Even voor de duidelijkheid: GEEN ROCK !!
quote:Nee... in rock-muziek neemt het harde geluid meestal de overhand... En ik wil juist de teksten goed horen... en behalve dat: Rock zuigt als de hoeren
Op maandag 16 februari 2004 11:29 schreef RichardQuest het volgende:
Talking Heads - DrugsWaarom geen rock trouwens? Ben je bang?
quote:... En bij Neophyte niet zeker?? Dat is pas kloteherrie.
Nee... in rock-muziek neemt het harde geluid meestal de overhand.
[Dit bericht is gewijzigd door Dionysus007281 op 16-02-2004 11:34]
quote:als je nou geen "shady" in je naam had staan dan werd je misschien nog serieus genomen
Op maandag 16 februari 2004 11:31 schreef shady1983 het volgende:[..]
Nee... in rock-muziek neemt het harde geluid meestal de overhand... En ik wil juist de teksten goed horen... en behalve dat: Rock zuigt als de hoeren
Gaat niet direct over drugs, maar als je het alleen luistert krijg je al een dikke LSD trip
quote:Hmmm, dat is jouw mening, maar heb je ooit die teksten ala D12 gehoord? Rock staat nog ergens voor. Voor die andere rommel moet je eerst een drug(s)-dealer of iemand overhoop geknald zijn, anders doe je niet eens in dat wereldje. Dat is pas Zielig
Op maandag 16 februari 2004 11:31 schreef shady1983 het volgende:[..]
Nee... in rock-muziek neemt het harde geluid meestal de overhand... En ik wil juist de teksten goed horen... en behalve dat: Rock zuigt als de hoeren
quote:No shit sherlock.
Op maandag 16 februari 2004 11:32 schreef EminemRulezz het volgende:
D12 - Purple Pills
quote:Je moeder
Op maandag 16 februari 2004 11:32 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
als je nou geen "shady" in je naam had staan dan werd je misschien nog serieus genomen
quote:Marilyn Manson vind ik wel okee... Dus dat mag wel
Op maandag 16 februari 2004 11:34 schreef Vaakje het volgende:
Don't like the drugs but the drugs like me..vind ik toch best wel een goeie tekst als het om drugs gaat.. Maar helaas..het is Rock..
quote:die heet ook geen shady
Op maandag 16 februari 2004 11:35 schreef shady1983 het volgende:[..]
Je moeder
quote:My bad
Op maandag 16 februari 2004 11:38 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
die heet ook geen shady
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |