Gast bleek dus meerdere malen bij mij in huis geweest te zijn vanwege de verkoop. Ik vroeg hoeveel en hij zegt.. 50 euro. Afspraak gemaakt om het terug te komen brengen persoonlijk.
Verder stond hij in de woonkamer.. denk een seconde of 10 a 15 constant te kijken naar de schuifpui en het raam.
Hij schreef mijn nummer op.. en gaf mij zijn business card..
Vage shit dit.. zeker omdat ik hem niet direkt herkende..
Volgens mij ben ik een beetje paranoide aan het worden.. niet vanwege het geld.. maar wel vanwege het feit dat hij de sleutels in zijn handen gehad heeft..
Al geprobeerd om mijn 'vaste' makelaar te bellen.. maar die neemt niet op ivm. weekend.
Ik voel me echt niet veilig nu op dit moment..
[edit] Politie bellen? enuh je zou een slotenservice kunnen bellen om je sloten te laten vervangen enzo...kost je een paar duiten maar dan kan je je wel weer enigszins veilig voelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Ghettobob op 14-02-2004 18:55]
quote:Ja maar die van je vaste makelaar niet..maar dat is niet zo moeilijk te traceren denk..
Op zaterdag 14 februari 2004 18:59 schreef Omkron het volgende:
Mijn voornaam staat op het naam plaatje van het bellenbord beneden..
quote:Nee.. maar hij wist dus wel dat mijn makelaar op vakantie geweest was.. Maar dat kijken naar de schuifpui en het raam vertrouw ik niet.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:00 schreef Nouk het volgende:[..]
Ja maar die van je vaste makelaar niet..maar dat is niet zo moeilijk te traceren denk..
quote:Nogmaals, als je er logisch over nadenkt, zou iemand die je zakelijk kent (iemand waarvan jij klant bent) aanbellen om geld te lenen? nee dan belt ie iemand die die kent... bel nou maar de politie ofzo..
Op zaterdag 14 februari 2004 19:01 schreef Omkron het volgende:[..]
Nee.. maar hij wist dus wel dat mijn makelaar op vakantie geweest was.. Maar dat kijken naar de schuifpui en het raam vertrouw ik niet.
quote:wtf wel opassen met wat je doet want een lul die 50 euro jat en daarna terug komt voor nog eens 50 is het niet waard om je hele leven te verneuken
Op zaterdag 14 februari 2004 18:49 schreef Omkron het volgende:
Ik jank niet om 50 euro.. ik jank nooit om geld.. maar feit is nu dat ik 3 keuken messen op strategische plaats in mijn appartement 'verstopt' heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |