Makkelijk doelwit om je sarcasme enzo op los te laten. Daar hebben hun (ook over het algemeen) vliegenverstandjes vaak moeite mee! Niks zo leuk om hun hersens te doen verongelukken!
Mooie vrouwen hebben over het algemeen een arro uitstraling en eigenlijk is dat best te begrijpen. Immers ze worden om de haverklap lastig gevallen door allerlei mafkezen. Dus bouwen ze een soort muurtje. Ze zijn ook best eenzaam.
Trouwens als je ze kent zijn mooie vrouwen heel vriendelijk. ik woon onder meer samen met een foto-model en zij is erg lief, vriendelijk en grappig.
Er zijn ook lelijke mormels die arro zijn, zij zijn vaak opgeleid en voelen zich heel wat, maar hebben vaak een dubbele agenda. Dit zijn de vrouwen waar je met een grote boog omheen moet lopen.
quote:Gewoon zeggen dat je op ze valt?
Op donderdag 12 juli 2001 21:55 schreef WiSeGuY187 het volgende:
yep, 99% van alle (hele) mooie meiden die ik ken heb best wel kapsones, ook best wel veel gasten maar daar ben ik aardig geraffineerd in om dat snel af te breken
Wees gewoon jezelf, ga jezelf en anderen niet voor de gek houden met wie je bent, anders kom je jezelf ook nog wel een keertje tegen...
quote:dat zeggen ze ja, maar arrogantie wordt gecreeërd. Ze worden niet uit zichzelf arrogant maar van alle aandacht. Daar zielige mensen geen aandacht krijgen lijkt het me sterk dat arrogante mensen zielig zijn.
Op donderdag 12 juli 2001 22:24 schreef JK het volgende:
Bovendien zijn mensen die arrogant zijn zielig, ze denken dat ze alles zijn, terwijl ze in feite gewoon dus zielig zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Arjeninho op 12-07-2001 22:37]
quote:neuh die weet ik altijd wel heel goed in een groep in de zeik te zetten en dat vinden ze nog minder dan dat ik zeg dat ik op ze val
Op donderdag 12 juli 2001 22:20 schreef Koekepan het volgende:[..]
Gewoon zeggen dat je op ze valt?
quote:Daar heb ik idd ervaring mee, met de ex van m'n vriend.
Op donderdag 12 juli 2001 22:33 schreef Arjeninho het volgende:
Wat mij opvalt: Als goeduitziende meisjes een vriendje krijgen worden ze vaak arrogant(er). Iedereen behalve hun vriendje is een sukkel. Ik ken veeeele voorbeelden van dit verschijnsel. En als het dan weer uit is weer poeslief zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door RuNnaH op 12-07-2001 23:29]
quote:Dat bedoel ik maar. Dat roddelen is vooral verschrikkelijk, doen ze ook graag.
Op donderdag 12 juli 2001 23:21 schreef RuNnaH het volgende:[..]
Daar heb ik idd ervaring mee, met de ex van m'n vriend.
Zodra ze bij elkaar waren, was ze arrogant. Maar zodra ze alleen was, ging ze heel zielig doen. (Bij mij ging ze dan een sigaret bietsen, terwijl ze zelf een volle pak in d'r tas had.)
Nadat ze met m'n vriend had gebroken, draaide ze weer een beetje bij, maar niet tegen mij.(Ze had achter m'n rug om dingen gezegd die niet echt goed waren voor m'n zelfvertrouwen.)
[Dit bericht is gewijzigd door sataN op 12-07-2001 23:58]
quote:Iedereen houd van roddelen. Tenminste, de meeste mensen wel. Altijd leuk om wat over iemand te horen toch ?
Op donderdag 12 juli 2001 23:39 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Dat bedoel ik maar. Dat roddelen is vooral verschrikkelijk, doen ze ook graag.
quote:Ben ik weer in de minderheid!
Op donderdag 12 juli 2001 23:58 schreef JK het volgende:[..]
Iedereen houd van roddelen. Tenminste, de meeste mensen wel.
quote:Maar dan moet er wel iemand zijn die je die illusie geeft
Op donderdag 12 juli 2001 23:58 schreef sataN het volgende:
Volgens mij is het denken dat je knap bent=arrogant. Niet?
quote:wat moeten die dan doen? In een hoekje zitten balen dat ze zo'n lelijke kop hebben?
Vreemd genoeg zijn dit meestal juist heel lelijke jongens...
iedereen gaat er van uit dat arrogant niet mag en altijd onterecht is. Stel de wereldkampioen tijdrijden zegt dat die de beste tijdrijder is, is ie dan arrogant?
Stel een knap iemand vindt zichzelf knapper dan iemand anders. Even concreet maken, stel Scorp zegt dat ie er beter uitziet dan ik. Is ie dan arrogant of gewoon heel erg eerlijk.
Visualisatie:
(van boven naar beneden:)
Scorp[AM] en ik
quote:Komt weer op smaak neer denk ik. De een valt op meneer 1 en de ander op meneer 2.
Op vrijdag 13 juli 2001 00:18 schreef Herald het volgende:[..]
Maar dan moet er wel iemand zijn die je die illusie geeft
[..]Even concreet maken, stel Scorp zegt dat ie er beter uitziet dan ik. Is ie dan arrogant of gewoon heel erg eerlijk.
quote:Precies, en als meneer 2 meer (arrogantie) uitstraalt dan meneer 1, dan maakt hij meer kans om knapper gevonden te worden!
Op vrijdag 13 juli 2001 00:23 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Komt weer op smaak neer denk ik. De een valt op meneer 1 en de ander op meneer 2.
quote:meneer 2 kijkt wel uit, dadelijk vinden mensen hem zielig en lelijk
Op vrijdag 13 juli 2001 00:43 schreef Bazyx het volgende:
Precies, en als meneer 2 meer (arrogantie) uitstraalt dan meneer 1, dan maakt hij meer kans om knapper gevonden te worden!
Dan wed ik trouwens niet op jou als ik eerlijk moet zijn
quote:En dan... Is dat serieus te nemen dan?
Op vrijdag 13 juli 2001 00:55 schreef seef het volgende:
Ik zou zeggen, zet allebei de foto's op hotornot.com
quote:Hier sluit ik mij voor 100% bij aan. Maar ik moet zeggen dat er niets mooier is om een arrogante trut of vent ff flink op zijn kapsones te trappen... Maar inderdaad zal arrogantie ook wel gecreeerd worden door je eigen leefomgeving/mileu. Ik heb d'r in elk geval een hekel aan... (Kijk bijv naar Ticket to love waar de arrogantie van de koppen van Claudia en Irene af te lezen is, tenzij ze nog niets gezegd hebben)
Wat mij opvalt: Als goeduitziende meisjes een vriendje krijgen worden ze vaak arrogant(er). Iedereen behalve hun vriendje is een sukkel. Ik ken veeeele voorbeelden van dit verschijnsel. En als het dan weer uit is weer poeslief zijn.
Anderzijds is het ook dat als jij van jezelf het gevoel hebt dat je iets voorstelt, dat ook uitstraalt en daar op gaat letten. Zo zal een onzeker iemand, denk ik, ook niet helemaal optutten voor een verjaardag o.i.d. onder het mom van "ja, ik ben toch niet knap, dus waarom zou ik er iets aan doen" waardoor die persoon er dus ook nooit geweldig uit kan zien.
Het uitstralen van weten dat je een leuk koppie hebt, kan door sommige mensen als arrogant worden opgevat; dat gebeurt nogal snel hier in NL., want als je zegt van jezelf dat je b.v. intelligent bent, en daadwerkeljk zo is, heb je kapsones en ben je arrogant.
Voor mij is er een wezenlijk verschil tussen zelfverzekerdheid en arrogantie, zelfverzekerdheid, zoals eerder gezegd is meer het weten dat en het ook uitstralen; dat trekt mij altijd wel enigzins aan bij meiden, waarom weet ik niet.
Arrogant is voor mij weten dat je een leuk koppie hebt, dat uitstralen en daar rechten aan ontlenen; zoals: ik mag eerder naar binnen/dien eerder geholpen te worden, WANT ik ben knap.
Dat soort personen vind ik inderdaad ook niet zo aantrekkelijk, op zijn zachst uitgedrukt.
Als laatste heb je ook van die koketterende tantes, die lopen te pronken met hun knap zijn, en vervolgens doen alsof ze het errug vinden. Zo van: "Ja, daar kan ik toch ook nix aan doen dat ik knap ben, en dat ze daarom mij willen versieren". Zeker voor die mensen geldt wat mij betreft gelijk: "EXIT!!!"
Sommige mensen vinden mij arrogant, of ik het ben weet ik niet; wat ik wel weet dat ik altijd een heleboel dingen met humor proberen te brengen, en een gezonde dosis zelfspot; ik zal niet van mijzelf zeggen dat ik een rotkop heb en ook niet dat ik knap ben. Maar ik speel er af en toe wel mee, en leg alles d'r supervet op: "Ach joh, MIJ lukt dat wel, als ze mijn koppie hebben gezien" of
"Nee joh, ik bén gewoon goed" en een bijbehorende vettuh smile.
Ik heb gezegd.
een leuke meid die arrogant lijkt moet je gewoon toch aanspreken. Ze zullen dan ook wel eerst denken van 'oh nee niet weer de zoveelste die me aanspreekt'. maar blijf een beetje normaal doorpraten en je merkt snel dat het wel meevalt (of soms niet). Ik loop geen blauwtje ik denk: Ach You'r not worth it
De redenatie is ongeveer als volgt.
Mooie vrouwen mogen hoge standaarden zetten voor hun (potentiële) partners. Echter mooie vrouwen zijn gewild dus ook lelijke mannen proberen een kans te maken. En er zijn nu eenmaal meer lelijke mannen dan mooie mannen, dus zo'n mooie vrouw is gewend op een avond 10 tot 20 mannen af te wijzen. Na een tijdje heeft de mooie vrouw hier genoeg van. En gaat het bijna automatisch doen, door een arrogante houding, die houding schrikt de meeste mannen hard af, alleen mannen die zelf ook zo'n arrogante houding hebben of zich er niet door laten wegsturen hebben kennelijk wat te biedden.
Het BitchShield © op zijn meest basis vorm uitgelegd.
Btw, ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed
quote:WELLUS! stommerd.
Op vrijdag 13 juli 2001 13:54 schreef Manono het volgende:
Absoluut NIET waar.
Wat ik me afvraag is als je nou knap geweest bent en je raakt (door 'n ongeluk of natuurlijk proces --> veroudering, kaalheid) je looks kwijt... blijf je dan wel arrogant? Of zijn dit de gevallen van de water in de wijn
quote:Het is zelfs uit onderzoek bewezen dat de meeste mensen eindigen met een partner die (ongeveer) even knap/lelijk/aantrekkelijk is als zijzelf.
Op vrijdag 13 juli 2001 14:45 schreef ivetje het volgende:
Knappe mensen trekken elkaar volgens mij ook aan.Knappe meiden zie je vaak ook met van die arrogante,zonnebankbruine vriendjes lopen die denken dat ze knap zijn.
Dat verhaaltje over het "Bitch Shield" klopt btw wel.
Ik trek ook nogal de aandacht en vaak gaat mijn hoofd zodra ik de deur uitga op "ongenaakbaar" mode, puur omdat ik geen zin heb om in te gaan op allerhande commentaar als "he schatje,lekker ding, je ziet er goed uit blablaba" ik negeer die mensen gewoon en als ze echt vervelend worden (achter je aan lopen oid) dan kunnen ze een snauw van me krijgen. Ik heb echt geen zin om met elke debiel een praatje te maken. Maar als je me gewoon leert kennen ben ik heel lief en aardig hoor
quote:Ligt natuurlijk geheel aan de situatie, als ik gewoon over straat loop naar de bushalte of boodschappen ga doen staat mijn hoofd er al helemaal niet naar, maar het ligt ook aan de manier waarop, als iemand mij een oprecht compliment geeft en dat op een respectvolle manier doet en me verder niet lastigvalt voel ik me gewoon gevleid net als iedereen, maar dat ziekelijke gedoe zoals door de stad achtervolgen en voor mijn raam gaan staan liever niet.
Op vrijdag 13 juli 2001 15:03 schreef Crimson het volgende:
Uit (gedeeltelijk proffesionele) intresse, wat zou wel een goedde manier zijn om jou aan te spreken ?
De situatie moet er gewoon naar zijn.
Als een jongen een meisje nafluit is hij stoer, doet een meisje zoiets bij een jongen dan is ze een slet.
Ik ben echt gek op de dubbele moraal...
quote:Jij hebt teveel sprookjes gelezen he, Yvetje?
Op vrijdag 13 juli 2001 14:45 schreef ivetje het volgende:
Vaak zijn die knappe mensen dan ook extra onaardig tegen niet zulke knappe mensen.Daar kan ik me ook erg boos over maken,want knap zijn is volgens mij ook niet alles.
quote:Nee hoor, Manono is oerlelijk (vraag maar aan Isje1
Knappe mensen trekken elkaar volgens mij ook aan.Knappe meiden zie je vaak ook met van die arrogante,zonnebankbruine vriendjes lopen die denken dat ze knap zijn.
quote:Bullshit. Het brood blijft even duur bij de bakker.
Op vrijdag 13 juli 2001 15:13 schreef Manono het volgende:Knappe mensen hebben misschien wat minder moeite met het leven
quote:Als we de eerste levensbehoeften even buiten beschouwing laten.
Op vrijdag 13 juli 2001 15:30 schreef HipShake het volgende:
Bullshit. Het brood blijft even duur bij de bakker.
dus zelfs dat brood is minder duur voor hen.
quote:En jij moet eerst es leren lezen dombo.Mijn naam schrijf je met een I,weet je wel.Het staat nota bene voor je neus!!!!
Op vrijdag 13 juli 2001 15:13 schreef Manono het volgende:[..]
Jij hebt teveel sprookjes gelezen he, Yvetje?
quote:Yvetje, pesten is geen spelletje.
Op vrijdag 13 juli 2001 22:23 schreef ivetje het volgende:[..]
En jij moet eerst es leren lezen dombo.Mijn naam schrijf je met een I,weet je wel.Het staat nota bene voor je neus!!!!
Jemig zeg,ik wordt echt gek van al die domme mensen die niet kunnen lezen en mijn naam met die godverdommese Y schrijven.
Ok,nog 1 keer.Mijn naam is met een I.Een grote I
IA IA IA IA
quote:Pest mij dan niet door express mijn naam verkeerd te schrijven.Ik pest verder niemand,ik wordt alleen ziek van ,mensen die niet uit hun doppen kijke en daardoor mijn naam fout schrijven.
Op vrijdag 13 juli 2001 22:33 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Yvetje, pesten is geen spelletje.
quote:Ik heb een hele arrogante bakker, 't brood is daar echt een dubbeltje duurder, maar dat heb ik er graag voor over.
Op vrijdag 13 juli 2001 15:30 schreef HipShake het volgende:[..]
Bullshit. Het brood blijft even duur bij de bakker.
Ik ken daarentegen ook wel knappe meisjes die gewoon heel lief en zichzelf zijn.
Ik denk trouwens dat arrogantie meer in het gedrag zit dan gewoon in de blik van iemand. Een persoon kan wel een heel arro blik hebben, maar dat zegt nog niks.
quote:Ja
Op donderdag 12 juli 2001 21:52 schreef postinggirl het volgende:
Als ik zo terugkijk op mijn leven waren de ergste bitches en de irritantste jongens over het algemeen behoorlijk knappe types. Niet allemaal, maar meestal wel. Er lijkt een verband tussen te zijn. Mee eens, of juist niet?
Dat moet je dus afstraffen
Ik heb er ook weleens last van. Bijvoorbeeld een tijdje geleden werkte ik met een meisje die bij mij op school zit, maar die ik eigenlijk nauwelijks kende..
Ik praatte op werk wel vaak met haar enzo, en toen zij ze tegen mij:"Je bent eigenlijk helemaal niet arrogant.." Dat kwam bij mij wel ff aan... ze zei dat al haar vriendinnetjes mij heel erg arrogant vinden (meisjes die ik eigenlijk niet eens kende), maar nu zij mij kende bleek ik ineens helemaal niet arrogant te zijn
Mijn conclusie hieruit is dat het vooral een etiket is die je krijgt als je een beetje knap bent, en inderdaad eigenlijk alleen maar van mensen die je helemaal niet kennen (het komt namelijk nogal vaak voor zoals hierboven). Mensen die knap zijn worden vaker 'bekeken' en over gepraat, en tja, omdat je niet iedereen kan kennen en aardig tegen ze kan zijn vindt men je arrogant.
Wat ik hierboven lees, van dat bijna alle mensen die knap zijn arrogant zijn vind ik echt bullshit..ik bedoel; ken je die zogenaamde arrogante mensen goed? Of zie je ze alleen arrogant kijken?
Mensen moeten (vind ik) wat minder snel met hun oordeel klaarstaan over dit soort zaken.
P.S. Tuurlijk zijn er flink wat echte arrogante mensen, maar dat zijn zeker niet altijd de lekkere koppies..
quote:Wij begrijpen elkaar. Ik heb hier ook last van.
Op zaterdag 14 juli 2001 18:18 schreef Xplizit het volgende:
Arrogant gevonden worden is echt niet leuk..Ik heb er ook weleens last van. Bijvoorbeeld een tijdje geleden werkte ik met een meisje die bij mij op school zit, maar die ik eigenlijk nauwelijks kende..
Ik praatte op werk wel vaak met haar enzo, en toen zij ze tegen mij:"Je bent eigenlijk helemaal niet arrogant.." Dat kwam bij mij wel ff aan... ze zei dat al haar vriendinnetjes mij heel erg arrogant vinden (meisjes die ik eigenlijk niet eens kende), maar nu zij mij kende bleek ik ineens helemaal niet arrogant te zijnMijn conclusie hieruit is dat het vooral een etiket is die je krijgt als je een beetje knap bent, en inderdaad eigenlijk alleen maar van mensen die je helemaal niet kennen (het komt namelijk nogal vaak voor zoals hierboven). Mensen die knap zijn worden vaker 'bekeken' en over gepraat, en tja, omdat je niet iedereen kan kennen en aardig tegen ze kan zijn vindt men je arrogant.
Wat ik hierboven lees, van dat bijna alle mensen die knap zijn arrogant zijn vind ik echt bullshit..ik bedoel; ken je die zogenaamde arrogante mensen goed? Of zie je ze alleen arrogant kijken?
Ik word inderdaad ook vaak als arrogant gezien, maar ook bijvoorbeeld als serieus. Je krijgt een etiket op je kop en je komt er niet meer vanaf. Ik ben niet arrogant en vaak niet serieus ( spaarzame momenten).
Meiden moeten gewoon op me afstappen en wat zeggen...
is dat zo moeilijk?
Alle leuke jongens zijn of bezet of homo...
HALLO??? hier naast je.......
maar ja, das nou net jammer nu ik een nieuwe vriendin heb ( ben zo blij met haar)
*zucht*
quote:Ja precies, maar als ik dat zeg dan krijg ik meestal als antwoord: "Je moet niet wachten tot ze naar jou komen maar je moet zelf op ze afstappen." Zit natuurlijk een kern van waarheid in.
Op dinsdag 17 juli 2001 18:26 schreef Tranceptor het volgende:
Meiden denken altijd dat ze bij mij geen kans maken, omdat ik toch zat meiden kan krijgen .... en dat is juist daarom helemaal niet zo.Ik word inderdaad ook vaak als arrogant gezien, maar ook bijvoorbeeld als serieus. Je krijgt een etiket op je kop en je komt er niet meer vanaf. Ik ben niet arrogant en vaak niet serieus ( spaarzame momenten).
Meiden moeten gewoon op me afstappen en wat zeggen...
is dat zo moeilijk?
quote:treu treu
quote:Aangezien je bezet bent is haar stelling dus bij deze bevestigd...
Op dinsdag 17 juli 2001 18:27 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand zei laatst tegen me :Alle leuke jongens zijn of bezet of homo...
HALLO??? hier naast je.......
maar ja, das nou net jammer nu ik een nieuwe vriendin heb ( ben zo blij met haar)
*zucht*
Aan de andere kant zijn veel vrienden van me arrogant (ik trek hen aan, kan ik ook niet aan doen) en zijn ze gewoon doorsnee mensen.
Meestal als mensen mij beter kennen vinden ze dat helemaal niet of als ze meer weer op de dansvloer tegenkomen...ik sta dan meestal te lachen en te dansen als de muziek goed is....dat ziet iedereen graag.
Ik geniet er ontzettend van als iemand uit zijn dak gaat....dan is ook niemand arrogant...
quote:jij en lelijk hmmmm kan wel een foto plaatsen hoor maar lelijk en aneurism nou nee
Op vrijdag 13 juli 2001 13:17 schreef Aneurism het volgende:
Ik ben vreselijk lelijk, en vreselijk arrogant. Maar ik ben daar geen uitzondering in, een mensen kwaal is het kennelijk.
quote:Ik zei ook niet dat het niet waar was
Op dinsdag 17 juli 2001 19:27 schreef sataN het volgende:[..]
Aangezien je bezet bent is haar stelling dus bij deze bevestigd...
Ik zal nu maar en even afkloppen.... dat er nix gebeurt op haar vakantie
quote:Als ik uit m'n dak ga op de dansvloer dan trek ik gewoon een heel erg strak gezicht. Nix blijheid. Van binnen ga ik helemaal los en ik heb het reuze naar mijn zin, maar ik denk dat mijn buitekant dan nogal als arrogant wordt aangezien.
Op dinsdag 17 juli 2001 20:19 schreef lottumracing het volgende:
...of als ze meer weer op de dansvloer tegenkomen...ik sta dan meestal te lachen en te dansen als de muziek goed is....dat ziet iedereen graag.
M'n moeder zegt zelf dat ik een arrogant smoel heb. Kan ik er wat aan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |