Bij n andere jongen zei ik in n dronken bui, wat voor maat bh heb jij(hij had grote tieten), was echt erg!! maar wel heel lache
Edit: Meestal is het ook tegen bekenden dus dat scheelt. We hebben een keer een dropshotavond gehouden. Iedere lullige opmerking die je maakte moest je afkopen met dropshot. Wat waren we dronken
[Dit bericht is gewijzigd door Sh0ck op 16-02-2004 17:23]
Ik hoop dat de volgende over je heen rolt .
[Dit bericht is gewijzigd door UndergroundWorldWide op 16-02-2004 17:24]
quote:Mijn vriendin is zelf ook dik.Dus heb daar geen problemen mee ofzo hoor
Op maandag 16 februari 2004 17:23 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Jammer dat ik niet dik ben, anders kon ik je misschien nog een keer tegenkomen met je scherpe opmerkingen![]()
.
Ik hoop dat de volgende over je heen rolt
.
quote:Jouw spelling, was echt erg!
Op maandag 16 februari 2004 17:20 schreef edje34 het volgende:
er zat n x n dikke jongen in n kroeg, bij hem zag je ook zijn bilspleet, en zij tegen mn vriendin, moet je nog pinnen?? ik ging naar die jongen toe en zei: wil niet lullig doen maar ik zou je broek maar ff ophijzen, t ziet er n beetje lullig uit. en hij bleef gewoon zitten, was echt erg!!
Bij n andere jongen zei ik in n dronken bui, wat voor maat bh heb jij(hij had grote tieten), was echt erg!! maar wel heel lache
quote:Goed idee om een keer te doen
Op maandag 16 februari 2004 17:22 schreef Sh0ck het volgende:
pffff ik doe niet anders, maar ik kom er altijd mee wegEdit: Meestal is het ook tegen bekenden dus dat scheelt. We hebben een keer een dropshotavond gehouden. Iedere lullige opmerking die je maakte moest je afkopen met dropshot. Wat waren we dronken
quote:
er zat n x n eens een dikke jongen in n een kroeg, bij hem zag je ook zijn bilspleet, en zij zei tegen m'n vriendin, moet je nog pinnen?? ik ging naar die jongen toe en zei: wil niet lullig doen maar ik zou je broek maar ff ophijzen, t ziet er n beetje lullig uit. en hij bleef gewoon zitten, was echt erg!!
Bij n een andere jongen zei ik in n eens in een dronken bui, wat voor maat bh heb jij (hij had grote tieten), was echt erg!! maar wel heel lache
[Dit bericht is gewijzigd door babba op 16-02-2004 17:32]
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:25 schreef edje34 het volgende:[..]
Mijn vriendin is zelf ook dik.Dus heb daar geen problemen mee ofzo hoor
jouw vriendin is zeker ook zo'n dikke hoer?
quote:als je dan toch gaat verbeteren: in een dronken bui...
Op maandag 16 februari 2004 17:28 schreef babba het volgende:Op maandag 16 februari 2004 17:20 schreef edje34 het volgende:
er zat n x n eens een dikke jongen in n een kroeg, bij hem zag je ook zijn bilspleet, en zij zei tegen m'n vriendin, moet je nog pinnen?? ik ging naar die jongen toe en zei: wil niet lullig doen maar ik zou je broek maar ff ophijzen, t ziet er n beetje lullig uit. en hij bleef gewoon zitten, was echt erg!!Bij n andere jongen zei ik in n eens dronken bui, wat voor maat bh heb jij (hij had grote tieten), was echt erg!! maar wel heel lache
quote:lol!
Op maandag 16 februari 2004 17:29 schreef _GdR_ het volgende:
WHAHAAHAHAHA ik wou dat ik zo grappig was als jouw.
hahaahah "moet je ff pinnen?" WHAHAHAHAjouw vriendin is zeker ook zo'n dikke hoer?
quote:erg lache...
er zat n x n dikke jongen in n kroeg, bij hem zag je ook zijn bilspleet, en zij tegen mn vriendin, moet je nog pinnen?? ik ging naar die jongen toe en zei: wil niet lullig doen maar ik zou je broek maar ff ophijzen, t ziet er n beetje lullig uit. en hij bleef gewoon zitten, was echt erg!!
jij bent dus dat soort type wat gewoon z'n sm**l niet kan houden en iemand niet in zijn waarde kan laten en voor veel mensen door je opmerkingen veel kunt verpesten... als jullie nou allemaal in 1 hokje gaan zitten, kunnen jullie mekaar mooi allemaal vertellen wat jullie van elkaar vinden...
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:31 schreef tony_jejo het volgende:
Echt tof van je ,haha
Jij zit zeker altijd met vrienden in de kroeg,he?
Maakt nie uit... op een dag zit daar iemand met een slechte dronk die schijt heeft aan jou en je een paar rotschoppen geeft waar je vriendinnetje bij staat......dat zou pas lachen zijn
Jij zo van: "sjwitt...........waavvijn mijn tande" ghehe
I dare you..........open dan nog eens een topic
[Dit bericht is gewijzigd door scheerenveen op 16-02-2004 17:38]
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:29 schreef Slaapkopje het volgende:
damn, die edje begint me bij elke post die hij zet me meer te irriteren
quote:zeikkut
Op maandag 16 februari 2004 17:22 schreef Spetterrr het volgende:
Lekker lullig. Kan je niet normaal doen tegen andere mensen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |