quote:Ik heb écht geen flauw idee wie dat was, dat ze weet dat ik m'n konijn Mattienijn genoemd heb betekent iig wel dat ze me echt kent
Op zaterdag 14 februari 2004 21:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ja, maar wie was de ex die in het topic postte? Een kloon van jou of heb je daar iemand anders voor op laten draven?
Ik ben geen ex van kasta.
Kan je ook een topic openen met gebruikersnaam Cute21, "Mijn moeder kwam net onder de trein". En vervolgens de mensen uitlachen die vol medelijden reageren.
Ja leuk, op een medium zonder non-verbale communicatie.
quote:Ik deed het beter
Op zaterdag 14 februari 2004 21:43 schreef gelly het volgende:
Dit is overigens ook al tig keer gedaan in R&P, en ik ben benieuwd wat je punt nu uiteindelijk is. Behalve eigengeilerij.
Ik heb me met mn griepkop iig geamuseerd.
En aan de views in de topics te zien, heel veel mensen.
quote:Staat in je fotoboek dumbass
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef kastanova het volgende:[..]
Ik heb écht geen flauw idee wie dat was, dat ze weet dat ik m'n konijn Mattienijn genoemd heb betekent iig wel dat ze me echt kent
quote:Dat staat in je fotoboek, daar plaatste pea4fun een link naar in deel 1, geloof ik. Of ik ben er zelf naartoe gegaan naar aanleiding van haar post, dat kan ook. Het staat er in ieder geval wel in.
Ik heb écht geen flauw idee wie dat was, dat ze weet dat ik m'n konijn Mattienijn genoemd heb betekent iig wel dat ze me echt kent
quote:Ik lees mee.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef MUUS het volgende:
*tromgeroffel*Ik ben geen ex van kasta.
hallmark doet 't nie!
quote:Zoveel mensenkennis heb je dus, om niet eens te weten dat dat in je eigen fotoboek staat
Thanks
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:44 schreef MUUS het volgende:
En ik wil even de groetjes doen aan Xennia.. Dat jullie maar fijn mogen neuken vanavond.
.
quote:Sorry, kon het niet laten
Op zaterdag 14 februari 2004 21:50 schreef Joost87 het volgende:
doorgesleept.Thanks
quote:Wrijf het nog maar ff in ja
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef MUUS het volgende:
*tromgeroffel*Ik ben geen ex van kasta.
quote:Doe eens een keer wat moeite, lamme Indo
Op zaterdag 14 februari 2004 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie alleen nergens linkjes naar de eerdere topics, zodat ik dát ook kan lezen
quote:Is toch jammer, zo'n goeie grap, en dan toch zo'n kleinigheidje. Jammer Kassie Wijlen.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Staat in je fotoboek dumbass
quote:*nog meer tromgeroffel*
Op zaterdag 14 februari 2004 21:49 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Ik lees mee.
hallmark doet 't nie!
Mijn telefoonnummer is ook niet 0900-loadofcrap.
is daar een beetje druk nu, me dunkt
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:50 schreef kastanova het volgende:[..]
Ik kom een keer op de koffie als jullie huisje klaar is.
.
Ik ga bier drinken, de mazzel.
quote:Met de reputatie en naam die ik hier al zo'n 5 jaar heb hier, was dit verhaal de natte droom van iedere Fokker die mij en mijn arrogantie haat.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef Kontiki het volgende:
Maar ehm, wat is er eigenlijk zo bijzonder aan een lulverhaal op internet verzinnen en anderen daarin laten trappen?
quote:Oh, dan zou ik Yvonne graag even willen vragen een kloonscan te doen
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef Rider_on_the_storm het volgende:Staat in je fotoboek dumbass
quote:Ik snap dit soort topiques niet. Zelde als met de SunChaserrel. Erg kansloos als je mij vraagt..
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef yvonne het volgende:
Komop guys, het was een leuke middag en avond en zeer entertainent, als dit al niet meer op FOK! kan, doek het dan maar op.Ik heb me met mn griepkop iig geamuseerd.
En aan de views in de topics te zien, heel veel mensen.
quote:Dan mag je samen met ISM komen en kan ik eindelijk dat kwartetje eens doen
Op zaterdag 14 februari 2004 21:52 schreef MUUS het volgende:
Ik kom een keer op de koffie als jullie huisje klaar is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |