quote:*Eens is*
Op zaterdag 14 februari 2004 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kwalitatief is de eerste uitzending het beste van allemaal, vind ik.Deze viel toch tegen. Elisaar, Fardoe en Tialda hebben niet aan mijn verwachtingen voldaan. Jammer.
Al vind ik Irma echt de beste tot nu toe, net een stapje boven Marlies, Maud, Ron en Boris.
Tenzij de SMS breezah chicks Ron de finale inSMSen....
Boris zingt beter dan alle mannen dan vorig jaar en Irma kan zich meten met Hind.
Jammer dat het niveau van de workshops een stuk lager ligt dan vorig jaar
quote:boris vond ik echt geen hol aan.
Op zondag 15 februari 2004 01:14 schreef sangeetha het volgende:
boris is schattig&goeeed
Boris, Irma hebben de beste stemmen tot nu toe.
Ik vond Fardoe ook niet slecht, ze had een goede techniek.
Ik had haar liever door zien gaan dan die knul of de 2 vd wild cards.
quote:Jamai ook, en wat er met hem gebeurd is tijdens Idols weten we allemaal.
Op zondag 15 februari 2004 01:37 schreef Juup© het volgende:
Boris is beetje scheel en homo.
quote:En Erik is hetero... wist je dat al???
Op zondag 15 februari 2004 01:37 schreef Juup© het volgende:
Boris is beetje scheel en homo.
quote:true
Op zondag 15 februari 2004 00:34 schreef Mark-Idols het volgende:
Alice zal volgende week Wildcard halen denk ik
Irma... nee... kan wel mooi zingen, maar nee... niet mijn type idool. Boris en Eric vind ik wel
quote:als heel Nederland massaal op een bepaalde kandidaat stemt, mag ik hopen dat betreffende kandidaat ook werkelijk doorgaat
Op zondag 15 februari 2004 02:19 schreef -moi- het volgende:
Wie weet gaat Frank volgende week wel door, als heel NL massaal op em gaat stemmen
quote:Ik heb liever dat de beste doorgaat. Gewoon puur op het aantal stemmen en de kwaliteit die betreffende kandidaat laat zien. En niet omdat er zo nodig een gelijk aantal mannen en vrouwen in de finale moet staan.
Op zondag 15 februari 2004 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat een vrouw de wildcard krijgt. Dan is het mooi 50/50 qua verhoudingen.
quote:Zangeressen staan bij mij gelijk aan betere kwaliteit.
Op zondag 15 februari 2004 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb liever dat de beste doorgaat. Gewoon puur op het aantal stemmen en de kwaliteit die betreffende kandidaat laat zien. En niet omdat er zo nodig een gelijk aantal mannen en vrouwen in de finale moet staan.
quote:Dan hadden er dus tot nu toe 6 a 7 vrouwen en 1 a 2 mannen in moeten zitten ipv 4 vrouwen en 5 mannen.
Op zondag 15 februari 2004 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Ik heb liever dat de beste doorgaat. Gewoon puur op het aantal stemmen en de kwaliteit die betreffende kandidaat laat zien. En niet omdat er zo nodig een gelijk aantal mannen en vrouwen in de finale moet staan.
quote:Precies.
Op zondag 15 februari 2004 11:21 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Dan hadden er dus tot nu toe 6 a 7 vrouwen en 1 a 2 mannen in moeten zitten ipv 4 vrouwen en 5 mannen.
Maar dat zal vast veroorzaakt worden doordat mannen sneller geneigd zijn om op vrouwen te stemmen en bij vrouwen net andersom.
quote:Inderdaad. En dat is enorm storend
Op zondag 15 februari 2004 11:25 schreef FierceDeity het volgende:
Want dat 50/50 criterium is volgens mij wel iets waar de jury bij het vergeven van de 3e finaleplaats heel erg op let. Heel jammer, maar wel realiteit.
Die gozer kan écht niet zingen gewoon. Toffe gozer hoor, dat zal best, maar hij heeft GEEN stem gewoon. Na de keuze van Meike vorige week door de jury is dit de tweede zeer beschamende beslissing. De jury geeft blijk van absoluut GEEN inzicht. Droevig.
[Dit bericht is gewijzigd door JohnDDD op 15-02-2004 11:42]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |