quote:Waar staat dat hij dat niet doet dan?
Op dinsdag 17 februari 2004 09:49 schreef Thetallguy het volgende:
Blijf dan nog tot het eind van het seizoen, meneertje Castelen
quote:Ik denk van niet. Feyenoord heeft aanvallende spelers genoeg. Denk dat ze eerder per direct een verdediger kunnen gebruiken.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:04 schreef Reddiablo het volgende:
heb al gelezen dat 'ie per direct weggaat...
quote:Kan het bericht nu op vi.nl trouwens niet meer vinden
Castelen komt in tegenstelling tot De Graaf wél direct bij de A-selectie van Feyenoord. 'De Graaf en Castelen waren buitenkansjes met aflopende contracten', zegt Wotte deze week in Voetbal International
Uit de Haagsche Courant:
Schoenmaker: Ik geloof hem wel
DEN HAAG | ADO Den Haag-trainer Lex Schoenmaker heeft Romeo Castelen gevraagd of hij inderdaad afgelopen vrijdag met Feyenoord heeft gesproken, maar ook de oefenmeester kreeg een ontkennend antwoord.
"Ik heb het hem op de man afgevraagd, want ik zou het niet netjes vinden als dat twee dagen voor deze wedstrijd was gebeurd'', benadrukt Schoenmaker. ''Maar hij zegt dat het allemaal niet waar is en ik geloof hem. Laat ik alleen nooit merken dat hij heeft gelogen, want dan krijgt hij een draai om zijn oren. Ik laat mij niet in de maling nemen door een jongen van amper twintig jaar."
Schoenmaker was over het spel van Castelen zeer tevreden. "Hij scoorde weer en er ging constant dreiging van hem uit. Een groot verschil met afgelopen woensdag tegen FC Groningen. Maar vandaag was ik over het hele elftal zeer te spreken. We hebben keihard geknokt en bij vlagen goed gevoetbald. Alleen hebben we met één punt iets te weinig gekregen."
Als Castelen dus wel in gesprek is maggie wat mij betreft opzouten, hoe goed ie ook is!
De club die je groot gemaakt heeft te kakken zetten slaat nergens op natuurlijk!
Ik weet overigens waar hij woont
quote:Hier, ik kan alleen niet inloggen ( denk ik tenminste
Op dinsdag 17 februari 2004 10:11 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Kan het bericht nu op vi.nl trouwens niet meer vinden
quote:Dat moet toch sowieso? Nieuwe aankopen moeten toch voor de winterstop gecontracteerd zijn of anders het nieuwe seizoen afwachten?
Op dinsdag 17 februari 2004 09:49 schreef Thetallguy het volgende:
Blijf dan nog tot het eind van het seizoen, meneertje Castelen
quote:Klopt, binnenlandse transfermarkt is gesloten.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:33 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Dat moet toch sowieso? Nieuwe aankopen moeten toch voor de winterstop gecontracteerd zijn of anders het nieuwe seizoen afwachten?
quote:Niet echt. Er was altijd al sprake van een overgang in de zomer, maar dan wel "direct" en niet zo'n constructie als bij Edwin de Graaf.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:47 schreef Reddiablo het volgende:
dus Wotte lult gewoon weer eens uit zn nek
quote:Pingels tegen die Bosche Bollen zijn per definitie terecht.
Op maandag 16 februari 2004 17:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
jij bent FCDH-FCDB vergeten die je mede won door een onterechte penalty?
Als dat echt zo is had ik hem voor straf de rest van het seizoen niet meer opgesteld, leugenaar!!!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ray_nl op 17-02-2004 16:04]
quote:Dat is het hele probleem ook niet, maar geef het dan gewoon toe ipv te liegen....
Op woensdag 18 februari 2004 07:58 schreef err het volgende:
ach, was toch al bekend dat ie weg zou gaan? Gelukkig maakt ie het seizoen af en hopelijk maakt ie zich nog 's nuttig.
quote:Vd Gun
Op dinsdag 17 februari 2004 23:54 schreef HarrieXL het volgende:
hmm
wie nu rechts buite hmmm
meer zou ik niet kunnen verzinnen, zo snel.
Volgend jaar dus ook voor een rechtsbuiten shoppen... Babangida?
quote:Op vi.nl ontkent ie zelf nog alles
**Frans Adelaar is met ingang van het
volgende seizoen technisch directeur en
trainer van ADO Den Haag,meldt Studio
Sport.De 43-jarige coach,die nu nog de
spelersgroep van De Graafschap onder
zijn hoede heeft,tekent een contract
voor drie jaar.
Maarja, ik ben benieuwd wat het gaat worden
quote:alsjeblieft geen leonardo, beter ikedia kopen ofzo
Op woensdag 18 februari 2004 09:24 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Vd Gun
Leonardomeer zou ik niet kunnen verzinnen, zo snel.
Volgend jaar dus ook voor een rechtsbuiten shoppen... Babangida?
wel aardig ploegje die Russen trouwens, en ook veel man mee, waren minstens met zn 35en geloofik ![]()
einduitslag was 1-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |