abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17285868
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:12 schreef motown het volgende:

[..]

GroenLinks? Noem dan eens een ook maar 1 "moslimfundamentalist" in die partij?

Mohammed Rabbae.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:19:08 #102
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17285933
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:13 schreef SCH het volgende:
Kom op mensen - het is 2004.
Fijn, maar daar moet Aboutaleb vooral zelf nog achterkomen. Die leeft nog ergens in de Middeleeuwen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_17285968
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Fijn, maar daar moet Aboutaleb vooral zelf nog achterkomen. Die leeft nog ergens in de Middeleeuwen.

Je kent hem?
Ik snap niet waar je het over hebt.
pi_17285986
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mohammed Rabbae.

Rabbae een fundamentalist? Ja, als je iedereen met een geloof een fundamentalist noemt, is Balkenende er ook 1.
pi_17286049
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Rabbae een fundamentalist?

Zeker dat Rabbae een fundamentalist is.

Maar als Mohammed Rabbae, indertijd duo-lijsttrekker van GroenLinks, tijdens de verkiezingscampagne botweg roept dat "jullie" er maar aan moeten wennen dat "wij islamieten" homoseksualiteit nu eenmaal niet accepteren, zwijgt iedereen gegeneerd.

http://www.spaink.net/xl/199702.html

Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:25:32 #106
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17286130
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:20 schreef SCH het volgende:
Je kent hem?
Ik snap niet waar je het over hebt.
Je komt er nog wel een keer achter.
pi_17286177
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Zeker dat Rabbae een fundamentalist is.

Maar als Mohammed Rabbae, indertijd duo-lijsttrekker van GroenLinks, tijdens de verkiezingscampagne botweg roept dat "jullie" er maar aan moeten wennen dat "wij islamieten" homoseksualiteit nu eenmaal niet accepteren, zwijgt iedereen gegeneerd.

http://www.spaink.net/xl/199702.html

Rabbae is geen fundamentalist.
Niet iedereen die homoseksualiteit niet meteen volmondig accepteert is een fundamentalist hoor. Rabbae heeft dat trouwens ook niet zo gezegd, maar dat terzijde. Rabbae is een heel gemiddelde gelovige, net als Aboutaleb.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:28:36 #108
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17286224
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:27 schreef SCH het volgende:
Niet iedereen die homoseksualiteit niet meteen volmondig accepteert is een fundamentalist hoor. Rabbae heeft dat trouwens ook niet zo gezegd, maar dat terzijde. Rabbae is een heel gemiddelde gelovige, net als Aboutaleb.
Een heel gemiddelde gelovige m'n aars.
pi_17286244
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je komt er nog wel een keer achter.

Dat zullen we zien maar wat wil je er mee zeggen. Wat weet je over hem dat je hier niet met ons wilt delen?
pi_17286259
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:28 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jeemig - is dit het nieuwe niveau van POL?
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:31:53 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17286325
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:29 schreef SCH het volgende:
Dat zullen we zien maar wat wil je er mee zeggen. Wat weet je over hem dat je hier niet met ons wilt delen?
Ik dacht dat je het topic had gelezen
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:32:13 #112
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17286336
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk. Ik denk het wel.

Tot op heden zijn geen harde uitspraken waarin stelling wordt genomen jegens misstanden rondom migranten van de man bekend. Hij was zelfs actief in een adviesorgaan aan de Marokkaanse regering.

Een wethouder heeft echter een andere politieke taak dan een kamerlid. De laatste dient te functioneren als waakhond tegen misstanden in de samenleving.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_17286456
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:31 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het topic had gelezen

Ja - een heel gemiddelde gelovige. Ik snap niet waar je op doelt.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:35:34 #114
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17286463
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:28 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Kan het met 'wat meer' argumenten? Geef bijvoorbeeld aan waarom je vindt dat SCH zich zwak of eufemistisch uitdrukt en kom met voorbeelden waaruit het tegendeel blijkt van wat hij zegt. Smijten met krachttermen heeft nog nooit iemand overtuigd... Heb je die even niet bij de hand, reageer dan niet of vraag SCH eens waarom hij dat zo ziet.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:37:37 #115
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17286525
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Jeemig - is dit het nieuwe niveau van POL?

Een beschavingsoffensief kan geen kwaad, maar dan graag boven Marijnissiaans niveau
pi_17286693
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet iedereen die homoseksualiteit niet meteen volmondig accepteert is een fundamentalist hoor. Rabbae is een heel gemiddelde gelovige, net als Aboutaleb.

Iemand die zegt dat "jullie Nederlanders" maar moeten accepteren dat "wij moslims" homoseksualiteit nooit zullen accepteren is wel degelijk een fundamentalist, net als een Nederlander die zegt dat "wij Nederlanders allochtonen nooit zullen accepteren" een racist is. Als Rabbae inderdaad een gemiddelde gelovige is, zegt dat meer over de gemiddelde gelovige dan over Rabbae.
pi_17286752
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:32 schreef sjun het volgende:

[..]

Tot op heden zijn geen harde uitspraken waarin stelling wordt genomen jegens misstanden rondom migranten van de man bekend.

Me dunkt. Hij is jaren de voorman van Forum geweest en heeft zich voortdurend uitgesproken over de mc samenleving dus hij heeft er zich terdege een mening over gevormd en ook een standpunt over. Misschien niet het standpunt dat iedereen meteen zal bevallen, maar dat lijkt me logisch.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:45:06 #118
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17286772
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:35 schreef sjun het volgende:
Kan het met 'wat meer' argumenten? Geef bijvoorbeeld aan waarom je vindt dat SCH zich zwak of eufemistisch uitdrukt en kom met voorbeelden waaruit het tegendeel blijkt van wat hij zegt. Smijten met krachttermen heeft nog nooit iemand overtuigd... Heb je die even niet bij de hand, reageer dan niet of vraag SCH eens waarom hij dat zo ziet.
Ga je kleine zusje betuttelen ofzo .

De meeste van m'n argumenten zijn al compleet weggehaald door sizzler, in het begin van dit topic. Ik heb geen zin om het weer opnieuw te tikken, het ontbreekt me vandaag enigszins aan inspiratie.

pi_17286815
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Iemand die zegt dat "jullie Nederlanders" maar moeten accepteren dat "wij moslims" homoseksualiteit nooit zullen accepteren is wel degelijk een fundamentalist, net als een Nederlander die zegt dat "wij Nederlanders allochtonen nooit zullen accepteren" een racist is. Als Rabbae inderdaad een gemiddelde gelovige is, zegt dat meer over de gemiddelde gelovige dan over Rabbae.

1. Hij heeft dat nooit gezegd. Je bron is er 1 van vrije interpretatie. Rabbae gaat uitstekend om met homoseksuelen.
2. Een fundamentalist moet aan meer voorwaarden voldoen.
pi_17286830
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef sjun het volgende:

[..]

Een beschavingsoffensief kan geen kwaad, maar dan graag boven Marijnissiaans niveau

Zo ken ik je weer
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:52:45 #121
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17287006
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ga je kleine zusje betuttelen ofzo .

Die laat zich nog wel eens wat bijbrengen zonder dat meteen de kont tegen de krib moet waarmee ze zichzelf de kans op anderssoortige inzichten beneemt.
quote:
De meeste van m'n argumenten zijn al compleet weggehaald door sizzler, in het begin van dit topic. Ik heb geen zin om het weer opnieuw te tikken, het ontbreekt me vandaag enigszins aan inspiratie.
Moeten wij dan van dat laatste mee'genieten'?
pi_17288315
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:46 schreef SCH het volgende:

[..]

1. Hij heeft dat nooit gezegd. Je bron is er 1 van vrije interpretatie. Rabbae gaat uitstekend om met homoseksuelen.

Als jij zo behandeld wilt worden... .
quote:
2. Een fundamentalist moet aan meer voorwaarden voldoen.
Als een gelovige discrimineert en aanzet tot haat, is hij een fundamentalist, daarvoor hoeft hij echt niet aan meer voorwaarden te voldoen hoor.
pi_17288831
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Als een gelovige discrimineert en aanzet tot haat, is hij een fundamentalist, daarvoor hoeft hij echt niet aan meer voorwaarden te voldoen hoor.
Ik heb Rabbae nooit horen aanzetten tot haat maar zie daar graag voorbeelden van. Net als van Aboutaleb.
pi_17289637
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mohammed Rabbae.

Hij een fundamentalist? Hardly. Hij heeft misschien wat minder populaire opvattingen, maar hij is zeker geen fundamentalist. Bovendien zit hij allang niet meer in de fractie.
Ars longa, vita brevis
pi_17289784
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:31 schreef motown het volgende:

[..]

Hij een fundamentalist? Hardly. Hij heeft misschien wat minder populaire opvattingen, maar hij is zeker geen fundamentalist.

Naar mijn maatstaven is hij wel een fundamentalist. Net als Fatima Elatik en Abou Jahjah.
quote:
Bovendien zit hij allang niet meer in de fractie.
Inderdaad, maar hij is nog wel lid vd partij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')