ow wat jammer zeg Githa van dat bruin rose , laten we hopen dat het niet doorzet! ik duim verder voor je
quote:ja indd Merisse, het blijft toch in je achterhoofd zitten ja, het kan weer misgaan immers (wat we niet hopen) ik ben niet zo bang dat ik niet meer zwanger raak, wij waren na 1 1/2 mnd zwanger (best snel) dus daar zit ik niet zo over in (alhoewel het nu wel lang kan duren natuurlijk, tis geen graadmeter)
Op zondag 15 februari 2004 23:24 schreef Merisse het volgende:[..]
Know what you mean Martineke! Ik wil ook weer. Maar heb ook een dubbel gevoel: aan de ene kant ben ik als de dood om weer zwanger te raken (stel dat het weer mis gaat) maar ik nog veel banger dat ik niet meer zwanger raak. Heb jij dat ook? Hoe lang waren jullie eigenlijk bezig? Wij 9 maanden.
ik ben werken, tot strakkies groetjes ik
Ik had zaterdag namelijk ook alleen maar wat bruinige afscheiding meer niet dacht zelf dat het door zou zetten en dan ongi zou worden, maar nee hoor NIKS!
Githa, hoe is t bij jou?
quote:Dat het vruchtje hoe noem je het eigenlijk in het begin?
Op maandag 16 februari 2004 10:00 schreef Beaker het volgende:
Wat is een innesteling bloeding
Iedereen succes! Ik lurk trouw mee hoor
quote:je weet natuurlijk niet precies wanneer je bevrucht bent?
Op maandag 16 februari 2004 10:16 schreef Beaker het volgende:
Huh.....owh oke!
Ik heb het zaterdag ook een beetje gehad, maar dan doet mijn ei er erg lang over
* LadyS gaat nu weg, moet op visite
Uhmmmm....het toch bij mij haast geen innesteling bloeding geweest zijn
of wel.............
het zou kunnen Beaker maar het hoeft niet.
quote:Hmmmm...dubieus allemaal!maarja mijn testjes waren iedere keer negatief!
Op maandag 16 februari 2004 12:23 schreef Anitra het volgende:
innestelingsbloeding kan zelfs een paar weken erna naar buiten komen. Zo had ik dat pas in week 7/8
Snap er niks meer van!
Renegate,
Verder geen afscheiding meer gehad...hopen dat dit het was en dat ik niet morgen de rest krijg
Beaker,
gossie meid jij blijft ook een raadsel maar ik hoop ook echt dat het een innestelingsbloeding was...gun het je echt
Martine,
thnx
Groetjes Githa
quote:Githa, ik lees net in een ander topic dat je begin januari gestopt bent met de pil en 20 januari voor het laatst ongesteld bent geworden. Volgens mij zou je dan bij een cyclus van 28 dagen morgen, 17 februari ongesteld moeten worden. En indien je niet ongesteld wordt fingers crossed dan kan je dat een dag erna, vanaf woensdag dus testen.
Op maandag 16 februari 2004 14:17 schreef Githa het volgende:
Verder geen afscheiding meer gehad...hopen dat dit het was en dat ik niet morgen de rest krijg![]()
quote:Zoals ik het zie:
Op maandag 16 februari 2004 14:36 schreef Githa het volgende:
hey Merisse,
Ja die cyclus was wat onduidelijk vanwege die extra ongi vandaar dat ik niet voor woensdag ga testen maar met mijn normale cyclus ben ik altijd op zondag ongi dus dat zou nu geweest moeten zijn Ik neem aan dat dat dan ook zo blijft. ( maar voor de zekerheid woensdag testen)
quote:Hoi Githa, ja ja ja .... ik weet het bij mij is het een zooitje
Op maandag 16 februari 2004 14:17 schreef Githa het volgende:Beaker,
gossie meid jij blijft ook een raadsel maar ik hoop ook echt dat het een innestelingsbloeding was...gun het je echt
Groetjes Githa
Ik snap er niks van!
Begrijp ik nou goed dat jij deze week gaat testen? sorry als ik het mis heb
Al moet ik zeggen dat de kans nu wel groter is dat ik gewoon ongi ga worden morgen.
Beaker duimt voor Githa
Ben pas donderdag weer aan het werk dus hopelijk lees ik dan een positief bericht van je!
internet thuis werkt nog niet vanwege de verhuizing
quote:Volgens mij (and correct me if I'm wrong) tel je je cyclus ALTIJD vanaf de eerste dag laatste menstruatie.
Op maandag 16 februari 2004 14:57 schreef Githa het volgende:
of mijn cyclus was iets korter als anders kan toch ook??? of zie ik dit nu zo verkeerd
Ik heb wel eens een enkele keer een cyclus van 26 dagen maar in die cyclus die daarna komt begin ik dan te tellen vanaf de laatste datum waarop ik ongesteld werd (en niet van de datum waarop ik ongesteld had moeten worden).
dan bijdeze een oproep voor de dames die aan het duimen waren .. STOP.... hou ze nog even stil en begin morgen maar weer met draaien
sorry, volgens Merisse ben ik verkeerd begonnen met het tellen van mijn cyclus dus kom ik op dinsdag uit ....
[Dit bericht is gewijzigd door Beaker op 16-02-2004 15:45]
Eindelijk na 50 dagen zijn vrijdag de RD´s gekomen. Ik heb die week Ovasan gehaald nadat ik daar wat verhalen over had gelezen op oudersonline.nl. Schijnt zo te zijn dat je cyclus daar regelmatiger van wordt en sowieso goed voor de eileiders en geslachtsorganen. In ieder geval heeft het geholpen. Misschien is het toeval, maar ik ben erg opgelucht!
quote:Gelukkig is je cyclus weer op gang. Laten we hopen dat er dus over twee weken een eitje gelanceerd gaat worden! Ben je nou extra zwaar ongesteld omdat het zo'n tijd geleden was of valt dat wel mee?
Op maandag 16 februari 2004 16:15 schreef Stiekemurd het volgende:
Eindelijk na 50 dagen zijn vrijdag de RD´s gekomen.
Githa: indd je cyclus moet je tellen vanaf 1e dag laatste menstruatie
20 jan (uitgaande van 28 dagen) is indd morgen je NOD
groetjes martine
Maar ik ben er nu gelukkig hihi
Githa ik begrijp dat je nu morgen je nod heb... nou ik ga lekker door met duimen heb de hele dag gekeken of er al een berichtje was... (niet dat het veel nut had op een oud forum hahahaha)
Beaker nou ik hoop dat je nu snel zekerheid krijgt hoor jeetje wat een drama's meis!!
Merisse hoe voel je je nu?
Stiekemurd waar heb je dat spul vandaan ik zit vandaag op dag 95 en nog niks te bekennen en ook geen tweede streepje..
quote:De rest van het artikel kun je lezen als je even de link volgt.
In een interview met het persbureau Reuters verduidelijkt onderzoeker Allen Wilcox de resultaten: "met een thuiszwangerschapstest wacht je best tot een week tot tien dagen na de eerste dag waarop je menstruatie uitblijft". Wie vroeger test heeft volgens zijn team een kans van zomaar even 10 % dat zijn zwangerschap niet wordt gedetecteerd !
En het klopt dat je nieuwe cyclus begint op de eerste dag van je ongesteldheid.
Echter moet je nadat je gestopt bent met de pil er ook rekening mee gaan houden dat je cyclus even van slag is en dat je dus misschien cycli van meer dan 28 dagen zou kunnen krijgen.
Ik hoop het natuurlijk niet , maar houd hier wel rekening mee.
Mijn gemiddelde cyclus zat op 29 dagen, maar ik heb er ook dagen tussen gehad dat ik ver over die datum heen kwam of een dag vroeger ongi werd...
groetjes
Heb nog even via normale kalender gekeken dan kom ik uit op 15 maart....
Misschien kunnen jullie het gezegde/bijgeloof niet, het is een hele oude. Maar wannneer een baby meisje op jouw schoot zit en je onder plast ben je binnen een jaar zwanger. Ik hoorde dit van mijn tante, die schijn ik namelijk onder te hebben gepiest toen ik een baby was. En een jaar later was daar mijn neefje. Dus meiden, you know what to do.......
quote:Net zo lang met een meisjesbaby zonder luier op je schoot blijven zitten tot ze je onder piest
Op dinsdag 17 februari 2004 10:54 schreef Little-Angel het volgende:
Dus meiden, you know what to do.......
quote:*zet op verlanglijstje: meisjesbabie zonder luier*
Ook al ben ik alweer vier maanden zwanger ik volg jullie nog altijd trouw. Ik vroeg me alleen af wie nou wanneer haar NOD heeft. Dan kan ik me suf duimen tegen de tijd dat een van jullie aan de beurt is voor de TEST.
Dames van het tweede streepje: zullen we een NOD lijstje maken, net als bij de gezwangeren, dat we dan aan het begin van elk nieuw deel kunnen posten?
Hierbij een aanzet:
Martineke 3 maart
Merisse 6 maart
Stiekemurd 15 maart
Githa 16 maart
Renegate ?
Mallemeid ?
Beaker ?
Renegate, Beaker, Mallemeid; wat kunnen we voor jullie invullen!
Andere zwangeren-to-be: graag jullie input!
quote:Nee, mijn schuld, jij bent verstandig. Sorry. Ik maak mezelf gek want ik heb ook geen idee of ik wel op tijd ongesteld ga worden na mijn miskraam. En dan al die meiden hier met een onregelmatige cyclus, laten we het maar niet doen dat NOD lijstje. maar ik WIL zo graag
Op dinsdag 17 februari 2004 11:50 schreef Stiekemurd het volgende:
Als alles volgens het boekje loopt zou het 11 maart zijn. Ik ga er niet vanuit aangezien ik pas in december gestopt ben en eerste cyclus duurde 50 dagen. Sowieso heeft de HA gezegd dat ik misschien pas na 3 maanden een normale cyclus heb. Ik wil mezelf een beetje beschermen en me niet zo gek laten maken.... sorry!
Ik had gisteravond heel erg borrelen in me buik (te veel lucht )
In toen was er een grote luchtbel zeg maar zo een die auw doet en dat trok door tot me schaambeen..
Nu heb ik de hele ochtend al pijn aan me schaambeen waar kan dat mee te maken hebben?
quote:Op zich best een leuk idee, alleen heb ik géén idee wanneer mn NOD is
Op dinsdag 17 februari 2004 11:33 schreef Merisse het volgende:[..]
*zet op verlanglijstje: meisjesbabie zonder luier*
Little Angel, fijn om te horen dat je ons volgt. Ik volg jullie ook.Dames van het tweede streepje: zullen we een NOD lijstje maken, net als bij de gezwangeren, dat we dan aan het begin van elk nieuw deel kunnen posten?
Hierbij een aanzet:
Martineke 3 maart
Merisse 6 maart
Stiekemurd 15 maart
Githa 16 maart
Renegate ?
Mallemeid ?
Beaker ?Renegate, Beaker, Mallemeid; wat kunnen we voor jullie invullen!
Andere zwangeren-to-be: graag jullie input!
Renegate, lijkt me erg pijnlijk zeg...misschien is er een spiertje geraakt ofzo?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:44 schreef Xanthe het volgende:
Ow heb het online ergens uitgerekend en ik weet eigenlijk niet of ze ook rekening houden met het schrikkeljaar....
Dus wie weet zijn al die dagen wel 1 dag vroeger...???Heb nog even via normale kalender gekeken dan kom ik uit op 15 maart....
quote:Is dat met of zonder luier?
Misschien kunnen jullie het gezegde/bijgeloof niet, het is een hele oude. Maar wannneer een baby meisje op jouw schoot zit en je onder plast ben je binnen een jaar zwanger. Ik hoorde dit van mijn tante, die schijn ik namelijk onder te hebben gepiest toen ik een baby was. En een jaar later was daar mijn neefje. Dus meiden, you know what to do.......
leuk idee Merisse, alleen indd moeilijk peil op te trekken nu na onze miskramen.
ik heb maar even het idee in me hoofd, uitgaande van de datum dat ik miskraam had en dan de gehele cyclus (bij mij 26 dagen) zou mijn NOD dus zijn 1 mrt (en dan maar hopen dat het niet 6 weken is/was/wordt ipv 4, dat is/was tenslotte ook mogelijk)
em dan van die cyclus uitgaande was dan gisteren mijn vruchtbaarste dag, en dat kan wel kloppen als ik mag uitgaan van de " afscheiding".
nu maar hopen dat we goed gemikt hebben
gereken allemaal
en tnx Dutchie
groetjes martine
maar serieus ik hoop echt dat je vriend goed gemikt heeft en dat die ongi wegblijft ...nog wel lang hoor tot 1 maart ...ik ga vast duimen
tnx voor duimen, duurt indd alleen nog ff
wel jammer zeg dat die red devils zijn gekomen dah mag nie!
nieuwe ronde, nieuwe kansen
groetjes martine
Voor het berekenen van wanneer je uitgeteld bent van een zwangerschap is het schrikkeljaar wel van belang omdat ik denk dat veel sites bij zo'n berekening geen rekening hebben gehouden met dat 2004 een schrikkeljaar is. En op zo'n draaischijfkalendertje als op het boek Veilig Zwanger en die de gynaecoloog heeft is ook geen rekening gehouden met een schrikkeljaar.
Onderstaande menstruatiekalender is afkomstig van www.vruchtbaarheid.org. Goeie site trouwens als je meer wil weten over je cyclus.
Menstruatie-kalender 2004
Hoe te gebruiken?
Zoek de eerste dag van de menstruatie op. Bijvoorbeeld 19 maart. Kijk daarna in de kolom naast 19 maart. In dit geval 16 april. U kunt uw volgende menstruatie op 16 april verwachten (bij een cyclus van 28 dagen). Download hier een pdf...
Augustus 2002 ben ik gestopt met de pil. We zouden pas in juni 2003 gaan trouwen, maar ik was al 16 jaar aan de (Diane35) pil en was best pilmoe. Ook wilde ik mijn lichaam de tijd geven om weer op gang te komen. Ik werd keurig elke maand ongesteld (later bleek dat dit alleen een ontrekkingsbloeding was geweest, zonder eisprong zoals je met de pil ook altijd hebt). In januari werd ik niet meer ongesteld. Ik zag mezelf al helemaal met een mooie bolle buik in mijn trouwjurk, maar alle zwangerschapstesten bleven negatief. Na meer dan 3 weken overtijd ben ik maar eens naar de huisarts geweest omdat ik pijn in mijn borsten had, een opgezwollen buik, pijn in mijn liezen etc. Na een negatieve bloedtest mocht ik in februari 2003 voor een echo naar het ziekenhuis. Daar bleek dus dat ik PCO verschijnselen had (veel kleine follikeltjes die als een kralenkrans in mijn eierstokken zaten). Er werd mij verteld dat ik geduld moest hebben en dat sommigen gewoon meer tijd nodig hebben om weer op een normale cyclus te komen. Eindelijk werd ik dan in april (dus na 3 maanden niet meer ongesteld te zijn geweest) weer ongesteld. Vanaf dat moment is mijn cyclus min of meer regelmatig met 33 - 35 cyclusdagen.
Ik hoop dat je zeer binnekort meer duidelijkheid krijgt, want ik weet hoe het voelt als je niet ongesteld bent en je ook niet positief test of zwanger bent. Ondertussen gaat je lijf flink tekeer met allerlei kwaaltjes en geeft het je constant hoop en twijfel (zou het wel, zou het niet?)
Groetjes,
Slaapmeisje
Slaapmeisje, ik had al wat posts van je gelezen maar nu ken ik het hele verhaal. Balen zeg. Maar ben je nou nog onder behandeling en kunnen ze iets aan de PCO doen en weet je of je een eisprong hebt iedere cyclus?
Nou de gyn verdenkt inderdaad dat ik pco heb, Hij heeft me de echo's laten zien en inderdaad een heel kralensnoer..
Ook heeft hij bloed geprikt de vorige keer maar mijn bloedwaardes waren normaal, ben drie dagen daarna ook ongi geworden, en dus was er niets met me aan de hand vertelde hij me.
Nu ben ik laats via mijn HA erachter gekomen dat hij weldegelijk het vermoeden pco heeft en hij heeft in de brief ook gezet dat verdere evaluatie plaats zal vinden.. Nu heb ik maar een afspraak met mijn gyn gemaakt, want ik vind het belachelijk dat hij mij hier niet van op de hoogte heeft gesteld.
Maar ik heb heel stiekum heel diep van binnen nog wel de hoop dat ik zwanger ben, stom he..
Heb er nu 8 testen doorheen gejaagt, en heb nu een testverbod van me man ;-)
Maar het is inderdaad errug vermoeiend iedere keer maar weer.
Slaapmeisje ik wens je alle sterkte van de wereld en ik hoop voor je dat je wens snel uitkomt echt!!!!!!!!
quote:Hoi Merisse, afgelopen december heb ik allerlei tests gehad (uitstrijkjes, bloedonderzoek, nog een echo) en Slaapvriendje heeft tot twee keer toe zijn zwemmertjes in moeten leveren. Nu is dus gebleken dat het aan het laatste ligt en mijn huisarts zei dat er bij mij in principe weinig aan de hand is. We gaan op 5 maart naar de fertiliteitskliniek en moeten dan weer alle onderzoeken (en waarschijnlijk diepgravender onderzoeken) laten doen en dan horen we wat er voor ons mogelijk is.
Op woensdag 18 februari 2004 22:16 schreef Merisse het volgende:
Poe Renegate dat is lang zeg, gelukkig kun je over 2 weken naar de gyn. en hopelijk kan die wat voor je doen.Slaapmeisje, ik had al wat posts van je gelezen maar nu ken ik het hele verhaal. Balen zeg. Maar ben je nou nog onder behandeling en kunnen ze iets aan de PCO doen en weet je of je een eisprong hebt iedere cyclus?
Eigenlijk weet ik dus niet of ik iedere maand wel een eisprong heb. Wel weet ik dat ik sinds twee maanden elke dag wel pijn heb in mijn buik, borsten, lage rugpijn, misselijk, duizelig en weet ik veel wat allemaal. Mijn huisarts zegt dat ze niks tegen de PMS kan doen als ik zwanger wil worden omdat die twee dingen tegenstrijdig zijn met elkaar... *zucht*
Mijn gyn zei dat als ik wel pco heb ik me voor me 30ste moet laten behandelen, dus me man en ik zitten nu enorm in de stress.. En voelen ons een beetje gedwongen (ik weet niet of ik het goed zeg).
Heeft jouw gyn dit ook gezegt of maken we ons druk om niets.
quote:Jouw verhaal lijkt heel erg op dat van mij, vandaar dat ik wel moest reageren. Dat je nog steeds de hoop hebt op zwanger zijn is toch juist hartstikke logisch. Geen rode duivels is nog altijd hoop hoe summier dan ook. Ik ben bijvoorbeeld (wanneer was het ook al weer) ergens 3 weken geleden ongesteld geweest maar echt een normale ongesteldheid was het niet. Twee dagen weinig bloed, toen een dag niets en daarna nog een dag roze afscheiding. Vage toestand en vandaar dat ik dus toch nog afgelopen zaterdag (op Valentijnsdag notabene) nog een test ertegenaan heb gegooid mede omdat ik me zo beroerd en hondsmoe voel sinds twee weken. Je raadt het al... negatief. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik er toch weer in was getrapt en heb getest. Aan de andere kant heb ik die avond wel een lekker rood biefstukje gegeten en een paar glazen wijn onder het mom van nu kan het nog
Op woensdag 18 februari 2004 23:10 schreef Renegate het volgende:
Bedankt voor je berichtje slaapmeisje,Nou de gyn verdenkt inderdaad dat ik pco heb, Hij heeft me de echo's laten zien en inderdaad een heel kralensnoer..
Ook heeft hij bloed geprikt de vorige keer maar mijn bloedwaardes waren normaal, ben drie dagen daarna ook ongi geworden, en dus was er niets met me aan de hand vertelde hij me.Nu ben ik laats via mijn HA erachter gekomen dat hij weldegelijk het vermoeden pco heeft en hij heeft in de brief ook gezet dat verdere evaluatie plaats zal vinden.. Nu heb ik maar een afspraak met mijn gyn gemaakt, want ik vind het belachelijk dat hij mij hier niet van op de hoogte heeft gesteld.
Maar ik heb heel stiekum heel diep van binnen nog wel de hoop dat ik zwanger ben, stom he..
Heb er nu 8 testen doorheen gejaagt, en heb nu een testverbod van me man ;-)Maar het is inderdaad errug vermoeiend iedere keer maar weer.
Slaapmeisje ik wens je alle sterkte van de wereld en ik hoop voor je dat je wens snel uitkomt echt!!!!!!!!
quote:Renegate, hier heb ik nog niet eerder van gehoord hoor. Wel kan ik je een goede website aanraden met veel informatie over PCO.
Op woensdag 18 februari 2004 23:18 schreef Renegate het volgende:
Slaapmeisje mag ik nog een ding vragen??Mijn gyn zei dat als ik wel pco heb ik me voor me 30ste moet laten behandelen, dus me man en ik zitten nu enorm in de stress.. En voelen ons een beetje gedwongen (ik weet niet of ik het goed zeg).
Heeft jouw gyn dit ook gezegt of maken we ons druk om niets.
Kijk onder brochures en dan is het nummer 18 .
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar vind het toch fijn dat er iemand is die het ECHT begrijpt.. al vind ik het super klote voor je dat de test negatief was, ik hoop dat je snapt hoe ik het bedoel.
Maar heb ook wel eens een maand gehad dat ik alleen bruin verloor een halve dag, nou stont helemaal te springen! netjes een paar dagen afgewacht en getest super negatief maar ook geen ongi.. Nou dan kan je inderdaad wel door de grond zakken, en soms werk positief denken ook niet meer..
Maar inderdaad wij kunnen nog wel lekker filet american eten en een wijntje drinken dat is al een troost hihi
Mocht je me nog nodig hebben, dan moet je maar gewoon even roepen en dan kom ik wel even langs
Ik ga nu ook ff die brochure lezen...
Lurk ze
Martineke, wat tof dat je alweer aan de klus bent, en met reden zo te horen. Ik ben met ook eens gaan verdiepen in de natuurlijke (anti)conceptiemethode, interesting stuff. Maar helaas tot nu toe bij mij geen tekenen (m.b.t. baarmoedermond, afscheiding) van vruchtbare dagen. Ook heb ik zo'n speekseltest gekocht maar tot nu toe nog geen varenstructuur te bekennen. Vorige week zei mijn vriend nog tegen me dat ie er niks van wilde weten, het moest allemaal spontaan gaan volgens hem, maar gisteren vroeg hij aan me of ik dacht dat ik alweer vruchtbaar was
Ik gok maar op me afscheiding (raar gezegd he) begin januari gokte ik ook daarop en dat had ik goed gegokt wil niet zeggen dat dat nu weer lukt natuurlijk
maar hoop het wel
enige wat ik nu hoop eigenlijk is dat mijn cyclus beetje normaal verloopt.
moeilijkk inschatten nu
groetjes martine
quote:Hoe snel achter elkaar hebben ze die bekeken?
Op woensdag 18 februari 2004 23:15 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Slaapvriendje heeft tot twee keer toe zijn zwemmertjes in moeten leveren. Nu is dus gebleken dat het aan het laatste ligt en mijn huisarts zei dat er bij mij in principe weinig aan de hand is.
ik denk dak verkouden word of zo, smorgens en avonds beetje rare keel en heel zwaar hoofd maar het zet niet door :S pff tis wat
trusten allemaal
quote:Op woensdag 25 februari 2004 03:33 schreef Girly het volgende:
Ik kan geloof ik weer aan dit topic meedoen... zal nog wel een tjid duren voordat ik met streepjes/plusjes aan kom zetten...<-- ben nog zo verdrietig
ps: xanthe ik wens je zoveel sterkte meid , en martineke uiteindelijk komt het zeker wel goed met alle meiden
Hé lieve Xanthe, tuuuuuuurlijk zien we je hier weer terug, anders komen we je halen hoor!quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:25 schreef Xanthe het volgende:
Ik kom weer hier over een paar daagjes....
Minimeet!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:26 schreef Beaker het volgende:
Winterberg is niet zolang rijden! Is best te doen op een dag!Het is vanaf Rotterdam ongeveer 4 uur rijden
Veel plezier dus als je gaat!
Vriendje is erg zorgzaam de laatste tijd
Hij is lief voor Beaker![]()
Heb ff voor je gezocht! en heb gevonden TADAAAAA
http://www.winterberg.nl/
Misschien gaan wij ook wel! Ziet er wel leuk uit
pagina 5quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:43 schreef Renegate het volgende:
whahaha okay dit is dom ik zat nog bij pagina twee te lezen heb helemaal niet in de gaten gehad dat we alweer bij 3 waren pffff
BlonT
ow ja, dat ligt aan je instellingen natuurlijk LOLquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:56 schreef Renegate het volgende:
nee hier heb ik 3 pagina's lol
Haha Merisse!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:57 schreef Merisse het volgende:
Ik wordt nu al helemaal gek van mezelf dat ik echt op alle kleine signalen van mijn lichaam aan 't letten ben. Zijn mijn borsten niet gespannen, voel ik daar geen trekkend gevoel in mijn buik... ARRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!
Jammer dat het niet positief was Martineke. Maar dat je toch getest hebt! *opgelucht ademhaalt* Weet je dat ik gewoon jaloers was toen je zei dat je over twee weken pas ging testen! Dat ga ik nooit redden maar voor mijn NOD ga ik zeker nog niet testen.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:34 schreef Martineke het volgende:
(even tussendoor) ok heb getest en indd net wat ik zei NIET zwanger. had ook niet anders kunnen zijn, maar goed. vriendje heeft zekerheid nu(die wordt zo nog erger dan ik denk)
*damn wat verveel ik me zeg*
tsja....dat was ik wel van plan jaquote:Op zondag 29 februari 2004 21:53 schreef Merisse het volgende:
[..]
Jammer dat het niet positief was Martineke. Maar dat je toch getest hebt! *opgelucht ademhaalt* Weet je dat ik gewoon jaloers was toen je zei dat je over twee weken pas ging testen! Dat ga ik nooit redden maar voor mijn NOD ga ik zeker nog niet testen.
Merisse, wat balen hè?quote:Op zondag 29 februari 2004 22:52 schreef Merisse het volgende:
p.s. ik zit ook ineens helemaal onder de puistjes, op mijn 39e
kan ook weer bij alle fases van de cyclus, incl. zwangerschap horen
Kijk hier even: http://www.vruchtbaarheid.org/interpretatie/interpretatie.htmlquote:Op maandag 1 maart 2004 10:47 schreef Beaker het volgende:
Hoelang duurt een eisprongivm met die slijmproppen ........ en hoelang duurt het dan voordat je ongesteld word?
ik ga naar Rotterdam Tropicanaquote:Op maandag 1 maart 2004 15:41 schreef Beaker het volgende:
Hey Girly, ben blij te horen dat het naar omstandigheden best "goed" gaat met je!
Waar ga je stappen de 13e?
Mijn klachten zijn nog steeds het zelfde!
Bummer........
Vorige week bij de dokter geweest voor controle en nu is het wachten tot aprilHopelijk ben ik voor die tijd gewoon ongesteld geweest en heb ik die hormonen troep niet nodig!
Sinds vorige week verlies ik flink wat slijm en heb toen in paniek s'avonds de dokter nog gebeld om te vragen wat dat kon zijn. Dat is nu overVolgens hem zou er een menstruatie aankomen, maar niks hoor...........
ik had na 6,5 wk een mk en was toen "gewoon" heel errug ongesteld met enorme buikkrampen (veel meer dan normaal) duurde bijelkaar een dag of 8/9 .het verliep ook als een menstruatie>op het laatst werd het steeds minder & daarna was alles gelukkig weer normaal. de dokter zei daarom ook dat alles nu gewoon schoon was. maar ik heb ook gelezen dat als je er lang last van blijft houden er nog restjes achtergebleven kunnen zijn & je dus de dokter moet bellen. ik zou hem gewoon nog een keer bellen hoor.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:24 schreef Xanthe het volgende:
Ff vraagje aan degene die een miskraam hebben gehad , hoelang hebben jullie last gehad van buikpijn en wisselend veel tot weinig bloed verlies?
hallo trouwensquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:04 schreef hartje het volgende:
hoi martineke, ik las altijd al de berichten, maar ga nu lekker meedoen. kan ik andere toekomstige-moeders (het moet ons toch lukken!!!) misschien ook tips geven. wij zijn (nog) steeds bezig met de eerste & heb vorig jaar een mk gehad & in die periode had ik ook veel steun aan de ervaringen op dit forum.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:07 schreef robbieRdam het volgende:
[..]
hallo trouwensleuk nog een poster
groetjes martineke
indd ja, ik heb ook heel veel gehad aan dit forum. niet alleen de mensen maar ook de tips ja en ervaringen die je allemaal leest.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:22 schreef hartje het volgende:
[..]
hoi martineke, ik las altijd al de berichten, maar ga nu lekker meedoen. kan ik andere toekomstige-moeders (het moet ons toch lukken!!!) misschien ook tips geven. wij zijn (nog) steeds bezig met de eerste & heb vorig jaar een mk gehad & in die periode had ik ook veel steun aan de ervaringen op dit forum.
groetjes!
precies dat vind ik ook eigenlijk, zeker omdat je nog zoveel buikpijn hebt/last van hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind het raar dat je tot donderdag moet wachten op een echo.
Tja.....anders kon ik het niet omschrijvenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:32 schreef robbieRdam het volgende:
[..]
sorry Beaker, moest eigenlijk best wel lachen om die "ongesteldheid eruit persen"maar tis niet leuk nee, zo kom je nergens.
Donders, geen goede redenering dus.......quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:19 schreef Xanthe het volgende:
Overdag kan ik ook al vrij weinig doen , loop wat heen en weer , pak wat drinken , plas op de emmer , ga me eens schoon spoelen van onderen , zet de wasmachine aan en hang op de bank voor de tv , meer kan ik niet omdat ik me gewoon te beroerd voel....
Nou dat ik me goed voorstellen, nou zit je nog in onderzekerheid en kun je het eigenlijk ook nog niet helemaal afsluiten omdat je constant met vragen zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:33 schreef Xanthe het volgende:
Ben blij als we de echo hebben gehad , eindelijk wat zekerheid te krijgen.....
Sorry, my mistake. Ik had op een of andere manier in mijn hoofd dat je hier actief was op dit forum rond de tijd van je zwangerschap en miskraam. Maar ik heb het nu pas goed gelezen, je leest hier al even maar bent nu pas gaan posten. Niet minder welkom hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:12 schreef hartje het volgende:
"ik ben een nieuwe hartje (was er voor mij nog een hartje?)"
haha jah ga geregeld daar uitquote:Op maandag 1 maart 2004 16:01 schreef Beaker het volgende:
Hey Club Tropicana dus![]()
Geinig! De laatste keer dat ik daar ben geweest had het nog een andere naam!
Ga ja vaak uit in Rotterdam?
quote:Girly gabbermeissie blij dat het wel goed met je gaat na alles wat je meegemaakt hebt! je hebt het verdiend, even lekker ertussen uit lekker gabberen
ik luister ook erg graag naar hc, ga laatste tijd alleen niet zo veel meer weg.
ben tv kijken, groetjes martineke
ow en Beaker, nee heb niet getest vandaag gisteren al gedaan op verzoek van mannetje uhh negatief dus he!
ik had na curretage ook heel weinig last ervan.. kreeg alleen toenk een een stolsel verloor, maar voorderest gaat alles goed enzo, bloeden is nu helemaal gestopt, tenzij het weer trug komt, maar jah..quote:Xanthe, ik heb na de curettage helemaal geen buikpijn meer gehad (daarvoor tijdens de miskraam dus wel heel erg), maar ik ben wel lang blijven bloeden. Bij elkaar toch wel zo'n 2 a 3 weken wisselend veel tot weinig.
Als jij nog buikpijn hebt ben ik bang dat je toch nog niet alles kwijt bent.
ja dah ken ik, ik heb dat ook meestal als ik muziek opzet ( in mijn geval hardcore of hardstyle of harddance) word ik helemaal happy, ook al ik verdrietig ben daar fleur ik weer van opquote:Girly - woensdag 3 maart 2004 @ 03:12
haha jah ik wordt helemaal happy als ik ernaar luister ik moet gewoon ff een aafje weg, en ik kan echt niet wachten.. tis daar heel leuk en gezellig in tropicana..
Meid wat heerlijk dat je nu duidelijkheid hebt!quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:11 schreef Renegate het volgende:
knip
Al die maanden voor niets in de stress gezeten want ik KON niet zwanger worden.
knip
Psies Piglet, mooi gezegd!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:33 schreef piglet het volgende:
[..]
Ten tweede is het misschien wel jammer dat je het niet op eigen houtje kan, maar stel nou dat vandaag was gebleken dat er niks aan de hand was? Dan had je nu nog steeds in onzekerheid gezeten...
hoi beaker,quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:41 schreef Beaker het volgende:
Uhmmmmm....nog ff een lichamelijk vraagje, sinds afgelopen maandag zijn mijn tepels vreselijk pijnlijk! Ze zijn ook wit van kleur de rest er om heen is bruin!
Wat is dat nou weer
thanx voor update. 'kheb ook wel gelezen dat je na het stoppen van je pil last kan hebben van allerlei zwangerschaps-verschijnselen. maar of dat nou ook van het vergeten van 3 pilletjes kan komen???quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:09 schreef Beaker het volgende:
(ben in 1 strip 3 pillen vergeten ivm de verhuizing.......4 testen gedaan en niet zwanger, ben sinds die tijd niet meer ongestekd geweest! Zo nu ben jij ook op de hoogte)
mmmquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:16 schreef Beaker het volgende:
Hmmm...nou zo zit het bij niet geloof ik!
Zelfs nu ik zit voel ik de pijn, heb net ff gekeken maar mijn tepels zijn witg gekleurd en de rest van de tepel is bruin met dinkerbruine "vlekjes"![]()
Wahahahaha, ja vertel mij wat!quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:20 schreef LadyS het volgende:
[..]
mmm![]()
misschien moet je je toch maar eens bij je vriend aansluiten![]()
Jij bent echt vreemd![]()
lichamelijk welquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:24 schreef Beaker het volgende:
[..]
Je zal wel denken wat een rare muts is dat![]()
Owh.......quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:14 schreef Xanthe het volgende:
Terug van ziekenhuis ben gecureteerd ...
Ben moe en misselijk..
hahahahaahquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Beaker, als ik alles zo lees zou ik ook denken dat je superzwanger bent, dus het zou idd niet vreemd zijn om er maar weer eens een testje tegenaan te gooien, al is het maar om je vriend 'gerust te stellen'.
Maar ik zou er helemaal gestoord van worden. Omdat de tekenen zo duidelijk lijken te zijn terwijl de testen anders uit wijzen.
Je zou bijna denken dat je 'schijnzwanger' bent.Niet lullig bedoeld hoor!
o, je hebt al gereageerd, doe vooral wat jij wilt (let niet op mij!). is ook wel zo; als je nu al weet dat net neg is, waar zou je het dan eigenlijk voor doen. inderdaad om je vriend misschien gerust te stellen. maar vind het een goeie deal; niet ongi dan morgen testen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:51 schreef Beaker het volgende:
Het is dat hij het wil!
Van mij hoeft het niet zo ik weet toch dat er niks is en vind het ook aan de ene kant heel eng om weer een tegenvaller te hebben![]()
moet eerlijk zeggen dat ik dat had (toen ik ff zwanger was) moest toen vrijdag/zaterdag, weet k niet pesies meer. ongi worden & had toen menstruatie krampjes. dus dacht steeds; nou komt het. maar zondag nog steeds nie. toen testje gedaan & vaag 2e streepje (wij dachten toen dat ik een beetje zwanger was & heb toen voor het eerst op dit forum zitten lezen & bleek dus wel degelijk...) heb die hele week daarna die krampjes gehad & blijkt normaal te zijn omdat je baarmoeder dan groter wordt ofzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:31 schreef Beaker het volgende:
Ik heb wel af en toe een dag "krampjes" in mjin buik en dan denk ik YES ik word ongesteld, maar vervolgens komt er niks![]()
Wat zou dat kunnen zijn? Kun je dat gevoel hebben als je zwanger bent
In elk geval NIET die van Kruidvat! Die zijn echtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:35 schreef Beaker het volgende:
Het is wel spannend en ik denk dat we morgen nog een testje doen
Welke kan ik dan het beste doen volgens jullie?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:36 schreef hartje het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik dat had (toen ik ff zwanger was) moest toen vrijdag/zaterdag, weet k niet pesies meer. ongi worden & had toen menstruatie krampjes. dus dacht steeds; nou komt het. maar zondag nog steeds nie. toen testje gedaan & vaag 2e streepje (wij dachten toen dat ik een beetje zwanger was & heb toen voor het eerst op dit forum zitten lezen & bleek dus wel degelijk...) heb die hele week daarna die krampjes gehad & blijkt normaal te zijn omdat je baarmoeder dan groter wordt ofzo.
Owh..donders...nou ik weet het niet hoor! Beaker vind het vre-se-lijk spannendquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:38 schreef Sugar het volgende:
[..]
In elk geval NIET die van Kruidvat! Die zijn echt, heel slecht en onduidelijk! Heb er 2 gehad die geen enkel streepje gaven en 1 die zoooooooo'n licht tweede streepje gaf, dat ik meteen ging twijfelen aan mijn swanger-sijn (had ik al met een Etos-test vastgesteld paar dagen eerder...)!
Dus niet die doen, CB of Etos zijn prima!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:44 schreef Beaker het volgende:
[..]
[..]
Owh..donders...nou ik weet het niet hoor! Beaker vind het vre-se-lijk spannend![]()
Ik heb zelfs een echo gehad en daar was niets op te zien en nou las ik laatst van iemand hier op Fok die had "vage" klachten enzo en ook op de echo was niks te zien en bleek wel zwanger![]()
Ik neem wel en cb-tje
HELP!!!!!!!
ff uit "lurk"kun je het toch niet vandaag doen, dat testje?
Misschien scheelt dat?
Dat kan ik me voorstellen het samen doen....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:00 schreef Beaker het volgende:
He nee!
We willen het graag samen doen en we zjin nu beide aan het werk
Hebben thuis nog steeds geen internet dus ik kan het jullie pas maandag melden![]()
Ze hebben ons aangemeld op een ander huisnummerLekker stom! Dus vandaar dat we nog steeds geen internet hebben
![]()
Thanxquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:04 schreef jolene het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen het samen doen....
Dat aanmelden hebben ze zeker lekker slim gedaan, niet dus.
ikke lurk wel weer verder, heel veel succes morgen.
quote]Op vrijdag 5 maart 2004 11:20 schreef hartje het volgende:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:15 schreef piglet het volgende:
Beaker, als je nog een test moet kopen dan kan ik je de digitale test van Clear Blue van harte aanbevelen. Hij reageert best snel (bij mij al op de dag dat ik ongi moest worden) en je hebt absoluut geen gedoe met vage streepjes...
Maar ik hoor ook goeie verhalen over andere testen hoor. Ik ben wel benieuwd en het wordt hoog tijd dat er weer nieuwe zwangeren in het lijstje komen bij Z&G. Dus zet m op hier!!!
Succes![]()
Dat heb ik ook, maar vind het ook erg spannend en daarom ben lurk ik hier heelveel, om te kijken of er nieuws is...Nog eenmaal heel veel succes morgen! hoop voor jullie dat er wat te zien is.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:32 schreef hartje het volgende:
ik ga nu echt werken want er komt zo geen fck van terecht. succes!!!! iik ben heel benieuwd.
Little-Angel ben jij dat met je man samen bij www.familie-veira.nl ? mooie foto zegquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:19 schreef Little-Angel het volgende:
ik ontwerp kleding, tassen etc. ook babyspullen. vanalles eigenlijk wat van textiel is.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:13 schreef Beaker het volgende:
Hey Hartje, eigen baas in wat?
as dat zo is, super! krijg je heel mooi kindje. mijn vriend is wit met rood haar, hebben allebei alle allergieen die je maar kan bedenken, ik had beugel & nog steeds bril. 'k vind het wel zielig voor die kleine van ons, maar of 'ie wil of niet; hij/zij gaat er mooi wel komen, echt wel!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:36 schreef Martineke het volgende:
[..]
Little-Angel ben jij dat met je man samen bij www.familie-veira.nl ? mooie foto zeg
Hihiquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:35 schreef Martineke het volgende:
NOD = Niet Ongi Day of gewoon in het nederlands, die dag dat je ongesteld moet worden maar dat eigenlijk niet wil
hehe ook jouw kindje kan mooi zijn hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:48 schreef hartje het volgende:
[..]
as dat zo is, super! krijg je heel mooi kindje. mijn vriend is wit met rood haar, hebben allebei alle allergieen die je maar kan bedenken, ik had beugel & nog steeds bril. 'k vind het wel zielig voor die kleine van ons, maar of 'ie wil of niet; hij/zij gaat er mooi wel komen, echt wel!
tuurlijk, wordt (1 van de) mooiste baby van de weruld!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:02 schreef Martineke het volgende:
[..]
hehe ook jouw kindje kan mooi zijn hoor
Ja, dat ben ik samen met mijn man. Het is een van onze mooiste trouwfoto's gemaakt op 4 juli 2003.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:36 schreef Martineke het volgende:
[..]
Little-Angel ben jij dat met je man samen bij www.familie-veira.nl ? mooie foto zeg
Ongeacht hoe je kindje er uit ziet voor de ouders is het altijd het mooiste kindje dat er op deze aardbol leeft. En ja, het zal een een halfbloedje worden en als het enigzins een beetje lijkt op mijn man zijn oudste dan wordt het inderdaad een mooi kindje, een echt hartenbrekertje noemen wij dat.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:48 schreef hartje het volgende:
[..]
as dat zo is, super! krijg je heel mooi kindje. mijn vriend is wit met rood haar, hebben allebei alle allergieen die je maar kan bedenken, ik had beugel & nog steeds bril. 'k vind het wel zielig voor die kleine van ons, maar of 'ie wil of niet; hij/zij gaat er mooi wel komen, echt wel!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:15 schreef hartje het volgende:
[..]
tuurlijk, wordt (1 van de) mooiste baby van de weruld!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:37 schreef LadyS het volgende:
[..]
[afbeelding] bestaat niet![]()
Dat wordt BabyS al
Ik zou wel willen, maar wacht echt ff op morgen met mijn verse ochtend plasjequote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:42 schreef LadyS het volgende:
maar wij vinden eigenlijk dat je vandaag moet testen![]()
nee hoor
* LadyS gaat maandagochtend vroeg hier kijken![]()
hoe laat kom je de verlossende post posten?
Ze heeft thuis ook nog geen internet (foute aansluiting) just like me.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:42 schreef LadyS het volgende:
maar wij vinden eigenlijk dat je vandaag moet testen![]()
nee hoor
* LadyS gaat maandagochtend vroeg hier kijken![]()
hoe laat kom je de verlossende post posten?
ow ja 9 uur staat in de policyquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:48 schreef Beaker het volgende:
Ik zou wel willen, maar wacht echt ff op morgen met mijn verse ochtend plasje
Misschien....... ik zeg misschien hebben we morgenavond internet dusssssssss......positief of negatief als het kan hoor je het dan en anders maandmorgen voor 09.00 uur want dat staat in de policy toch![]()
Gokje van mijn kant --> test is negatiefen die buik is gewoon dik omdat ik al maanden niet ongesteld ben geweest!
Wat denk jij?
Ja dat wist ikquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:48 schreef Little-Angel het volgende:
Ze heeft thuis ook nog geen internet (foute aansluiting) just like me.
Eeeeeej...bedankt hoor!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:50 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja 9 uur staat in de policy![]()
En wat ik denk??!! Ik durf niet meer te gokken, hoor![]()
Jij bent zoooo raar
Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij negatief zal zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:51 schreef Little-Angel het volgende:
Beaker hoe graag je ook zwanger wilt zijn probeer je zelf een beetje te beschermen door je niet al te veel te fixeren op een positief testresultaat. Dan komt de klap ook niet zo hard aan als het negatief is. Ik spreek uit ervaring, ik was dan wel binnen 5 maanden zwanger maar ik heb daarvoor menig testje versleten omdat ik dacht dat ik zwangerschapssymptonen had en dat het toen wel eens raak kon zijn. Dat heeft me menig huilbui bezorgt. En wij doen wel het duimen voor je dat het dus wel positief is hoor!
Mooie naam Xanthequote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:57 schreef Xanthe het volgende:
Hier gaat het wel goed.
Degene die mijn dagboek bij houden weten al dat we een naam hebben voor ons kleintje
Neveah dit is slavisch voor vlinder.
Ben nog wel moe ,maar dit een nawerking van de narcose.
In elk geval geen buikpijn meer! Ben erg blij dat dat nu over is.
29 maart hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis en het is afwachten
wat de gyn dan gaat zeggen.
Het is in elk geval een combi afspraak , controle voor de curretage en kijken hoe nu verder
met de IUI.
Erg mooi!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:57 schreef Xanthe het volgende:
Neveah dit is slavisch voor vlinder.
Owhh....oeps ......quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:03 schreef Xanthe het volgende:
Geen onderzoeken meer hier hoor!
Alle onderzoeken hebben we al achter de rug....
Gewoon kop in de wind en verder gaan met de behandeling!
Alleen even afwachten wanneer dat precies zal zijn...
Heeeee, da's ook mijn trouwdag, alleen in een ander jaar danquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:35 schreef Little-Angel het volgende:
Ja, dat ben ik samen met mijn man. Het is een van onze mooiste trouwfoto's gemaakt op 4 juli 2003.
ik ga niet uit van eisprong tussen dag 14 en 20 maar wel eisprong tussen 14 mrt en 22 mrtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:45 schreef Leah het volgende:
Ik heb het al eens eerder gepost, maar ik ging ook toen we voor Freek aan het "werk" waren uit van een eisprong tussen dag 14 en 20 (op babybrabbel gezocht) en wat bleek..
Mijn eisprong is al rond dag 9.
Heej wat toevallig! op die datum zjin mijn man en ik ook getrouwd! Hoelaat zijn jullie in de echt verbonden?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:35 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik samen met mijn man. Het is een van onze mooiste trouwfoto's gemaakt op 4 juli 2003.
Hier nog een, ik heb een korte cyclus (23 dagen) en de eisprong al tussen dag 7 en 9 !!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:49 schreef minoes1967 het volgende:
Hoi,Leah.
Ik moest wel ff lachen dat ik jouw berichtje las,want ik had precies hetzelfde!
Met tempen bij de gyn,kwam eruit,dat ik op dag 12 of 13 mijn eisprong had,maar ook volgens babybrabbel,blijkt dithelemaal niet zo te zijn.Volgens hun, zou ik op dag 10 mijn eisprong hebben!!!
Ik weet natuurlijk niet ,of het klopt,dat moet de 11e nog blijken,maar als het wél zo is,dan ben ik benieuwd,wat de gyn zegt,als ik m zeg,eens te kijken op deze site....
Want ik heb dus ook maanden voor jan met de korte achternaam op de verkeerde datas lopen klussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |