ik ben eindelijk blij dat ik vandaag weet waar we aan toe zijn, ondanks dat het nieuws misshcien slecht is, maar we geven absoluut niet op, en daar komt mede door jullie, als ik jullie niet had gehad had ik nooit zo veel kracht gehad om door te gaan... en ik ben jullie daar diep dankbaar voor, ik heb nu weer wat lichte krampjes, maar tot mijn verbazing kan ik nu veeel beter lopen en beter uit bed stappen... ik heb toch een goed gevoel erover.
ik ga er dalijk heen en dan als ik terug ben hou ik jullie zeker op de hoogte, als het nieuws wat langer duurt geen paniek, waarschijnlijk ben ik erg verdrietig en of juist heel blij dat ik aantal mensen moet bellen. maar das dus nog maar afwachten...
(ik hoop alleen dat ze niks raars komen te zien en dat ik daar moet blijven,anders kank nog het nieuws niet vertellen, maar laten we maar daar helemaal niet op hopen.)
you guys are the best
veel liefs shirley
quote:Ja, ze vertelde ook wel dat ze een beetje tussenin hingen. Verdriet om het ene kindje, blij om het andere kindje wat het nog wel goed doet en ergens ook wel een beetje opluchting, want nog een 2-ling erbij terwijl de andere nog geen 2 zijn als ze geboren worden zou ook wel heel erg druk worden.
Op woensdag 18 februari 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat jammer Brighteyes, dat een kindje het niet gered heeft, maar wat heerlijk dat het andere kindje het wel goed doet
quote:Hartstikke goed
Op woensdag 18 februari 2004 11:56 schreef just me het volgende:
Trots mag ik jullie hier vertellen dat Gaoxing bevallen is van een zoon !!
Alles erop en eraan?
quote:
quote:Ow wat goed! Meeeeer nieuws!!! foto's! Detaills!
quote:Jahaaa Toot, je bent ingehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |