quote:Wicked sick, neem ik aan ? En die manta, is dat dat jumpdingetje ? waar je met 2 andere nog op die propellers kunt staan ?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:03 schreef kingmob het volgende:
Ik heb gisteren Wicked shit bereikt, door alleen maar de manta te gebruiken. Erg leuk was dat.
ik moet studeren, dus heb ik een dedicated server op m'n 100Mbit lijn gezet. De server heet fok!-100Mbit
Veel plezier
btw, weet iemand of je hier al demo's kunt recorden ?
demorec filename
stopdemo
demoplay filename
?

Maar ik weet eigenlijk alleen van djinny wie het was, wie zijn die andere twee hier op fok???
[Dit bericht is gewijzigd door Jebus op 17-02-2004 16:18]
quote:Ok, maar na een tijdje zegt ie geen Monsterkill meer.... na 10 of 11 ofzo
Op dinsdag 17 februari 2004 16:01 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
-valsspelen-
quote:Valsspelen ? hij blijf gewoon doorgaan tot je na die 3 sec (sinds de vorige frag) geen frag meer maakt. als die3 sec net omzijn ja zegt hij niks meer...
Op dinsdag 17 februari 2004 16:10 schreef DaFan het volgende:Ok, maar na een tijdje zegt ie geen Monsterkill meer.... na 10 of 11 ofzo
sterker nog, als je iemand fragt, daarna ng eens fragt (double kill), zelf gefragt wordt en als je spawnt direct weer iemand fragt, en dat allemaal binnen die 3 seconden, gaat hij gewoon door bij multi kill...
wordt alleen niet bij de stats getelt, maar je haalt het wel.
quote:Ik bedoel bij Ut1:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Valsspelen ? hij blijf gewoon doorgaan tot je na die 3 sec (sinds de vorige frag) geen frag meer maakt. als die3 sec net omzijn ja zegt hij niks meer...
sterker nog, als je iemand fragt, daarna ng eens fragt (double kill), zelf gefragt wordt en als je spawnt direct weer iemand fragt, en dat allemaal binnen die 3 seconden, gaat hij gewoon door bij multi kill...
wordt alleen niet bij de stats getelt, maar je haalt het wel.
quote:Zit nu in mijn eentje op die server. Is er niemand anders die zin heeft in Onslaught?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:03 schreef kingmob het volgende:
Ik heb gisteren Wicked shit bereikt, door alleen maar de manta te gebruiken. Erg leuk was dat.
ik moet studeren, dus heb ik een dedicated server op m'n 100Mbit lijn gezet. De server heet fok!-100Mbit
Veel plezier
quote:is dat zo ? lijkt me stug, maar ik speel zelf niet bepaald actief ut1
Op dinsdag 17 februari 2004 16:15 schreef DaFan het volgende:[..]
Ik bedoel bij Ut1:
als je 5 kills haalt heb je Monsterkill -> maar als je dan de hele tijd door frags haalt (binnen die 3 sec tussen frags) dan roept ie nog elke keer Monsterkill. Maar na een keer of 5 houdt ie daar ook mee op, ook als je gewoon frags blijft halen.
quote:ut2k3: Demo zien ?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:17 schreef Shai-Hulud het volgende:
Niemand van jullie dan nog Ludicrous kill gehad?
vanavond met insta zal het me mischien lukken, maar ik denk niet dat de map dat toelaat
quote:Ondertussen 3 man. Dat is altijd het nadeel van zo'n server opstarten, het duurt even voordat het druk wordt
Op dinsdag 17 februari 2004 16:17 schreef kipknots het volgende:[..]
Zit nu in mijn eentje op die server. Is er niemand anders die zin heeft in Onslaught?
quote:stage
Op dinsdag 17 februari 2004 16:43 schreef piertje2 het volgende:
iemand nu nog ff potje?
quote:zit je op stage of bedoel welke ? kom ff op gamespy dan
Op dinsdag 17 februari 2004 16:44 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
stage
quote:Is mij 1x gelukt met de tank... Maar Ludicrous is nog niet de laatste. Komt o.a. nog HOLY SHIT achteraan als ik de UT fansites moet geloven.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:21 schreef Un-X-PecteD het volgende:
ut2k4: nee, omdat ik geen reet van NW kan... nouja kan, als ik op ultra kill zit is me hele ammo al leeg
quote:ja jij bent de enige met een ping boven de 80, vaag zeg....je zit zelfs om en nabij de 200
Op dinsdag 17 februari 2004 15:43 schreef DaFan het volgende:[..]
*wijst naar eigen reply*
Neh, maar te veel lag voor mij, ik zie Djinny van de ene kant van de kamer ineens aan de andere kant staan...das niet leuk meer
quote:zit nog op stage
Op dinsdag 17 februari 2004 16:45 schreef piertje2 het volgende:zit je op stage of bedoel welke ? kom ff op gamespy dan
15 min nog ![]()
quote:komt er ook achteraan, mits je "mature taunts" uit/aangevinkt hebt staan. shit is namelijk een scheld woord, en dat mag soms niet...
Op dinsdag 17 februari 2004 16:45 schreef Shai-Hulud het volgende:Is mij 1x gelukt met de tank... Maar Ludicrous is nog niet de laatste. Komt o.a. nog HOLY SHIT achteraan als ik de UT fansites moet geloven.
normaal heb je loudicrous kills, en daarna een of meerdere howly shits, maar met die mature taunt is loudicrous kill het laatste, en hoor je die dus meerdere malen ipv de howly shit
weet alleen niet of je die juist moet aan-, of uitvinken
quote:Bragger!
Op dinsdag 17 februari 2004 16:10 schreef Jebus het volgende:
Ik was vandaag weer in mijn oude doen![]()
(vorige keer won djinny)
Maar ik weet eigenlijk alleen van djinny wie het was, wie zijn die andere twee hier op fok???
als je t zo bekijkt staat je nog 2-1 achter ![]()
tijd voor n FOK Ut2k4 kampioenschap!
quote:? @ 2-1
Op dinsdag 17 februari 2004 16:56 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
als je t zo bekijkt staat je nog 2-1 achter
tijd voor n FOK Ut2k4 kampioenschap!
btw, op die screen heb je een ping van 964 ?
quote:Ik ben Angelus
(vorige keer won djinny)
quote:ah met totaal gewonnen potjes, no big deal
Op dinsdag 17 februari 2004 16:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
? @ 2-1
btw, op die screen heb je een ping van 964 ?
met die ping issie gewoon ff aan het synchen, je merkt er zelf geen ruk van, das ook na 2 seconden weer over en gebeurt tijdens het spelen zelf niet
quote:mervinio is een klasgenoot van me, Angelus is Hertog_nogiets, zit hier ook ok FOK.
(vorige keer won djinny)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |