"It is a what such large than it does not seem me true". It is the first reaction of the c. t. of the national Italian of bicycle racing Frank Dancers to the news of the death of Pantani. "With Marco never I had a lot of contacts because was difficult to speak - continuous - I had news from friends and from the president of the club of Cesenatico".
Short-term other updatings
(vertaling van http://www.gazzetta.it/primi_piani/ciclismo/2004/pp_1.0.298098311.shtml)
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 14-02-2004 23:19]
quote:Was ook het eerste dat ik dacht, hij is vorig jaar opgenomen geweest...
Op zaterdag 14 februari 2004 23:12 schreef Dr_Pepper het volgende:
Of zelfmoord, want hij was nogal depressief.
Shit, één van mijn all-time-favorieten...
Het speculeren kan beginnen.
Je mag het misschien niet zeggen zonder dat het bekend is gemaakt, maar ik denk dat het zelfmoord is. De dopingproblemen hebben hem ten gronde gericht, een come-back zat er niet meer in.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 23:22 schreef Lolalala het volgende:
Echt geen flauw idee wie dat is.
quote:
1992: Baby Giro1994: 2 ritten in de Ronde van Italie (Merano en Aprica)
1995: 1ste rit Ronde van Zwitserland (Flumserberg), 2 ritten in de Tour de France (Alpe d'Huez en Guzet Neige),
1997: 2 ritten in de Tour de France (Alpe d'Huez en Morzine), Rominger Classic, Criterium te Pijnacker
1998: 1ste rit Ronde van Murcia (Morron de Totana), 2 ritten en eindzege in de Ronde van Italie (Piancavallo en Montecampione), 2 ritten en de eindzege in de Tour de France (Plateau de Beille, Les deux Alpes) Attraverso Losanna(wegrit, tijdrit en eindklassement), Rominger Classic, Grand Prix Le Télégramme à Châteaulin, Profronde Friesland - Surhuisterveen, Criterium Kopenhagen, Criterium Surhuisterven, Draai van de kaai, Criterium Charlottenlund, Criterium Chateaulin, Criterium Luxemburg
1999: 4 ritten in de Ronde van Italie (Gran Sasso D' italia, Oropa, Alpe di Pampeago, Madonna di Campiglio), 1ste rit en eindzege in de Ronde van Murcia (Aledo), 1ste rit Settimana Catalana (Empura Brava
2000: 2 ritten in de Tour de France (Mont Ventoux, Courchevel), Profronde van Stipthout, Acht van Chaam
quote:Misschien heeft de doping hem wel naar de top gebracht ?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:22 schreef Kozzmic het volgende:
Erg tragisch hoor...Je mag het misschien niet zeggen zonder dat het bekend is gemaakt, maar ik denk dat het zelfmoord is. De dopingproblemen hebben hem ten gronde gericht, een come-back zat er niet meer in.
quote:***** ** ********
Op zaterdag 14 februari 2004 23:22 schreef Lolalala het volgende:
Echt geen flauw idee wie dat is.
quote:Mij ook.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:25 schreef Yeahinho het volgende:Zelfmoord was het eerste dat door m'n hoofd schoot...
quote:Een italiaanse wielrenner?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:24 schreef knep het volgende:[..]
quote:wat ik bedoelde is reageer dan niet, of in ieder geval niet zo
Op zaterdag 14 februari 2004 23:26 schreef Lolalala het volgende:[..]
Een italiaanse wielrenner?
De naam komt me heel vaag voor, ik ken hem echt niet.
quote:
According to the first information in possession of the flying squad, he would not be a matter himself of dead women violent.
/edit slechte vertaling ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door knep op 14-02-2004 23:30]
quote:Ik mag toch best zeggen dat ik hem niet ken? Iedereen vind het shit en ik had zoiets van huh?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:28 schreef knep het volgende:[..]
wat ik bedoelde is reageer dan niet, of in ieder geval niet zo
[..]
quote:Het wordt tijd dat ze niet alleen maar medische, maar vooral ook psychische begeleiding krijgen
Op zaterdag 14 februari 2004 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
RTL Nieuws:laatste jaar fietste hij niet meer, kwam 20 kilo aan en werd behandeld voor depressies.
quote:nee overdosis waarschijnlijk, geen geweldadige dood - kogel
Op zaterdag 14 februari 2004 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
WTFZelfmoord was het eerste dat door m'n hoofd schoot...
[Dit bericht is gewijzigd door Hagedis op 14-02-2004 23:31]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |