Game on!
[Dit bericht is gewijzigd door Adagio op 17-02-2004 00:00]
Unreal Tournament 2004
UT2004-part DEUX
Het UT2k4 topic... Roadkill!! [Deeltje 3]
Draait er nu nog iemand een server?
veels te verslavend dit
quote:ik heb de mijne vanavond gedraaid, maar die kan eigenlijk niet meer dan 6 man hebben. dus dan zit er alleen maar DM, CTF, of TDM in. ik wil m morgen best weer aanzetten als er liefhebbers zijn, ikzelf ben er in ieder geval wel!
Op maandag 16 februari 2004 23:49 schreef Adagio het volgende:
En de vorige delen nog ff:Unreal Tournament 2004
UT2004-part DEUX
Het UT2k4 topic... Roadkill!! [Deeltje 3]Draait er nu nog iemand een server?
quote:ah tegen jou speelde ik dus
Op maandag 16 februari 2004 23:48 schreef Jebus het volgende:
Lol jullie zijn een stuk beter dan ik dachtvooral Djinny hehe. geef me een maandje en I'll be back
quote:Ik ben bang voor jou
Op dinsdag 17 februari 2004 00:05 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
ik heb de mijne vanavond gedraaid, maar die kan eigenlijk niet meer dan 6 man hebben. dus dan zit er alleen maar DM, CTF, of TDM in. ik wil m morgen best weer aanzetten als er liefhebbers zijn, ikzelf ben er in ieder geval wel!
quote:het moet niet gekker worden
Op dinsdag 17 februari 2004 00:05 schreef DaFan het volgende:[..]
Ik ben bang voor jou
quote:piet-F .... Manta
Op dinsdag 17 februari 2004 00:03 schreef PietF het volgende:
manta(zie topicnaam
)
Fanta
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 00:14 schreef Furby het volgende:[..]
piet-F .... Manta
Fanta
quote:DM en CTF kan ik ook in 2003 prima spelen, juist die nieuwe game-modes zijn interessant
Op maandag 16 februari 2004 23:55 schreef Inspiration het volgende:
Als het maar (T)DM of CTF is.Ook AS lijkt me nou wel leuk, leuke map
quote:Ik ben voor niemand bang
Ik ben bang voor jou
quote:lol
Ik ben bang voor jou
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:12 schreef Inspiration het volgende:
Leuke server Neukfout, alleen ging de boel wel laggen bij 6 spelers bij mij. Waarom ik een ping van 999 heb is me vreemdWie was Chops?
edit:
our price: £17.99 Delivered
availability: Due for release on 19/03/2004
RRP: £34.99 You save: £17.00 (48%)
www.play.com
echt cheap!
Ik moet echt meer vrije tijd hebben
quote:LOL, 24 is afgelopen zeker. Ik heb de laatste 5 episodes maar in 1 keer gekeken. Kon echt niet meer wachten
Op dinsdag 17 februari 2004 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:
ik kan pas meedoen na 2030, ik MOET Frasier kijken van mezelf
En ook geen tijd voor UT... Waardeloos leventje
De demo van Unreal Tournament 2004 heeft veel mensen positief kunnen verrassen. Goede gameplay, leuke voertuigen en vooral leuk om te spelen. Toch doet het kleine aantal mappen in de demo verlangen naar meer, gelukkig bevat de volledige versie van Unreal Tournament 2004 105 mappen. Op forumplanet is de volledige lijst verschenen.
Verwacht in Unreal Tournament 2004 6 Assault mappen, 12 maps voor Bombing run, 22 mogelijkheden om Capture the Flag te spelen, 11 één-op-één Deathmatch maps, 33 normale Deathmacht maps, 12 maps voor Double Domination en last but not least, 9 maps voor Onslaught.
Onslaught: 9 Maps
ONS-ArcticStronghold
ONS-Crossfire
ONS-Dawn
ONS-Dria
ONS-FrostBite
ONS-Primeval
ONS-RedPlanet
ONS-Severance
ONS-Torlan
Onder de nieuwe maps zit een nieuwe versie van Morpheus en veel remakes van oude mappen. Je vindt de volledige lijst bij Forumplanet
quote:Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik kan geen mutators kiezen...
Op dinsdag 17 februari 2004 11:14 schreef Jebus het volgende:
Dit is vast al oud nieuwsmaar de instagib zit er gewoon in hoor, ik heb het net nog zitten doen.
quote:Waardeloze downloader ben je ook
Op dinsdag 17 februari 2004 10:29 schreef Wytze het volgende:[..]
LOL, 24 is afgelopen zeker. Ik heb de laatste 5 episodes maar in 1 keer gekeken. Kon echt niet meer wachten
Season 3 heb ik grotendeels ook al, maar weer geen tijd om te kijken
En ook geen tijd voor UT... Waardeloos leventje
![]()
Frasier is gewoon leuk
copy paste dit in xplayersLdemo.upl :
Player=(DefaultName="Skaarj2",Mesh=2K4_NVidiaIntro.Intro2k4Skaarj,species=XGame.SpeciesSkaarj,BodySkin=UT2004PlayerSkins.Skaarj.skaarj_head_default,FaceSkin=UT2004PlayerSkins.skaarj.skaarj_body_default,Portrait=DemoPlayerSkins.MercFem2_Portrait,Text=XPlayers.ThundercrashDB,Sex=Female,Menu="",CombatStyle=+0.2,Accuracy=-0.2,Tactics=+0.8,StrafingAbility=+0.75,FavoriteWeapon=XWeapons.RocketLauncher,BotUse=3)
en dan ben je de skaarj. Het model heeft wel altijd een minigun, dus iedereen denkt dat je een minigun hebt terwijl je eigenlijk een flak hebt ofzo
En over die instagib, ik weet niet hoe het moet ik joinde gewoon een server met instagib.
quote:Deck17
Op dinsdag 17 februari 2004 11:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
Onder de nieuwe maps zit een nieuwe versie van Morpheus en veel remakes van oude mappen. Je vindt de volledige lijst bij Forumplanet
Instagib Instant Action
Okay, so, not happy with just spawning the Instagib Rifle? This will basically recreate the whole Instagib gametype. Okay, first place this small text file in your Unreal Tournament 2004 Demo \System folder (C:\UT2004Demo\System by default). instagib.txt After that, start up a game, pull down the console, and type in exec instagib.txt. Now everyone will spawn with the Super Shock Rifle, there will be no pickups (example: health), and there will be no weapons (except from the Weapon Lockers in Assault and Onslaught). Note that depending on when you typed in the command, you might have your weapon taken from you at the beginging of the first round. Just type in suicide in the console to spawn again.
Zoom Instagib Instant Action
Basically, this works the same way as you would start a normal Instagib Instant Action game. Though, you also need to add this file to your UT2004 Demo \System folder. zoominstagib.txt Then, pull down the console and type in exec zoominstagib.txt. Now the alternate fire will zoom. Good times, good times.
Instagib Online/LAN
Okay, you will need the two text files from above in the right place and all of that. After you have done that, host a server with the settings of your choice. Now, after the loading of the map and before the begining of the first round, pull down your console and type in exec instagib.txt or exec zoominstagib.txt (depending on which you prefer). Now, have fun and happy gibbing!
van atariforum
quote:wtf
Op dinsdag 17 februari 2004 11:14 schreef Jebus het volgende:
Dit is vast al oud nieuwsmaar de instagib zit er gewoon in hoor, ik heb het net nog zitten doen.
[edit] natuurlijk niet verder gelezen dan mijn porem lang is
je je post lezen...
quote:Nou, persoonlijk draaide ik me verbaasd om toen er zon gek aan kwam zetten
Op dinsdag 17 februari 2004 13:09 schreef Wytze het volgende:
btw, wtf is het nut van die lompe tuter op die truck ?
quote:Ik weet zelf niet hoe het moet, ik heb alleen maar in een server gespeeld met gib, maar dit is de link naar het volledige topic, misschien vind je daar je antwoord: http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?s=d8a7e14df6699a09febd29e82d3a83f8&threadid=349848&highlight=instagib+guide
Op dinsdag 17 februari 2004 13:08 schreef DaFan het volgende:
Hmm bij mij werkt t nietMoet er nog iets in de txt file staan?
quote:Ja dus:
Op dinsdag 17 februari 2004 13:23 schreef Jebus het volgende:[..]
Ik weet zelf niet hoe het moet, ik heb alleen maar in een server gespeeld met gib, maar dit is de link naar het volledige topic, misschien vind je daar je antwoord: http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?s=d8a7e14df6699a09febd29e82d3a83f8&threadid=349848&highlight=instagib+guide
Dit moet in het txtfiletje staan:
code:killall weapon
killall pickup
set XGame.XPawn requiredequipment Xweapons.SuperShockRifle
Voor die tweede, met zoom, moet dit in het filetje:
code:killall weapon
killall pickup
set XGame.XPawn requiredequipment Xweapons.ZoomSuperShockRifle
quote:Offline dient deze voor bots, als je toetert stappen ze in
Online is het gewoon handing als je bij een teammate komt aanrijden om zo aan te geven dat je er nog iemand in wil
En het is natuurlijk gewoon leuk om te toeteren voor je iemand overrijdt
Alle pickups zijn ook weg, alle andere wapens, en alle healthdingen. Het is echt cool!
quote:ROFL, kom niet meer bij - Meesterlijke opmerking
Ik zal vanavond eens proberen te toeteren bij een Bot
quote:Whehehe
Op dinsdag 17 februari 2004 13:33 schreef hp22 het volgende:[..]
quote:graag \o/ vanavond dan
Op dinsdag 17 februari 2004 14:36 schreef Piro het volgende:
Ik was chops, tegenwoordig had ik even zin in forty-nine.
Over die instagib zooi, YUM, gaan we nu instagib DM spelen?
wel minimaal 8 man, dan kan ik loudicrous-kill halen
quote:o//
Op dinsdag 17 februari 2004 14:46 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
graag \o/ vanavond dan
quote:Frag voer !
Op dinsdag 17 februari 2004 15:01 schreef Piro het volgende:[..]
o//
\\o
\o/
Ik kan eventueel nog wel wat ander kanonvoer opsnorren, alleen het kanonvoer schiet terug, en hard ook.
Bring it on
[Dit bericht is gewijzigd door Un-X-PecteD op 17-02-2004 15:20]
quote:Fatsoenlijk kanonnenvoer dus
Op dinsdag 17 februari 2004 15:01 schreef Piro het volgende:[..]
Ik kan eventueel nog wel wat ander kanonvoer opsnorren, alleen het kanonvoer schiet terug, en hard ook.
quote:wtf is Loudicris? 50 kills ofzo?
graag \o/ vanavond dan
quote:Wahaha dream on
graag \o/ vanavond dan
quote:Okee, dan moet ik hem even vinden.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:31 schreef -NeukFout- het volgende:
ik kan mn server nu wel ff aanzetten voor 5 man ofzo? als er interesse is? ff DM
quote:Doe je InstaGib?
Op dinsdag 17 februari 2004 15:34 schreef -NeukFout- het volgende:
hij is er in 3 mins, gewoon onder DM. naam: FOK, pw = fok
quote:He had damn well better, moeten wij als client trouwens ook instagib filetje maken of niet?
Op dinsdag 17 februari 2004 15:37 schreef DaFan het volgende:[..]
Doe je InstaGib?
quote:uhh, op dit moment niet, maar dat wil ik best eens doen. moet eerst ook nog ff uitvogelen hoe ik m op insta zet
Op dinsdag 17 februari 2004 15:37 schreef DaFan het volgende:[..]
Doe je InstaGib?
quote:*wijst naar boven in dit topic*
Op dinsdag 17 februari 2004 15:38 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
uhh, op dit moment niet, maar dat wil ik best eens doen. moet eerst ook nog ff uitvogelen hoe ik m op insta zet
quote:*wijst naar eigen reply*
Op dinsdag 17 februari 2004 15:39 schreef Piro het volgende:[..]
*wijst naar boven in dit topic*
Neh, maar te veel lag voor mij, ik zie Djinny van de ene kant van de kamer ineens aan de andere kant staan...das niet leuk meer
quote:ut2k3 rijtje, ik weet niet of het in 2k4 veranderd is
Op dinsdag 17 februari 2004 15:25 schreef DaFan het volgende:[..]
wtf is Loudicris? 50 kills ofzo?
Ik ken alleen Wicked Sick...
Killing spree: 5 kills zonder af te gaan
Rampage: 10 kills zonder af te gaan
Dominating: 15 kills zonder af te gaan
Unstoppable: 20 kills zonder af te gaan
Godlike: 25 kills zonder af te gaan
Wicked Sick: 30 kills zonder af te gaan
Double kill: 2 kills binnen 3 seconden na elkaar
Multi kill: 3 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Mega kill: 4 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Ultra kill: 5 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Monsterkill: 6 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Loudicrouskill: 7 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Howly Shit: 8 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Persoonlijk vind ik de "kills" leuker om te halen, krijg je echt een adrenaline kick van. De "spree's" lukt iedereen wel met een beetje campen enzo, maar die kills halen is gewoon machtig hoe dat omgeroepen wordt, en hoe je dat in je beeld te zien krijgt
M M M M M O N S T E R K I L L !!!
Alleen krijg je de spree's van iedereen in je scherm te zien. Als ik godlike haal zien jullie allemaal:
"Un-X-PecteD is G O D L I K E !!"
Alleen zie je dat bij de double kills niet
in ut1 heb je daar een mutator voor, dan krijg je dat tussen de deathlijst door te zien
[Dit bericht is gewijzigd door Un-X-PecteD op 17-02-2004 15:45]
quote:Gotta love monster kill.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:43 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
ut2k3 rijtje, ik weet niet of het in 2k4 veranderd is
Killing spree: 5 kills zonder af te gaan
Rampage: 10 kills zonder af te gaan
Dominating: 15 kills zonder af te gaan
Unstoppable: 20 kills zonder af te gaan
Godlike: 25 kills zonder af te gaan
Wicked Sick: 30 kills zonder af te gaanDouble kill: 2 kills binnen 3 seconden na elkaar
Multi kill: 3 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Mega kill: 4 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Ultra kill: 5 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Monsterkill: 6 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Loudicrouskill: 7 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaar
Howly Shit: 8 kills binnen 3 seconden opeenvolgend na elkaarPersoonlijk vind ik de "kills" leuker om te halen, krijg je echt een adrenaline kick van. De "spree's" lukt iedereen wel met een beetje campen enzo, maar die kills halen is gewoon machtig hoe dat omgeroepen wordt, en hoe je dat in je beeld te zien krijgt
M M M M M O N S T E R K I L L !!!
quote:Ik speelde bij UT1 bijna altijd CTF met InstaGib, dan haal je niet zo vaak MonsterKill.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:49 schreef Un-X-PecteD het volgende:
idd, allen vind ik de ludi dan net ietsjes vetter
Al ga ik zometeen ff UT2k4 InstaGib DM met 15 ventjes spelen, op Novice....
quote:lol, ik heb iemand gezien in ut1 die 8x monsterkill haalde
Op dinsdag 17 februari 2004 15:48 schreef DaFan het volgende:
In UT1 heb ik dat wel eens gezien idd...dat iemand multikill haalde ofzo...maar hoe?Geen idee.
ut1 heeft de volgorde doubble kill, multi kill, ultra kill, monsterkill, dwz, 8 monster kills = 12 kills achter elkaar...
quote:Uhm nee.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:55 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
lol, ik heb iemand gezien in ut1 die 8x monsterkill haalde
ut1 heeft de volgorde doubble kill, multi kill, ultra kill, monsterkill, dwz 11 kills achter elkaar...
quote:10 minuten geleden was er 1.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:59 schreef Hellrazor het volgende:
Komt er nog een server?
quote:2 kills = Double kill
Op dinsdag 17 februari 2004 15:58 schreef DaFan het volgende:[..]
Uhm nee.
2 kills = Double kill
3 kills = Multi kill
4 kills = Ultra Kill
5 kills achter elkaar = Monsterkill.
ik moet studeren, dus heb ik een dedicated server op m'n 100Mbit lijn gezet. De server heet fok!-100Mbit
Veel plezier
quote:Wicked sick, neem ik aan ? En die manta, is dat dat jumpdingetje ? waar je met 2 andere nog op die propellers kunt staan ?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:03 schreef kingmob het volgende:
Ik heb gisteren Wicked shit bereikt, door alleen maar de manta te gebruiken. Erg leuk was dat.
ik moet studeren, dus heb ik een dedicated server op m'n 100Mbit lijn gezet. De server heet fok!-100Mbit
Veel plezier
btw, weet iemand of je hier al demo's kunt recorden ?
demorec filename
stopdemo
demoplay filename
?
Maar ik weet eigenlijk alleen van djinny wie het was, wie zijn die andere twee hier op fok???
[Dit bericht is gewijzigd door Jebus op 17-02-2004 16:18]
quote:Ok, maar na een tijdje zegt ie geen Monsterkill meer.... na 10 of 11 ofzo
Op dinsdag 17 februari 2004 16:01 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
-valsspelen-
quote:Valsspelen ? hij blijf gewoon doorgaan tot je na die 3 sec (sinds de vorige frag) geen frag meer maakt. als die3 sec net omzijn ja zegt hij niks meer...
Op dinsdag 17 februari 2004 16:10 schreef DaFan het volgende:Ok, maar na een tijdje zegt ie geen Monsterkill meer.... na 10 of 11 ofzo
sterker nog, als je iemand fragt, daarna ng eens fragt (double kill), zelf gefragt wordt en als je spawnt direct weer iemand fragt, en dat allemaal binnen die 3 seconden, gaat hij gewoon door bij multi kill...
wordt alleen niet bij de stats getelt, maar je haalt het wel.
quote:Ik bedoel bij Ut1:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Valsspelen ? hij blijf gewoon doorgaan tot je na die 3 sec (sinds de vorige frag) geen frag meer maakt. als die3 sec net omzijn ja zegt hij niks meer...
sterker nog, als je iemand fragt, daarna ng eens fragt (double kill), zelf gefragt wordt en als je spawnt direct weer iemand fragt, en dat allemaal binnen die 3 seconden, gaat hij gewoon door bij multi kill...
wordt alleen niet bij de stats getelt, maar je haalt het wel.
quote:Zit nu in mijn eentje op die server. Is er niemand anders die zin heeft in Onslaught?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:03 schreef kingmob het volgende:
Ik heb gisteren Wicked shit bereikt, door alleen maar de manta te gebruiken. Erg leuk was dat.
Veel plezier
quote:is dat zo ? lijkt me stug, maar ik speel zelf niet bepaald actief ut1
Op dinsdag 17 februari 2004 16:15 schreef DaFan het volgende:[..]
Ik bedoel bij Ut1:
als je 5 kills haalt heb je Monsterkill -> maar als je dan de hele tijd door frags haalt (binnen die 3 sec tussen frags) dan roept ie nog elke keer Monsterkill. Maar na een keer of 5 houdt ie daar ook mee op, ook als je gewoon frags blijft halen.
quote:ut2k3: Demo zien ?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:17 schreef Shai-Hulud het volgende:
Niemand van jullie dan nog Ludicrous kill gehad?
vanavond met insta zal het me mischien lukken, maar ik denk niet dat de map dat toelaat
quote:Ondertussen 3 man. Dat is altijd het nadeel van zo'n server opstarten, het duurt even voordat het druk wordt
Op dinsdag 17 februari 2004 16:17 schreef kipknots het volgende:[..]
Zit nu in mijn eentje op die server. Is er niemand anders die zin heeft in Onslaught?
quote:stage
Op dinsdag 17 februari 2004 16:43 schreef piertje2 het volgende:
iemand nu nog ff potje?
quote:zit je op stage of bedoel welke ? kom ff op gamespy dan
Op dinsdag 17 februari 2004 16:44 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
stage
quote:Is mij 1x gelukt met de tank... Maar Ludicrous is nog niet de laatste. Komt o.a. nog HOLY SHIT achteraan als ik de UT fansites moet geloven.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:21 schreef Un-X-PecteD het volgende:
ut2k4: nee, omdat ik geen reet van NW kan... nouja kan, als ik op ultra kill zit is me hele ammo al leeg
quote:ja jij bent de enige met een ping boven de 80, vaag zeg....je zit zelfs om en nabij de 200
Op dinsdag 17 februari 2004 15:43 schreef DaFan het volgende:[..]
*wijst naar eigen reply*
Neh, maar te veel lag voor mij, ik zie Djinny van de ene kant van de kamer ineens aan de andere kant staan...das niet leuk meer
quote:zit nog op stage
Op dinsdag 17 februari 2004 16:45 schreef piertje2 het volgende:zit je op stage of bedoel welke ? kom ff op gamespy dan
15 min nog
quote:komt er ook achteraan, mits je "mature taunts" uit/aangevinkt hebt staan. shit is namelijk een scheld woord, en dat mag soms niet...
Op dinsdag 17 februari 2004 16:45 schreef Shai-Hulud het volgende:Is mij 1x gelukt met de tank... Maar Ludicrous is nog niet de laatste. Komt o.a. nog HOLY SHIT achteraan als ik de UT fansites moet geloven.
normaal heb je loudicrous kills, en daarna een of meerdere howly shits, maar met die mature taunt is loudicrous kill het laatste, en hoor je die dus meerdere malen ipv de howly shit
weet alleen niet of je die juist moet aan-, of uitvinken
quote:Bragger!
Op dinsdag 17 februari 2004 16:10 schreef Jebus het volgende:
Ik was vandaag weer in mijn oude doen![]()
(vorige keer won djinny)
Maar ik weet eigenlijk alleen van djinny wie het was, wie zijn die andere twee hier op fok???
als je t zo bekijkt staat je nog 2-1 achter
tijd voor n FOK Ut2k4 kampioenschap!
quote:? @ 2-1
Op dinsdag 17 februari 2004 16:56 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
als je t zo bekijkt staat je nog 2-1 achter
tijd voor n FOK Ut2k4 kampioenschap!
btw, op die screen heb je een ping van 964 ?
quote:Ik ben Angelus
(vorige keer won djinny)
quote:ah met totaal gewonnen potjes, no big deal
Op dinsdag 17 februari 2004 16:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
? @ 2-1
btw, op die screen heb je een ping van 964 ?
met die ping issie gewoon ff aan het synchen, je merkt er zelf geen ruk van, das ook na 2 seconden weer over en gebeurt tijdens het spelen zelf niet
quote:mervinio is een klasgenoot van me, Angelus is Hertog_nogiets, zit hier ook ok FOK.
(vorige keer won djinny)
quote:ben al een tijdje Fok!-100Mbit server aan het draaien. Nu 12 spelers. Zou zonde zijn om nog een server te maken?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:11 schreef Hellrazor het volgende:
ik maak straks wel een servertje
quote:ik zag em al in de lijst staan
Op dinsdag 17 februari 2004 17:12 schreef kingmob het volgende:[..]
ben al een tijdje Fok!-100Mbit server aan het draaien. Nu 12 spelers. Zou zonde zijn om nog een server te maken?
je kunt nog een DM server ernaast zetten
[Dit bericht is gewijzigd door PietF op 17-02-2004 17:14]
anyway, onslaught is niet echt mijn ding ik zie vanavond wel weer, eerst ff voetballen.
quote:Ok wat is de naam IP ??
Op dinsdag 17 februari 2004 17:12 schreef kingmob het volgende:[..]
ben al een tijdje Fok!-100Mbit server aan het draaien. Nu 12 spelers. Zou zonde zijn om nog een server te maken?
quote:Fok!-100Mbit is de naam.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:16 schreef Hellrazor het volgende:[..]
Ok wat is de naam IP ??
En dan de 'beste/snelse/die het meest online is' als server voor het populaire onslaught en de andere servers voor andere gamemodes ofzo.
ik stel voor dat die van mij dan voor DM is, aangezien dat met 6 mensen leuk genoeg is, in tegenstelling tot onslaught met 6 peeps.
quote:Tja, ik heb een goede lijn. Maar met mijn 2000+ en 768Mb geheugen lijkt nu 24 toch wel de max. De server neemt nu 40%-75% van de cpu in beslag.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Trust me, als ik een PC'tje overhad en een leuke lijn dan had ik 24/7 minstens 2 spellen draaien (niet alleen UT)
quote:Ja Djinny de DM
Op dinsdag 17 februari 2004 18:15 schreef Jebus het volgende:
Die van neukfout idd op DM want alleen onslaugth is ook zo saai.
quote:Mensen oproepen dat je weg gaat rijden en dat ze vooral in moeten stappen
En elk vehikel heeft een toeter onder ';' zitten begreep ik.
quote:Dedicated?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:47 schreef kingmob het volgende:[..]
Tja, ik heb een goede lijn. Maar met mijn 2000+ en 768Mb geheugen lijkt nu 24 toch wel de max. De server neemt nu 40%-75% van de cpu in beslag.
Een pc'tje over voldoet dus niet helemaal...
quote:Klopt! Net even geprobeerd
Op dinsdag 17 februari 2004 19:37 schreef primate_ryan het volgende:[..]
Mensen oproepen dat je weg gaat rijden en dat ze vooral in moeten stappen
.
En elk vehikel heeft een toeter onder ';' zitten begreep ik.
De toeter van de Manta is misschien wel een beetje te lief !
quote:Ik win vaak met de meeste deaths en frags
Op dinsdag 17 februari 2004 20:12 schreef Jebus het volgende:
Ik vraag me nou af he; je hebt zeg maar gasten zoals ik, die soms de game winnen, wel over het algemeen hogere frags dan deaths.
Dan heb je nog gasten die bijna altijd winnen, met zegmaar half de deaths -> frags, ok dat snap ik nog.
Maar daarboven heb je van die ultra 1337 lui die altijd winnen met 40-2 ofzo. Wat doen zij dan anders dan gewoon beter schieten, want ik bedoel je moet toch per ongeluk wel een keertje doodgaan?
Als ik eenmaal echt lekker in het spel zit gaat het gewoon zo goed en zit ook alles gewoon net even lekker mee, dan komt de ene killing spree na de andere. Hoewel 40-2 overdreven is haal ik vaak wel 10:1 in points:deaths verhoudingen.
In een drukke server bij DM is het echter bijna onmogelijk, je loopt bijna altijd schade op in een gevecht, en zo snel kan je simpelweg niet resuppen voor het volgende gevecht.
quote:ja. Het valt me nu alleen op dat het rond de 50% blijft hangen, net als bij 16 players
Op dinsdag 17 februari 2004 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Dedicated?
quote:Voor onslaught zijn er echt te weinig om een fok-only server te draaien. Zal eens kijken of ik reserved slots kan maken.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:53 schreef Aurelium het volgende:
Draait er ook gewoon een fok only server?
quote:40-2 is ontieglijk hoog, en het zal in ut2k3 weinig meer voorkomen ( insta altans) in instagib is het lastiger dan in NW, maar 40-2 is zeker haalbaar. Het heet dan geen cheaten maar je tactisch opstellen op een punt waar je goed overzicht hebt op de spawns en drukke plekken...
Op dinsdag 17 februari 2004 20:36 schreef Aurelium het volgende:[..]
Ik win vaak met de meeste deaths en frags
denk ik te snel de strijd in ga. Wat me wel veel frags oplevert maar ook veel deaths.
Ennuh 40-2 is cheaten hoor
en soms zit het gewoon zwaar mee. als ik een keer lekker loop en steeds die kerel hoor schreeuwen ULTRA KILL, RAMPAGE, en stuff, dat wordt ik alleen maar beter
ik zet de DM server zo weer ff aan voor de geintresseerden. naam: FOK, pw= fok
quote:Ik heb de mijne net uitgezet om te kunnen spelen
Op dinsdag 17 februari 2004 21:01 schreef -NeukFout- het volgende:
je moet ook gewoon wat geluk hebben. ik kom soms ook met 3 hp left uit een gevecht en win dan met maar een paar deaths. ook ligt het er natuurlijk aan tegen wie je speelten soms zit het gewoon zwaar mee. als ik een keer lekker loop en steeds die kerel hoor schreeuwen ULTRA KILL, RAMPAGE, en stuff, dat wordt ik alleen maar beter
quote:mooizo, kom maar f flangs voor n spanking !
Op dinsdag 17 februari 2004 21:03 schreef kingmob het volgende:[..]
Ik heb de mijne net uitgezet om te kunnen spelen
quote:een insta server ?? btw, het hangt idd ook veel van geluk af, dat wel. ik heb net trouwens ff tegen bots gespeeld, en ik vind de taunts ( killing spree tot wicked sick en double kill tot howly shit) maar de ruige hebben ze veranderd, en de domme zijn hetzelfde gebleven... ik vond die van ut2k3 vetter
Op dinsdag 17 februari 2004 21:01 schreef -NeukFout- het volgende:
je moet ook gewoon wat geluk hebben. ik kom soms ook met 3 hp left uit een gevecht en win dan met maar een paar deaths. ook ligt het er natuurlijk aan tegen wie je speelten soms zit het gewoon zwaar mee. als ik een keer lekker loop en steeds die kerel hoor schreeuwen ULTRA KILL, RAMPAGE, en stuff, dat wordt ik alleen maar beter
Zowel qua personen als qua skill... er werd behoorlijk wat afgescholden daar door kiddies... ik weet niet welke fokkers er ook getuige van waren maar het was niks
Nu weer even in die van Neukfout proberen.
quote:Wat een wildgroei allemaal.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:15 schreef Inspiration het volgende:
Die 100mbit server was CTF, ik denk leuk... maar volgens mij zaten er geen fokkers op en het niveau was ook beneden alle peil...Zowel qua personen als qua skill... er werd behoorlijk wat afgescholden daar door kiddies... ik weet niet welke fokkers er ook getuige van waren maar het was niks
Nu weer even in die van Neukfout proberen.
Zou het niet gewoon een idee te zijn dat er een aantal servers komen te staan met een playerlimit van 12 ofzo, en die dan dedicated/semidedicated te doen ipv iedereen hetzelfde gametype te hosten.
quote:hij heeft wel af en toe last van lagbursts, ws wanneer jij er zelf mee aan het werken bent
Op dinsdag 17 februari 2004 20:49 schreef kingmob het volgende:[..]
ja. Het valt me nu alleen op dat het rond de 50% blijft hangen, net als bij 16 players
quote:ik had op een gamepoint server een heerlijk potje vanmiddag. Gelijk tegen mekaar op steeds, iedereen wist wat ie moest doen, helaas knalde de server eruit. 20 minuten lang ongeveer gelijk spelen is zwaar
Op dinsdag 17 februari 2004 21:47 schreef Mok het volgende:
Onslaught is leuk, als je het tactisch speelt :x
gewoon kloten is even leuk, maar niet lang.
Al die stomme newbies... HUILIE
quote:kom eraan
Op dinsdag 17 februari 2004 22:09 schreef -NeukFout- het volgende:
we zitten nu op die 100mbit FOK server TDM te spelen, kom ff langs
quote:Je moet gewoon wat invullen bij username password das alles.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:38 schreef The.PhantoM het volgende:
het lukt me nog steeds niet met de stats bij ut2k4... Moet ik nu gewoon wat invullen bij username en password? Of moet ik eerst ergens registreren en zoja waar dan?
quote:bij team DM
Op dinsdag 17 februari 2004 22:48 schreef kipknots het volgende:
Draait er nu nog een fok-server? Ik kan die 100 mbit server iig niet meer vinden.
op het laatst wel een beetje een rush
quote:Ik vind ze allemaal nogal matig tov UT classic eigenlijk, alles lijkt langzamer te gaan, al kan dat ook aan de 30 fps liggen die ik trek.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:56 schreef kingmob het volgende:
Ja, ging eindelijk wat beter bij mij qua deathmatch. Ben q3 gewend, dus ik pas me snel aan bij deze. Vind alleen niet alle wapens even leuk...
quote:ja ligt daar ook aan ik vind hem juist hardstikke snel
Op dinsdag 17 februari 2004 22:58 schreef Piro het volgende:[..]
Ik vind ze allemaal nogal matig tov UT classic eigenlijk, alles lijkt langzamer te gaan, al kan dat ook aan de 30 fps liggen die ik trek.
Bij ut heb ik het idee sneller te killen...
quote:Toch even een nieuwe geforce aanschaffen dan, hij loopt bij mij nogal langzaam, kan ook een reden zijn dat ik zo weinig kills maak.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:02 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
ja ligt daar ook aan ik vind hem juist hardstikke snel
quote:Bij q3 zijn de wapens toch nog saaier, of zeg ik nu iets heel fouts
Op dinsdag 17 februari 2004 22:56 schreef kingmob het volgende:
Ja, ging eindelijk wat beter bij mij qua deathmatch. Ben q3 gewend, dus ik pas me snel aan bij deze. Vind alleen niet alle wapens even leuk...
quote:Het is maar waar je van houd denk ik. Ik vind al dat secondary fire enzo maar niks. Ik wil het simpel houden, q3 was het walhalla voor de DM'er.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:20 schreef Jebus het volgende:[..]
Bij q3 zijn de wapens toch nog saaier, of zeg ik nu iets heel fouts
flak owned
quote:Ben benieuwd wat de algemene meningen zijn over flak.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:56 schreef -NeukFout- het volgende:
ik vindt secundary fire juist erg tof... het biedt zoveel extra mogelijkheden en het test je reactievermogen en inzicht alleen maar: gebruik ik prim of alt fire?flak owned
De flak maakt het gewoon te makkelijk om ergens in een hoekje een gevecht tussen 2 anderen beetje te bestoken met zeer pijnlijke stukken flak... daar komt geen skill aan te pas
In UT zelf koelden de flak scherven af na een meter of 15. Ik vraag me af waarom ze dat nu anders gemaakt hebben. Nu is een stukje flak op 100 meter afstand nog pijnlijk
quote:dat is zeker waar. alleen moet je bij deze map ook vaker de "close-range" wapens gebruiken, waar flak nog steeds onder valt. op de wat grotere maps, (lees nog meer "open velden") zal er minder flak worden gebruikt en meer rockets, shock, en andere wapens.
Op woensdag 18 februari 2004 00:35 schreef Inspiration het volgende:[..]
In UT zelf koelden de flak scherven af na een meter of 15. Ik vraag me af waarom ze dat nu anders gemaakt hebben. Nu is een stukje flak op 100 meter afstand nog pijnlijk
toch denk ik dat ze de flakscherven in de definitieve versie weer laten afkoelen. ook hoop ik dat ze de damage radius van de shock rifle (met die combo) ff wat groter maken.
quote:Ik vond met de oude flak en SR eigenlijk helemaal niks mis... vraag me af waarom ze dat allemaal anders gemaakt hebben. Bovendien was de smiley op de 'rocket' van sec.fire van Flak cannon gewoon te leuk... als dat op je af kwam wist je dat je snel kon respawnen
Op woensdag 18 februari 2004 00:40 schreef -NeukFout- het volgende:toch denk ik dat ze de flakscherven in de definitieve versie weer laten afkoelen. ook hoop ik dat ze de damage radius van de shock rifle (met die combo) ff wat groter maken.
quote:hmm flak was wel iets té powerful in 2k3. laten we zeggen qua snelheid, niet wat damage betreft, maar het schieten van flakballs bevorderde het spammen met die dingen nogal. in 2k4 zijn de ballen veel trager en doet het hele flak gebeuren opzich minder damage dan in eerdere versies, maar daar tegenover hebben ze het mogelijk gemaakt om flak als long-ranged weapon gebruikt kan worden wat natuurlijk nergens op slaat.
Op woensdag 18 februari 2004 00:42 schreef Inspiration het volgende:[..]
Ik vond met de oude flak en SR eigenlijk helemaal niks mis... vraag me af waarom ze dat allemaal anders gemaakt hebben. Bovendien was de smiley op de 'rocket' van sec.fire van Flak cannon gewoon te leuk... als dat op je af kwam wist je dat je snel kon respawnen
quote:Waar de flak cannon dus precies tussen ligt
Op woensdag 18 februari 2004 13:09 schreef Aurelium het volgende:
Flak als long range weapon? Dat is mij toch niet echt gelukt hoor vanwege de spreiding van die scherven.
En ach als je flakkers niet mag moet je in dat DM level gewoon bij het rocket launcher en de shockcore gebied blijven.
heb al een hele tijd geen fps meer gespeeld. maar van wat ik lees ziet en speelt dit te vet
* DarkChylde vindt dat jullie het eerste uur niet op me mogen schieten
quote:Zorg dan maar dat je dan in mijn team zit.
Op woensdag 18 februari 2004 14:44 schreef DarkChylde het volgende:
* DarkChylde vindt dat jullie het eerste uur niet op me mogen schieten
quote:je had ook gewoon in dat pop up scherm help kunnen kiezen. Daar wordt het namelijk ook uitgelegd
Op woensdag 18 februari 2004 13:15 schreef kippiej het volgende:
Gisteren heb ik onslaught even geprobeerd, maar snapte er geen reet van.
Vanochtend heeft een klasgenoot tijdens de wiskundeles even snel uitgelegd hoe het in zn werk gaat, en kan ik nou niet wachten tot ik weer thuis ben
Nog 1 uurtje....
En hoe kan je FPS checken?
Ik las ergens dat je dan de 'console' moet openenen en dan fps stat intypen
Maar hoe/wanneer kan je die console openen?
ik heb bij controls voor 'toggle console' de letter C aangegeven maar als ik c druk geberut er niks.. in spel niet en in menu niet.
quote:"~"
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar hoe/wanneer kan je die console openen?
quote:precies, en niet fps stat, maar stat fps
Op woensdag 18 februari 2004 15:44 schreef Inspiration het volgende:[..]
"~"
quote:owkee
Op woensdag 18 februari 2004 15:12 schreef Shai-Hulud het volgende:[..]
Zorg dan maar dat je dan in mijn team zit.
quote:Q3 verschilt van de originele UT omdat je in q3 situatie wapens hebt. In ut kun je rond rennen met welk wapen dan ook omdat het altijd wel sterk is. In q3 kun je in de pan gehakt worden als je niet het juiste wapen neemt :/
Op dinsdag 17 februari 2004 22:58 schreef Piro het volgende:[..]
Ik vind ze allemaal nogal matig tov UT classic eigenlijk, alles lijkt langzamer te gaan, al kan dat ook aan de 30 fps liggen die ik trek.
Bij ut heb ik het idee sneller te killen...
en das op een 1800+, Ti4600.
edit: maar das wel makkelijk speelbaar hoor
quote:Welke resolutie en hoeveel bit draai je dat dan?
Op woensdag 18 februari 2004 18:19 schreef kippiej het volgende:
Ik game tegen de 30fps aanen das op een 1800+, Ti4600.
edit: maar das wel makkelijk speelbaar hoor
Heb direct3D op best performance, en alles op zn laagst mogelijk. Resolutie op 1024x768 16bit.
AMD TB 850 > AMD 64 3700+ @ 4000+ is een aardige upgrade
Tis echt een - spel trouwens
Wel alles op laag maar ok .
quote:ik dacht al dat het aan mij lag
Op woensdag 18 februari 2004 20:41 schreef kingmob het volgende:
Wat is er met de server aan de hand, kan hem niet meer vinden.
quote:was wat vage shit met dat instagib, is nu gefixt. hij is nu wel offline, als er behoefte voor is kan ik m zo wel aanzetten, moet toch even weg.
Op woensdag 18 februari 2004 20:41 schreef kingmob het volgende:
Wat is er met de server aan de hand, kan hem niet meer vinden.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:55 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
als er behoefte voor is kan ik m zo wel aanzetten,.
quote:1024, 32bit, alles op h00g
Op woensdag 18 februari 2004 18:51 schreef Inspiration het volgende:[..]
Welke resolutie en hoeveel bit draai je dat dan?
quote:ik kan ze niet vinden
Op woensdag 18 februari 2004 21:13 schreef kippiej het volgende:
welke server!?
ip???!!!!
heb gekeken onder deathmatch en dan naar FOK
tis nog niet helemaal bug-vrij
quote:vreemd ik dacht dat ik het zo gedaan had.. nog maar eens proberen dan
Op woensdag 18 februari 2004 21:26 schreef -NeukFout- het volgende:
gewoon onder deathmatch zoeken, sorteren op naam, en dan FOK kiezen. password is fok
quote:niet zo zeuren, haal je instellingen van extreme high en 1600x1200 af en speel gewoon...
Op woensdag 18 februari 2004 21:58 schreef Aurelium het volgende:
Ik wil ook mee doenwelke aardige fokker komt mij even een externe radeon 9800 XT brengen
quote:Wahaha dat helpt toch niet. Tenzij ik de resolutie verlaag naar 100x75 misschien
Op woensdag 18 februari 2004 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
niet zo zeuren, haal je instellingen van extreme high en 1600x1200 af en speel gewoon...
quote:wat vor systeem heb je dan?
Op woensdag 18 februari 2004 22:07 schreef Aurelium het volgende:[..]
Wahaha dat helpt toch niet. Tenzij ik de resolutie verlaag naar 100x75 misschien
quote:zag ik jouw eergister niet meespelen? o_O of zat je toen op een echte computer
Op woensdag 18 februari 2004 22:07 schreef Aurelium het volgende:[..]
Wahaha dat helpt toch niet. Tenzij ik de resolutie verlaag naar 100x75 misschien
quote:Kom op zeg ............ Ik draai UT2k4 zelfs op me gaar systeempje
Op woensdag 18 februari 2004 21:58 schreef Aurelium het volgende:
Ik wil ook mee doenwelke aardige fokker komt mij even een externe radeon 9800 XT brengen
quote:is die server nu alweer online, kan m niet vinden!
Op woensdag 18 februari 2004 22:10 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
zag ik jouw eergister niet meespelen? o_O of zat je toen op een echte computer
quote:neuh, maar ik zet m wel ff aan .
Op woensdag 18 februari 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
is die server nu alweer online, kan m niet vinden!
30 secs en hij is er.
quote:screenshots besparen?
Op woensdag 18 februari 2004 23:40 schreef Jebus het volgende:
Dat ging wel lekker of niet djinnyIk zal je de screenshots besparen
Ph33r m3
morgen moeten we maar ff 1on1 ofniet?
maar gaat al iets beter dan in het begin
quote:Je bedoelt, ik win 25-5 (
Op woensdag 18 februari 2004 23:57 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
screenshots besparen?
het ging nogal gelijk op..jij wint, ik win, en een keer 23-25
morgen moeten we maar ff 1on1 ofniet?
quote:25-5? weg man, twas meer iets van 25-15
Op donderdag 19 februari 2004 00:09 schreef Jebus het volgende:[..]
Je bedoelt, ik win 25-5 (
) jij wint 24-14, ik win 25- nogwat
Je wilt toch niet echt dat ik de screenshots post he
Maargoed ik vind het best morgen. Ok met instagib verlies ik dat moet ik je meegeven.
anders post ik de instagib screeny's, 25-4 was het?
nouja wat schijt het ook, morgen maar ff 1on1, das meer mijn ding dan al die drukte om me heen en stop braggen anders moet ik mijn best ook nog doen (muahah)
quote:Idd ik vond je in die 3 potjes echt verbeterd ( je dodge )
Op woensdag 18 februari 2004 23:57 schreef DarkChylde het volgende:
owkee, got my ass whooped.
ik moet volgens mij dat dodge maar een beetje gaan oefenen.
doe dat totaal niet...maar gaat al iets beter dan in het begin
quote:25-5 was mijn deaths srry. Het schijt idd niks ik loop gewoon te lamen. Ok we beginnen met een schone lei 0 - 0. Ik ben juist wel wat beter met wat extra lui om me heen. 1v1 is wel lastig in zo'n groot level, omdat je makkelijk weg kan lopen naar health etc, maar we zullen zien
Op donderdag 19 februari 2004 00:12 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
25-5? weg man, twas meer iets van 25-15
anders post ik de instagib screeny's, 25-4 was het?
nouja wat schijt het ook, morgen maar ff 1on1, das meer mijn ding dan al die drukte om me heen
en stop braggen anders moet ik mijn best ook nog doen (muahah)
quote:mooizo, kunnen we vanmiddag/vanavond (vanaf 21:00) weer los!
Op donderdag 19 februari 2004 00:21 schreef Jebus het volgende:[..]
25-5 was mijn deaths srry. Het schijt idd niks ik loop gewoon te lamen. Ok we beginnen met een schone lei 0 - 0. Ik ben juist wel wat beter met wat extra lui om me heen. 1v1 is wel lastig in zo'n groot level, omdat je makkelijk weg kan lopen naar health etc, maar we zullen zien
Ik had een ping van 4 btw, echt
die server van jou
het waren erg leuke games met zn 5en gisteravond ik ben het trouwens wel met je eens dat de level te groot is voor 1on1, maar 1o1 is gewoon meer mijn ding. wachten op de 1on1 DM maps dan maar
quote:jazeker
Op donderdag 19 februari 2004 08:56 schreef Un-X-PecteD het volgende:
whoei! mensen die insta spelen ? count me in
moet wel zeggen dat ik NW leuker vind
wat is NW? heb het wel vaker langs zien komen in unreal topics...
quote:Normal Weapons
Op donderdag 19 februari 2004 10:09 schreef DarkChylde het volgende:
istagib is toch met single shot kills
dat lijkt me ook wel vetwat is NW? heb het wel vaker langs zien komen in unreal topics...
quote:* just me is vanavond weer aanwezig
Op donderdag 19 februari 2004 08:38 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
mooizo, kunnen we vanmiddag/vanavond (vanaf 21:00) weer los!
![]()
er moet er toch een de slechtste zijn
quote:was jij er gister ook?
Op donderdag 19 februari 2004 10:13 schreef just me het volgende:[..]
* just me is vanavond weer aanwezig
er moet er toch een de slechtste zijn
![]()
hoe krijg je trouwens de ranking te zien aan het einde van een potje?
zou iemand mij trouwens de manual kunnen mailen op trip2me (apenstaartje) hotmail
dan kan die vast doorlezen...
trouwens best vaag, ik heb crouch naar mijn 3de muisknop gemapt, en die werkt niet. maar de jump die ik naar de 4de gemapt heb wel
quote:met f1 zie je de stats
Op donderdag 19 februari 2004 10:37 schreef DarkChylde het volgende:[..]
was jij er gister ook?
* DarkChylde dacht dat hij (nu nog) de slechtste washoe krijg je trouwens de ranking te zien aan het einde van een potje?
zou iemand mij trouwens de manual kunnen mailen op trip2me (apenstaartje) hotmail
dan kan die vast doorlezen...trouwens best vaag, ik heb crouch naar mijn 3de muisknop gemapt, en die werkt niet. maar de jump die ik naar de 4de gemapt heb wel
quote:oefenen oefenen
Op donderdag 19 februari 2004 11:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
I sucked gisteravond...as usual!
Assault vind ik niet zo heel leuk..
quote:het zijn ook geen apparte instagib servers. het is gewoon NW, en dan geef je een command dat de server ale wapens weghaalt, en dan de supershockrifle toevoegt... dit moet dus iedere keer gebeuren...
Op donderdag 19 februari 2004 11:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Instagib is gaaf
Ik heb alleen nog geen server in de lijst kunnen vinden met Instagib?!Assault vind ik niet zo heel leuk..
quote:en das behoorlijk irritant ja, maar zo nu en dan is instagib wel ok
Op donderdag 19 februari 2004 11:49 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
het zijn ook geen apparte instagib servers. het is gewoon NW, en dan geef je een command dat de server ale wapens weghaalt, en dan de supershockrifle toevoegt... dit moet dus iedere keer gebeuren...
quote:Ja je kan ook dodgen als je springt tegen een muur volgens mij
Op donderdag 19 februari 2004 13:07 schreef just me het volgende:
Ow ja.. je kunt toch tegen die "platen" opspringen die schuin op de grond staan, hoe doe je dat?
quote:De meeste kan ik opkomen door een 'dodge' naar voren te doen, en dan als ik de plank raak te springen. Sommige willen om een of andere reden niet op deze manier lukken.
Op donderdag 19 februari 2004 13:07 schreef just me het volgende:
Ow ja.. je kunt toch tegen die "platen" opspringen die schuin op de grond staan, hoe doe je dat?
quote:Dodgen doe je vooral met strafe jumps. Dit voer je uit door twee keer op A of D te drukken. Als je daarna nog eens op springen drukt spring je nog een stuk verder. Als tegen een muur opspringt, en daarna twee keer A of D ( hangt van de muur af, is de muur rechts van je dan druk je twee keer A en vice versa) dan doe je een "walljump" wat heel handig is, want meestal is je vijand je dan een paar seconde kwijt, maar jij hem niet. Er zijn nog meer verschillende jumps, maar dit is zeker genoeg voor het begin.
Op donderdag 19 februari 2004 13:08 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Ja je kan ook dodgen als je springt tegen een muur volgens mij
maar we moeten iemand hebben die goede tips kan geven over ontwijken enzo
of ik moet een snellere muis hebben.
quote:Een athlon XP 2000+ met 350 mb ram ofzo. Maar....een of andere vage radeon kaart. En zoals ik aangaf kan ik Medal of Honour:aa alleen met alles op laag draaien. Alles op allerlaagst...
Op woensdag 18 februari 2004 22:08 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
wat vor systeem heb je dan?
quote:Ja maar mn ouders zijn gescheiden en ben de 2e helft van de week bij mn ma en daar hebben een op zich goede laptop alleen kan dat ding gewoon totaal geen 3d dingen.
Op woensdag 18 februari 2004 22:10 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
zag ik jouw eergister niet meespelen? o_O of zat je toen op een echte computer
quote:I hate that one...
Op donderdag 19 februari 2004 13:25 schreef Jebus het volgende:[..]
Dodgen doe je vooral met strafe jumps. Dit voer je uit door twee keer op A of D te drukken. Als je daarna nog eens op springen drukt spring je nog een stuk verder. Als tegen een muur opspringt, en daarna twee keer A of D ( hangt van de muur af, is de muur rechts van je dan druk je twee keer A en vice versa) dan doe je een "walljump" wat heel handig is, want meestal is je vijand je dan een paar seconde kwijt, maar jij hem niet. Er zijn nog meer verschillende jumps, maar dit is zeker genoeg voor het begin.
Dodgen is erg belangrijk als je echt goed wil spelen.
Maar aan dodgen zit ook een nadeel.. als je dodged is de afstand die je met een dodge aflegt altijd hetzelfde. Iemand hoeft dus alleen te mikken op de plek waar jij neerkomt. Denk dus goed na over wat je doet. dodgen kan in je voordeel werken maar ook in je nadeel. Wat je ook kan doen is op en neer strafen ( lopen dus ) in een soort van circeltje maar dan zig zag achtig. Dat is best lastig te raken. en dan dodge je net nadat de ander dodged. meestal raakt diegene dan gedesorienteerd. Maarja iedereen heeft zijn eigen style.
NW vind ik helemaal niks trouwens....
settings lager zetten? kunnen niet lager..
terwijl ik spellen als NBA 2004 gewoon op hoogste kwaliteit kan spelen
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:54 schreef Un-X-PecteD het volgende:
16 maart ofzo ?
Volgende deel? Ga je gang Un-X-PecteD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |