JAAAA! ENSCHEDE!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2004 17:38 schreef stoopkind het volgende:
Als ik weer eens op bezoek ben geweest bij mijn ouders, in Almelo dus, ben ik blij dat ik daarna weer naar Enschede kan.
Almelo is echt zo'n stad waar je moet weten hoe je er moet leven om geen last te hebben van de hangjongeren e.d.
Ik woon in een goed gedeelte van de WMB jaquote:Op woensdag 14 april 2004 13:05 schreef hafc het volgende:
je kunt toch wel gewoon een klein stukje omrijden.
en dan nog wat windmolenbroek is niet meer zo als vroeger
er zijn hele erge turkenstraten en aso straten
waar ik woon is het nog wel redelijk normaal
en waar jij (denker) woont dat wil ook nog wel
dat zijn nog wel redelijk goede gedeeltes van de wmb!
Dan kan ik je vanuit m'n raam zien zittenquote:Op donderdag 15 april 2004 09:24 schreef hafc het volgende:
ik weet het woon al 16 jaar in de wmb dus ik weet wat de goede gedeeltes zijn en wat niet
waar jij woont dat kan nog maar als je iets verder gaat dan ga je het verkeerde gedeelte in
andere kant van de 7bosjes en achter het winkelcentrum is ook niet echt super!
ik woon tussen het ziekenhuis en de vijver dat kan er ook nog mee door
Nou en?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:21 schreef DeRCT14 het volgende:
STFU
* Panzer woont in Almelo
quote:Op zondag 18 april 2004 13:28 schreef Gesloten het volgende:
Ik zit in Almelo op school, gelukkig wel 1 met alleen havo en vwo, want de vmbo-scholen zijn echt te erg voor woorden![]()
Gelukkig kan ik na een zware dag weer terug naar Vriezenveen.
idd. Vriezenveenquote:Op zondag 18 april 2004 14:24 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Daar woont m'n vriendin ookquote:Op maandag 19 april 2004 00:10 schreef mistermaniac het volgende:
Tjsa in ieder geval beter dan Tubbergen
das nog 3 x zo ergquote:Op zondag 18 april 2004 13:28 schreef Gesloten het volgende:
Ik zit in Almelo op school, gelukkig wel 1 met alleen havo en vwo, want de vmbo-scholen zijn echt te erg voor woorden![]()
das nog 3 x zo ergquote:Op zondag 18 april 2004 13:28 schreef Gesloten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |