"When you're in prison" vind ik echt een belediging voor muziek en ik begrijp niet hoe ze dat ooit op CD hebben kunnen zetten. Ligt dit nou aan mij of vind iedereen dit echt een klote CD.
quote:Americana blijft ook nog wel goed te doen hoor
Op zondag 15 februari 2004 19:42 schreef Pretzel het volgende:
Ja Ignition en smash blijven hun beste cd's
maar dit is echt prutswerk
Maar dat het na Smash allemaal kut is, is echt niet zo. Ixnay on the Hombre is imo hun beste album, Americana en Cospiracy of One zijn ook heel goed. Nummers als Pretty Fly, Why Don't You get A Job en Original Prankster zijn zeker niet mijn favorieten maar het heeft wel wat.
quote:da's waar ja die 3 albums zijn ook wel
Op zondag 15 februari 2004 20:04 schreef Jassie het volgende:
Ik vind Splinter gewoon een heel goed album, maar ipv van When You're In Prison hadden ze beter een normaal nummer erop kunnen zetten.Maar dat het na Smash allemaal kut is, is echt niet zo. Ixnay on the Hombre is imo hun beste album, Americana en Cospiracy of One zijn ook heel goed. Nummers als Pretty Fly, Why Don't You get A Job en Original Prankster zijn zeker niet mijn favorieten maar het heeft wel wat.
quote:De laatste 3 jaar hebben ze de Defy You single en dan in december Splinter afgeleverd.
Op zondag 15 februari 2004 20:07 schreef GWD het volgende:[..]
da's waar ja die 3 albums zijn ook wel
.. maar de laatste 3 jaar hebben ze niks fatsoenlijks afgeleverd vind ik
quote:Ignition wel eens gehoord?
Op zondag 15 februari 2004 19:55 schreef Mondo_Generator het volgende:
Smash is een topplaat, de rest vind ik maar matig, af en toe een top song ertussen maar veel fillers. Zoiezo Americana en alles daarna is de beetje
Nou heb ik niet veel albums die ik meer dan 2 keer kan luisteren, maar dat doet er fftjes niet toe.......
quote:* De_Mol is het daar niet mee eens
Op zondag 15 februari 2004 20:10 schreef Jassie het volgende:[..]
De laatste 3 jaar hebben ze de Defy You single en dan in december Splinter afgeleverd.
Niet heel veel, maar zeker wel fatsoenlijk!
quote:Dit is dus niet het eerste nieuwe topic over de cd zeg maar
Op zondag 15 februari 2004 20:28 schreef Ablaze het volgende:
The Offspring » Splinter » Deel 12
quote:kunnen we hier mooi een Offspring bash topic van maken
Op zondag 15 februari 2004 20:49 schreef Djaser het volgende:[..]
Dit is dus niet het eerste nieuwe topic over de cd zeg maar
quote:Kijk dat is nou eens een goed initatief
Op zondag 15 februari 2004 20:52 schreef pfaf het volgende:[..]
kunnen we hier mooi een Offspring bash topic van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |