Alvast bedankt voor de moeite!
Poll: Wat is je favoriete concertzaal?
De juiste grootte, mooie zaal (glas in lood op de achtergrond), ouderwets kutgeluid en niet geheel onbelangrijk: op 5 minuten fietsafstand.
quote:Maximaal 650 bezoekers.
Op maandag 16 februari 2004 20:56 schreef CryptoKnight het volgende:
P60 Amstelveen...
Hoewel ik ook met deze antwoorden zeker blij ben, ik doel niet op de kleinere zalen. Zoals in mijn OP staat wordt dat teveel werk.
Met de opmerking dat andere suggesties ook welkom zijn, doel ik dus vooral op andere zalen met een capaciteit van 1000 of meer bezoekers.
quote:Daar is niet veel aan te doen. Ik hoop dus ook dat mensen gewoon stemmen als ze een mening hebben, en anders misschien het topic lezen, maar niet mijn poll om zeep helpen.
Op maandag 16 februari 2004 21:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat goed van zo'n poll dat zelfs ík mag mee stemmen, terwijl ik nog nooit een concertzaal van binnen heb gezien!
quote:Om bovenstaande redenen heb ik ook op Tivoli gestemd.
Op maandag 16 februari 2004 21:01 schreef ranja het volgende:
Tivoli! Goeie programmering, vloer die iets oploopt zodat degene achter me gewoon over me heen kan kijken, loopafstand van Utrecht CS en altijd op tijd klaar om de laatste trein (makkelijk) te kunnen halen...
quote:Dat zijn dan ook verdomd goede redenen!
Op maandag 16 februari 2004 21:03 schreef Zander het volgende:[..]
Om bovenstaande redenen heb ik ook op Tivoli gestemd.
quote:Ik kan precies dezelfde redenen noemen voor 013 ... nou ja .. Tilburg CS dan he
Op maandag 16 februari 2004 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Dat zijn dan ook verdomd goede redenen!
De enige zaal waar ik echt een hekel aan heb is de Ahoy.
quote:013 Is ook een leuke zaal, maar ik vond het wel vervelend dat er redelijk weinig ruimte zit tussen het podium en de eerste 'trede'. Dat is vervelend als het erg druk is, vond ik bij Nightwish in ieder geval.
Op maandag 16 februari 2004 21:22 schreef Weakling het volgende:[..]
Ik kan precies dezelfde redenen noemen voor 013 ... nou ja .. Tilburg CS dan he
quote:Ik heb het ook niet zo op die galmbak, maar soms moet het maar, zoals met Black Sabbath. Liever in Ahoy dan helemaal niet heen.
Op maandag 16 februari 2004 21:25 schreef Zander het volgende:
De enige zaal waar ik echt een hekel aan heb is de Ahoy.
quote:Black Sabbath heb ik dan ook gezien in
Op maandag 16 februari 2004 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb het ook niet zo op die galmbak, maar soms moet het maar, zoals met Black Sabbath. Liever in Ahoy dan helemaal niet heen.
quote:Nee precies, ik laat er ook geen concerten voor schieten, maar het geluid vind ik daar toch wel ondermaats. Voor het geld dat je voor een Ahoy-concert kwijt ben zou dat gewoon veel beter moeten.
Op maandag 16 februari 2004 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb het ook niet zo op die galmbak, maar soms moet het maar, zoals met Black Sabbath. Liever in Ahoy dan helemaal niet heen.
quote:Dat was toen verdomme
Op maandag 16 februari 2004 21:34 schreef Litpho het volgende:[..]
Black Sabbath heb ik dan ook gezien in
Vredenburg
.
kan eik. zo 1,2,3 geen punten verzinnen waarom, maar me voorkeur gaat toch uit naar 013
quote:Nee. In de Vera past dat niet, volgens mij. Dan had die er wel bij gestaan, want ik heb het even nagekeken, vrijdag.
Op maandag 16 februari 2004 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vera, Groningen. Weet alleen niet of daar 1000 man in past...dan maar Oosterpoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |