Zwangerschap en geboorte deel 33!!
A.s. papa's en mama's:
22 februari 2004: Catootje
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
21 april 2004: Tan
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
02 juli 2004: Xeliana
* 03 juli 2004: pluisje en rickmans
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
10 juli 2004: BubbleBabe
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
23 augustus2004: Anitra
23 augustus 2004: phluphy
02 september 2004: Loena-tik-
* 04 september 2004: Knorretje en Danny
13 september 2004: Girly
17 september 2004: piglet
19 september 2004: Xanthe
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 18-02-2004 12:27]
quote:Jou kind niet eens in z'n blote nixie?
Op maandag 16 februari 2004 17:54 schreef dutchie het volgende:[..]
Niks hoor, pas op mijn verjaardag. Dat hebben Gertje en ik afgesproken. Zo hoort het en zo is het goed.
Pluisje, het geeft idd wat rust als je weet dat de kinderkamer en de kinderwagen geregeld is. Kind heeft dus een bed en vervoer.
En zo besefte ik van het weekend ineens dat die kabouter van ons niet in zijn blote nixie kan blijven lopen.
Dus daar gaan we binnenkort ook maar eens mee beginnen.O ja, ik ben al thuis. *super trots is op het feit dat ze zichzelf weg gesleept heeft van het werk*
quote:Jaaaa, we willen een verse beebie zien! Al was Robin van Qweetnix ook errug leuk
Op maandag 16 februari 2004 16:00 schreef Belana het volgende:[..]
potverdrie!!!
Ga Gertje er eens uitwerken!!!![]()
Gaat ie verder goed meid?
Ik word gek van de jeuk aan de tepels Is dat normaal?
Vandaag in volle vertedering gekeken naar Jeroen, die als eerste aktie na de ontdekking van het aankomend vaderschap de tuin in dook om de vijver droog te leggen . Schattig !!!!
quote:Heb ik ook gehad
Op maandag 16 februari 2004 19:33 schreef phluphy het volgende:
Ik word gek van de jeuk aan de tepelsIs dat normaal?
Vet houden met bv vaseline of lanoline hielp bij mij wel goed, gewoon 1 keer per dag een laagje. Niet met gewone cremes gaan doen hoor, die zijn geparfumeerd, en dat kan het nog erger maken.
quote:Liiiieeeeeff!!!
Op maandag 16 februari 2004 19:33 schreef phluphy het volgende:
Vandaag in volle vertedering gekeken naar Jeroen, die als eerste aktie na de ontdekking van het aankomend vaderschap de tuin in dook om de vijver droog te leggen. Schattig !!!!
*meldt met volle buik* Voor de ontspanning van Dutch (ik heb ook alles voor jullie over) zal ik alleen op haar verjaardag bevallen (als het me dit jaar niet lukt dan..)! Wel zo relaxed.....verder zijn de Gertje/Carlijntje meningne keurig verdeeld binnen de fam en kennissenkring ! En buik is nog steeds hoog
dus we hebben vast nog even...*weer verder lurkt*
na mijn laatste postje over mijn wat bruine afscheiding, had ik daarna sinds nergens meer last van, maar vannacht verloor ik bloed, en het rare was, alleen met plassen.. nu net ook ik kan wel janken..
pas als ik wat klonten verlies of hevige buikkrampen krijg mag ik weer bellen... ik weet eigenlijk gewoon echt niet wat ik moet doen, heb nauwelijks geslapen, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. en ik vind het echt klote gwoon want ik heb zolang naar morgen verheugd voor mijn eerste echo. ik denk zelf dat dit het einde is. al; hoop ik echt niet, maar jah wat kan ik nog meer doen.. afwachten is echt zo erg.
KUTSOOI
update: nu ik wat langer zo sta en zit, verlies ik toch wel bloed ...dacht alleen met plassen, niet dus
Je weet het nooit zeker, en je zult moeten afwachten, maar je hele verhaal tot nu toe komt heel erg overeen met dat van mij, en ik ga gewoon ontzettend hopen dat ook de rest van je zwangerschap op die van mij gaat lijken
[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 17-02-2004 09:19]
quote:Heb je geen blaasontsteking? Pijn bij het plassen? *zich vastklampt aan elke strohalm* Alleen met plassen? He, get-ver! Wat ontzettend rot, en met name dat wachten
Op dinsdag 17 februari 2004 09:15 schreef Girly het volgende:
Meiden,na mijn laatste postje over mijn wat bruine afscheiding, had ik daarna sinds nergens meer last van, maar vannacht verloor ik bloed, en het rare was, alleen met plassen.. nu net ook
ik kan wel janken..
pas als ik wat klonten verlies of hevige buikkrampen krijg mag ik weer bellen... ik weet eigenlijk gewoon echt niet wat ik moet doen, heb nauwelijks geslapen, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. en ik vind het echt klote gwoon want ik heb zolang naar morgen verheugd voor mijn eerste echo.
ik denk zelf dat dit het einde is. al; hoop ik echt niet, maar jah wat kan ik nog meer doen.. afwachten is echt zo erg.
KUTSOOI
probeer je niet te druk te maken
quote:Shit Girly
Op dinsdag 17 februari 2004 09:15 schreef Girly het volgende:
ik weet eigenlijk gewoon echt niet wat ik moet doen, heb nauwelijks geslapen, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. en ik vind het echt klote gwoon want ik heb zolang naar morgen verheugd voor mijn eerste echo.![]()
update: nu ik wat langer zo sta en zit, verlies ik toch wel bloed ...dacht alleen met plassen, niet dus
quote:jah ik ging net naar wc mijn broekje zat onder (sorry voor het onsmakelijke) en ook met klein beetje soort jah kweet niet of het klontjes zijn, maar in ieder geval.. het stroomt er toch wel uit , ik dacht net alleen met plassen,maar komt er net zo hard uit.
Op dinsdag 17 februari 2004 09:18 schreef pluisje het volgende:
Girly, als het er niet spontaan uitstroomt, maar echt alleen komt als je naar het toilet gaat, en dan weer stopt (of iig niet blijft stromen), kan het heel goed een gesprongen adertje zijn. Ik heb dit meerdere keren gehad.Je weet het nooit zeker, en je zult moeten afwachten, maar je hele verhaal tot nu toe komt heel erg overeen met dat van mij, en ik ga gewoon ontzettend hopen dat ook de rest van je zwangerschap op die van mij gaat lijken
ik heb geen pijn met plassen..
quote:ik probeer het, maar jah ben gewoon zo geschokken, en ik heb ook kramp, ik weet nietof jij er ook last van had, maar ik vind het doodeng allemaal.
Op dinsdag 17 februari 2004 09:21 schreef lily het volgende:
Ik verloor gedurende mijn zwangerschap ook bloed. Vanaf de 30ste week zelfs zo erg dat het langs mijn benen stroomde.
Bloed hoeft absoluut niet te betekenen dat er iets met de baby mis is...probeer je niet te druk te maken
quote:jah de dokter zegt als er voorderest geen hevige krampen heb of klonten,dan moet je wachten tot de echo.. nou dan zal je net zien, zal ik niet eens de kans krijgen OM het te zien... en daar baal ik gwoon van. afwachten is gewoon kut.... en ik heb nooit een miskraam gehad, en ik weet niet wat ik moet verwachten..
Op dinsdag 17 februari 2004 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Shit Girly
![]()
Maar mag je morgen niet sowieso voor die echo, dan? Dan heb je toch gelijk zekerheid, of werkt het niet zo?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:21 schreef lily het volgende:
probeer je niet te druk te maken
quote:tuurlijk is het doodeng..ik heb nu makkelijk praten maar ik was natuurlijk net zo bang als jij..
Op dinsdag 17 februari 2004 09:25 schreef Girly het volgende:[..]
ik probeer het, maar jah ben gewoon zo geschokken, en ik heb ook kramp, ik weet nietof jij er ook last van had, maar ik vind het doodeng allemaal.
[..]
ik probeer je alleen maar gerust te stellen dat bloedverlies niet altijd einde zwangerschap betekent...
quote:Verdorie Girly! Kappen! Dit mag niet! NEE!
Op dinsdag 17 februari 2004 09:22 schreef Girly het volgende:[..]
jah ik ging net naar wc mijn broekje zat onder (sorry voor het onsmakelijke) en ook met klein beetje soort jah kweet niet of het klontjes zijn, maar in ieder geval.. het stroomt er toch wel uit , ik dacht net alleen met plassen,maar komt er net zo hard uit.
ik heb geen pijn met plassen..
Daarbij had ik ook een blaasontsteking waar ik zelf nix van merkte... geen pijn bij plassen oid. en dat veroorzaakte de krampen.
Maar gewoon weer gaan bellen hoor.
(wanneer had je de afspraak voor de echo?) Of misschien kun je meteen bellen met het ziekenhuis (neem aan dat je daar de echo kreeg?).
Ik kon er toen dezelfde dag nog terecht....
Dus wie weet geld dat ook voor jou....
Stertke nog even he met die laatste loodjes meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |