Er is hoopquote:Op woensdag 24 november 2004 19:51 schreef Seborik het volgende:
Ik was even bang dat je het nummer over die adelaars ging noemen.
als die beter zou zijn, zou het album niet opnieuw opgenomen zijn.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:02 schreef _jero_ het volgende:
Is er ergens een geleakte Glorious Burden met Matthew Barlow's zang? Die is namelijk opgenomen en hoop zo dat die ergens uitkomt. Lijkt me stukken beter dan Tim Owens.
De zang is opnieuw opgenomen omdat Matthew Barlow na de opnames uit de band stapte en ze Tim Owens als zanger erbij haalden. Je kunt het niet maken om een album te releasen die nog gemixt moet worden met de oude zang als je een nieuwe zanger hebt. Het lijkt mij dat het album met Matthew Barlow beter zal klinken, gewoon omdat ik de stem van Tim Owens niet echt geweldig vind in de meeste nummers.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
als die beter zou zijn, zou het album niet opnieuw opgenomen zijn.
wil je het audiofragment horen waarin Jon Schaffer zegt dat de opnames gewoon niet goed genoeg waren om uit te brengen, dat het gewoon duidelijk was dat Barlow echt wat anders wilde doen? Ik heb het op tape, van toen ik hem interviewde.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:46 schreef _jero_ het volgende:
[..]
De zang is opnieuw opgenomen omdat Matthew Barlow na de opnames uit de band stapte en ze Tim Owens als zanger erbij haalden.
Barlow is er uitgezet nadat Jon zijn zang te slecht vond tijdens het mixen.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:46 schreef _jero_ het volgende:
[..]
De zang is opnieuw opgenomen omdat Matthew Barlow na de opnames uit de band stapte en ze Tim Owens als zanger erbij haalden. Je kunt het niet maken om een album te releasen die nog gemixt moet worden met de oude zang als je een nieuwe zanger hebt. Het lijkt mij dat het album met Matthew Barlow beter zal klinken, gewoon omdat ik de stem van Tim Owens niet echt geweldig vind in de meeste nummers.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:06 schreef Seborik het volgende:
leuk
Wat is nou weer een 'sophomore' albumquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
DEMONS & WIZARDS, the project featuring Jon Schaffer of ICED EARTH and Hansi Kürsch of BLIND GUARDIAN, have set "Touched by the Crimson King" as the title of their sophomore album, due June 27 via SPV Records.
quote:Former JUDAS PRIEST Singer 'RIPPER' OWENS: More Solo Project Details Revealed - Apr. 5, 2005
Former JUDAS PRIEST and current ICED EARTH frontman Tim "Ripper" Owens is currently shopping a five-song CD from his solo project, tentatively dubbed BEYOND FEAR. Songs featured on the CD are as follows:
01. I Don't Need This
02. And You Will Die
03. It Is Me
04. Telling Lies
05. The Faith
BLABBERMOUTH.NET had an opportunity to hear the recording, which boasts a thick, heavy riffing style and extremely powerful vocals from Owens. Traces of JUDAS PRIEST, PANTERA and BLACK SABBATH are all present along with a healthy dose of double-bass drumming, which adds a modern edge to what is essentially a traditional metal approach.
As previously reported, Owens will be joined on his upcoming solo album by guitarist John Comprix (13 FACES, SPAWN) and drummer Bobby Jarzombek (ICED EARTH). A tentative late 2005/early 2006 release is expected.
For more information, visit www.timripperowens.com.
Aan de songtitels te zien, kan ik wel begrijpen waarom Priest hem nooit teksten liet schrijvenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:29 schreef Djaser het volgende:
Als we dan toch met side-projects bezig zijn:
[..]
er is niks aparts aan hoor. gewoon comic stijl, bovenop een foto, en dan digitaal ingekleurd.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:56 schreef Kipman het volgende:
Misschien moeten we nog even wennen aan de aparte tekenstijl.
Kut zeg, kut zeg, jezus wat kut, ongelooflijk kut. Allemaal gejat van de Electric Eye dvd van Priest. Echt, ze kunnen allemaal beter stoppen. Dat project teert toch helemaal op Iced Earth en Blind Guardian en niet op de eigen kwaliteiten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Tokus het volgende:
de cover van de limited edition zullen al die zeikerds hierboven wel mooier vinden, aangezien dat alleen dat oog is wat je op de achtergrond ziet. Maar dan in een soort metaal.
niet letterlijk, nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:50 schreef Djaser het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb nooit gezegd dat ik die cover lelijk vind.
Er zijn zat covers die ik kan bedenken die ook een oog als cover hebben. Priest was echt niet de eerste.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Kut zeg, kut zeg, jezus wat kut, ongelooflijk kut. Allemaal gejat van de Electric Eye dvd van Priest. Echt, ze kunnen allemaal beter stoppen. Dat project teert toch helemaal op Iced Earth en Blind Guardian en niet op de eigen kwaliteiten.
Jawel, afschieten!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:15 schreef Kipman het volgende:
[..]
Er zijn zat covers die ik kan bedenken die ook een oog als cover hebben. Priest was echt niet de eerste.
En tja, Jon en Hansi zijn goede vrienden en willen gewoon samen wat muziek maken. Niks mis mee. toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |