Netjes, maar 3 punten hadden er ook wel ingezeten
Op naar de 14e plek in dit topic!
7 punten achter op Groningen...
enige mankement is maar 2 doelpunten. Castelen had er zo 3 móeten scoren.
Maar vantevoren 1 punt tegen Feyenooit is een keurig resultaat.
quote:Precies, vantevoren zou iedereen ervoor tekenen, maar dan blijft het achteraf toch jammer als er meer mogelijk was
Op zondag 15 februari 2004 15:17 schreef Reddiablo het volgende:Maar vantevoren 1 punt tegen Feyenooit is een keurig resultaat.
en Van Persie zal heel errug balen
quote:na z'n doelpunt ging ie staan juichen voor het vak met Ado-Kids...de held
Op zondag 15 februari 2004 15:24 schreef Reddiablo het volgende:
maar het was een mooie middag, zo moeten we spelen... 9000 man publiek. Heerlijk!
en Van Persie zal heel errug balen
quote:Ik stond op Midden Noord en hij heeft donders goed gehoord wat we van hem vonden
Op zondag 15 februari 2004 15:49 schreef err het volgende:[..]
na z'n doelpunt ging ie staan juichen voor het vak met Ado-Kids...de held
quote:Omdat die smerige ADO-spelers van die kankerovertredingen maken.
Op zondag 15 februari 2004 17:24 schreef Chen het volgende:
ik was bij de wedstrijdmooi gezicht hoe Feyenoord steeds meer naar achter moest..
ADO was ze erg aan het bang maken... na een tijd speelde Feyenoord nog maar met 9 man
Gatverdamme, wat heeft van Hulten slecht gefloten, er zat echt 3 keer rood in voor ADO vandaag. .
quote:Ja en? Dat Feijenoord nou bestaat uit een stel kankermietjes die na een rottrap gaan liggen janken. Tyfusvolk
Op zondag 15 februari 2004 17:50 schreef RedGuy het volgende:[..]
Omdat die smerige ADO-spelers van die kankerovertredingen maken.
Kijk naar Gyan, die gaat tenminste hard tegen hard.
quote:Feyenoord staat idd bekend om zijn mooie voetbal. die spelen nooit hard, maken nooit smerige overtredingen. Feyenoord kreeg vandaag een koekje van eigen deeg.
Gatverdamme, wat heeft van Hulten slecht gefloten, er zat echt 3 keer rood in voor ADO vandaag.
.
quote:ik ook, en natuurlijk heeft ie het gehoord
Op zondag 15 februari 2004 15:55 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Ik stond op Midden Noord en hij heeft donders goed gehoord wat we van hem vonden
Maar dapperder was geweest zn lange neus naar vak M te maken, en niet naar het kids-vak
quote:Je schaamt je toch dood als je dit als Feijenoorder gaat zeggen? Nog niet zoheel lang geleden, sprongen de meeste tegenstanders ook liever opzij dan dat ze het duel aangingen met de jongens in ons heilige rood en wit. En nu lopen we te janken dat ze tikkies krijgen? Incasseren en uitdelen, simpel zat toch..
Gatverdamme, wat heeft van Hulten slecht gefloten, er zat echt 3 keer rood in voor ADO vandaag.
.
Het was gewoon wachten op de gelijkmaker, liet nogal lang op zich wachten 83ste minuut ofzo iets, maar gelukkig viel die, alleen jammer dat de 3-2 niet meer kwam maar 2-2 is ook al mooi, zeker als het tegen feyenoord is
EN Jan-Paul Saeijs was terug in het veld en gelijk in de basis ==> he`s here he`s there he`s fucking everywhere.. Jan-Paul Saeijs...Jan-Paul Saeijs
En niet te vergeten Jan-Paul is een Hooligan, hooligan, hoooooligan
maar hij blijft een waardeloze homofiel, maar goed hij laat wel schuim op zn bek zien
quote:na de winst tegen az waren ze nog lyrisch over Den Haag...ad=feyenoord krant
ADO Den Haag - Feyenoord (2-2): geen kwaliteitEven aandoenlijk als lachwekkend
Door Rob HartogHet Zuiderpark was gisteren bij ADO Den Haag-Feyenoord (2-2) het decor van een typisch Engelse wedstrijd, waarin heel vermakelijk 90 minuten lang van alles gebeurde en die dus geen seconde verveelde.
Met wel de kanttekening dat het boeiende gevecht, gespeeld op een erbarmelijke grasmat, nooit het niveau haalde van een duel uit de Premier League. Eerder dat van een wedstrijd uit de tweede, misschien zelfs wel derde divisie.
Voetballend ging bijna alles fout. Het was met enige regelmaat lachwekkend hoe slecht beide ploegen speelden. Passes kwamen zelden aan, individuele acties strandden voortijdig en schoten op doel kwamen soms zelfs in de buurt van de hoekvlag terecht.
Waarbij het aandoenlijk was - en dus eigenlijk in- en intriest - dat het ondermaatse voetbal niet eens het gevolg was van lamlendigheid bij de spelers. Daarvoor was de goede wil aan beide kanten te groot. Het was puur een kwestie van een schrijnend gebrek aan kwaliteit.
Dat ADO Den Haag klasse tekort komt, is niet verbazingwekkend. De ploeg is niet voor niets kandidaat voor de nacompetitie. Het bedroevende voetbal van Feyenoord is zorgelijker. Na de winterstop was eventjes sprake van een stijgende lijn. Maar die is omgebogen tot een neerwaartse curve. In de laatste vier wedstrijden werd niet meer gewonnen. Het verlies woensdag tegen AZ (0-3) was al onthutsend, maar de 'prestatie' van gisteren was zo mogelijk nog erger. Feyenoord kwam met een gelijkspel goed weg.
En AD is een Feijenoordkrant ja...
Ik heb bij vlagen prachtig opbouwend voetbal van ADO DH gezien, met Rijaard als architect. Leuke driehoekjes van beide ploegen, snel omzettend van verdedigen naar aanval.
Tuurlijk, over de gehele wedstrijd gezien was het niet echt een geweldige wedstrijd, en zeker Feyenoord speelde dramatisch slecht.. op Van Wonderen na. Maar de AD recensie gaat nergens over, net zo min als de Vi.nl recensie, welke ook nog eens spelers door de war haalt.
quote:Nee ik vind de verdediging duidelijk de zwakke plek die gelukkig wat sterker lijkt te worden en wat meer zelfvertrouwen krijgt.
Op maandag 16 februari 2004 13:25 schreef Reddiablo het volgende:
wat er mijns inziens juist ontbreekt is de afronding. Verdedigend laat iedereen wel eens een gaatje vallen. Maar Saavedra is een goede aankoop. Maakte wel een fout door Buffel niet kort genoeg te dekken, maar speelt eigenlijk alle wedstrijden tot nu toe op goed niveau.
Ik, als verdediger die zelf ooit bij FCDH in de jeugd gespeeld heeft, begrijp overigens niet waarom Den Haag zo vaak zo slap dekt, denk dat met strakkere dekking al veel voorkomen kan worden, ik zie vaak aanvallers van de tegenpartij te makkelijk kunnen kaatsen omdat ze geen man in de nek, maar 3 meter achter ze hebben.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:52 schreef Reddiablo het volgende:
speel je nog steeds, zo ja - wil je in de nieuwe CM?
Saavedra is geen hoogvlieger natuurlijk, maar hij weet precies wat hij wel en niet kan. Dat staat me altijd wel aan bij verdedigers.
Zowel Ajax, PSV als Feyenoord moesten met een mannetje minder spelen om de strijd wat gelijkwaardiger te maken.
quote:En in alle 3 de duels mocht een speler van ADO na een fikse charge blijven, geloof ik.
Op maandag 16 februari 2004 16:18 schreef zjroentje het volgende:
En dan zeggen ze bij Den Haag dat ze benadeeld worden door de KNVB.Zowel Ajax, PSV als Feyenoord moesten met een mannetje minder spelen om de strijd wat gelijkwaardiger te maken.
quote:Volgens van Persie een ander vak hoor...
Op maandag 16 februari 2004 16:30 schreef DIGGER het volgende:
Het publiek in het Zuiderpark is dan ook wel iets intimiderender dan bij de gemiddelde HCE club he... P$V had gewoon met 11 man de wedstrijd uitgespeeld als Kezman zich niet zo had laten provoceren, maar daarvoor is Midden-Noord ook de 12e man natuurlijk
quote:hoe zat het met Ajax en PSV dan ???
Op maandag 16 februari 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:[..]
En in alle 3 de duels mocht een speler van ADO na een fikse charge blijven, geloof ik.
Maar, we mogen ook wel een keer een scheids mee hebben, in de GGD was het echt een drama.
quote:Daar floot zelfs een wout, als die Heitinga geen geel had gegeven, was de pleuris uitgebroken natuurlijk, dus gewoon op orders van Deetman netjes z'n 2e geel gegeven zodat z'n 1700 collega's een 'rustige' middag tegemoed konden zien
Op maandag 16 februari 2004 17:07 schreef Reddiablo het volgende:[..]
hoe zat het met Ajax
quote:Dat had ik al genoemd en Feyenoord, ach, gisteren vond ik de kaart wel terecht, en had hem voor Toda ook op z'n plek gevonden, alleen heb je het geluk dat Gyan eerst was en een scheids liever geen tig rooie kaarten per wedstrijd achter z'n naam heeft staan en ie nu volstond met geel.
en PSV dan ???
quote:Ach, nu heb je hem soms mee, maar vaak op het moment dat je al kansloos bent voor een goed resultaat, dus dan heb je er nog geen fuck aan.
Maar, we mogen ook wel een keer een scheids mee hebben, in de GGD was het echt een drama.
quote:Mij hoor je niet klagen hoor... ADO is een sympathiek ploegje, 6 punten verzekerd voor mijn club. Daar mogen er meer van zijn.
hoe zat het met Ajax en PSV dan ???
quote:
quote:Zeik niet, we hebben het over 17 thuiswedstrijden.
Op maandag 16 februari 2004 17:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
jij bent FCDH-FCDB vergeten die je mede won door een onterechte penalty?
quote:laat hem maar,hij wil al zijn hoogtepunten uitlichten
Op maandag 16 februari 2004 18:21 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Zeik niet, we hebben het over 17 thuiswedstrijden.
quote:wat heb je nu bewezen, lul...
.
och kijk je bent zeker weer een van die ajax-joodjes die nog altijd niet kunnen verteren dat ze geen europees voetbal meer spelen.
ik hoop dat ik gelijk heb! anders heb ik medelijden met u...
quote:Hij is Feyenoorder...
Op maandag 16 februari 2004 19:01 schreef Schmeichel het volgende:[..]
wat heb je nu bewezen, lul...
och kijk je bent zeker weer een van die ajax-joodjes die nog altijd niet kunnen verteren dat ze geen europees voetbal meer spelen.
ik hoop dat ik gelijk heb! anders heb ik medelijden met u...
quote:innige deelneming
Op maandag 16 februari 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:[..]
Hij is Feyenoorder...
---
Feyenoord: Väyrynen, Fehèr en Castelen
16/2/2004 22:15
EXCLUSIEF
Feyenoord is druk doende aan de toekomst te bouwen. Na Gábor Babos (NAC Breda), Edwin de Graaf (RBC Roosendaal) en Romeo Castelen (ADO Den Haag), wil de club ook zo snel mogelijk zaken doen met Csaba Fehèr (NAC Breda) en Mika Väyrynen (SC Heerenveen).
Doelman Gàbor Babos werd vorige maand al vastgelegd, middenvelder Edwin de Graaf, die vooralsnog een jaar wordt uitgeleend aan RBC, volgde vorige week. Tegelijkertijd kwam Feyenoord tot een akkoord met Romeo Castelen. De Haagse aanvaller, die ADO afgelopen weekeinde verzuimde aan de winst te helpen op zijn nieuwe club, tekende voor drie seizoenen in de Kuip.
Castelen komt in tegenstelling tot De Graaf wél direct bij de A-selectie van Feyenoord. 'De Graaf en Castelen waren buitenkansjes met aflopende contracten', zegt Wotte deze week in Voetbal International.
Feyenoord is daarnaast meer dan serieus geïnteresseerd in Csaba Fehèr van NAC Breda en Mika Väyrynen (SC Heerenveen). 'Zij staan inderdaad bij ons op de scoutingslijst, maar ook niet meer dan dat', aldus Wotte.
quote:Ach, zo goed vind ik hem helemaal niet. Hij speelde zondag een behoorlijke wedstrijd, maar over het algemeen loopt 'ie veel te veel in z'n eentje te pingelen (remember Ali Boussaboun? Dat was er ook zo eentje). Als 'ie wat vaker de bal af zou spelen i.p.v. voor eigen succes te gaan dan zou 'ie nog veel meer rendement opleveren. Maar ja, dat komt wellicht als 'ie wat ouder is, en dat 'ie na dit seizoen weg zou gaan was toch al wel duidelijk.
Op maandag 16 februari 2004 23:28 schreef marco_spn het volgende:
Nou, dat was dus Castelen...
quote:Inderdaad, tegenstanders krijgen vaak zeeen van ruimte. Het lijkt alsof de verdedigers zo bang zijn om uitgespeeld te worden dat ze zich zover terug laten zakken dat tegenstanders zo tot aan het strafschopgebied kunnen komen. En ja, als ze daar eenmaal binnen zijn wordt het verdedigen natuurlijk erg riskant.
Op maandag 16 februari 2004 13:27 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nee ik vind de verdediging duidelijk de zwakke plek die gelukkig wat sterker lijkt te worden en wat meer zelfvertrouwen krijgt.
Ik, als verdediger die zelf ooit bij FCDH in de jeugd gespeeld heeft, begrijp overigens niet waarom Den Haag zo vaak zo slap dekt, denk dat met strakkere dekking al veel voorkomen kan worden, ik zie vaak aanvallers van de tegenpartij te makkelijk kunnen kaatsen omdat ze geen man in de nek, maar 3 meter achter ze hebben.
quote:Waar staat dat hij dat niet doet dan?
Op dinsdag 17 februari 2004 09:49 schreef Thetallguy het volgende:
Blijf dan nog tot het eind van het seizoen, meneertje Castelen
quote:Ik denk van niet. Feyenoord heeft aanvallende spelers genoeg. Denk dat ze eerder per direct een verdediger kunnen gebruiken.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:04 schreef Reddiablo het volgende:
heb al gelezen dat 'ie per direct weggaat...
quote:Kan het bericht nu op vi.nl trouwens niet meer vinden
Castelen komt in tegenstelling tot De Graaf wél direct bij de A-selectie van Feyenoord. 'De Graaf en Castelen waren buitenkansjes met aflopende contracten', zegt Wotte deze week in Voetbal International
Uit de Haagsche Courant:
Schoenmaker: Ik geloof hem wel
DEN HAAG | ADO Den Haag-trainer Lex Schoenmaker heeft Romeo Castelen gevraagd of hij inderdaad afgelopen vrijdag met Feyenoord heeft gesproken, maar ook de oefenmeester kreeg een ontkennend antwoord.
"Ik heb het hem op de man afgevraagd, want ik zou het niet netjes vinden als dat twee dagen voor deze wedstrijd was gebeurd'', benadrukt Schoenmaker. ''Maar hij zegt dat het allemaal niet waar is en ik geloof hem. Laat ik alleen nooit merken dat hij heeft gelogen, want dan krijgt hij een draai om zijn oren. Ik laat mij niet in de maling nemen door een jongen van amper twintig jaar."
Schoenmaker was over het spel van Castelen zeer tevreden. "Hij scoorde weer en er ging constant dreiging van hem uit. Een groot verschil met afgelopen woensdag tegen FC Groningen. Maar vandaag was ik over het hele elftal zeer te spreken. We hebben keihard geknokt en bij vlagen goed gevoetbald. Alleen hebben we met één punt iets te weinig gekregen."
Als Castelen dus wel in gesprek is maggie wat mij betreft opzouten, hoe goed ie ook is!
De club die je groot gemaakt heeft te kakken zetten slaat nergens op natuurlijk!
Ik weet overigens waar hij woont
quote:Hier, ik kan alleen niet inloggen ( denk ik tenminste
Op dinsdag 17 februari 2004 10:11 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Kan het bericht nu op vi.nl trouwens niet meer vinden
quote:Dat moet toch sowieso? Nieuwe aankopen moeten toch voor de winterstop gecontracteerd zijn of anders het nieuwe seizoen afwachten?
Op dinsdag 17 februari 2004 09:49 schreef Thetallguy het volgende:
Blijf dan nog tot het eind van het seizoen, meneertje Castelen
quote:Klopt, binnenlandse transfermarkt is gesloten.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:33 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Dat moet toch sowieso? Nieuwe aankopen moeten toch voor de winterstop gecontracteerd zijn of anders het nieuwe seizoen afwachten?
quote:Niet echt. Er was altijd al sprake van een overgang in de zomer, maar dan wel "direct" en niet zo'n constructie als bij Edwin de Graaf.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:47 schreef Reddiablo het volgende:
dus Wotte lult gewoon weer eens uit zn nek
quote:Pingels tegen die Bosche Bollen zijn per definitie terecht.
Op maandag 16 februari 2004 17:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
jij bent FCDH-FCDB vergeten die je mede won door een onterechte penalty?
Als dat echt zo is had ik hem voor straf de rest van het seizoen niet meer opgesteld, leugenaar!!!
[Dit bericht is gewijzigd door ray_nl op 17-02-2004 16:04]
quote:Dat is het hele probleem ook niet, maar geef het dan gewoon toe ipv te liegen....
Op woensdag 18 februari 2004 07:58 schreef err het volgende:
ach, was toch al bekend dat ie weg zou gaan? Gelukkig maakt ie het seizoen af en hopelijk maakt ie zich nog 's nuttig.
quote:Vd Gun
Op dinsdag 17 februari 2004 23:54 schreef HarrieXL het volgende:
hmm
wie nu rechts buite hmmm
meer zou ik niet kunnen verzinnen, zo snel.
Volgend jaar dus ook voor een rechtsbuiten shoppen... Babangida?
quote:Op vi.nl ontkent ie zelf nog alles
**Frans Adelaar is met ingang van het
volgende seizoen technisch directeur en
trainer van ADO Den Haag,meldt Studio
Sport.De 43-jarige coach,die nu nog de
spelersgroep van De Graafschap onder
zijn hoede heeft,tekent een contract
voor drie jaar.
Maarja, ik ben benieuwd wat het gaat worden
quote:alsjeblieft geen leonardo, beter ikedia kopen ofzo
Op woensdag 18 februari 2004 09:24 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Vd Gun
Leonardomeer zou ik niet kunnen verzinnen, zo snel.
Volgend jaar dus ook voor een rechtsbuiten shoppen... Babangida?
wel aardig ploegje die Russen trouwens, en ook veel man mee, waren minstens met zn 35en geloofik
einduitslag was 1-1
quote:Voor de Russen Hans of Zhypuchnetny
Op woensdag 18 februari 2004 17:36 schreef Reddiablo het volgende:
wie hebben er gescoord?
quote:Waar heb je dat vandaan?
Op woensdag 18 februari 2004 18:56 schreef bergkampf het volgende:
Stroeve heeft trouwens een contract aanbieding ontvangen van Fc Utrecht
[EDIT]Laat maar, ik zie het al staan op adofans.nl [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door ray_nl op 19-02-2004 09:40]
Ben echt benieuwd wat voor elftal er staat, volgend seizoen, mochten we handhaven.
quote:Het 2e jaar is vaak (nog) moeilijker dan het 1e jaar...
Op donderdag 19 februari 2004 10:38 schreef err het volgende:
wel ja, pluk maar leeg die club.Ben echt benieuwd wat voor elftal er staat, volgend seizoen, mochten we handhaven.
quote:Handhaven doen we wel maar als ze inderdaad al die gasten weg laten gaan.... dan wordt het 2e seizoen erg lastig.
Op donderdag 19 februari 2004 10:38 schreef err het volgende:
wel ja, pluk maar leeg die club.Ben echt benieuwd wat voor elftal er staat, volgend seizoen, mochten we handhaven.
ADOfans.nl - Volgens de laatste geruchten die rondgaan in het Zuiderpark vertrekt assistenttrainer Raymond Atteveld mogelijk aan het einde van het huidige seizoen naar RKC Waalwijk.
quote:ben ik de enige die niet echt van enthousiasme overloopt? Gelukkig blijft lexie aan.
Frans Adelaar voor 3 jaar naar ADO DHFrans Adelaar wordt met ingang van het nieuwe seizoen trainer van ADO Den Haag. Adelaar zal een contract ondertekenen dat hem voor de periode van drie jaar verbindt aan de residentieclub.
Adelaar zal volgend seizoen samenwerken met de huidige trainer Lex Schoenmaker, waarbij Adelaar eindverantwoordelijk zal zijn voor de resultaten van het eerste elftal. Tevens zal hij worden toegevoegd aan het technisch platform, waarin directie, technische staf en enkele adviseurs van de club vertegenwoordigd zijn. Gezamenlijk bepalen zij het technisch beleid van ADO Den Haag.Algemeen directeur Robert Langenbach: "Wij zijn zeer tevreden dat wij overeenstemming met Frans Adelaar hebben bereikt en hebben alle vertrouwen in een goede samenwerking. De verwachting is dat Frans met zijn kennis en ervaring ADO Den Haag weer een stap verder kan brengen."
Frans Adelaar: "Ik ga wederom aan de slag bij een echte volksclub met een fanatieke aanhang. In het verleden was ADO Den Haag een gerenommeerde eredivisieclub. Mede door de komst van een nieuw stadion kunnen die tijden herleven. Het is voor mij een uitdaging een bijdrage te kunnen leveren aan de verwezenlijking van de ambitieuze toekomstplannen."
Adelaar speelde van 1979 tot 1990 bij FC Utrecht. Als trainer was hij eerder werkzaam bij FC Utrecht, Akratitos (Griekenland) en gedurende het huidige seizoen bij De Graafschap.
en
quote:
Nigeriaan traint mee met ADO DH
De Nigeriaanse rechtsback Samuel Gbenga Okunowo zal de rest van het seizoen meetrainen met de eerste selectie van ADO Den Haag. Na langdurig blessureleed zal ADO Den Haag de 25-jarige speler de kans geven in de residentie te werken aan een succesvolle terugkeer in het betaald voetbal.
De komende maanden moet zijn trainingsarbeid ertoe leiden dat Okunowo weer wedstrijdfit geraakt. Na verloop van tijd zal blijken of hij fysiek in staat is een rentree in het topvoetbal te maken. Het is op dit moment dan ook nog te vroeg om te kunnen inschatten of de Nigeriaan na verloop van tijd een verbintenis aangaat bij een andere club, of dat hij vervolgens een contract ondertekent bij ADO Den Haag.Okunowo wordt begeleid door Rob Jansen, adviseur van de Raad van Commissarissen van ADO Den Haag. Hij heeft de speler onder zijn hoede genomen nadat Okunowo zich in de zomer van 2000 ernstig blesseerde.
Okunowo speelde in het verleden voor het Nigeriaanse Shooting Stars. Door toenmalig trainer Louis van Gaal werd hij naar FC Barcelona gehaald. Daar speelde hij in het seizoen 1998/1999 14 competitiewedstrijden en 5 van de 6 Champions League-wedstrijden die door FC Barcelona werden afgewerkt. Het seizoen daarop werd hij aan Benfica verhuurd en raakte hij tijdens de Olympische Spelen in Australië langdurig geblesseerd. Daarop liet hij zijn contract bij FC Barcelona ontbinden in de zomer van 2002. In de daarop volgende periode trainde hij mee met zijn voormalige club Shooting Stars, werkte hij een trainingsstage af bij het Zweedse Hammarby en tekende hij vorige zomer een tweejarig contract bij het Roemeense Dinamo Bucharest. Omdat zijn salaris niet uitbetaald werd, heeft hij deze club recentelijk verlaten.
Geinig!
Adelaar? Nou ja, geen slechte stap. Geen topper... geen Jol of zelfs geen Baan... maar lijkt me geen slechte stap hoor
Den Haag scout veel te weinig bij de jeugd in Den Haag en als er dan eindelijk een paar goede talentjes hebben, laten ze die gaan naar sparta of iets dergelijks.
veel jeugdspelers zelf zijn het net niet..... Zandstra, Rosalia, Rafaela, Van der Eijnden, Kruis, Ros, Knijnenburg, Koegler... (met een paar zou het nog kunnen lukken)
hm, als we toch op zn Nigeriaans bezig zijn, een paar rechtsbuitens:
Babangida (ook wel banapima) - Ikedia - Finidi George
"Met de Vries geen verlies"quote:Op zondag 29 februari 2004 20:49 schreef pfaf het volgende:
t Gaat een stuk beter sinds Jansen het doel uit is![]()
Hebbiej niet toevallig fotows?¿ Ik kon helaas nietquote:Op zondag 29 februari 2004 20:45 schreef Thetallguy het volgende:
Hele lange zij aan de Dijk geel-groen, zag er cool uit
Ben het met je gehele stukje eens, van As was me al langer een doorn in het oog, maar hij heeft idd wel een goeie pass in de benen. Weegt alleen niet meer op tegen alle gebreken.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:58 schreef bergkampf het volgende:
Ik las net op adofans:Dat de contract van Jeffrey van As afloopt aan het einde van het seizoen, en dat ze hem geen nieuw contract aanbieden.
Dit vind ik terecht, hij was de Frank de Boer van Ado den Haag alleen 3 klasse minder, hij was traag (ala Verberne) te stevig, zn lange passes waren wel uitstekend maar hij blijft altijd teveel achterin hangen zodat ie niet teveel meters hoeft te sprinten naar het goal toe met een eventuele tegenstander.
En ik verwacht dat ze van de 37jarige Peter Hofstede ook wel afscheid zullen gaan nemen aan het einde van het seizoen, maar die kerel verdient echt een staande ovatie!
Ook al heb je 100% gelijk.. Let een beetje op de dingen die je zegt. Ik blijf het als fc den haag supporter al minstens vreemd vinden dat er de hele tijd over kanker dit kanker zus wordt gezongen terwijl dat spandoek voor dinand er is... Tuurlijk staat het in het haagse woordenboek, maar iedereen weet hoe de knJb is (na 1x k4nkah ali je moeder hebt een snor al vragen om te stoppen met spreekkoren roept reactie op), en straks krijgen we punten in mindering. En die punten hebben we nog steeds hard nodigquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef bergkampf het volgende:
K4nkah Ali je moeder hebt een snor, je moeder hebt een snor, je moeder hebt een snor
K4nkah Ali ik wil mn scooter terug, ik wil mn scooter terug ik wil mn scooter terug!
Ado den haag 2 schoten achter elkaar waarvan ik meen: 1 op de paal en de ander op de lat. en ook Simons die even later de bal er voor het in schieten heeft.
En dan hebben we het nieteens over die vrije trap die van Dongen (K.... in je longen) geeft in het voordeel van Ado den Haag, waar het eigenlijk gaat om een penalty.
Bah wat een klote avond
ben het met je eens eibertje,de inhoud was goed,dus dan komt het vanzelf wel,de punten....maar die scheids,wat een..............quote:Op zondag 7 maart 2004 00:14 schreef Eibertje het volgende:
verder..
Az speelde goede 1e helft en goede laatste 5 minuten (ijzersterke wissel van Adriaanse, die meerdink) Den Haag voetbalde na de doelpunten te afwachtend en de rechterkant lag helemaal open.
En het was geen buitenspel van Simons, het was een dikke pingel en die van Gaalen had rood moeten hebben voor die achterlijke tackle op simons.. wat een hond is die van gaalen..
Nu komende weken weer punten gaan pakken tegen de tegenstanders waar het nodig is.
Niet te lang treuren, er zijn genoeg positieve dingen (Saveedra, Saeijs, Stroeve, Rijaard, de Vries)
Let mij nog een ding,
COME ON THE HAGUE!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:14 schreef Thetallguy het volgende:
Die is ook al wel weer over z'n top heen
Leegloop ADO.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:01 schreef bergkampf het volgende:
Jan-Paul Saeijs schijnt naar feyenoord waarschijnlijk te gaan (bron: adofans)
Helaas Sigaartje... weer geen gelijk..quote:Op maandag 8 maart 2004 22:01 schreef bergkampf het volgende:
Jan-Paul Saeijs schijnt naar feyenoord waarschijnlijk te gaan (bron: adofans)
K*nk*r Wotte..vuile ratquote:'Feyenoord wil Saeijs en Tuyp halen'
8/3/2004 21:39
EXCLUSIEF
Feyenoord gaat zich versterken Jan-Paul Saeijs. De verdediger van ADO Den Haag zal in de Kuip een vijfjarige contract ondertekenen. Daarnaast willen de Rotterdammers ook Jack Tuyp (foto), aanvallende middenvelder van Volendam, aan de selectie toevoegen, meldde VI's hoofdredacteur Johan Derksen maandagavond in Voetbal Insite.
Saeijs is bezig aan zijn zesde seizoen in het Zuiderpark. Het is de bedoeling dat hij per 1 juli van dit jaar naar Rotterdam komt, maar dan wel naar Kralingen. Feyenoord wil de 25-jarige verdediger namelijk in eerste instantie één of twee seizoenen bij satelliet Excelsior onderbrengen.
Saeijs is nu al de tweede speler die Feyenoord overneemt van ADO Den Haag. Al eerder tekende Romeo Castelen een contract bij de club uit Zuid. Integenstelling tot Saeijs zal Castelen wél direct bij Feyenoord beginnen.
Feyenoord heeft daarnaast serieuze interesse in Jack Tuyp en heeft diens club FC Volendam daar inmiddels van op de hoogte gebracht. Ook de twintigjarige Tuyp zou voor Feyenoord een aankoop voor lange termijn zijn.
Voor de nabije toekomst zetten de Rotterdammers hun zinnen op een centrale verdediger die wél onmiddellijk inzetbaar is. Feyenoord zoekt die speler in het buitenland, maar neemt daarvoor rustig de tijd. 'Het moet wel direct een goede versterking zijn', zegt technisch manager Mark Wotte deze week in Voetbal International.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:20 schreef Reddiablo het volgende:
Saeijs is gewoon een kwijl. Maar goed, verder heb ik geen problemen met homo's.
eeeehm...is Rijaard een antiliaan of kan "elke nederlander" uitkomen voor het anitiliaans elftal?quote:Verbeek Selecteert Rijaard.
Daniel Rijaard , de rechtsachter van Ado Den Haag wordt voor het nationale team van de Nederlandse Antillen geselecteerd . Bondscoach Pim Verbeek zat speciaal voor hem op de tribune voor de wedstrijd Ado-Az. De Nederlandse Antillen spelen op woensdag 31 maart de return tegen Antique en Barbuda. De 1e wedstrijd in het kader van de kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland verloor het Antiliaans elftal met 2-0
11 x Michael Ros?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:19 schreef Reddiablo het volgende:
hij zal een antiliaanse mama of papa hebben
wie hebben er gescoord trouwens met die 1-10 zege?
22 bussen al inmiddels, en het schijnt dat er nog wat extra kaatrten bijkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:58 schreef Eibertje het volgende:
Zondag lekker voor ¤12 naar Arnhem.. met 20 bussen..
En de 3 belangrijkste punten pakken van het seizoen..
*Meldtquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:51 schreef err het volgende:
kicke!
wie gaan er zondag naar fietstas uit? ik wel
Ja klopt hij had gevraagt of hij naar die club (weet nieteens meer hoe die heet) mocht gaan, hij had aangegeven anders met liefde te blijven.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef err het volgende:
leuk stuk, methodmich, en geheel de waarheid. 2 puntjes tho:
Israel is absoluut niet verkapt ontslagen. Hij was de man die met ado promoveerde, en over zijn functie is nimmer nooit getwijfeld. Het geld + warm klimaat lokte echter, en Schoenmaker de assistent nam het over. Dat doet ie overigens goed. En Alberto=Saveedra
btw, We zijn goed genaaid bij Fietstas, maar de onrust op de weg terug maakte het wel weer leuk
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:54 schreef bigben04 het volgende:
[..]
*Meldt
Ik heb woensdag al kaartjes gehaald, en verheug me al op zondag! Ff met z'n allen 3 punten ophalen in Arnhem
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:16 schreef Eibertje het volgende:
met 26 bussen richting arnhem..
Dat zijn dus zo'n 1200 supporters..
Dat wordt dus 3 punten halen...
Geen idee, maar ik vond het niet eens een overtreding. Saveedra stond op, liep terug richting goal waar Rink nog lag en die trok zelf z'n poten ook weer op, dus Saveedra had hoe dan ook tegen hem opgelopen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:02 schreef zjroentje het volgende:
Wat zou Saveedra gedacht hebben, die veeg ik ff helemaal doormidden?
Met twee knieen vooruit. Geweldig.
Volgens mij snap jij de spelregels niet helemaal. Vink heeft het na afloop nog helemaal staan uit te leggen dat hij volgens de regels verplicht was een strafschop te geven.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:34 schreef err het volgende:
Die rode kaart was tot daaraan toe, dat was een extreem zware straf op zich, maar ala.
Die strafschop echter was volledig overbodig en onterecht, het spel ging notabene al lang verder. Had dan een vrije trap gegeven op de plek waar de bal zich op dat moment bevond (in de buurt van de middenstip) of desnoods een indirecte vrije trap in het doel gebied.
Den Haag krijgt het zwaar zonder vd Gun en Saavedra
volgens mij telt de eerste overtreding en die werd tot 2 maal toe gemaakt door die fietstas speler, dus vrije trap voor ado den haagquote:Op maandag 15 maart 2004 16:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de spelregels niet helemaal. Vink heeft het na afloop nog helemaal staan uit te leggen dat hij volgens de regels verplicht was een strafschop te geven.
kan misschien wel zo zijn...maar als de scheids dit niet waarneemt kan hij hier ook niet naar handelen.... al met al was dit natuurlijk erg dom van Saavreda om zijn gram nog even te halen...quote:Op maandag 15 maart 2004 17:20 schreef bergkampf het volgende:
[..]
volgens mij telt de eerste overtreding en die werd tot 2 maal toe gemaakt door die fietstas speler, dus vrije trap voor ado den haag
zeker op dat momentquote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef superjoden het volgende:
[..]
kan misschien wel zo zijn...maar als de scheids dit niet waarneemt kan hij hier ook niet naar handelen.... al met al was dit natuurlijk erg dom van Saavreda om zijn gram nog even te halen...
Volgens mijn bronnen in Rinus wel min of meer verkapt heengezonden. Bovendien was hij vorig jaar ziek en deed Lex het grootste deel van het seizoen. Dat zei Rinus in een interview zelfs nog: dit is de titel van Lex.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef err het volgende:
leuk stuk, methodmich, en geheel de waarheid. 2 puntjes tho:
Israel is absoluut niet verkapt ontslagen. Hij was de man die met ado promoveerde, en over zijn functie is nimmer nooit getwijfeld. Het geld + warm klimaat lokte echter, en Schoenmaker de assistent nam het over. Dat doet ie overigens goed. En Alberto=Saveedra
Hopen dat het nou een x-tje ophoud, zitten we dalijk weer in de SBS-divisie. Ik denk overigens dat de gemiddelde eredivisieclub dat wel toe zou juichenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 07:22 schreef err het volgende:
is het jullie ontgaan dat Den Haag momenteel in de shit zit? De ongeregeldheden bij Vitesse komt de club zwaar te staan, dankzij de kleine minderheid van mongolen die meende de (eigen) boel te moeten slopen. 26 bussen met dank aan de inzet van de fanclub dh en de supp.vereniging, en het merendeel is gesloopt. Gebeurt dus never nooit meer. RBC zonder publiek, wellicht meer, en puntenaftrek wordt overwogen.
Overigens heeft de politie in Arnhem mede-schuld door vitesse aanhang zo dichtbij te kunnen laten komen
ja idd... als die saavreda zich had weten te beheersen had vitesse never nooit meer gescoort...maar ja gedane zaken nemen geen keer.... den haag weet nu dat ze in ieder geval nog niet veilig zijn...dus moeten er toch snel weer een paar punten gepakt worden.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeker op dat moment
Overdrijf eens niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 07:22 schreef err het volgende:
is het jullie ontgaan dat Den Haag momenteel in de shit zit? De ongeregeldheden bij Vitesse komt de club zwaar te staan, dankzij de kleine minderheid van mongolen die meende de (eigen) boel te moeten slopen. 26 bussen met dank aan de inzet van de fanclub dh en de supp.vereniging, en het merendeel is gesloopt. Gebeurt dus never nooit meer. RBC zonder publiek, wellicht meer, en puntenaftrek wordt overwogen.
Overigens heeft de politie in Arnhem mede-schuld door vitesse aanhang zo dichtbij te kunnen laten komen
Pfff over de knvb gesproken zeg...quote:Rode kaart Saavedra geseponeerd
16/3/2004 17:18 NOS TELETEKST
De rode kaart van Alberto Saavedra blijft zonder gevolgen. De verdediger van ADO Den Haag ontloopt zo een schorsing.
Saavreda werd zondag in het duel met Vitesse uit het veld gestuurd. Scheidsrechter Vink bestrafte de Spaanse verdediger, die zonder dat de bal in de buurt met zijn knieën op Paolo Rink viel. ADO Den Haag kreeg bovendien een strafschop tegen, die beslissend was in het degradatieduel.
Op basis van verklaringen en televisiebeelden kwam de aanklager tot de conclusie dat de overtreding niet 'wettig en overtuigend' bewezen kan worden. Daarop zag hij af van verder vervolging van Saavreda.
De spelers waren naar verluidt toch zeer op hem en zijn opmerkelijke gedrag uitgekeken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:28 schreef err het volgende:
daar geloof ik niks van. Klopt, israel was gedwongen afwezig vanwege een hartoperatie en moest een aantal wedstrijden verstek laten gaan, en daarom was de titel meer Lex' conto. Maar Rinus is altijd razend populair geweest bij zowel bestuur en supporters, en over het beleid van beide trainers is werkelijk nooit een negatief woord gevallen. Let wel, zij zijn het die Den Haag voor het eerst in 12 jaar hebben laten opkrabbelen.
Ja vandaar dat hij wordt vrijgesproken!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:55 schreef Wouter het volgende:
Die overtreding van Saavreda was duidelijk opzettelijk...
inderdaad ernstig zwaar genaaid weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:07 schreef Reddiablo het volgende:
Valt wel mee, maar het meeste succes valt toch wel op Schoenmaker af te schuiven
maar Twente krijgt dus ook puntenaftrek, na vanavond.... zag de flesjes alweer vliegen....
en gezien het feit dat Saavedra niet wordt geschorst, moet de wedstrijd maar opnieuw worden gespeeld, want dan is de penalty dus ook niet terecht en de 1-0 dus ook niet.
Op http://www.denhaagfc.nl/denhaag/ staat een aardig stukje over Alberto Saavedra.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Noem die man nou eens gewoon Alberto.
Ik ben al bang voor de volgende crunch game, Zwolle thuis, ik kan me in, ik meen 1995, nog ene heer Temmink herinneren die een kopbal van Gavin Price die echt een halve meter achter de doellijn viel en weer terug het veld in sprong weigerde als doelpunt te tellen (je kon het vanaf 50 meter met je blote oog zelfs zien) en 2 minuten later de bal voor Zwolle op de stip legde toen Faerber buiten de 16 hands maakte...quote:Op woensdag 17 maart 2004 06:36 schreef err het volgende:
[..]
inderdaad ernstig zwaar genaaid weer.
Ja alleen 4 jaar lang garanderen zal waarschijnlijk niet lukken, hij kan bijvoorbeeld opeens na 2 jaar ofzo weg willen naar een grotere club ofzo, dat z`n contract word afgekocht.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:55 schreef err het volgende:
van mij mogen ze. 7 euro toeslag op het kaartje, met garantie voor 4 jaar eredivisie
Leuk stukje inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Op http://www.denhaagfc.nl/denhaag/ staat een aardig stukje over Alberto Saavedra.
!112! stoetljes !quote:Kort verslag Klankbordvergadering
Hier even een kort verslagje van de klankbord van vanavond die gekenmerkt werd door een hele grote opkomst (meer dan 50 man!) maar daardoor nooit echt een vergadering werd.......
Het ging voornamelijk over zondag.
17 van de 26 bussen hebben schade varierend van verdwenen dakluiken, kapotte deuren en ontbrekende koffiezetapparaten.
De Jong weigert daarom nog langer om ons te vervoeren. Na heel veel moeite hebben Koos en Ben-Jan een busmaatschappij gevonden dus we kunnen naar RBC zondag alleen zal de prijs aan de hoge kant komen te liggen.
Veder hebben we 5 zaken tegen ons lopen (waarbij er bizarre zitten zoals Volendam uit omdat daar de grensrechter onder gespuugd is en Feyenoord uit omdat daar een soort railing midden in het vak gesneuveld zou zijn). Tis een optelsom en waarschijnlijk kunnen we begin volgend seizoen 1 of 2 keer niet naar een uitwedstrijd plus dat het risico er in zit dat we straks nergens meer welkom zijn.
Daarom denkt krullenbol er over om een maximum van 400 man per uitwedstrijd aan te houden omdat dat beter beheersbaar zou zijn.
Er zijn trouwens 112 stoeltjes gesloopt bij Vitesse.
Politie en Ben-Jan gaven volmondig toe dat er aan Vitesse kant (zowel stadion als politie Arnhem) heel veel is mis gegaan. Alleen zijn dat in Zeist geen argumenten waar we mee aan kunnen komen.
De ordedienst wordt helemaal opgeheven omdat er een aantal leden bij zitten die niet aan de eisen voldoen. Mogelijk komt er wel een herstart.
Voor meerdere seizoenen dus graag.quote:Saavedra: "ADO is mijn tweede liefde"
Den Haag - In het Zuiderparkstadion staat vrijdagavond veel op het spel. Winnen van hekkensluiter Fc Zwolle betekent opnieuw afstand nemen van concurrenten voor een veilige vijftiende stek aan het eind van de competitierit. Voor Alberto Saavreda, gehuurd van de Spaanse tweededivisionist Numancia, is elke tegenstander nog een vraagteken. "Ook Fc Zwolle zegt mij niets", mompelt de voetballer die door insiders en supporters als 'een hoofdprijs uit de loterij'wordt bestempeld. "Van mijn medespelers heb ik begrepen dat die ploeg stijf onderaan staat. We moeten dus vrijdag messcherp zijn en gewoon drie punten pakken.
Het gesprek met de 22 jarige Saavreda verloopt moeizaam. dankzij de nog gebrekkige kennis van het Nederlands van de centrale verdediger. Met marketingmanager Stevan Haseth als tolk blijft de communicatie daardoor beperkt tot een vraag- en antwoord spel. op de werkvloer en binnen de lijnen blijkt Alberto minder moeite te hebben om zich duidelijk te maken. "Voetbal is universeel en daardoor is gebarentaal of een schreeuw vaak voldoende om een en ander recht te zetten. Ook heb ik inmiddels door wat 'links', 'rechts' en ínschuiven' betekent. Bij besprekingen steun ik op Tarik Oulida die destijds bij Betis Sevilla een leuk mondje Spaans heeft geleerd.
De jonge Spanjaard vindt dat de voetbalcultuur in Nederland enorm verschilt van die in zijn geboorteland. "In Spanje is het spelletje grotendeels gebaseerd op niet verliezen en achterin de nul houden. Verdedigers hebben de vaste taak om te ruimen, aanvallers moeten scoren. In de wedstrijden die ik tot nu toe voor Ado heb gespeeld, is die beleving anders. Meer een combinatie van techniek, tactiek en desnoods fors ingrijpen. Daarnaast wordt altijd een stap vooruit gedacht. Dat concept ligt mij prima als sobere verdediger die ook nog wat met een bal kan. Dat ik daarvoor soms stevig aan de bak moet tegen spitsen van verschillens kaliber maakt me niets uit. " In de uitwedstrijd tegen AZ was de goed koppende en snel afschermende Robin Nelisse een flink handenbindertje voor Saavreda. "Ook tegen Fc Groningen moest ik opboksen tegen die enorme beul Regillio Vrede".
Paplepel
Alberto Saavreda Munoz, geboren en getogen in de Spaanse provinciestad Oviedo, is voetbal met de paplepel ingegeven. Vader Jose Jorge heeft bij de plaatselijke profclub Real onder contract gestaan, zijn 25-jarige broer met vaders doopnaam speelt betaald voetbal bij de derdedivisionist Astur CF. Na tien jaar jeugdopleiding heeft Alberto vorig jaar vijf duels in de basis van Real Oviedo gestaan. Maar als de vereniging financieel aan de grond raakt, mag hij transfervrij naar Numancia vertrekken. Bij de club uit de Segunda Devision kan hij echter in de eerste helft van dit seizoen geen basisplaats afdwingen. Als zaakwaarnemer Eugenio Botas eind december door topmakelaar Jesus Esteban wordt benaderd om Alberto vijf maanden bij Ado den Haag te stallen, aarzelt Saavreda geen moment. "Hoewel ik nog nooit van Ado had gehoord, durfde ik het avontuur wel aan. Want voetbal in Nederland staat door Ajax, Feyenoord en Psv in Spanje hoog aangeschreven. Inmiddels heb ik het in Den Haag perfect naar mijn zin. In mijn vrije tijd stoei ik met internet en ben bijna dagelijks te gast in het Spaanse restaurant La Rana. Mijn vader heeft me tegen Ajax in actie gezien, mama Pilar heeft mijn appartement aan de Leyweg al grondig geïnspecteerd. Mijn vriendin Vanessa komt binnenkort naar Den Haag. Zij zal mij moeten delen met Ado, want dat is intussen mijn tweede liefde geworden. Niet alleen door de vriendschappelijke sfeer binnen de groep, maar ook door dat enorm trouwe supportersbataljon. Neem van mij aan dat ik nog graag voor Eén of meer seizoenen wil bijtekenen.
ach Castelen gaat toch naar Feyenoordquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:57 schreef err het volgende:
net ff naar Nissan de Witt geweest, shirt gescoord met handtekeningen...voor latâh
Alleen vd Gun en Castelen waren er niet.
Als dat zo doorgaat wordt de laatste wedstrijd tegen NEC thuis cruciaal, misschien dan inmiddels wel voor beide clubs.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:57 schreef err het volgende:
wat een k*twedstrijd...den haag heeft een kwartiertje leuk gevoetbald, vlak voor de rust.
Gewoon 2 dure punten verspeeld, slechte zaak. Waar moet je nu nog je punten halen?
en dat voor 9000 man, zat echt bomvol..jammer hoor.
Coole foto!quote:Op maandag 29 maart 2004 10:29 schreef err het volgende:
[afbeelding]
krijge we al in het forepark!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:35 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Jullie willen ook zo'n stadion in jullie stad?![]()
niet zon lelijke hoor, wel een mooiere naturlich, en 1 met sfeer erbij, wel zo leukquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:05 schreef Chen het volgende:
[..]
krijge we al in het forepark!!
Toen de vraag kwam "En waar komt de fanatieke aanhang in het nieuwe stadion" en Langebach naar een vak achter het doel wees, wasmijn 1e gedachte direct: En hoe denkt ie dat voor mekaar te gaan krijgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:41 schreef err het volgende:
midden noord komt daar achter het doel te zitten...vind ik een kutplek. Maar ja, langs de lange zij hoef je ook niet op te rekenen..
dat zag ik in die den haag docu van Zembla..die had ik toendertijd gemist, maar kwam 'm hier tegen... is wel leuk
Sfeer maak je zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:55 schreef HarrieXL het volgende:
[..]
niet zon lelijke hoor, wel een mooiere naturlich, en 1 met sfeer erbij, wel zo leuk
helemaal mee eens, maar dat gaat echt niet meer gebeuren ben ik bangquote:Op woensdag 31 maart 2004 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Tis zowat uniek in Nederland, de fanatieke aanhang op de middenlijn aan de lange zijde, en dat moet wat mij betreft zo blijven.
-Kut natuurlijk van die busprijs, al heb ik er persoonlijk geen last van,.quote:Informatie rondom Utrecht - ADO Den Haag
Verkoop is, zoals de meesten al weten, donderdag om 1900 uur. Verkoop is uitsluitend voor voorrangskaarthouders en voor borgkaarthouders. prijs 35 euro. De bussen die we nu hebben kosten ongeveer het dubbele van wat dejong ons rekende! Daarbij heeft de directie van ado besloten dat wanneer er nog maals wat gesloopt wordt er in iedergeval dit jaar geen supporters meer mee gaan naar de uitwedstrijden. Daarnaast loopt er nogsteeds een zaak voor roda uit (1wedstr zonder publiek) en is er nu ook volendam uit (2 wedstrijden zonder publiek) bijgekomen, dit omdat een 1 of andere malloot het nodig vind om gedurende de hele wedstrijd een grensrechter onder te roggelen. (Deze supporter zorgt er dus voor dat we waarschijnlijk twee uitwedstrijden moeten missen, begin volgend seizoen.)
De gemeente utrecht heeft een aantal byzondere maatregelen aangekondigt. Alle Den Haag bussen worden naar een lokatie X gebracht en iedere supporter wordt daar gecontroleerd op zijn gemoedstoestand, zijn id, zijn kaart voor de wedstrijd, of hij drank of drugs bij zich heeft, gefouilleerd dus, of er wapens zijn en ook de bussen worden doorgezocht. Daarnaast worden alle LEGIA spullen in beslag genomen. Supporters die niet aan de gestelde eisen voldoen worden zonder pardon en aanziens des persoons opgepakt en afgevoerd.
Ik verzoek iedereen hier dus goed over na te denken en te beseffen op wat voor dun ijs ze lopen. Overigens is dit niet de manier waarop ik met onze supporters op pad wil en heb dit ook kenbaar gemaakt. Het is echter slikken of thuisblijven wat Utrecht betreft.
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:35 schreef Chen het volgende:
zeg voor hoeveel gaat castelen eigelijk naar Feyenoord
Einde contract toch? Hij wilde niet verlengen.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:35 schreef Chen het volgende:
zeg voor hoeveel gaat castelen eigelijk naar Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |