]
Hermann Göring, in 1945 na het Neurenberger Tribunaal
Dat ligt niet aan het geloof maar aan bepaalde idiotenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
privacy staat mij hoog in het vaandel! maar ik vind wel dat er genoeg aanleiding is om de moslims in privacy te beperken omdat het overduidelijk is dat het een geloof is waardoor verreweg de meeste en ergste aanslagen worden gepleegd!
en dat geloof je zelf???quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het geloof maar aan bepaalde idioten![]()
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en dat geloof je zelf???
ignorance is bliss oftewel jij bent een gezegend persoon (no offence)
enkele :')quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Of jij bewijst dat het daadwerkelijk aan het geloof ligt en niet aan de gedachtengang van enkele idiote terroristen of je houd gewoon op met mensen naief te noemen.![]()
McVeighquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
noem eens 1 terroistische aanslag die door een NIET gelovige is uitgevoerd EN OF 1 terroristisch persoon of groepering mag ook
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:51 schreef GewoneMan het volgende:
en daarmee wil ik dus niet zeggen dat elke moslim of cristen een terrorist is maar wel dat een terrorist standaard gelovig is zie jij het verband?????? ik wel
klopt en daarom is het ook volledig terecht dat die gevaarlijke communisten/jodenMoslims geconcentreerd werden en onschadelijk gemaakt werden vanwege hun saboterende activiteiten jegens Das Deutsche VolkDe Westerse Beschaving...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
privacy staat mij hoog in het vaandel! maar ik vind wel dat er genoeg aanleiding is om de moslims in privacy te beperken omdat het overduidelijk is dat het een geloof is waardoor verreweg de meeste en ergste aanslagen worden gepleegd!
wat een onzin ik heb niks tegen gelovige mensen (wel tegen hun geloof) maar je kan er niet omheen dat we terrorisme moeten stoppen en dan moet je het bij de bron aanpakken en dat zijn nou eenmaal de moslims en cristenen. daarnaast heb je mij niet horen zeggen hoe we dat precies moeten gaan doen en dat is ook lastig te bepalen maar feit is dat het ernstige maatregelen vereist.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt en daarom is het ook volledig terecht dat die gevaarlijke communisten/jodenMoslims geconcentreerd werden en onschadelijk gemaakt werden vanwege hun saboterende activiteiten jegens Das Deutsche VolkDe Westerse Beschaving...
sory, ik haat dit soort 'vergelijkingen'; maar als je beweert dat het juist is om een bevolkingsgroep hun burgerrechten af te nemen, enkel en alleen omdat ze tot een bevolkingsgroep horen, is het bijna onmogelijk om niet die vergelijking te zien.
ok dat zijn er 2 en hoe vreselijk dat ook is het zijn incidenten in tegenstelling tot al die organisaties die de ene aanslag plegen na de anderequote:Op dinsdag 14 september 2004 19:32 schreef Re het volgende:
[..]
McVeigh, Volkert
, oh nee dat zijn er 2
dacht altijd dat het een cristelijke groepering was, al gaat het meer om hun eigen staat..quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:34 schreef Posdnous het volgende:
ETA![]()
al quida en dergelijke groeperingen doen wat ze doen vanuit hun geloof en de koran speelt daar een hele grote rol in! dus dat staat echt niet los van elkaar. datzelfde geldt overigens voor de cristelijke groeperingen alleen halen die al die shit uit de bijbel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik niet.
Zo'n beetje heel het zuidelijk hafrond is behoorlijk gelovig en bovendien is het nogal politiek en sociaal instabiel. Geloof wordt in stand gehouden door minder kennis en welvaart. Minder kennis en welvaart heeft tevens grote invloed op politieke en sociale onzekerheid en derhalve ook op terroristen.
Geloof en terrorisme bestaan dus regelmatig naast elkaar, maar de oorzaak ligt ergens anders.
Is het nou nodig om daar dit topic voor te schoppen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:52 schreef Internationalist het volgende:
Nog steeds niets vernomen, wanneer zal het toch raak zijn. Het wordt eens tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |