Ik ken jou ergens van MrAbagnale, topic over vriendin die zou blijven slapen? Hoe is dat nou afgelopen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:01 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
al sla je me dood![]()
niet liev...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:02 schreef mat_herben het volgende:
[..]
pff, stomme kut mongool.
Hier 'tzelfde, vandaar dat ik weer ICQ erop heb gezet, want dat doet 't tenminste.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:03 schreef piertje2 het volgende:
[..]
bij mij deed met de nadruk op DEED ook de hele dag tot zo'n 3 kwartier geleden
je bent wel stoer met je icqquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:06 schreef boempa het volgende:
[..]
Hier 'tzelfde, vandaar dat ik weer ICQ erop heb gezet, want dat doet 't tenminste.
heyquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:05 schreef McRubz het volgende:
[..]
Ik ken jou ergens van MrAbagnale, topic over vriendin die zou blijven slapen? Hoe is dat nou afgelopen?
ja, want icq komt niet van microsoft he....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:07 schreef jaspah het volgende:
[..]
je bent wel stoer met je icq![]()
Maar het werkt wel tenminste.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:07 schreef jaspah het volgende:
[..]
je bent wel stoer met je icq![]()
Alleen mijn vriendin, want daar kan ik nu dus niet mee chatten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:09 schreef piertje2 het volgende:
wat heb je nu opeens aan icq zeker even alle mensen uit je msn lijst ff opbellen en zeggen dat ze icq moeten gaan downloaden en daarna even jou moeten toevoegen
hier int twello ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:13 schreef piertje2 het volgende:
down @ chello APELDOORN![]()
Even als laatste reply over ICQ, dat nummer staat bovenaan in ICQ zelf, dus he hoeft het ook niet te onthouden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:14 schreef McRubz het volgende:
moet ook zeggen dat een hotmailadres makkelijker te onthouden is dan een icq-nummer.... maargoed, dit is niet het topic om daarover te discusseren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |