De mijne zijn gepierced!quote:Op maandag 23 februari 2004 05:23 schreef Crashcat het volgende:
Vroeger toen ik heel klein was, noemde ik de borsten van vrouwen altijd sinaasappels.
Bij sommige dames waren het maar mandarijntjes. Bij oudere vrouwen zag ik voornamelijk een stuk of vier grote sinaasappels.
Hoe ggroot zijn die van jullie?
is dat toeval dat je hem juist nu post 5:23?quote:Op maandag 23 februari 2004 05:23 schreef Crashcat het volgende:
Vroeger toen ik heel klein was, noemde ik de borsten van vrouwen altijd sinaasappels.
Bij sommige dames waren het maar mandarijntjes. Bij oudere vrouwen zag ik voornamelijk een stuk of vier grote sinaasappels.
Hoe ggroot zijn die van jullie?
sweet dreamsquote:Op maandag 23 februari 2004 05:27 schreef sweetgirly het volgende:
Sinaasappeldrinkers, ik ga mijn bedje opzoeken..
Blijven er ook nog wat posts over, anders spam ik alles vol met sinaasappels
En nog wat kunst met sinaasappels voor het slapen gaan!
Weltrust en Sinaasappelze![]()
[afbeelding]
Slaap liev, droom lucidequote:Op maandag 23 februari 2004 05:27 schreef sweetgirly het volgende:
[afbeelding]
Sweet juices for tonightquote:Op maandag 23 februari 2004 05:27 schreef sweetgirly het volgende:
[afbeelding]
Geloof je hetzelf?quote:Op maandag 23 februari 2004 05:33 schreef Caesu het volgende:
dit zou zomaar het laatste SG topic kunnen zijn. staan we daar even bij stil?![]()
ze zijn druk zat met al de bugs enzo om zich hier over druk te maken.quote:Op maandag 23 februari 2004 05:34 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Geloof je hetzelf?!
Rules are there to be broken!
quote:Op maandag 23 februari 2004 05:39 schreef Mayhem het volgende:
Precies. We komen er snel genoeg achter
Maar lieve mensen
Ook ik ga mijn bedje op zoeken! (Lig al in bed, maarnu ga ik ook daadwerkelijk slapies doen)
Ik wens u allen een goede nacht. Slaap lucide om maar met Termietjes woorden te spreken.
Mijn eerste x slapen in het nieuwe Foktijdperk!Allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |