Ja man!quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:07 schreef Caesu het volgende:
het topic leeft, nog 50 post en hij is vol.![]()
Ik denk dat we tot de 301 door kunnen gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:08 schreef Zenith4ever het volgende:
ik denk nog 4 posts en dan is het afgelopen (hierna nog 3 dus)
Is er een nieuw quota dan?quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:09 schreef bolivian het volgende:
Wedden?
Het schijnt zo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:09 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Is er een nieuw quota dan?
Ik heb haar überhaupt nog niet getroffen sinds de omkat,quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:10 schreef Caesu het volgende:
daarom vooral on-topic. want volgens de insonorm moet hij al dicht.
SG is ook weinig gezien op het nieuwe FOK!
Ik heb haar ook nog niet gezienquote:Op donderdag 26 februari 2004 06:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik heb haar überhaupt nog niet getroffen sinds de omkat,.
Nee wacht, in haar FB.
Ach, waarschijnlijk moet ze nog wennen aan de nieuwe omgeving.quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:13 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nog niet gezien
True truequote:Op donderdag 26 februari 2004 06:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk moet ze nog wennen aan de nieuwe omgeving.
Vrouwen hechten daar veel meer waarde aan dan mannen, you know.
![]()
Absoluut!quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:18 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
True true
Ik vind em zelf wel prettig deze layout, maar ik mis de oude wel een beetje.
Yep, die is ook leuk. Jij moet dan aan de ene kant wel blij zijn dat hij iig gecentreerd is?quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
Absoluut!
Ikzelf gebruikte de oude-oude, je weet wel, die hele oude:
[afbeelding]
De center-tag is mijn favoriete tag!quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:24 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Yep, die is ook leuk. Jij moet dan aan de ene kant wel blij zijn dat hij iig gecentreerd is?
Ik geloof trouwens dat er theme's komen binnenkort
Lijkt me alleen niet zo handig om er veel theme's er in te donderen. Kost erg veel onderhoud. Als je een feature wilt aanpassen, verwijderen of toevoegen, dan moet je het meteen X keer aanpassen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
De center-tag is mijn favoriete tag!
En ja, ze willen er een hele hoop themes indonderen, allemaal customizable, als ik het goed begrepen heb.
Ik stel me dan ook voor dat ze eerst het hele forum naar wens maken alvorens er nieuwe lay-outs bijkomen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:29 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Lijkt me alleen niet zo handig om er veel theme's er in te donderen. Kost erg veel onderhoud. Als je een feature wilt aanpassen, verwijderen of toevoegen, dan moet je het meteen X keer aanpassen.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:48 schreef Zenith4ever het volgende:
Ik ga maar eens een dutje doen
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |