quote:Je ego zit je iig niet in de weg.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:53 schreef kastanova het volgende:[..]
Met de reputatie en naam die ik hier al zo'n 5 jaar heb hier, was dit verhaal de natte droom van iedere Fokker die mij en mijn arrogantie haat.
Denk ook dat daarom zoveel mensen het verhaal geloofden, omdat ze het zo graag wilden geloven.
quote:In heb jouw reilen en zeilen de afgelopen jaren niet echt gevolgd, dus het sloeg niet echt aan bij me. Ik vraag me trouwens werkelijk af of er echt FOK!ers euforisch van je verhaal zijn geworden.
Met de reputatie en naam die ik hier al zo'n 5 jaar heb hier, was dit verhaal de natte droom van iedere Fokker die mij en mijn arrogantie haat.
Denk ook dat daarom zoveel mensen het verhaal geloofden, omdat ze het zo graag wilden geloven.
quote:cookies
Op zaterdag 14 februari 2004 21:55 schreef Havoc het volgende:
Whehehehehe ik vond het wel geinig maar dat is mijn mening.
quote:
Dacht je dat nou echt
quote:Kom maar langs, ik sta aan Kasta's kant.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:57 schreef Dirkh het volgende:
Lijkt mij een goed plan om die Kastadinges es ff op zijn bek te rammen, mag ik je adres hebben.
Dan pak ik daarna die kutsnol nog ff van je. Vuil hoerjoch dat je er bent. Reageer ik GVD een keer normaal op je, krijg je dit gesodemieter. Vervelende kleuter. Jochies zoals jij maken het slechte in mij los, ik wil je echt in elkaar rossen lelijk kutjoch.
-edit-
Volwassen reactie trouwens. Jij stond ook niet echt vooraan toen God intelligentie uitdeelde, is het wel?.
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 14-02-2004 21:59]
quote:Martin Blokhuis
Lijkt mij een goed plan om die Kastadinges es ff op zijn bek te rammen, mag ik je adres hebben.
Kom maar hier pisvlek, 1 keer snuiven en ik heb je aan m'n neus hangen
.
quote:Anders ga je ff uit je panty om niks.
Dan pak ik daarna die kutsnol nog ff van je. Vuil hoerjoch dat je er bent. Reageer ik GVD een keer normaal op je, krijg je dit gesodemieter. Vervelende kleuter. Jochies zoals jij maken het slechte in mij los, ik wil je echt in elkaar rossen lelijk kutjoch.
quote:Ik denk dat ie juist op dit soort reacties uit is
Leuk.
Wel de webcam aan doen.
quote:
o...ze zijn er dus wel
quote:wacht ff, als het rellen wordt, wil ik er bij zijn met mijn digitale camera
Op zaterdag 14 februari 2004 21:59 schreef kastanova het volgende:[..]
Martin Blokhuis
De Iemker 8
7596 LE RossumKom maar hier pisvlek, 1 keer snuiven en ik heb je aan m'n neus hangen
.
quote:zullen we even een poll houden wie aan kasta zijn kant staat? Ik wil met liefde die kutsnol van hem met mijn eikel strelen. Gewoon voor zijn gezicht zijn snol pakken en in d'r pijpsmoel spuiten. Vervolgens naar zijn moeder gaan en haar ook een beurt geven!
Op zaterdag 14 februari 2004 21:58 schreef Havoc het volgende:[..]
Kom maar langs, ik sta aan Kasta's kant.
quote:Ga ik toch nog wat aan die tips m.b.t. die aangifte van mishandeling hebben
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
Vechten.Leuk.
quote:Je vergeet zijn konijn.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
zullen we even een poll houden wie aan kasta zijn kant staat? Ik wil met liefde die kutsnol van hem met mijn eikel strelen. Gewoon voor zijn gezicht zijn snol pakken en in d'r pijpsmoel spuiten. Vervolgens naar zijn moeder gaan en haar ook een beurt geven!
quote:Kan Dirkyboy niet gewoon even op de De Jackass wannabe's maar dan beter meet komen?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:wacht ff, als het rellen wordt, wil ik er bij zijn met mijn digitale camera
quote:*proest*
zullen we even een poll houden wie aan kasta zijn kant staat? Ik wil met liefde die kutsnol van hem met mijn eikel strelen. Gewoon voor zijn gezicht zijn snol pakken en in d'r pijpsmoel spuiten. Vervolgens naar zijn moeder gaan en haar ook een beurt geven!
quote:Wow!
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
Gewoon voor zijn gezicht zijn snol pakken en in d'r pijpsmoel spuiten. Vervolgens naar zijn moeder gaan en haar ook een beurt geven!
quote:wat een liefde op valentijnsdag
quote:Als ik eenmaal mijn elleboog in je nek geparkeerd heb zul je aan bovenstaande kennis niks hebben. Geloof me maar.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef kastanova het volgende:[..]
Ga ik toch nog wat aan die tips m.b.t. die aangifte van mishandeling hebben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |