ik heb ff geluisterd, naar een aantal nummers... Het is niet echt 'mijn' stijl, maar het klinkt wel lekker, de stem van de zangeres past er iig. precies goed bij.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:42 schreef Drumkruk het volgende:
[..]
we maken een beetje funk/jazz, maar een echte stijl heeft nog nooit iemand kunnen bedenken voor ons, misschien dat jullie iets weten?
luister eens naar de eerste demo die we hadden... we bestonden toen 3 maanden...
http://www.base-ment.tk de muziek begint automatisch te spelen....
je bedoelt sChop???quote:Op maandag 1 maart 2004 16:06 schreef Drumkruk het volgende:
tijd voor schopje
1.... 2.... 3.... 4... 5.... SHOP!!!
Niet echt een ontwerp voor dat type muziek. Dacht eerder aan een boyband, sorry dak ut zeg.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:42 schreef Drumkruk het volgende:
[..]
we maken een beetje funk/jazz, maar een echte stijl heeft nog nooit iemand kunnen bedenken voor ons, misschien dat jullie iets weten?
luister eens naar de eerste demo die we hadden... we bestonden toen 3 maanden...
de muziek begint automatisch te spelen....
Zit wat in ja. Maar welke stijl zou volgens mij in het algemeen geschikter zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:26 schreef search64 het volgende:
et echt een ontwerp voor dat type muziek. Dacht eerder aan een boyband, sorry dak ut zeg.
http://www.drummerworld.com/drummers/Bill_Ashbaugh.htmlquote:Wat moet een drummer in n boyband???
Was sowieso een machtige band vond ik. Ook het gitaarwerk was snel maar goed en dat gedrum...quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:12 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Echt wel!!! Dat was echt gestoord op de ride.Ik stond boven te kijken bij die band :x
...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:26 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
[..]
http://www.drummerworld.com/drummers/Bill_Ashbaugh.html
ditOhja Billy rules, die kerel grooved de pan uit!
Dat je Justin Timberlake een homo vind, kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:13 schreef WurM het volgende:
[..]
...![]()
'k geloof je wel hoorquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:28 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Dat je Justin Timberlake een homo vind, kan ik me voorstellenMaar die Billy grooved wel!
Je kunt toch gewoon het filmpje kijken?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:32 schreef WurM het volgende:
'k geloof je wel hoormaar k heb t niet zo op boybands...
![]()
Heej krijg nou niks!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:37 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon het filmpje kijken?
Geen commentaar op de muziek alleen op de cover.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:11 schreef WurM het volgende:
Wat moet een drummer in n boyband???
Ik vind dat je aan t zeiken bent (no offence). Iedere drummer heeft zn set staan zoals hij t lekker vind... Dat zou iig wel moetenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:18 schreef cut_off het volgende:
Ik vind dat drumkruk zijn bekkens maar een beetje vreemd heeft gepositioneerd. Ik hou van horizontale crashes en dan ook nog redelijk voor me. Vooral als je er een beetje op moet blijven slaan speelt dat toch wel lekkerder. De 2de tom staat ook vreemd, wat te hoog ofzo, maargoed dat is misschien mierenneukerij.
de kit van SiQDiZ vind ik cool, lekker basic. A en z custom zijn zowiso super. vellen lijken wat op die evans g2 dingen. geen pinstripes in ieder geval, goedzo. hehe
hahaha ja mijn set heeft een nogal vreemde opstelling voor de gemiddelde drummer. Er zijn maar weinig mensen die achter mijn kit kunnen gaan zitten en dan niet op een rand meppen of misslaan op een bekken. Alleen ik weet hoe ik mijn set moet temmen en daar ben ik trots op!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:18 schreef cut_off het volgende:
Ik vind dat drumkruk zijn bekkens maar een beetje vreemd heeft gepositioneerd. Ik hou van horizontale crashes en dan ook nog redelijk voor me. Vooral als je er een beetje op moet blijven slaan speelt dat toch wel lekkerder. De 2de tom staat ook vreemd, wat te hoog ofzo, maargoed dat is misschien mierenneukerij.
de kit van SiQDiZ vind ik cool, lekker basic. A en z custom zijn zowiso super. vellen lijken wat op die evans g2 dingen. geen pinstripes in ieder geval, goedzo. hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |