Ik heb 2 dagen geleden gevreën met vriendin, zonder condoom maar ze had geen soa . toch stom maar tjah ik geloof haar. Ze zit nu echt in de stress. Ik ook daar niet van. Het jeukt niet en echte witte afscheiding heb ik niet kunnen ontdekken.
Na de vrijpartij ben ik thuisgekomen en heb ik geloof ik het hele zaakje wel grondig gewassen, ik geloof ook met zeep en dergelijke maar dat weet ik nu niet meer, voor het vrijen waren we eerst aan het droogvrijen ( met kleren aan ) en dat knelde mijn penis wel even af, voelt ook een beetje alsof iemand erop is gaan staan.
help, wat heb ilk
Methode om dit te voorkomen: vaginadouche voor je vriendin (te koop bij de drogist) die de zuurtegraad reguleert of gewoon condoom gebruiken..
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:01 schreef WaSTeiL het volgende:
Dokter is altijd handig om te gaan i.g.v. twijfel, maar wat het kan zijn is dat de zuurgraad van de vagina van je vriendin te hoog is waardoor je penis is geirriteerd...
De kans is erg groot dat het daarna ook misschien nog wel gaat vervellen..
quote:Ik ben er zelf behoorlijk gevoelig voor... dus ik weet zeker dat het bestaat... Of het hetzelfde bij hem is weet ik natuurlijk niet...
Op maandag 16 februari 2004 22:10 schreef Copycat het volgende:[..]
Meen je dit serieus? Een soort acid pussy, zeg maar...
Nog nooit van gehoord.
Zou het niet gewoon het grondige zeepschrobben zijn?
Maar TS: Dokter dus.
Is het nu een soa of niet, want het lijkt niet echt op genitale wratten oid.
STEL ik heb een soa ja, dan zou dat minimaal 4 weken duren om te ontwikkelen, in ieder geval 4 weken om genitale wratten te ontwikkelen, geen 3 dagen.
Ik wacht even af, behandel het met calendula zalf en vaseline, kijken wat dat voor effect heeft, stel het is vrijdag nog hetzelfde maak ik wel een afspraak, daarbij wil ik aangeven dat de beschrijving vele malen erger is dan het in werkelijk heid is, dit zie ik. en omschrijf het.. maar iedereen interpreteerd dat anders .
quote:Ik zou er niet te veel op smeren... gewoon goed schoonhouden onder de douche of kraan en meer ook niet... anders gaat het misschien nog meer irriteren door de parfum die o.a. gebruikt word...
Op maandag 16 februari 2004 22:36 schreef Pumatje het volgende:
En om nu naar de dokter te gaan is wat vroeg.
STEL ik heb een soa ja, dan zou dat minimaal 4 weken duren om te ontwikkelen, in ieder geval 4 weken om genitale wratten te ontwikkelen, geen 3 dagen.Ik wacht even af, behandel het met calendula zalf en vaseline, kijken wat dat voor effect heeft, stel het is vrijdag nog hetzelfde maak ik wel een afspraak, daarbij wil ik aangeven dat de beschrijving vele malen erger is dan het in werkelijk heid is, dit zie ik. en omschrijf het.. maar iedereen interpreteerd dat anders
.
quote:jep, ben ik ook aan het doen.
Op maandag 16 februari 2004 22:41 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Ik zou er niet te veel op smeren... gewoon goed schoonhouden onder de douche of kraan en meer ook niet... anders gaat het misschien nog meer irriteren door de parfum die o.a. gebruikt word...
Gewoon onder de kraan, handen van te voren goed wassen, zaak met water schoonmaken. Dan wat calendula ( zit geen parfum oid in, vaseline ook niet, ze stinken namelijk )
ik wacht even tot vrijdag, soa kan zich niet iig niet aan uiterlijk al ontwikkelen binnen 3 dagen, denk eerder dat het uitslag is of soort exceem.
quote:gast, kijk naar jezelf. Je ziet er nog erger uit dan me pik.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
en wat ben jij een klein pikkie btw
verder enkel serieuse reacties..
-edit: je mag geen foto's uit het fotoboek plaatsen zonder toestemming.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 17-02-2004 17:52]
En na de daad om het zo maar te noemen, je piemel wassen probeer dat eens.
quote:als je het topic even goed doorneemt lees je dat ik zodra ik thuiskwam, gedouched heb.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:00 schreef typ-miep het volgende:
Dat van die zuurgraad zou best eens kunnen kloppen. Gewoon vaginale douche voor je vriendin kopen en zo'n vrouwen smeerseltje om haar zuurgraad te normaliseren. Wel een natuurlijk product nemen.En na de daad om het zo maar te noemen, je piemel wassen probeer dat eens.
Af en toe jeukt het wel nu.
Ik zit te denken aan.
Schimmelinfectie
Soort exceem
Soa niet, want daar hadden we alletwee geen last van, en het kwam al opzetten na 2 dagen, datis te snel voor een soa.
quote:Dat is wel waar, maar ze was nog maagd, verder nooit gesext.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:25 schreef Lucille het volgende:
Ik denk toch een SOA. Vrouwen kunnen ook een SOA hebben zonder het te weten overigens. Vandaar dat een rubbertje wel handig is.
En waarom denkt u aan soa? Want dat kan niemand me nu uitleggen.
Schurft (scabies) is een huidziekte die wordt overgebracht door de schurftmijt.
· Het vrouwtje graaft gangetjes in de huid en legt daarin eitjes, die zich in 2 weken ontwikkelen tot volwassen mijten. Als je goed kijkt kun je deze gangetjes zien, maar het kan ook gaan om rode bultjes of blaasjes.
· Schurft wordt overgebracht door intensief huidcontact. Het kan daarbij om sex gaan, maar dat hoeft niet. Je kunt het ook krijgen door knuffelen of in hetzelfde bed slapen met iemand die het heeft. Een hand geven of je arm om iemand heen leggen is niet genoeg om besmet te worden. Ze verspreiden zich ook wel eens via kleding, beddengoed en andere voorwerpen, maar dat is uitzonderlijk.
· De belangrijkste klacht is jeuk, vooral s nachts. Dit begint meestal 2 tot 4 weken na besmetting. Deze bultjes komen het meeste voor tussen de vingers, op de polsen, op de ellebogen, in de oksels, rond de tepels, op de penis, in de gordelstreek en op het onderste deel van de billen.
· Om het te genezen zijn er verschillende crèmes. Hiervoor heb een recept nodig van de huisarts. Na behandeling kun je nog een paar weken last houden van jeuk.
OF MISSCHIEN WEL :
niet zo goed geschoren, te hard gewassen, teveel zeep, teveel gerukt..krijg je dus allemaal bultjes van
brrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |