quote:Neuh, dat loopt wel hoor..
Op zaterdag 14 februari 2004 16:00 schreef Piro het volgende:
Over een half uur heb ik hem binnen.
p4 3.06 ghz
512 mb ram
gfti4200 (moet geupgrade, I know, zoek nog een kaart)
Onboard geluidscrap
Runt dit goed of is mijn vga een bottleneck?
quote:Ik hoor van een hele hoop UT-ers dat 2k4 veel meer het UT gevoel heeft dan 2k3.. En ja Onslaught en Assault zijn vet.. Helemaal als je weet dat in assault ook vehicles komen!
Op zaterdag 14 februari 2004 16:09 schreef sneez het volgende:
Kan niet wachten tot dat de 'echte' versie uitkomt
Onslaught mod is wel cool hoorde ik? en assault is back!
quote:ja
Op zaterdag 14 februari 2004 16:11 schreef Mogiin het volgende:
Zitten er bots in de demo?
ut2k4 = het eerste waardige vervolg op het origineel
echt een toppertje
kan ook niet anders, mede gemaakt door het Tactical-ops team
Nu de demo downen.... nog 140 meg 10 minuutjes dus....
kut, kan ie niet sneller
quote:Unreal 2 en UT2k3 zijn 2 verschillende spellen.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:22 schreef Visitor.Q het volgende:
Wauze shit!
Altijd veel UT gespeeld, 2003 niet veel (was dat niet unreal 2?? die is wel errug mooi)Nu de demo downen.... nog 140 meg 10 minuutjes dus....
kut, kan ie niet sneller
quote:Ah gelukkig. Ik hoop dat er een add-on van 20 euro ofzo komt voor UT2003. Geen zin om weer 50 euro uit te geven als ik meer dan de helft van het spel al thuis heb liggen.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:20 schreef Mok het volgende:[..]
ja
ut2k4 = het eerste waardige vervolg op het origineel
echt een toppertje
kan ook niet anders, mede gemaakt door het Tactical-ops team
UT2k4 is voor 18 pond (26 euro) te koop bij www.play.com
En ja, dat is een heel betrouwbare winkel!
quote:Als je 2k3 hebt gekocht krijg je een rebate hoorde ik.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:26 schreef Mogiin het volgende:[..]
Ah gelukkig. Ik hoop dat er een add-on van 20 euro ofzo komt voor UT2003. Geen zin om weer 50 euro uit te geven als ik meer dan de helft van het spel al thuis heb liggen.
quote:En wat is het verschil tussen deze en die dvd versie Herr Dagla?
Op zaterdag 14 februari 2004 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGUT2k4 is voor 18 pond (26 euro) te koop bij www.play.com
En ja, dat is een heel betrouwbare winkel!
quote:Was dat? 5 euro korting
Op zaterdag 14 februari 2004 16:27 schreef Piro het volgende:[..]
Als je 2k3 hebt gekocht krijg je een rebate hoorde ik.
quote:Bij de DVD versie zit een headsetje geloof ik en wat bonusdingen voor de mensen die maps en mods willen maken.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:28 schreef Piro het volgende:[..]
En wat is het verschil tussen deze en die dvd versie Herr Dagla?
Overigens is voor de liefhebbers óók UT, U2, en UT2k3 aanwezig.
quote:Nederlands niet, maar met Gamespy kan je instellen dat ie alleen Nederlandse servers zoekt (boven het chatscherm hokje aanvinken)
Op zaterdag 14 februari 2004 16:43 schreef PlaagGeest het volgende:
heeft iemand nog een leuke/snelle Nederlandse server..?
En een powernode bouwen lukt me ook niet, toen dacht ik ik kijk ff in settings, dus exit game... ging ie naar windows
Maar tis heel leuk
Verder wel een leuk spel dat zelfs op de desktop van mijn ouders aardig draait in 1024*768 (Athlon800, 256mb, GF1)
quote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op zaterdag 14 februari 2004 17:41 schreef Kremers het volgende:
Die defence turrets zijn wel erg zwak hé, 2 welgemikte raketten en weg is ieVerder wel een leuk spel dat zelfs op de desktop van mijn ouders aardig draait in 1024*768
(Athlon800, 256mb, GF1)
en waarom mijn 1200 met 768mb en gf3 dan niet
er is echt iets mis met me pc !
quote:Ik heb inmiddels mijn creditcard aangevraagd bij de Postbank, want dat is echt goedkoop
Op zaterdag 14 februari 2004 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGUT2k4 is voor 18 pond (26 euro) te koop bij www.play.com
En ja, dat is een heel betrouwbare winkel!
Hoe kan ik een powernode 'maken' ik zie allemaal ventjes die er een laser op mikken, ik loop er meestal gewoon doorheen...
quote:je moet wanneer ie neutraal is (geel) erin staan, door met je linkgun erop te schieten versnel je het proces.
Op zaterdag 14 februari 2004 17:44 schreef Visitor.Q het volgende:
op 1024 en alles high draait ie iig vloeiend op een amd1800, GF4200, 512mb.Hoe kan ik een powernode 'maken' ik zie allemaal ventjes die er een laser op mikken, ik loop er meestal gewoon doorheen...
ik ben nml nu de demo aan het downloaden
quote:origineel is er nog niet.
Op zaterdag 14 februari 2004 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
hebben jullie de demo of het orgineel ?ik ben nml nu de demo aan het downloaden
quote:ja natuurlijk!
Op zaterdag 14 februari 2004 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:
pfie kan ik met de demo online ?
quote:Die heb ik ook!
Op zaterdag 14 februari 2004 17:43 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Ik heb inmiddels mijn creditcard aangevraagd bij de Postbank, want dat is echt goedkoop
quote:Tnx!
Op zaterdag 14 februari 2004 17:45 schreef PalmSpeciale het volgende:[..]
je moet wanneer ie neutraal is (geel) erin staan, door met je linkgun erop te schieten versnel je het proces.
Wanneer er een powernode van de vijand is, dien je die eerst te vernietigen en dan bovenstaande procedure te volgen.
quote:Met die link gun kan je het bouw proces versnellen, met de rechtermuis knop op dat platform schieten, dan veranderd de kleur, op die manier kan je ook vehicles repareren.
Op zaterdag 14 februari 2004 17:44 schreef Visitor.Q het volgende:
op 1024 en alles high draait ie iig vloeiend op een amd1800, GF4200, 512mb.Hoe kan ik een powernode 'maken' ik zie allemaal ventjes die er een laser op mikken, ik loop er meestal gewoon doorheen...
quote:Nee.. Gaat als een trein hier!
Op zaterdag 14 februari 2004 17:53 schreef Visitor.Q het volgende:
Aaahhhh wil ik eindelijk zwaar online de man proberen te zijn, master server cannot be reached.... Hebben jullie dat ook?
O ja,
om het vliegtuig (ook wel raptor genoemd) omhoog te gaan moet je op jump drukken.
Dat is meestal de spatiebalk en de ctrl toets.
Om naar beneden te gaan moet je op crouch drukken.
Dat is c of shift.
Primaryfire vuurt gewoon, secondary fire vuur air-to-air missiles af
Kaart
Allereerst is hier een schematisch overzicht van de map.
Blauw Vierkant
Blauwe Powercore. Dit is je basis als je blauw bent, als deze vernietigd wordt verliest
blauw.
Rood Vierkant
Rode Powercore. Dit is je basis als je rood bent, als deze vernietigd wordt verliest
rood.
Wit Rondje
Dit stelt een Powernode voor. Deze moet je veroveren om verder te komen.
Basic-informatie
Nodes
Het doel van het spel is de Powercore van de tegenstander te vernietigen. Dit doe je door een soort
pad van powernodes te maken. Powernodes kan je veroveren door erop te gaan staan, dan word er een
voor je gebouwd. Je kan dit proces versnellen met de alternate fire van je link gun.
Pas als je de powernode naast de powercore van de tegenstander hebt veroverd, kan je zijn powercore aanvallen.
Je kan alleen nodes veroveren/maken als ze verbonden zijn met een van je andere nodes of je
powercore. Voorbeeld:
Hier hebben rood en blauw allebei de enige node die ze kunnen veroveren veroverd.
Blauw kan nu dus node 3 en 5 overnemen, en rood nummer 2 en 3.
Wapens
Er hangen bij iedere powernode en powercore rekken met wapens. Loop er tegenaan om de wapens te
pakken.
Naam: Shield Gun
Primary Fire: Net als de hammer uit UT, inhouden om op te laden, melee attack. Erg sterk.
Alt Fire: Houdt ingedrukt om een schild te maken. Kost ammo, maar herlaadt zichzelf.
Notes: Je start hiermee als je spawnt. Niet echt nuttig.
Naam: Assault Gun
Primary Fire: een machinegeweer. Erg zwak.
Alt fire: schiet granaten. houdt ingedrukt om verder te schieten.
Notes: Je start hiermee. Best zwak.
Naam: Mine Layer
Primary Fire: Legt spider mines neer, die alles in de buurt aanvallen.
Alt fire: Zend een laserstraal uit, waar de spiders achteraanhollen.
Notes:
Naam: Minigun
Primary Fire: Schiet razendsnel hordes kogels af.
Alt fire: Schiet langzamer, maar gerichter.
Notes:
Naam: Shock Rifle
Primary Fire: Schiet een straal energie.
Alt fire: Schiet een langzame bal energie.
Notes: Schiet op de bal met de straal, en er ontstaan een grote explosie.
Naam: Link Gun
Primary Fire: Schiet groene plasmeballen. Erg sterk.
Alt fire: Schiet een straal plasma. Schiet op een vriend om zijn link gun te versterken.
Notes: Je start hiermee. Gebruik het om voertuigen en nodes te repareren.
Naam: Lightning Gun
Primary Fire: Schiet een straal energie.
Alt fire: Zoom in.
Notes: Schiet op het hoofd voor een insta-kill!
Naam: Flak Gun
Primary Fire: Schiet 5 kogels, shotgun stijl.
Alt fire: Schiet een bol die explodeert als ie neerkomt.
Notes: De kogels kaatsen terug, dus kijk uit.
Naam: AVRiL
Primary Fire: Schiet een raket.
Alt fire: Zoom in als je een doelwit hebt gevonden.
Notes: Anti-voertuig. Blijf op het doelwit mikken als je hebt geschoten om de raket te laten volgen.
Naam: Redeemer
Primary Fire: Schiet een nuclaire raket.
Alt fire: Bestuur de raket zelf!
Notes: Sterkste wapen in de demo.
Voertuigen
Bij iedere powernode en powercore verschijnen (spawnen) voertuigen. De volgende voertuigen spawnen
in de map:
Goliath - 2 mensen - Grote tank met een gigantisch kanon en een machinegeweer. De een rijdt en
schiet met het kanon, de ander schiet met de minigun.
Manta - 1 mens - kleine, supersnelle hovercraft, met de jump knop veer je omhoog, met de alternate
fire knop ga je naar de grond. Schiet kleine lasers. Erg goed om mensen mee over te rijden
VEHICULAR MANSLAUGHTER!! PANCAKE!!!
Raptor - 1 mens - Vliegtuigje. bewapend met rakketten en lasers (alt fire en gewoon fire) met jump
ga je omhoog, met crouch omlaag.
Hellbender - 3 mensen - Grote truck, 1 bestuurder, 1 gast met een laser die je kan opladen, en 1
gast die grote plasmabollen afschiet.
Scorpion - 1 mens - kleine buggy, schiet een groen web dat blijft plakken en
vervolgens ontploft. Met alt-fire klap je messen uit om ventjes mee over te rijden.
Nodes Veroveren
Als de tegenstander een node heeft die jij wil hebben, kan je hem kapot maken met alle wapens. Ze
zijn wel sterk dus gebruik vooral sterke wapens als grenade launchers, link guns, mine layers e.d.
als je hem eenmaal kapot hebt ga je erop staan om hem op te bouwen voor je eigen team. Met de alt-fire van de linkgun kan je dit proces versnellen.
Tips
Verover zo snel mogelijk die eerste node, en stuur andere ventjes alvast vooruit naar de andere 2
nodes die je daarna kan veroveren.
De manta is erg goed om mensen plat te rijden en snel ergens te komen, maar denk niet dat je veel
kan uitrichten met dat ielige lasertje.
De AVRiL is fantistisch tegen voertuigen, maar blijf op het voertuig richten nadat je hebt geschoten
zodat de raket erachteraan blijft gaan.
Werk veel samen!
Verdedig node 3 goed, vanaf daar kan je alle andere nodes aanvallen!
Je kan in de basis van de vijand achterin gaan staan en fijn op de powercore beuken. Ik zal er nog eens een screenie van maken.
Door het pad in het midden (bij node 3) crossen met een manta terwijl je op alt-fire blijft rossen is een goed plan, je rijdt altijd een zooi ventjes over
[Dit bericht is gewijzigd door Mok op 14-02-2004 18:27]
quote:Scorpion
Op zaterdag 14 februari 2004 18:08 schreef Mok het volgende:
>naam vergeten, kleine buggy<
[Dit bericht is gewijzigd door hp22 op 14-02-2004 18:12]
quote:tip: hou nadat je geschoten hebt alt-fire in. Dan volg je automatisch het voertuig. Vooral tegen die vliegtuigen is dat lachen want ze zijn onmogelijk te ontwijken behalve als ze achter iets gaan.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:08 schreef Mok het volgende:
De AVRiL is fantistisch tegen voertuigen, maar blijf op het voertuig richten nadat je hebt geschoten
zodat de raket erachteraan blijft gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Mok op 14-02-2004 18:27]
quote:Thnx , dat is beter dan de link van nVidia (23 kb/s
Op zaterdag 14 februari 2004 18:16 schreef gelly het volgende:
http://www.gameservers.net/overview_downloads.php?dir_ID=12678200+ kb/s
code:Met Loaded kan je wel mooi alle wapens ff checken (waaronder ook de Ion Canon), richt hiermee op een bepaalde plaats en er komt een enorme straal uit de lucht die (bv een node) alles in 1 keer vernietigd erin.loaded Krijg je alle wapens
god Godmode (lafheid!)
quote:Die zit ook in UT2003
Op zaterdag 14 februari 2004 18:37 schreef DaFan het volgende:
De cheats uit origineel werken ook.
Console opbrengen (~):code:Met Loaded kan je wel mooi alle wapens ff checken (waaronder ook de Ion Canon), richt hiermee op een bepaalde plaats en er komt een enorme straal uit de lucht die (bv een node) alles in 1 keer vernietigd erin.loaded Krijg je alle wapens
god Godmode (lafheid!)
quote:Maar niet in de demo
Op zaterdag 14 februari 2004 18:42 schreef Mogiin het volgende:[..]
Die zit ook in UT2003
quote:ik wil vanaaf wel
Op zaterdag 14 februari 2004 19:01 schreef Piro het volgende:
Nog even: Wordt er vanavond online gegamed, zo ja, hoelaat?
Wanneer?
En kan er een newbie uurtje gehouden worden, ik ben gewend aan lekker langzaam richten in plaats van deze spastic crap, tis nog moeilijk voor me
Maar ik heb die andere game modes met die vehicles en zo dan ook nog niet geprobeerd, misschien dat dat een leuke verrijking van het spel is...?
heb het allemaal gehad maar waarom?
quote:Een mens heeft behoefte aan verandering. Dus noemen ze het elke keer anders
Op zaterdag 14 februari 2004 19:09 schreef PalmSpeciale het volgende:
wat is het verschil tussen roadkill, road rash, en hit and run ?heb het allemaal gehad maar waarom?
Ik heb ook gemerkt dat er nu nog een extra 'killing spree' woord bij is gekomen :
WICKED SICK!
Das dus 30 kills achter elkaar.
Ook als je een bepaald aantal mensen molt met hetzelfde wapen, krijg je een uitspraak. Bij FlakCannon is dat: Flak Monkey!.
Met F3 kan je precies zien hoevaak je met welk wapen hebt gekilld en bent gekilld. Ook kan je zien hoevaak je Double Kills hebt gehad ed. Echt supergaaf die stats.
quote:Well duh!
Op zaterdag 14 februari 2004 19:06 schreef motown het volgende:
Heb net de Linux-versie van de demo geinstalleerd en eventjes gespeeld. Ik vind de graphics niet zo'n verbetering sinds UT2003, moet ik zeggen.Maar ik heb die andere game modes met die vehicles en zo dan ook nog niet geprobeerd, misschien dat dat een leuke verrijking van het spel is...?
quote:die was ook bij 2003. net als mega kill ipv ultra kill. Ik vond ultra kill persoonlijk beter
Op zaterdag 14 februari 2004 19:11 schreef DaFan het volgende:[..]
WICKED SICK!
Das dus 30 kills achter elkaar.
iets van cant connect to master server please try again later of zo
quote:Ik had er eerder vandaag geen last van.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
ik kan niet online ?iets van cant connect to master server please try again later of zo
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:36 schreef PlaagGeest het volgende:
Ook hier even mijn mooie plaatje
quote:Als het goed is gebeurd het vanzelf.. Kijk maar.. Ik kwam er ook opeens achter
Op zaterdag 14 februari 2004 20:44 schreef kingmob het volgende:[..]
, dat ga ik ook doen denk ik
quote:Nu heb je mega kill EN ultra kill
Op zaterdag 14 februari 2004 19:23 schreef PalmSpeciale het volgende:[..]
die was ook bij 2003. net als mega kill ipv ultra kill. Ik vond ultra kill persoonlijk beter
Ook monsterkill vond ik wel erg vet in het origineel
quote:Ja, als je in de Hellbender de chauffeur bent, verandert de kentekenplaat in jouw naam.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:48 schreef PlaagGeest het volgende:
Oeh... Is iemand dit al opgevallen!?
quote:En je hebt zelfs verder! Heb ik een keer meegemaakt toen ik met bots oefende. Goed je best doen in multiplayer en welicht kom je het tegen.
Op zaterdag 14 februari 2004 20:53 schreef Jebus het volgende:[..]
Nu heb je mega kill EN ultra kill
can it get any better? Anyway ik begin steeds beter te worden in DM, tis wel ff wat anders met al die strafe jumps enzo, maar als je dat onder de knie heb zit je meestal wel in de top drie
quote:Headshot!
Op zaterdag 14 februari 2004 18:19 schreef just me het volgende:
en besteld
ik begin het spel steeds meer te waarderen
Toen ik nog UT speelde (de eerste UT dus) stond ik op het einde van een ronde nog vaak in de top 3, maar nu niet meer.
Ik heb het vanavond nog even geprobeerd (met UT2004), maar het gaat echt niet meer.
Ik moet er weer helemaal opnieuw inkomen, het is echt te lang geleden dat ik DM heb gedaan..
Uiteraard wel InstaGib
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 15-02-2004 00:11]
quote:Ik vind t lame, altijd gelijk kijken of er iemand opstaat en eraf schieten
Op zondag 15 februari 2004 00:25 schreef kipknots het volgende:
Nog even een Onslaught tip: Bovenop de toren in het midden ligt een redeemer. Tegenstanders staan nogal vaag te kijken als een powernode van hun opeens is vernietigd
quote:Dan piep je wel anders als ik je bezig hou met mijn superirritante hovercraft bouncy moves, ik ben heel goed in niet geraakt worden, alleen het raken is bij mij een minder sterk punt, nou hopen dat ik dat kan trainen, heb alleen nooit zo'n aanleg gehad voor fpsen, terwijl ik het wel erg leuk vind.
Op zondag 15 februari 2004 00:54 schreef hp22 het volgende:[..]
Ik vind t lame, altijd gelijk kijken of er iemand opstaat en eraf schieten
quote:Ik bedoelde eraf schieten met dat vliegtuigje
Op zondag 15 februari 2004 00:56 schreef Piro het volgende:[..]
Dan piep je wel anders als ik je bezig hou met mijn superirritante hovercraft bouncy moves, ik ben heel goed in niet geraakt worden, alleen het raken is bij mij een minder sterk punt, nou hopen dat ik dat kan trainen, heb alleen nooit zo'n aanleg gehad voor fpsen, terwijl ik het wel erg leuk vind.
quote:Dan nog niet, tenzij je houdt van een stuiterend doelwit volgen.
Op zondag 15 februari 2004 01:03 schreef hp22 het volgende:[..]
Ik bedoelde eraf schieten met dat vliegtuigje
quote:Ik als n00b die altijd onderaan staat in de stats in UT sta nu vaak in de top 6. Dat strafen en scoren lukt me ook vaker dan ik 'gewend' ben.
Op zondag 15 februari 2004 00:52 schreef Piro het volgende:
Ik vind het moeilijk, zoals ik ook met UT had, ik kan er veel plezier van hebben, maar dat ebt al gauw weg als je tot de ondermoot behoort.
Die strafejumps en mijn crosshair gefixeerd houden is echt erg moeilijk...
quote:Lame? Die Redeemer heeft nu eindelijk een betere doel dan zomaar te gebruiken voor een cheap score. Nodes en het afmaken van een Critical Power Core.
Op zondag 15 februari 2004 00:54 schreef hp22 het volgende:[..]
Ik vind t lame, altijd gelijk kijken of er iemand opstaat en eraf schieten
quote:Het UT2k4 topic... Roadkill!! [Deeltje 3]
Op zondag 15 februari 2004 10:36 schreef yootje het volgende:
Allereerst: Zeer vet spel, ik speel nu het meest onslaught, maar ik snap niet echt de bedoeling. Je moet al die powernodes veroveren, dat snap ik, maar hoe? En hoe kun je powernodes weer herveroveren, als dat al kan?
quote:KLOTE, ik zag het net ook pas
Op zondag 15 februari 2004 10:37 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Het UT2k4 topic... Roadkill!! [Deeltje 3]
Elke keer als ik met de Raptor iets scoor krijg ik die arena-aankondiging.
Ik ben voorheen alleen consolegamer geweest, maar nu ik voor het eerst online ga met m'n PC, is toch wel weer heel anders.
Ik denk dat ik UT2004 maar ga oppikken volgende maand. Probleem is alleen dat op dezelfde dag Battlefield Vietnam uitkomt en die schijnt ook super te zijn. Dilemma...Aan de andere kant ligt UT2004 weer voor maar 26 euri bij play...:)
Was volgens mij RTCW, maar pin me er niet op vast.
Als Epic nou eens even met de jongens van RTCW gaat praten...
Of anders een anti cheat inbouwt die om de minuut ofzo even gaat kijken of files waarin geklooid moet worden om te cheaten veranderd zijn, en zo ja, kick them.
quote:Nee, vehicular manslaughter is cooler.
Op zondag 15 februari 2004 10:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Even over dit topicreeks, mag het volgende deel TOP GUN heten?Elke keer als ik met de Raptor iets scoor krijg ik die arena-aankondiging.
quote:Gewat??
Op zondag 15 februari 2004 11:38 schreef Visitor.Q het volgende:
En er wordt weer ge ONS-t ?
*start UT2k4 op*
quote:Assault is leuker, maar onslaught is ook goed, wanneer?
Op zondag 15 februari 2004 11:49 schreef Furby het volgende:
ons, onslaught
ONS met 32 ventjes is veel cooler dan 4 tegen 4
Dus w8 ik maar gewoon op de full version, NW is lame
quote:Moet je een sever kiezen die niet nog maar 1 plaats vrij heeft.
Op zondag 15 februari 2004 17:18 schreef Robhimself het volgende:
Godver!! Ik krijg de hele tijd "Connection failed". Weet iemand wat er kan zijn?
quote:Dan doet ie t nog steeds....
Op zondag 15 februari 2004 17:20 schreef BMH het volgende:[..]
Moet je een sever kiezen die niet nog maar 1 plaats vrij heeft.
quote:Klik rechts op de server: 'Join as spectator'
Op zondag 15 februari 2004 17:23 schreef Robhimself het volgende:[..]
Dan doet ie t nog steeds....
Wachten tot er een plaats vrij is en dan joinen
quote:Ja.
Op zondag 15 februari 2004 19:22 schreef iemoe het volgende:
heb nog nooit UT gespeeld, maar ben nu de demo van UT2004 aan het downloaden ... nog tips?
quote:mooi!
Op zondag 15 februari 2004 19:45 schreef Piro het volgende:[..]
Ja.
quote:*noteert
Zet de reaction time van de bots op z'n hoogst, en de accuracy.
quote:ik speel regelmatig BF1942, America's Army en Ghost Recon, maar of dat ook maar enigszins overeenkomt...
Heb je uberhaupt wel een snelle shooter ala quake of unreal gespeeld?
misschien vind ik er wel geen ruk aan, maar kan het allicht proberen
-edit-
de mirror van XS4ALL heeft trouwens een uiterst prettig snelheid, ben nog niet onder de 100 KB/s geweest met mijn 1024/512 aansluitinkje
maar ziet er wel cool uit en klinkt ook wel grappig.
alleen 1 dingetje, hoe zie je nou van een afstandje of iemand overhoop geschoten dient te worden of juist niet??
quote:Dat van die accuracy en reaction time was een geintje
Op zondag 15 februari 2004 19:48 schreef iemoe het volgende:[..]
mooi!
[..]*noteert
[..]ik speel regelmatig BF1942, America's Army en Ghost Recon, maar of dat ook maar enigszins overeenkomt...
misschien vind ik er wel geen ruk aan, maar kan het allicht proberen
-edit-
de mirror van XS4ALL heeft trouwens een uiterst prettig snelheid, ben nog niet onder de 100 KB/s geweest met mijn 1024/512 aansluitinkje
Dat de bot beweeglijk is zal bevorderlijk zijn voor jouw tracking, als je een beweeglijke bot neer kan halen zonder al te veel problemen dan kun je proberen de difficulty omhoog te schroeven of aan zijn stats te punniken.
Als ie te moeilijk is kijk dan wat ie doet, raak jij niet, raakt hij teveel?
Aan de hand daarvan met bot settings kloten totdat je iets vindt wat comfortabel pittig is, niet dat het instant death is, maar dat je flink moeite hebt.
Oh, en begin met een bot, in deathmatch, even bij bot settings een bot uitkiezen die je cool/geil vindt, stats veranderen, en dan bij game settings use bot roster kiezen.
Moet zichzelf uitwijzen.
quote:Schieten, of zoom.
Op zondag 15 februari 2004 20:18 schreef iemoe het volgende:
hahaha! het is niet echt een heel diep nadenk spel he?maar ziet er wel cool uit en klinkt ook wel grappig.
alleen 1 dingetje, hoe zie je nou van een afstandje of iemand overhoop geschoten dient te worden of juist niet??
Sniper Rifle en Lightning Gun hebben zoom, verder hebben ook de stationary turrets zoom, en sommige voertuigen.
Meestal staat friendly fire toch uit, is geen doen, er is zoveel collateral damage in Unreal dat je wel Über1337 moet zijn om nooit een teammate te killen.
quote:Ik doe wel mee, ik kan eventueel wel hosten op deze crappy chello connectie, ik heb mijn snelheidsverhoging nog niet gehad.
Op zondag 15 februari 2004 20:23 schreef Wytze het volgende:
Wordt er vanavond weer een server gestart?
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:25 schreef Piro het volgende:[..]
Ik doe wel mee, ik kan eventueel wel hosten op deze crappy chello connectie, ik heb mijn snelheidsverhoging nog niet gehad.
Wat wordt er gespeeld, onslaught, assault?
En kunnen we even easy on the newbies doen?
Als iemoe meespeelt is het geen lol aan voor hem om constant neergemaaid te worden.
ik heb een leuke ul hiero, wil wel hosten...als iemand effe zegt hoe ik dat doe?
quote:Host game, knuppel.
Op zondag 15 februari 2004 20:35 schreef iemoe het volgende:[..]
ik heb een leuke ul hiero, wil wel hosten...als iemand effe zegt hoe ik dat doe?
quote:oh? :-P
Op zondag 15 februari 2004 21:05 schreef Piro het volgende:[..]
Host game, knuppel.
als ik nou m'n ip geef, weten jullie dan genoeg?
212.238.220.172
quote:Als jij nou zit te hosten probeer ik het effe
Op zondag 15 februari 2004 21:12 schreef iemoe het volgende:[..]
oh? :-P
als ik nou m'n ip geef, weten jullie dan genoeg?
212.238.220.172
quote:probeer maar, heb geen idee hoe ik alle opties in moet stellen
Op zondag 15 februari 2004 21:14 schreef Piro het volgende:[..]
Als jij nou zit te hosten probeer ik het effe
quote:Ik doe het wel, geef me twee minuutjes.
Op zondag 15 februari 2004 21:17 schreef iemoe het volgende:[..]
probeer maar, heb geen idee hoe ik alle opties in moet stellen
Open ip, of in server lijst fok! ut server
[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 15-02-2004 21:20]
quote:Ik kom
Op zondag 15 februari 2004 22:15 schreef Piro het volgende:
Kom op nou, we zijn al een uur bezig.
quote:Moet je ook wel de F knop indrukke :p
Op zondag 15 februari 2004 22:50 schreef hp22 het volgende:
Iemand ook problemen met de voicehat optie? Als ik lul hoort niemand mij..
quote:check!
Op zondag 15 februari 2004 22:53 schreef Hellrazor het volgende:
Met wie heb ik net gespeeld?ik was **Terminator X**
quote:je bent slecht!
Op zondag 15 februari 2004 22:58 schreef Piro het volgende:
Met mij.
Ik was Chops
En Iemoe was voodoo.
Bizar lage opkomst trouwens
slaap lekker!
quote:Opbokken.
Op zondag 15 februari 2004 22:59 schreef iemoe het volgende:[..]
je bent slecht!
slaap lekker!
Ik krijg het zelf niet voor elkaar, ook niet met vage dubbelspring combo's. Weet iemand hier meer over?
quote:Geen idee, ik ga het morgen testen binnen een LAN...
Op zondag 15 februari 2004 22:50 schreef hp22 het volgende:
Iemand ook problemen met de voicehat optie? Als ik lul hoort niemand mij..
morgen een server en ik speel mee
quote:Ja doh
Op zondag 15 februari 2004 22:57 schreef Flying het volgende:[..]
Moet je ook wel de F knop indrukke :p
Maar tis al opgelost, output stond verkeerd in windows instellingen
quote:Walljumpen.
Op zondag 15 februari 2004 23:16 schreef Inspiration het volgende:
In de demo op de enige DM map, heb je van die planken die schuin tegen een muur aan staan. Deze planken zijn te steil om gewoon op mee boven te lopen. Bots kunnen echter wel via deze planken omhoog!
Ze doen dan een soort koprol halverwege.Ik krijg het zelf niet voor elkaar, ook niet met vage dubbelspring combo's. Weet iemand hier meer over?
quote:TV is internet for the lazy.
Op zondag 15 februari 2004 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Lage opkomst? Kijken jullie honden geen 24?morgen een server en ik speel mee
quote:Ik vind onslaught ook wel relaxed!
Op maandag 16 februari 2004 00:07 schreef Piro het volgende:
Ze mogen wel eens opschieten met die fucking final, alleen de assault map is echt leuk om te doen.
Wel goede manier om even in te komen voor de final.
Iemand tips om dit sneller meester te maken?
Helpt het als je bij de jump naar beneden kijkt?
quote:Ach wat, ik walljump ook nooit. De truck is gewoon om gewoon aan een stuk door rond te springen. Doe ik ook altijd en het werkt goed.
Op maandag 16 februari 2004 00:17 schreef Inspiration het volgende:
Dat walljumpen lukt maar zelden...Iemand tips om dit sneller meester te maken?
Helpt het als je bij de jump naar beneden kijkt?
quote:Daar heb ik ook geen problemen mee. Ik speel sinds UT uitkwam het spel en ik kan goed voorspellen waar tegenstanders heen bouncen als ze geraakt zijn.
Op maandag 16 februari 2004 00:19 schreef Aurelium het volgende:[..]
Ach wat, ik walljump ook nooit. De truck is gewoon om gewoon aan een stuk door rond te springen. Doe ik ook altijd en het werkt goed.
En er goed op letten dat je voorspellend schiet. Kijk waar iemand zal gaan landen na een sprong en ros daar een racket neer.
Het zou gewoon leuk zijn als je even snel weg wilt komen om te resuppen dat je dan die planken kan gebruiken.
quote:Sinds UT al?
Op maandag 16 februari 2004 00:26 schreef Inspiration het volgende:[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee. Ik speel sinds UT uitkwam het spel en ik kan goed voorspellen waar tegenstanders heen bouncen als ze geraakt zijn.
Het zou gewoon leuk zijn als je even snel weg wilt komen om te resuppen dat je dan die planken kan gebruiken.
Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)
quote:ff op F4 rammen
Op maandag 16 februari 2004 01:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Vooral het mikken met wapens als de lightning gun vind ik erg lastig.. 1 keer schieten en dan weer opladen.. heb liever de minigun...
En irritant is als die gasten die de truck hebben niet effe wachten. Lopen duurt zo lang.Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)
quote:Volgens mij word je vanzelf goed in spellen als je het veel speelt. Zo heb ik 3 jaar lang UT online gespeeld, waarvan toch zeker 1-2 jaar zeer actief. Voornamelijk CTF dus ik kan zo'n beetje alles met de translocator. Aantal dingen zijn moeilijker geworden met translocator in UT2k3 en UT2k4, maar de camera in de translocator is heel leuk gedaan en zeker heel handig!
Op maandag 16 februari 2004 00:37 schreef Piro het volgende:[..]
Sinds UT al?
Please teach me sensei.
Ik heb pas sinds begin 2003 een pc die meer kan runnen dan Mozilla en ICQ tegelijk, dus ik ben een redelijke n00bie.
Vooral dodgen gaat me heel slecht af.
quote:Ja gebruik je linking gun!
Op maandag 16 februari 2004 01:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Vooral het mikken met wapens als de lightning gun vind ik erg lastig.. 1 keer schieten en dan weer opladen.. heb liever de minigun...
En irritant is als die gasten die de truck hebben niet effe wachten. Lopen duurt zo lang.Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)
quote:Moet ie natuurlijk wel nog dicht bij je zitten en een link gun hebben
Op maandag 16 februari 2004 01:19 schreef drelletje het volgende:[..]
Ja gebruik je linking gun!
Als zo een wagen weg rijd gewoon op em schieten met dat wapen en kan die niet verder. Als we dat wapen niet hadden
quote:linking gun heb je toch altijd al in het begin??? las ik daarnet... dus dat is geen probleem. en als hij zo ver is kan je je beter teleporten. dus op een powernode en op e of enter rammen
Op maandag 16 februari 2004 01:20 schreef Inspiration het volgende:[..]
Moet ie natuurlijk wel nog dicht bij je zitten en een link gun hebben
quote:Ik kom geen een plankje op, hoe doe je dit?
Op maandag 16 februari 2004 01:18 schreef Inspiration het volgende:[..]
Volgens mij word je vanzelf goed in spellen als je het veel speelt. Zo heb ik 3 jaar lang UT online gespeeld, waarvan toch zeker 1-2 jaar zeer actief. Voornamelijk CTF dus ik kan zo'n beetje alles met de translocator. Aantal dingen zijn moeilijker geworden met translocator in UT2k3 en UT2k4, maar de camera in de translocator is heel leuk gedaan en zeker heel handig!
Het walljumping is me echter nog best nieuw, maar het lukt na een half uurtje proberen al heel aardig. Ik kan nu in de demo map alle jumps op plankjes maken, behalve die het dichtst bij de shock rifle in de grootste hal. Die wil me maar niet lukken, ik kom net een paar centimeter hoogte te kort telkens.
als dat geen bezwaar is, zie ik graag in m'n mailbox (erwin [apendinges] iemoe.nl) verschijnen wat ik precies bij welke instelling in moet vullen.
is er trouwens geen mogelijkheid dat iemand anders de server in dat geval beheerd?
Ik hoop wel dattie gewoon in de full version zit
quote:Das een screen van ut2003, in dat topic wordt gezegd dat de demo dezelfde security heeft dan 2k3 (slecht dus)
Op zondag 15 februari 2004 10:13 schreef Helioz het volgende:
[Elf] heeft alweer aimbot voor UT2004 gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
quote van atari forum:
Doesn't matter if they cheat in instagib. No one gives a crap about that gametype anyway.
lol insta is populairder dan NW
[Dit bericht is gewijzigd door Un-X-PecteD op 16-02-2004 11:33]
quote:Zit de map Rankin in ut2k3?
Op maandag 16 februari 2004 11:28 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Dit is toch een screen van ut2003 ?
quote:kan een costum maps zijn, hij zit er niet origineel in...
Op maandag 16 februari 2004 11:32 schreef kipknots het volgende:[..]
Zit de map Rankin in ut2k3?
[edit] n/m, is een ut2k4 map ja... kep nog geen dm gespeelt... ze hadden wel wat aan die score interface mogen doen...
quote:Het over de plankjes in de DM map lopen. Die bijna verticale witte planken die bij de RL, FC en de SR staan.
Op maandag 16 februari 2004 11:19 schreef Un-X-PecteD het volgende:
plankje ?? over welke map hebben jullie het... in ut2k3 beheers ik het dodgen/walldodgen/boostdodgen wel, alleen zit in ut2k4 demo geen boostdodgeIk hoop wel dattie gewoon in de full version zit
quote:Of scrollen
Op maandag 16 februari 2004 01:17 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
ff op F4 rammen
quote:Ik vind Onslaught wel leuk. Het is ws de enige map waar ik onderhand elk pixel wel ken van de demo.
Op maandag 16 februari 2004 11:27 schreef kokkel het volgende:
Wat voor een game type hebben jullie het liefst, want ik ga ook es proberen een linux game server op te zetten. Heb een 1024x 512 lijntje maar deze word in 1 va deze dagen 2048x1024 dus tja, vertel maar es wat voor een game type er het leukst is en het meest gespeeld gaat worden
quote:Ik kan er vanavond ook bij zijn, de vorige avonden was ik werken.
Op maandag 16 februari 2004 11:53 schreef DaFan het volgende:
Vanavond ben ik er eindelijk ook een keer bij. Mn eigen PC, my precious. Zal ik ff laten zien hoe t moet
quote:Vanaf vandaag iedere Maandag avond vrij
Op maandag 16 februari 2004 12:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik vind Onslaught wel leuk. Het is ws de enige map waar ik onderhand elk pixel wel ken van de demo.
Alleen worden de speler vaak wel erg oneerlijk verdeeld; de beste spelers van beide partijen van de vorige ronde komen dan in de volgende bijeen zodat de andere uit n00bs zoals ik besta.
[..]Ik kan er vanavond ook bij zijn, de vorige avonden was ik werken.
quote:ons vind ik leuk om wat te kutten, maar ik prefereer ook iDM/iCTF... alleen niet die kutmaps die in de demo zitten ( ctf dan ) dm map is wel aardig
Op maandag 16 februari 2004 14:40 schreef Inspiration het volgende:
Vanavond zou ik ook wel willen meedoen...Ik vind CTF of (T)DM echter wel leuker dan ONS
mocht ik gebruik kunnen maken van de rebate, of de serial van 2003 dan gaat ik die zeker regelen!
weet iemand of dat ergens bekend wordt gemaakt? hoe & wat met 2003 serials?
Terwijl ie eerst heel lekker liep.
quote:behalve een spoorlijn met een trein
Op maandag 16 februari 2004 15:47 schreef Inspiration het volgende:
Wat is er mis met die CTF map?
Enige minpuntje is dat ie beetje donker is over het algemeen. Verder zit er alles in wat er in een CTF map zou moeten zitten eigenlijk.
Geweldige game, nooit zoveel lol gehad sinds de demo van UT zelf....
quote:Mijn indruk van de eerste keer: beetje desorienterend groot...
Op maandag 16 februari 2004 15:47 schreef Inspiration het volgende:
Wat is er mis met die CTF map?
Enige minpuntje is dat ie beetje donker is over het algemeen. Verder zit er alles in wat er in een CTF map zou moeten zitten eigenlijk.
quote:pcies
Op maandag 16 februari 2004 16:01 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Mijn indruk van de eerste keer: beetje desorienterend groot...
kep 1x gecapped in instant action en ik was kapot man!
quote:Idd, je had vast geen benen meer over
Op maandag 16 februari 2004 16:04 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
pcies
kep 1x gecapped in instant action en ik was kapot man!
Start er vanavond nog iemand een servertje ?
In de orginele UT waren er zat mappen die nog wel groter waren... (Hydro, Lava etc).
Ik hou wel van wat grotere mappen, dan is een cap maken tenminste niet een makkie en vereist het geheel tenminste goede teamwork. Maar ik geef toe dat dit niet zo'n top map is als bijvoorbeeld Face was. Ik hoop overigens dat ze zo'n kaliber map hebben
In kleine maps heb je niet eens tijd genoeg om na een kill door de flagcarrier terug te komen om je flag nog eens proberen terug te vechten.
Ik kan echter nog steeds de redeemer niet vinden in die map
Of zit die niet default in de map en hebben sommige servers die als optie ofzo
quote:1) true, maar volgens mij wel in BridgeofFate
Op maandag 16 februari 2004 16:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:
1) niet in iedere map hoeft een redeemer te zitten
2) translocator wordt niet gebruikt (insta dan)
3) grote maps worden niet gebruik in officiele wars omdat ze te groot en te saai zijn.
quote:1) klopt
Op maandag 16 februari 2004 16:59 schreef Inspiration het volgende:[..]
1) true, maar volgens mij wel in BridgeofFate
2) lol, dus?instagib
3) nogmaals, zo groot is deze map dus niet... bovendien is teamplay zoals clans "vereist" en dus zeker leuk om te spelen
quote:Waar zit de redeemer dan?
Op maandag 16 februari 2004 17:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
1) klopt
2) insta-community is groter dan NW
3) behalve dat deze map klote groot is, weinig overzicht, en er 3 smalle bruggetjes over het midden lopen, weet ik zeker dat dit alles behalve een populaire map gaat worden...
Dat komt omdat instagib zoveel eenvoudiger is en daarom minder skill vereist
Dat ligt natuurlijk aan de andere mappen... dit is geen topper, maar zeker niet slecht voor een demo.
quote:Dat ligt er ook maar aan hoe je er tegenaan kijkt
Op maandag 16 februari 2004 17:13 schreef Inspiration het volgende:Dat komt omdat instagib zoveel eenvoudiger is en daarom minder skill vereist
NW vs. Insta flame war is totaal nutteloos, laat ieder z'n eigen ding doen
quote:Die moet je ook via UT zelf aanzetten, ergens in je settings vind je 2 regels waar je je naam en wachtwoord kan invullen. Voila.
Op maandag 16 februari 2004 13:34 schreef The.PhantoM het volgende:
bij mij doen die stats site van ut2004 het niet. Soms als ik wil joinen op een server begint ie te zeiken dat ik stats moet enablen maar ik krijg elke keer een blanko site te zien als ik naar http://ut2004stats.epicgames.com/ ga
weet niet of er gegadigen zijn voor vanadonf even Deathmatch os wat dan ook? post hier maar ff ofzo, ik zie t wel
Maar nu heb ik 2 vraagjes:
Vraag 1: Wat doen die andrenaline pilletjes en hoe (met welke combo) gebruik je ze ?
Vraag 2: Zijn er ook andere maps te downen voor deze demo ?
BvD Alex.
quote:pcies... quake3 ( en soms hl1 ) speel ik met gewone wapens, maar in ut is de weaponswitch zo slow en kut...
Op maandag 16 februari 2004 17:22 schreef hp22 het volgende:[..]
Dat ligt er ook maar aan hoe je er tegenaan kijkt
NW vs. Insta flame war is totaal nutteloos, laat ieder z'n eigen ding doen
Als er gehost wordt vanavond: password graag, of adminpass aan fokkers bekend maken, zodat we ongewenste sujetten ervanaf kunnen trappen
En graag geen onslaught, mijn stem gaat richting TDM en bombing run.
Over die adrenalinepillen.
4x naar voren duwen op 100 adrenalin en je loopt een korte tijd echt superspastischsnel.
4x naar achteren is healing van gelijk shield en health tot het vol zit.
en dan nog 2 abilities.
Kan overigens niet lang spelen doordat ik merk dat door dit spel ik RSI krijg... M'n linkerhand is nu zo verstijfd dat ie niet eens de kracht heeft een flessedop kan opendraaien.
quote:Effe doorbuffelen, had ik ook nadat ik mijn muismat de deur uitdeed, nu ben ik een rechterpols-bikkel.
Op maandag 16 februari 2004 19:06 schreef Skull-splitter het volgende:
als ik geen stoffen/rubberen muismat heb dan raakt die bult onder mijn rechterpols best wel van streek
quote:Mietjes, ik speel al sinds gewoon Unreal via Heat.net.
Op maandag 16 februari 2004 00:37 schreef Piro het volgende:
Sinds UT al?
Please teach me sensei.
Nog tien minuutjes downloaden... [bijna klaarkomt]
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 16-02-2004 19:21]
tobywagenaar@hotmail.com
en we hadden het trouwens over de geschiedenis van Unreal Tournament series, en niet van Unreal series
quote:Ik kom eraan, fools!
Op maandag 16 februari 2004 19:35 schreef Aurelium het volgende:
Je kunt de server vinden in de deathmatch lijst. Hij heet Fok!
Password is fok
quote:Ah, schietschijf meldt zich.
Op maandag 16 februari 2004 19:35 schreef Aurelium het volgende:
Je kunt de server vinden in de deathmatch lijst. Hij heet Fok!
Password is fok
quote:Ah, ok dan.
Op maandag 16 februari 2004 20:10 schreef -NeukFout- het volgende:
en waar is iedereen nu?ik heb m nu op onslaught gezet dus je vindt m niet meer onder deathmatch, dat is duidelijk he?
Wie was Chops?
[Dit bericht is gewijzigd door Inspiration op 16-02-2004 20:16]
Volgens mij is die 999 ping een bug ofzo, had ik vanmiddag ook een paar keer op gewone public servers
quote:Zelfde settings nu gehost door mij, in ONSLAUGHT.
Op maandag 16 februari 2004 19:35 schreef Aurelium het volgende:
Je kunt de server vinden in de deathmatch lijst. Hij heet Fok!
Password is fok
(ik hoop alleen dat ik met "Listen" goed heb gedaan...)
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 16-02-2004 20:38]
onslaught, naam is: FOK , pass is: fok
quote:Whehehehe
Op maandag 16 februari 2004 20:40 schreef -NeukFout- het volgende:
ik ben er trouwens ook achter waarom t nogal lagte, ik had er 2 tegelijk draaienhad helemaal niet door dat er nog eentje op de achtergrond liep....
quote:ik heb er net weer 1 gestart, het maakt mij persoonlijk geen reet uit op welke we spelen, als t maar werkt
Op maandag 16 februari 2004 20:41 schreef Piro het volgende:[..]
Whehehehe
Gaan we nou op crouton of op die van jou spelen?
we zien wel ff wie waar komt enzo
quote:Ikke niet zien.
Op maandag 16 februari 2004 20:41 schreef -NeukFout- het volgende:
aangezien die van crouton het voor mij en inspiration niet doen, heb ik weer een nieuwe gestart.onslaught, naam is: FOK , pass is: fok
[Dit bericht is gewijzigd door Furby op 16-02-2004 20:51]
delete deze 2 maar
quote:ja dat weet ik maar ik heb geen username en password of kan ik gewoon wat invullen ofzo? En waar kan ik dan me stats zien?
Op maandag 16 februari 2004 17:38 schreef Furby het volgende:[..]
Die moet je ook via UT zelf aanzetten, ergens in je settings vind je 2 regels waar je je naam en wachtwoord kan invullen. Voila.
De knop naar de stats zelf zit ernaast? Anders is het ook online te zien (weet niet of dit voor demo geldt)
En zo ja wat voor gametype dan ?
quote:ja maar zodra ie naar de site gaat krijg ik gewoon een blanco pagina te zien :S . Is dat bij jullie ook zo?
Op maandag 16 februari 2004 21:05 schreef Inspiration het volgende:
Je kan gewoon invullen, als je die gegevens maar wel onthoud, zijn uniek en direct aangemaakt etc...De knop naar de stats zelf zit ernaast? Anders is het ook online te zien (weet niet of dit voor demo geldt)
quote:ja ben net ff wezen spelen. Ze spelen onslaught . server heet fok en password is fok
Op maandag 16 februari 2004 21:28 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Word er nog gespeeld ?En zo ja wat voor gametype dan ?
quote:Ja, onslaught. game: fok, pw = fok.
Op maandag 16 februari 2004 21:28 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Word er nog gespeeld ?En zo ja wat voor gametype dan ?
Ik ben net gecrashed, maar had geen zin meer om verder te spelen, ben een beetje misselijk geworden van te lang spelen.
quote:we zijn net gestopt met onslaught, maar ik kan m wel aan laten staan als je wilt. ff DM?
Op maandag 16 februari 2004 21:28 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Word er nog gespeeld ?En zo ja wat voor gametype dan ?
quote:uhh, dus hij moet eweer aan?
Op maandag 16 februari 2004 21:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, GODVERDOMME! Gaat ie net lekker, nieuw rondje onslaught, en dan valt ie eruit naar Windows
quote:Hij gaat helemaal niet naar een site
Op maandag 16 februari 2004 21:29 schreef The.PhantoM het volgende:ja maar zodra ie naar de site gaat
Opnieuw? Nee dank je, met maar 6 spelers is Onslaught niet echt leuk
Iemand trouwens enig idee waarom het spelersaantal terug is gebracht van 64 in UT2003 naar 32 in UT2k4 (maximale aantal online/LAN dus he)?
quote:Ik kan ze nergens vinden
Op maandag 16 februari 2004 21:29 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
ja ben net ff wezen spelen. Ze spelen onslaught . server heet fok en password is fok
Heet ie precies Fok of anders ?
Ik heet in de game btw ChasM.
quote:hij staat nu op Deathmatch, dus als je bij onslaught zoekt zul je m zeker niet vinden
Op maandag 16 februari 2004 21:34 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Ik kan ze nergens vinden
.
Heet ie precies Fok of anders ?
Ik heet in de game btw ChasM.
hij heeft FOK en password is ook FOK
quote:Het enige spel waar ik heb gezien dat er daadwerkelijk 64 mensen waren was battlefield 1942.
Op maandag 16 februari 2004 21:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Iedereen gecrashed, dus ligt waarschijnlijk aan de serverOpnieuw? Nee dank je, met maar 6 spelers is Onslaught niet echt leuk
Iemand trouwens enig idee waarom het spelersaantal terug is gebracht van 64 in UT2003 naar 32 in UT2k4 (maximale aantal online/LAN dus he)?
Trouwens, ik heb mijn ingame nick naar Forty-Nine veranderd
quote:Klopt, paar keer gespeeld, gekkenhuis maar wel cool
Op maandag 16 februari 2004 21:36 schreef Piro het volgende:[..]
Het enige spel waar ik heb gezien dat er daadwerkelijk 64 mensen waren was battlefield 1942.
quote:UT Classic draaide maar tot 16
Tactical ops lagged al bij 32 spelers (ouwe UT mod).
quote:Zelfs het aantal bots kan ik niet hoger krijgen dan 32, terwijl ik in 2k3 rustig 64 door de strot kon duwen
UT2k4 zou gewoon 64 mensen moeten kunnen hebben, het schijnt namelijk minder te vreten dan 2k3.
quote:Ah, dus jij was de hoer met de redeemer
Trouwens, ik heb mijn ingame nick naar Forty-Nine veranderd
quote:Inderdaad.
Op maandag 16 februari 2004 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Klopt, paar keer gespeeld, gekkenhuis maar wel cool
quote:Ik heb no-lag op 24 gespeeld, volgens mij OOK met UT, zal wel functionaliteit zijn die aan 451 enzo is toegevoegd, die fan patches.
[..]UT Classic draaide maar tot 16
quote:Epic effe meelen anders?
[..]Zelfs het aantal bots kan ik niet hoger krijgen dan 32, terwijl ik in 2k3 rustig 64 door de strot kon duwen
quote:
[..]Ah, dus jij was de hoer met de redeemer
quote:UT classic kan tot 32.
Op maandag 16 februari 2004 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:
UT Classic draaide maar tot 16
servers:
greed.gamepoint.net:5555 - ASSAULT
greed.gamepoint.net:7777 - ONSLAUGHT
greed.gamepoint.net:8888 - ONSLAUGHT
quote:wel als je op view stats klikt ...
Op maandag 16 februari 2004 21:31 schreef Furby het volgende:[..]
Hij gaat helemaal niet naar een site
Gewoon invullen en voila, je bent er.
quote:Ja, maar je wil het niet zien omdat je je nog niet eens hebt aangemeld. Je vult in en gaat spelen DAARNA beginnen je stats pas en kan je gaan kijken.
Op maandag 16 februari 2004 21:58 schreef The.PhantoM het volgende:
wel als je op view stats klikt ...
-NeukFout- is wel goed hoor .
Maar ik moet er helaas weer vandoor dus ik zie het morgen wel weer .
Alex.
UT 2003 deed het goed maar UT 2004 gaat hij niet verder dan het eerste scherm dus als je klinkt wat je een sec erna krijgt waar staat: unreal tournament 2004 demo.
Daarna stopt hij gewoon en doet nix meer. Ik heb alles geupdate en nieuwe driver enz enz en niete direct x.
Weet iemand wat ik moet doen?? Ik moet nu elke keer naar me broer die dan zelf aan het spelen is
BVD
quote:neukfout is djinny. oftwel Djinny is Neukfout
Op maandag 16 februari 2004 22:09 schreef Unknown_Drunk het volgende:
LoL net ff gespeeld met -NeukFout- en nog een paar anderen.
-NeukFout- is wel goed hoor
.
Maar ik moet er helaas weer vandoor dus ik zie het morgen wel weer
.
Alex.
ik ben eigk ook maar een DM hoer hoor, met de rest suck ik nogal (helemaal onslaught omdat ik nog niet precies weet hoe t werkt )
edit: ik wou eigk de post daaronder quoten maar dat ging wat mis :/
[Dit bericht is gewijzigd door -NeukFout- op 16-02-2004 22:32]
quote:tsssk ik kon 2003 draaien deze moet makkelijk lukken heb mensen met slechtere dit spel zien spelen... dusse er moet ergens een probleem zitten dat moet worden kunnen opgelost... en anders zou die wel verder dan alleen dat opstart schermpie komen
Op maandag 16 februari 2004 22:25 schreef Piro het volgende:
Je computer sucked anus.
Opgelost.
quote:Je kan het prima iig. Al liep ik wel al 3 kills achter toen ik begon.
Op maandag 16 februari 2004 22:26 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
neukfout is djinny. oftwel Djinny is Neukfout
ik ben eigk ook maar een DM hoer hoor, met de rest suck ik nogal (helemaal onslaught omdat ik nog niet precies weet hoe t werkt
)
edit: ik wou eigk de post daaronder quoten maar dat ging wat mis :/
Alleen tis nog wel jammer dat veel mensen nog niet weten hoe ze moeten spelen :/
staan ze bij onslaugt een beetje op een unlinked node te schieten. terwijl het andere team zowat alle nodes heeft .. voordat ze het door hebben is je core weggevaagd :/
quote:Onslaught is easy.
Op maandag 16 februari 2004 22:26 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
neukfout is djinny. oftwel Djinny is Neukfout
ik ben eigk ook maar een DM hoer hoor, met de rest suck ik nogal (helemaal onslaught omdat ik nog niet precies weet hoe t werkt
)
quote:ik heb het nu ook door
Op maandag 16 februari 2004 23:09 schreef Piro het volgende:[..]
Onslaught is easy.
quote:nee, ik heb m net uitgezet....wil je n potje 1vs1 DM? nog ff snel?
Op maandag 16 februari 2004 23:24 schreef Jebus het volgende:
Net nu ik mee wil gaan doen, is de server er niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |