In deel 1 postte ik:
quote:
Lekker is dat, ik speel het spel al 2-3 weken, probeer ik vandaag mijn savegame te openen, krijg ik een memorydump!Iemand die dit ook heeft (gehad) en er een oplossing voor weet?
Het kan dus wel, als je de video kaart drivers vernieuwt na het installeren van een spel kan het voor problemen zorgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:52 schreef m021 het volgende:
Misschien ligt het er aan dat ik voor die foutmelding net nieuwe videokaartdrivers had geïnstalleerd? Maar dat is wel een beetje de omgekeerde wereld lijkt me.
Laat hem zeiken. Koop een XBOX ben je van je probleem verlost en dan kun je ook live! als HALO 2 er is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:51 schreef Sonof het volgende:
[..]
?
X-Boxquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat hem zeiken. Koop een XBOX ben je van je probleem verlost en dan kun je ook live! als HALO 2 er is.
Er schijnt zoiets te zijn als HALO Custom Edition met extra maps alleen voor de pc. Vraag me niet het hoe en waarom maar google eensquote:Op donderdag 18 november 2004 23:33 schreef Siegfried het volgende:
Halo
Wij spelen momenteel erg veel Halo 1 over het LAN maar raken behoorlijk uitgekeken op het beperkt aantal maps.
Nu vroeg ik me af of er misschien ergens extra maps te downloaden zijn, die ik gewoon door ze in de map halo\maps\ te zetten kan spelen?
Ik heb al via google gezocht, maar ik vond alleen spelhacks, en mods.. Maar volgens mij is dat toch niet helemaal hetgeen ik zoek..
Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |