Tip 1
doe af en toe je internet uit als niemand en dus je hekker het niet verwacht dan kantie niet op de pc. bel je provider die kenn helpen en kent fok.nl ook gewoon en ze kunnen met je topic meekijken of zo zorgen dat je internet het niet meer doet en de hekker niet meer bij je pc kan, ik heb een sterke pc bijv. kan ook schelen zeiden ze.
PS. Lucille je helpt wel hekkers als je dit topic dichtdoet, hier kan iedereen gewoon kijken hoe te weren en tegen hekkers te zijn en te werken
http://www.zeelandnet.nl/helpdesk/index.php?page=4&grp=3&cat=13&faq_id=50
kan je daar dus halen en overlezen
alleen maar hek topics en iemand die iedereen voor dat wil waarschuwen...
zucht
ik ga wel afwassen....
quote:*vaatdoek pakt*
Op maandag 16 februari 2004 13:02 schreef Twisted_TpaU het volgende:
log net in..alleen maar hek topics en iemand die iedereen voor dat wil waarschuwen...
zuchtik ga wel afwassen....
quote:na de afwas biertje?
Op maandag 16 februari 2004 13:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
*vaatdoek pakt*
http://www.zeelandnet.nl/helpdesk/index.php?page=4&grp=3&cat=13&faq_id=51
gaat over de firewalls weer, ga er nu 1 proberen ik kon dit nog kopieren van hun site:
Wat is een firewall en het nut daarvan?
Een "poortscan" is eigenlijk niks anders dan belletje trekken bij de buren.
Dat hebben we vroeger waarschijnlijk allemaal wel eens gedaan en dat vonden we leuk en spannend tegelijk.
Hackers doen niet veel anders, zij zijn op zoek naar een ingang op uw computer systeem.
In uw systeem bevinden zich een aantal poorten.
In dit geval doen zij daar een poortscan op om te kijken of er zo'n communicatiepoort openstaat.
Met een firewall kunt u uw computer voor een groot gedeelte zelf beveiligen.
Met name hackers zijn er op uit om in uw systeem in te breken.
Een firewall op bepaalde of alle poorten is dus heel belangrijk.
quote:sure
Op maandag 16 februari 2004 13:05 schreef Twisted_TpaU het volgende:[..]
na de afwas biertje?
* Twisted_TpaU haalt over!
* Twisted_TpaU vraagt of iemand kan kijken of hij raak was...
* Twisted_TpaU heeft schijthekel aan die bloedvlekken...
Hoe komt dit, je hebt wel veel posts?
Black-out? Geheugen verlies?
[Dit bericht is gewijzigd door Rorik op 16-02-2004 13:09]
quote:dmv van proxyserver (probeer dit eens)
Op maandag 16 februari 2004 13:08 schreef Rorik het volgende:
kan ik met een firewall ook een nieuw ip installeren?
quote:Lol of ga met d'r praten over je opleiding....
Op maandag 16 februari 2004 13:07 schreef hercules het volgende:
tip 2: Ga een kopje thee drinken met je moeder, en bedenk samen een nieuwe hobby voor je.
quote:OMFG... man, ga met jezelf spelen ofzo
Op maandag 16 februari 2004 13:06 schreef Rorik het volgende:
veel getopict maar weinig tips, hier nog een tiphttp://www.zeelandnet.nl/helpdesk/index.php?page=4&grp=3&cat=13&faq_id=51
gaat over de firewalls weer, ga er nu 1 proberen ik kon dit nog kopieren van hun site:
Wat is een firewall en het nut daarvan?
Een "poortscan" is eigenlijk niks anders dan belletje trekken bij de buren.
Dat hebben we vroeger waarschijnlijk allemaal wel eens gedaan en dat vonden we leuk en spannend tegelijk.
Hackers doen niet veel anders, zij zijn op zoek naar een ingang op uw computer systeem.
In uw systeem bevinden zich een aantal poorten.
In dit geval doen zij daar een poortscan op om te kijken of er zo'n communicatiepoort openstaat.
Met een firewall kunt u uw computer voor een groot gedeelte zelf beveiligen.
Met name hackers zijn er op uit om in uw systeem in te breken.
Een firewall op bepaalde of alle poorten is dus heel belangrijk.
quote:idd.. een hekker bouwt schuttingen enzo..
Op maandag 16 februari 2004 13:09 schreef Fanghorn het volgende:[..]
Lol of ga met d'r praten over je opleiding....
NL is niet je beste vak of wel? Engels trouwens ook niet
Het is hacken i.p.v hekken
quote:Wat jij wil.
Op maandag 16 februari 2004 13:08 schreef Rorik het volgende:
kan ik met een firewall ook een nieuw ip installeren?
want er zijn mensen die mijn ip hebben nu dus he, kan gevaarlijk zijn met hekkers
quote:hoi jij klinkt me serieus en daar had het internetbedrijf het ook over hoe doe ik dat en dan kan een hekker niet op mijn pc en dus ook niet met mijn gloednieuwe firewall?
Op maandag 16 februari 2004 13:09 schreef RX_Shorty het volgende:[..]
dmv van proxyserver (probeer dit eens)
quote:En jij doet geen klote
Op maandag 16 februari 2004 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
idd.. een hekker bouwt schuttingen enzo..
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:07 schreef hercules het volgende:
tip 2: Ga een kopje thee drinken met je moeder, en bedenk samen een nieuwe hobby kloon voor je.
quote:gewoon het cdtje goed oppoetsen voordat je hem installeert. dat helpt ook heel goed tegen beveiligingslekker, en je virusscanner gaat daar ook soepeler door lopen
Op maandag 16 februari 2004 13:11 schreef Rorik het volgende:[..]
hoi jij klinkt me serieus en daar had het internetbedrijf het ook over hoe doe ik dat en dan kan een hekker niet op mijn pc en dus ook niet met mijn gloednieuwe firewall?
quote:hee daar staat mijn naam ook al! heb een hekker dat gedaan? ik ga gelijk nieuw wachtwoord bedenken voor deze topics en mijn profiel bedankt voor de tip olingorg
Op maandag 16 februari 2004 13:12 schreef oling.org het volgende:
Wat zie jij op deze site?. Tief toch op man.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:48 schreef Rorik het volgende:
Aangezien ik naar m`n bed ga en jullie niet langer wil wakker houden! Morgen namelijk een lange dag, nieuwe server zal worden opgeleverd en die heb ik vernoemd naar... mijn vriendin!Ze heeft ook zo`n mooie naam voor een hostname
Morgen ook gelijk al de eerste klanten die gebruik van d`r gaan maken. Sterkte schatje
quote:je kan het ook bij bol.com bestellen, daar kun je ook niet op schrijven.. ideale beveiliging!
Op maandag 16 februari 2004 13:13 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:
Ach ja, ik heb het internet lokaal staan dus nix te vrezen
quote:Je bent vervelend.
Op maandag 16 februari 2004 13:13 schreef Rorik het volgende:[..]
hee daar staat mijn naam ook al! heb een hekker dat gedaan? ik ga gelijk nieuw wachtwoord bedenken voor deze topics en mijn profiel bedankt voor de tip olingorg
quote:Godverde....
hee daar staat mijn naam ook al! heb een hekker dat gedaan? ik ga gelijk nieuw wachtwoord bedenken voor deze topics en mijn profiel bedankt voor de tip olingorg
Heb ik je net niet geraakt dan???
quote:Nee wacht! Een betere beveiliging is om je mailadres te wijzigen. Want die hebben de hekkers ook al! Verander die in een onbekend adres en druk dan op de pass mailer. Dan ben je 100% veilig!
quote:Hoe lang moet deze onzin nog doorgaan dan? Ga me niet vertellen dat jij TS serieus vindt!
Op maandag 16 februari 2004 13:23 schreef QuietGuy het volgende:
En weer open in overleg met TS, en nogmaals Officieel mijn publiekelijke excuses aan Rorik
Of het moet een kloon van iemand zijn die jij kent en dus om persoonlijke redenen zijn topic niet sluit
quote:dank je, had naar fok gemaild en hij staat niet bekend als een hekker maar als rustige topiccer laat hier nog wel even je tips achter tegen hekkers, want mijn ip is nu al door velen gezien dus echt veilig voel ik me nog niet met de firewall
En weer open in overleg met TS, en nogmaals Officieel mijn publiekelijke excuses aan Rorik
quote:Wat een bullshit!
.
quote:Hij mailde dattie m'n excuses aanvaardde dus dan ben ik de beroerste ook niet
Op maandag 16 februari 2004 13:25 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hoe lang moet deze onzin nog doorgaan dan? Ga me niet vertellen dat jij TS serieus vindt!Of het moet een kloon van iemand zijn die jij kent en dus om persoonlijke redenen zijn topic niet sluit
quote:Nu moet je echt ophouden!
Op maandag 16 februari 2004 13:27 schreef Rorik het volgende:[..]
dank je, had naar fok gemaild en hij staat niet bekend als een hekker maar als rustige topiccer laat hier nog wel even je tips achter tegen hekkers, want mijn ip is nu al door velen gezien dus echt veilig voel ik me nog niet met de firewall
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:29 schreef oling.org het volgende:
Kansloos hooghouden van een kansloos lachwekkende kutuser..
quote:Please, doe ons een plezier en gooi een slotje op dit topic en de andere topics van TS.
Op maandag 16 februari 2004 13:29 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Hij mailde dattie m'n excuses aanvaardde dus dan ben ik de beroerste ook niet
quote:Wat
Op maandag 16 februari 2004 12:58 schreef Rorik het volgende:
Hier een tip, allemaal je tips hierzo topiccen kan je elkaar helpen:Tip 1
doe af en toe je internet uit als niemand en dus je hekker het niet verwacht dan kantie niet op de pc. bel je provider die kenn helpen en kent fok.nl ook gewoon en ze kunnen met je topic meekijken of zo zorgen dat je internet het niet meer doet en de hekker niet meer bij je pc kan, ik heb een sterke pc bijv. kan ook schelen zeiden ze.
PS. Lucille je helpt wel hekkers als je dit topic dichtdoet, hier kan iedereen gewoon kijken hoe te weren en tegen hekkers te zijn en te werken
ik hack mijn eigen pc's! met vnc!!
quote:Houd het dan svp wel bij 1 topic met deze onzin
Op maandag 16 februari 2004 13:29 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Hij mailde dattie m'n excuses aanvaardde dus dan ben ik de beroerste ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |