Deze thema's zijn dus al geweest:
- All american
- Goed fout
- Créme de la Kak en de Sjonnies
- Pimps 'n Whores
De feestgangers moeten dus niet extra geld uitgeven, het moet zo een beetje in elke kledingkast te vinden zijn. En het moet voor een ieder leuk zijn (voor jongens, meisjes én leraren).
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door PeterRabbit op 16-02-2004 20:45]
Ik pleit dit jaar bij ons op school voor een schitterend bourgondisch eindexamenfeest. Gewoon veel freten en zuipen en dan zal het allemaal wel goed zijn..
Thema's..tss..
hetzelfde geldt voor LOTR, maar daar moet wel iedereen van houden. Verder kun je ook gewoon voor Hollywood en celebs gaan, leger, maffia, mexico (die hoeden, LOL)...
quote:Wij hadden een stunt dag met als met als thema's Hollywood, TV, Wild WEst, Grease, iT en dat soort dingen
Op maandag 16 februari 2004 20:40 schreef PeterRabbit het volgende:
Op de een of andere manier ben ik in de eindexamenfeestcommissie terecht gekomen, zelfs gepromoveerd tot voorzittter (!?) en nu wil het zo zijn dat het bedenken van een goed thema nogal moeilijk is.. Alle leuke en realiseerbare thema's zijn de voorgaande jaren al gebruikt!! Ik zou het erg fijn vinden als jullie me konden helpen met iets leuks te verzinnenDeze thema's zijn dus al geweest:
- All american
- Goed fout
- Pimps 'n WhoresDe feestgangers moeten dus niet extra geld uitgeven, het moet zo een beetje in elke kledingkast te vinden zijn. En het moet voor een ieder leuk zijn (voor jongens, meisjes én leraren).
Alvast bedankt!
En het stuntfeest was gewoon in een kroeg met veel alcoholische versnaperingen en geen gezeik daarom heen
quote:-hawai (lekker afgezaagd)
Op maandag 16 februari 2004 20:40 schreef PeterRabbit het volgende:
Op de een of andere manier ben ik in de eindexamenfeestcommissie terecht gekomen, zelfs gepromoveerd tot voorzittter (!?) en nu wil het zo zijn dat het bedenken van een goed thema nogal moeilijk is.. Alle leuke en realiseerbare thema's zijn de voorgaande jaren al gebruikt!! Ik zou het erg fijn vinden als jullie me konden helpen met iets leuks te verzinnenDeze thema's zijn dus al geweest:
- All american
- Goed fout
- Pimps 'n Whore'sDe feestgangers moeten dus niet extra geld uitgeven, het moet zo een beetje in elke kledingkast te vinden zijn. En het moet voor een ieder leuk zijn (voor jongens, meisjes én leraren).
Alvast bedankt!
later meer, moet er nu vandoor
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:44 schreef Tha_Flash het volgende:
pirates of the caribien ???
quote:Ja dat vonden wij dus ook heel erg leuk maar het probleem is dus dat ze dan veel moeite moeten doen en nu wil het dus zo zijn dat ze bij ons geen moeite willen doen.. Het moet dus wel een beetje makkelijk zijn om je te 'verkleden' ..
Op maandag 16 februari 2004 20:46 schreef MadGuy het volgende:
Piraten is wel een cool idee en redelijk actueel.hetzelfde geldt voor LOTR, maar daar moet wel iedereen van houden.
Iedereen laten komen als breezerslet & bacogast, foute muziek draaien en alleen mixdrankjes verkopen
quote:hahaha! deze ga ik ckr aankaarten! thx!
Op maandag 16 februari 2004 21:00 schreef kippiej het volgende:
Thema 'BreeZAh-paRaDisE'Iedereen laten komen als breezerslet & bacogast, foute muziek draaien en alleen mixdrankjes verkopen
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:06 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Adam & Evavijgenbladeren enzo
mag ik dan langskomen om foto's te maken ???
quote:[offtopic]
Op maandag 16 februari 2004 21:06 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Adam & Evavijgenbladeren enzo
Kzou wel een paar mensen uit 6vwo in vijgenbladeren willen zien hoor
iedereen leuk in campingsmoking
quote:je bent wel n grapjas heh
Op maandag 16 februari 2004 22:01 schreef Tha_Flash het volgende:
- viva la france
- baghdad
- usa
quote:Thanks , ik probeer te helpen
Op maandag 16 februari 2004 22:04 schreef PeterRabbit het volgende:[..]