abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:53:12 #201
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21204617
Daar ben jij toch blij mee webme?
Dat B ush aan de macht zou blijven bedoel ik. (doet hij overigens niet, Kerry wint 100% zekers)
I mean no harm
pi_21204807
quote:
noch amerika noch de bewoners van amerika zullen dromen over veiligheid totdat we die ook voelen in palestina en de islamistische landen'...
Das best een begrijpelijke.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:04:19 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21204915
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het lijkt mij overigens dat islamitische terroristen Bush juist willen hebben,
dat is volgens mij ook zo, ik denk toch dat de vertaling "The goal .. to undermine the U.S. election, ... 'anybody but Bush" andersom (kwestie van vertaling ) is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_21205588
Het zal de terroristen (halal)worst wezen wie er president daar is. Ze zijn wat dat betreft rationeler dan veel Europeanen die denken dat met de verkiezing van Kerry opeens alle problemen verdwenen zullen zijn.
  Moderator woensdag 11 augustus 2004 @ 13:59:46 #205
8781 crew  Frutsel
pi_21206423
Kerry laat zich d'r nog niet echt over uit... zijn running mate edwards des te meer...
" We will destroy them all". ... over de dreiging van Al Qaida, tijdens de Conventie
pi_21241393
quote:
FDA Warns of Terrorist Drug Tampering

WASHINGTON - "Cues from chatter" gathered around the world are raising concerns that terrorists might try to attack the domestic food and drug supply, particularly illegally imported prescription drugs, acting Food and Drug Administration Commissioner Lester M. Crawford says.
AP: (gehele artikel: http://story.news.yahoo.c(...)a_crawford_interview )[/quote]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:59:37 #207
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21242269
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:00 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Das best een begrijpelijke.
Wacht even omdat de Islamietren problemen hebben moeten de Amerikanen lijden. Vreemd, wat klopt hier niet....
...Tenslotte zijn het de Palastijnen die meer problemen veroorzaken als de (ook idiote) Israeliers en worden de regimes alleen 'met behulp van' en niet 'door' de VS omhoog gehouden. Weer typisch een gevalletje van gebrek aan zelfreflectie.
I mean no harm
pi_21945547
sad but true die aanslag zal er wel komen, dat kun je nooit onmogelijk maken en die terroristen zijn te gemotiveerd en doen werkelijk alles om hun doel te bereiken, dat kun je simpelweg niet stoppen...

ik vrees zelfs dat de volgende aanslag met een NBC wapen zal zijn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_21946211
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:28 schreef GewoneMan het volgende:
sad but true die aanslag zal er wel komen, dat kun je nooit onmogelijk maken en die terroristen zijn te gemotiveerd en doen werkelijk alles om hun doel te bereiken, dat kun je simpelweg niet stoppen...

ik vrees zelfs dat de volgende aanslag met een NBC wapen zal zijn
en zolang jij gelooft in die dreiging, is er reden om 'tought politics' te steunen, gelooft de meerderheid dat een verhoging van het millitaire budget goed is, is men bereid burgerlijke vrijheden en privacy in te leveren voor deze jacht op de bedreiging:

zoals iemand heel snugger al eens opmerkte over de 'politiek van de bedreiging'
quote:
Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country.
Hermann Göring, in 1945 na het Neurenberger Tribunaal
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_21947589
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en zolang jij gelooft in die dreiging, is er reden om 'tought politics' te steunen, gelooft de meerderheid dat een verhoging van het millitaire budget goed is, is men bereid burgerlijke vrijheden en privacy in te leveren voor deze jacht op de bedreiging:

zoals iemand heel snugger al eens opmerkte over de 'politiek van de bedreiging'
[..]

Hermann Göring, in 1945 na het Neurenberger Tribunaal
privacy staat mij hoog in het vaandel! maar ik vind wel dat er genoeg aanleiding is om de moslims in privacy te beperken omdat het overduidelijk is dat het een geloof is waardoor verreweg de meeste en ergste aanslagen worden gepleegd!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:49:02 #212
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21947645
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

privacy staat mij hoog in het vaandel! maar ik vind wel dat er genoeg aanleiding is om de moslims in privacy te beperken omdat het overduidelijk is dat het een geloof is waardoor verreweg de meeste en ergste aanslagen worden gepleegd!
Dat ligt niet aan het geloof maar aan bepaalde idioten
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_21947664
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan het geloof maar aan bepaalde idioten
en dat geloof je zelf???

ignorance is bliss oftewel jij bent een gezegend persoon (no offence)
pi_21951041
de kop van dit topic is fout:

VS verwacht weer aanslagen
moet zijn:
VS verwacht nog steeds aanslagen
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:12:36 #215
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:16:05 #216
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21951131
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en dat geloof je zelf???

ignorance is bliss oftewel jij bent een gezegend persoon (no offence)
Ja, tuurlijk.

Of jij bewijst dat het daadwerkelijk aan het geloof ligt en niet aan de gedachtengang van enkele idiote terroristen of je houd gewoon op met mensen naief te noemen.
pi_21951862
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk.

Of jij bewijst dat het daadwerkelijk aan het geloof ligt en niet aan de gedachtengang van enkele idiote terroristen of je houd gewoon op met mensen naief te noemen.
enkele :')

maar wat dacht je ervan:

de meeste aanslagen worden gepleegd door moslims gevolgd door cristenen op de 2e plek en dan heb ik de volgende vraag aan jou:

noem eens 1 terroistische aanslag die door een NIET gelovige is uitgevoerd EN OF 1 terroristisch persoon of groepering mag ook

en daarmee wil ik dus niet zeggen dat elke moslim of cristen een terrorist is maar wel dat een terrorist standaard gelovig is zie jij het verband?????? ik wel
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:32:28 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21952841
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:51 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

noem eens 1 terroistische aanslag die door een NIET gelovige is uitgevoerd EN OF 1 terroristisch persoon of groepering mag ook
McVeigh , Volkert , oh nee dat zijn er 2
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:34:17 #219
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21952874
ETA
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:38:59 #220
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21952999
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:51 schreef GewoneMan het volgende:

en daarmee wil ik dus niet zeggen dat elke moslim of cristen een terrorist is maar wel dat een terrorist standaard gelovig is zie jij het verband?????? ik wel
Ik niet.

Zo'n beetje heel het zuidelijk hafrond is behoorlijk gelovig en bovendien is het nogal politiek en sociaal instabiel. Geloof wordt in stand gehouden door minder kennis en welvaart. Minder kennis en welvaart heeft tevens grote invloed op politieke en sociale onzekerheid en derhalve ook op terroristen.

Geloof en terrorisme bestaan dus regelmatig naast elkaar, maar de oorzaak ligt ergens anders.
pi_21953274
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

klopt en daarom is het ook volledig terecht dat die gevaarlijke communisten/jodenMoslims geconcentreerd werden en onschadelijk gemaakt werden vanwege hun saboterende activiteiten jegens Das Deutsche VolkDe Westerse Beschaving...

sory, ik haat dit soort 'vergelijkingen'; maar als je beweert dat het juist is om een bevolkingsgroep hun burgerrechten af te nemen, enkel en alleen omdat ze tot een bevolkingsgroep horen, is het bijna onmogelijk om niet die vergelijking te zien.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_21953989
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

klopt en daarom is het ook volledig terecht dat die gevaarlijke communisten/jodenMoslims geconcentreerd werden en onschadelijk gemaakt werden vanwege hun saboterende activiteiten jegens Das Deutsche VolkDe Westerse Beschaving...

sory, ik haat dit soort 'vergelijkingen'; maar als je beweert dat het juist is om een bevolkingsgroep hun burgerrechten af te nemen, enkel en alleen omdat ze tot een bevolkingsgroep horen, is het bijna onmogelijk om niet die vergelijking te zien.
wat een onzin ik heb niks tegen gelovige mensen (wel tegen hun geloof) maar je kan er niet omheen dat we terrorisme moeten stoppen en dan moet je het bij de bron aanpakken en dat zijn nou eenmaal de moslims en cristenen. daarnaast heb je mij niet horen zeggen hoe we dat precies moeten gaan doen en dat is ook lastig te bepalen maar feit is dat het ernstige maatregelen vereist.

maar mij voor nazi uitmaken gaat echt tever!!!! ik geef toe dat het maatregelen zijn die verre van wenselijk zijn maar ja wat is erger het medicijn? of de kwaal ? mijn antwoord is de kwaal hoe erg het medicijn ook is!

daar wil ik nog even bijzetten dat ik het niet juist vind maar eerder noodzakelijk groot verschil!
pi_21954040
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:32 schreef Re het volgende:

[..]

McVeigh , Volkert , oh nee dat zijn er 2
ok dat zijn er 2 en hoe vreselijk dat ook is het zijn incidenten in tegenstelling tot al die organisaties die de ene aanslag plegen na de andere
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:34 schreef Posdnous het volgende:
ETA
dacht altijd dat het een cristelijke groepering was, al gaat het meer om hun eigen staat..
pi_21955787
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik niet.

Zo'n beetje heel het zuidelijk hafrond is behoorlijk gelovig en bovendien is het nogal politiek en sociaal instabiel. Geloof wordt in stand gehouden door minder kennis en welvaart. Minder kennis en welvaart heeft tevens grote invloed op politieke en sociale onzekerheid en derhalve ook op terroristen.

Geloof en terrorisme bestaan dus regelmatig naast elkaar, maar de oorzaak ligt ergens anders.
al quida en dergelijke groeperingen doen wat ze doen vanuit hun geloof en de koran speelt daar een hele grote rol in! dus dat staat echt niet los van elkaar. datzelfde geldt overigens voor de cristelijke groeperingen alleen halen die al die shit uit de bijbel...

edit: toch wel benieuwd wat volgens jou de oorzaak is ?

[ Bericht 3% gewijzigd door GewoneMan op 14-09-2004 23:04:43 ]
pi_25207839
Nog steeds niets vernomen, wanneer zal het toch raak zijn. Het wordt eens tijd.
Op woensdag 23 februari 2005 00:52 schreef Internationalist het volgende:
Nog steeds niets vernomen, wanneer zal het toch raak zijn. Het wordt eens tijd.
Is het nou nodig om daar dit topic voor te schoppen?
Er is niks aan de hand op het moment en er is ook geen dreiging.. "Als niemand het verwacht...."
Maar laat ze even een paar weken wachten want ik moet maandag nog naar Engeland en ik heb geen zin in aanslagen (Rice zit er dan geloof ik ook).
pi_25536473
Voorzichtig opbloeien van democratiën in Libanon, Irak, Egypte, Palestjnse gebieden, Syrië, Afghanistan...

Het ligt voor de hand dat de terroristen (nog één laatste keer?) keihard als soort stuiptrekking (?) terug zullen slaan.

Dat hangt wel een beetje in de lucht op het moment heb ik het idee.

Hopelijk niet hard genoeg om die democratiën in de kiem te smoren.
pi_25538337
hehehe. Palestina is al tijden democratisch. Alsof dat ook maar 1 fuck uitmaakt wat terrorisme betreft. Niet alles geloven wat die westerse oorlogsmisdadigers je voorhouden he.
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')