quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 00:56 schreef Hoenderhok het volgende:
Stellling:
'zware' internetters raken in real life contactgestoord. Ze leven op internet een compleet ander leven dan in het 'echt'.
Grote bek op het net, in het echt een sukkeltje met pukkels. Op het net een vamp, in het echt een koude maagd.
Je Fok! identiteit komt niet overeen met je dagelijks gedrag.onzin? of een kleine kern van waarheid?
quote:Een 'grote mond' en 'losse handjes' zijn JUIST kenmerken van contactgestoordheid
Op vrijdag 13 juli 2001 03:21 schreef Da_Ikke het volgende:
hmm.. in het echt heb ik ook een grote mond en nogal "losse" handjes (geen puberale reacties graag)
dus ja , denk niet dat onderzoek echt klopt..
quote:hehehe bow bow bow
Op vrijdag 13 juli 2001 07:54 schreef just me het volgende:
Ik was gisterenavond in het gezelschap van een klein aantal fokkers en er was er eentje bij die nou niet bepaald contactgestoord was. In een café in Utrecht liep die persoon (nee ik noem geen namen) naar een groep chinezen en begon zich spontaan voor te stellen...
Ik denk zelf dat de stelling en zeker het geposte argument pro-stelling, onzin zijn.
Men heeft zich altijd 'anders' voorgedaan, ook toen er nog geen internet was.
Dan zei je op vakantie in Spanje dat je in NL directeur van de melkfabriek bent, terwijl je eigenlijk bussen vult.
zoiets....
Ik zoek toch ook contact om op het forum te komen? Als ik dat leuker vind, wie houdt me dan tegen?
Ok, wát me kan tegenhouden is een kapotte pc/OS
Wilde naar de film gaan, maar de reparatie van de pc vergalt dat weer
Ik heb jaren in een soort schulpje gewoond, durfde geen nieuwe contacten te zoeken, alles was vertrouwd.
Maar door de meetings op Fok ben ik wel een beetje uit mn schulpje geklommen. Ik spreek nu zelfs wel eens wat privé dingen af, iets wat ik pakweg 2,5 jaar geleden nooit had durven denken
Op de eerste meeting was ik érg rustig, dat is inmiddels ook wel veranderd geloof ik
quote:Hmmmm.... of andersom
Stellling:
Op het net een vamp, in het echt een koude maagd.
quote:ja en nee...
Stellling:
'zware' internetters raken in real life contactgestoord. Ze leven op internet een compleet ander leven dan in het 'echt'.
Grote bek op het net, in het echt een sukkeltje met pukkels. Op het net een vamp, in het echt een koude maagd.
Je Fok! identiteit komt niet overeen met je dagelijks gedrag.onzin? of een kleine kern van waarheid?
zoals ook in het echte leven zitten hier ook zat mensen die niet contactgestoord zijn.
er zitten er ook een heleboel bij die het wel zijn.
de combinatie fok en vroeger gepest zijn valt mij heel erg op.
zie mijn kleine onderzoekje hier Ben jij vroeger gepest op school?
groetjes,
Monno
Ik krijg wel steeds meer het verwijt van vrienden en bekenden dat ze me zo weinig meer zien de laatste tijd.
Volgens sommigen lijkt het wel of ik contactgestoord begin te worden.
quote:Dus zelfs degenen die verslaafd zijn hoeven niet contactgestoord te zijn, buiten fok heb ik danwel niet echt vrienden maar wel wat goeie kennisen door m'n fokverslaving dus niet geïsoleerd of echt contactgestoord imo sommigen denken daar anders over trouwens
Stellling:
Nee ik probeer altijd zoveel mogelijk mezelf te zijn vandaar ook m'n echte naam en geen nick, opzich praat ik over internet wel makkelijker en sneller met vreemdenGrote bek op het net, in het echt een sukkeltje met pukkels. Op het net een vamp, in het echt een koude maagd.
Je Fok! identiteit komt niet overeen met je dagelijks gedrag.
Zie boven
onzin? of een kleine kern van waarheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |