abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1199205
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 00:56 schreef Hoenderhok het volgende:
Stellling:
'zware' internetters raken in real life contactgestoord. Ze leven op internet een compleet ander leven dan in het 'echt'.
Grote bek op het net, in het echt een sukkeltje met pukkels. Op het net een vamp, in het echt een koude maagd.
Je Fok! identiteit komt niet overeen met je dagelijks gedrag.

onzin? of een kleine kern van waarheid?

pi_1199405
Volegns mij heb ik gorote bek en grote ego op internet en ben ik irritant, maar de geene die me IRL kennen kunnen dat ook nog een bevestigen
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2001 @ 07:54:27 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1199411
Ik was gisterenavond in het gezelschap van een klein aantal fokkers en er was er eentje bij die nou niet bepaald contactgestoord was. In een café in Utrecht liep die persoon (nee ik noem geen namen) naar een groep chinezen en begon zich spontaan voor te stellen...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_1199424
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 03:21 schreef Da_Ikke het volgende:
hmm.. in het echt heb ik ook een grote mond en nogal "losse" handjes (geen puberale reacties graag )
dus ja , denk niet dat onderzoek echt klopt..
Een 'grote mond' en 'losse handjes' zijn JUIST kenmerken van contactgestoordheid
Iemand die sociaal vaardig is lost problemen niet op met verbaal- of fysiek geweld.
pi_1199425
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 07:54 schreef just me het volgende:
Ik was gisterenavond in het gezelschap van een klein aantal fokkers en er was er eentje bij die nou niet bepaald contactgestoord was. In een café in Utrecht liep die persoon (nee ik noem geen namen) naar een groep chinezen en begon zich spontaan voor te stellen...
hehehe bow bow bow
  vrijdag 13 juli 2001 @ 11:19:25 #31
11485 Alfa_Drifter
Enfant Terrible
pi_1199975
Alles wat ik hier te melden heb is 100 % waar en betrouwbaar.
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_1200306
Mjah, ik uit me makkelijk op internet dan irl, maar dat ligt er meer aan dat ik me schriftelijk beter kan uiten dan mondeling.
Heb verder niet echt last van contactgestoordheid, geloof ik.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  vrijdag 13 juli 2001 @ 12:15:09 #33
13604 Hoenderhok
geen knuppel...
pi_1200346
hmmm,
Een beetje waar dus als ik jullie moet geloven ... de stelling.

Ik denk zelf dat de stelling en zeker het geposte argument pro-stelling, onzin zijn.

Men heeft zich altijd 'anders' voorgedaan, ook toen er nog geen internet was.
Dan zei je op vakantie in Spanje dat je in NL directeur van de melkfabriek bent, terwijl je eigenlijk bussen vult.

zoiets....

Neuken?
  vrijdag 13 juli 2001 @ 12:25:01 #34
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1200418
Was ik op het internet maar half zo mondig als ik in het echt ben......
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 12:31:15 #35
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1200452
Yeah, so?

Ik zoek toch ook contact om op het forum te komen? Als ik dat leuker vind, wie houdt me dan tegen?

Ok, wát me kan tegenhouden is een kapotte pc/OS
Wilde naar de film gaan, maar de reparatie van de pc vergalt dat weer

The Internets, I needs it..
pi_1200520
Ik kan juist zeggen dat ik door Fok! mínder contactgestoord ben geworden.

Ik heb jaren in een soort schulpje gewoond, durfde geen nieuwe contacten te zoeken, alles was vertrouwd.
Maar door de meetings op Fok ben ik wel een beetje uit mn schulpje geklommen. Ik spreek nu zelfs wel eens wat privé dingen af, iets wat ik pakweg 2,5 jaar geleden nooit had durven denken

Op de eerste meeting was ik érg rustig, dat is inmiddels ook wel veranderd geloof ik

vrijdag 13 juli 2001 @ 13:03:18 #37
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1200675
Ik ben niet echt contactgestoord, al zeg ik 't zelf. Het hangt er maar helemaal vanaf waar je internet als vervanging voor gebruikt. Het is voor mij geen alternatief voor sociale contacten, maar voor tv kijken of een boek lezen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 13 juli 2001 @ 13:48:27 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1200969
quote:
Stellling:
Op het net een vamp, in het echt een koude maagd.
Hmmmm.... of andersom
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1201108
Voor mij is Internet gewoon een vrijetijds-bezigheid. Net zoals dat sporten, TV-kijken, een boek lezen, naar de kroeg of stappen dat is. Sociale contacten? Meer dan genoeg, maar ik moet zeggen dat ik via Fok! toch wel een aantal mensen heb leren kennen, waar ik graag een biertje mee ga drinken. Meer sociale contacten dus.
pi_1201415
Internet is idd gewoon ontspanning. Het moet geen obsessie of verslaving worden, gewoon een paar uurtjes per dag is ok.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 15:21:04 #41
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1201447
Nee ik ben in het echt ook een bastard
The truth was in here.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 15:23:34 #42
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1201462
quote:
Stellling:
'zware' internetters raken in real life contactgestoord. Ze leven op internet een compleet ander leven dan in het 'echt'.
Grote bek op het net, in het echt een sukkeltje met pukkels. Op het net een vamp, in het echt een koude maagd.

ja en nee...

zoals ook in het echte leven zitten hier ook zat mensen die niet contactgestoord zijn.

er zitten er ook een heleboel bij die het wel zijn.

de combinatie fok en vroeger gepest zijn valt mij heel erg op.

zie mijn kleine onderzoekje hier Ben jij vroeger gepest op school?

groetjes,

Monno

pi_1201492
Wordt er buiten dan geleeft
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 juli 2001 @ 16:03:32 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_1201693
't is gewoon een lekkere hobby, die veel tijd in beslag neemt.

Ik krijg wel steeds meer het verwijt van vrienden en bekenden dat ze me zo weinig meer zien de laatste tijd.

Volgens sommigen lijkt het wel of ik contactgestoord begin te worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 13 juli 2001 @ 19:25:15 #45
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1202427
Op het internet rondsurfen is niet eens mijn hobby meer, het is gewoon mijn werk.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 19:31:12 #46
7879 bfm
fok!lievert
pi_1202448
degene die op meetings komen zijn iig zeker niet contact-gestoord, zijn juist kei gezellige mensen!
[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
  vrijdag 13 juli 2001 @ 19:39:57 #47
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_1202468
Ik gloof dat ik op FOK redelijk hetzelfde doe/ben als in IRL. Alleen kun je hier makkelijker met wat meer mensen over meer onderwerpen praten. En das af en toe wat lastiger IRL.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_1202518
ach contactgestoord, ik heb eigenlijk nooit contact maar ben wel aardig gestoord..
  vrijdag 13 juli 2001 @ 20:38:19 #49
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1202756
quote:
Stellling:
Nee ik probeer altijd zoveel mogelijk mezelf te zijn vandaar ook m'n echte naam en geen nick, opzich praat ik over internet wel makkelijker en sneller met vreemden

Zie boven

Dus zelfs degenen die verslaafd zijn hoeven niet contactgestoord te zijn, buiten fok heb ik danwel niet echt vrienden maar wel wat goeie kennisen door m'n fokverslaving dus niet geïsoleerd of echt contactgestoord imo sommigen denken daar anders over trouwens
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  vrijdag 13 juli 2001 @ 20:42:24 #50
2646 webber
Enough already
pi_1202779
Dat gezeik over contactgestoord zijn altijd. Begon mijn moeder ook al over. Net alsof ze geen ICQ heeft of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')