abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:34:26 #51
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17173148
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:15 schreef milagro het volgende:

Als ik zeg dat ik geen moslim als partner wil dan ben ik xenofoob, zo heb ik al gemerkt hier en elders.
Zegt een moslim dat, dan is het enkel maar logisch en zijn goed recht.

Ik zie in dit topic ook al genoeg verontwaardiging, dus je kan weer uit je slachtofferrol komen.

En het is niet een positieve opmerking, maar ik zou me er pas druk om maken wanneer hij daadwerkelijk de toekomstige vriend niet zou accepteren.

Ik zie niet in wat daar fundamentalistisch aan is. Ook mis ik enige onderbouwing van zo'n etiket. Als iemand het leuk weer te verwoorden, dan worden er al mensen achterdochtig en wordt hij zonder enige onderbouwing een extreem fundamentalistische moslim genoemd.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17173384
Helemaal eens met Hirsi Ali.

Miljoenen zijn er naar Forum gegaan, waarbij de zakken van die knuffel-Marokkaan ongetwijfeld ook goed gevuld zijn.

En waarvoor? Af en toe een rapportje maken over het toegenome 'racisme' en eens in de zoveel tijd flink afgeven op cafebazen die geen risico's willen lopen met Marokkanen in hun zaak. En verder nog het pleiten voor de vervolging van mensen die het waagden hun mond open te trekken over het gedrag van z'n soortgenoten. En als dank mag hij nog wethouder worden ook.

pi_17173542
Hirsi Ali is een stomme geit. Je spoort niet als je denkt dat je de intregatie bevordert door te blèren dat Mohamed een pedo is naar Westerse maatstaven.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:53:33 #54
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17173657
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:49 schreef schatje het volgende:
Hirsi Ali is een stomme geit. Je spoort niet als je denkt dat je de intregatie bevordert door te blèren dat Mohamed een pedo is naar Westerse maatstaven.
Ahmend Aboutaleb is een stomme geitenneuker. Je spoort niet als je denkt dat je de intregatie bevordert door te blèren dat jouw dochter niet met een niet-moslim thuis mag komen.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17173705
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:53 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ahmend Aboutaleb is een stomme geitenneuker. Je spoort niet als je denkt dat je de intregatie bevordert door te blèren dat jouw dochter niet met een niet-moslim thuis mag komen.

Waar blijkt dat uit dan?? URL??
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:59:11 #56
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17173802
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:55 schreef schatje het volgende:

[..]

http://archief.parool.nl/artikel?text=aboutaleb&SORT=presence&ED=ola&PRD=2y&SEC=%2A&FDOC=5
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:59:16 #57
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17173805
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Ayaan Hirsi Ali versus Ahmed Aboutaleb
quote:
Eerder al liet Aboutaleb zich ontvallen dat hij er niet gelukkig mee zou zijn als zijn dochter met een niet-islamitische vriend thuiskomt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17173988
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:59 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ayaan Hirsi Ali versus Ahmed Aboutaleb
[..]

Dat is wat anders dan te zeggen dat je de integratie niet bevordert .
  zaterdag 14 februari 2004 @ 17:17:47 #59
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17174315
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan te zeggen dat je de integratie niet bevordert .

Ali zei dat ook niet.

Maar jij vindt het dus integratiebevoorderend als een moslim zegt dat zijn dochter niet met een niet-moslim aan moet komen? Goed, dan is dat ook weer duidelijk...

pi_17174456
Ik merk dat Hirsi ietsje jaloers is geworden Ze geeft bij mij de indruk dat ze een afkeer heeft tegen al dat Islamitisch is dus ik neem haar zoiezo niet serieus. Ik heb de vertrouwen in Aboutaleb.
pi_17174458
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:17 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ali zei dat ook niet.

Maar jij vindt het dus integratiebevoorderend als een moslim zegt dat zijn dochter niet met een niet-moslim aan moet komen? Goed, dan is dat ook weer duidelijk...

Hoezo?? Zou jouw dochter dan wel met moslim mogen thuiskomen??

Mij boeit het niet .

pi_17174778
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:22 schreef schatje het volgende:
Mij boeit het niet .
Ahmed Aboutaleb wel, en daarom is hij ongeschikt als wethouder.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_17174823
quote:
Hij zegt dat hij er niet gelukkig mee zou zijn.
pi_17174974
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ahmed Aboutaleb wel, en daarom is hij ongeschikt als wethouder.

Want?
pi_17177823
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zie in dit topic ook al genoeg verontwaardiging, dus je kan weer uit je slachtofferrol komen.

En het is niet een positieve opmerking, maar ik zou me er pas druk om maken wanneer hij daadwerkelijk de toekomstige vriend niet zou accepteren.

Ik zie niet in wat daar fundamentalistisch aan is. Ook mis ik enige onderbouwing van zo'n etiket. Als iemand het leuk weer te verwoorden, dan worden er al mensen achterdochtig en wordt hij zonder enige onderbouwing een extreem fundamentalistische moslim genoemd.

Het is algemeen bekend dat de gemiddelde moslim zijn kinderen met een moslim wil zien thuiskomen of iemand die zich bereid is te bekeren.
Vriendjes die geen moslim zijn worden eenvoudig weg niet geaccepteerd, en zelfs een andere afkomst hebbende is al een probleem.
Een Marokkaans meisje hoeft over het algemeen niet eens met een Turk thuis te komen, een Turkse niet met een Marokkaan.

Laat staan een Nederlander.

En Aboutaleb ziet liever een Marokkaanse moslimschoonzoon komen.
Hij vindt importbruiden dan ook geen probleem.
Hangt een of andere lulverhaal op over verliefd te worden onder de Marokkaanse zon, vakantiesfeertje, yadayada..terwijl het gros van die huwelijken niets met liefde van doen hebben, het zijn pratische keuzes die er aan ten grondslag liggen.

De man die nu bij Forum zit vindt importbruiden wél een probleem, zo was laatst te zien bij Rondom Tien, wilt daar zeer strenge regels voor, evenals Haci Karacaer van Milli Gorus, die zelfs geen problemen heeft met een totaal verbod op importhuwelijken.

Haci Karacaer noemt de Islam zelfs een belemmering voor de emancipatie, geloof stagneert, geloof doet stilstaan en stilstand is achteruitgang.

En dat voor een zeer belijdend moslim, woordvoerder ve conservatief geachte beweging als Milli Gorus.

Dát zijn de mensen die we nodig hebben, niet troetelallochtonen als Aboutaleb, die zegt dat de manier waarop de Islam in Nederland beleden wordt niets met achterblijven vd integratie van doen heeft.

Het heeft er alles mee van doen.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2004 @ 19:31:58 #66
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_17177977
Volgens mij is Hirsi stiekum nog in dienst van de PvdA.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:25:17 #67
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17179526
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:22 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb de vertrouwen in Aboutaleb.
Typerende grammaticafout. .
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:34:31 #68
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17179754
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:49 schreef schatje het volgende:
Hirsi Ali zei dat Mohammed een perverse tiran was naar westerse maatstaven. Dat hij een pedofiel was is iedereen het wel overeens. Een meisje van 6 verloven en met haar 9 jaar het huwelijk consumeren
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:42:38 #69
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_17179941
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:34 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hirsi Ali zei dat Mohammed een perverse tiran was naar westerse maatstaven. Dat hij een pedofiel was is iedereen het wel overeens. Een meisje van 6 verloven en met haar 9 jaar het huwelijk consumeren

RACISME!!!!!!!
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:45:02 #70
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17179996
Laat ik het zo zeggen: Ik vind Hirshi Ali totaal ongeloofwaardig over haar idee van de Islam. Ze ziet zichzelf als de grote prediker jegens de Islam, maar ze beseft zich niet dat niet iedereen op dezelfde manier tegen de Islam aankijkt als zij dat doet. Zij kankert op de Islam vanuit het standpunt dat ze er zelf ooit deel van uitmaakte en daardoor heeft ze blijkbaar het idee dat zij als de beste kan weten waar de Islam voor staat. Zoveel mensen, zoveel meningen is schijnbaar een concept dat haar totaal ontgaat.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:49:49 #71
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_17180129
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:45 schreef Ype het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind Hirshi Ali totaal ongeloofwaardig over haar idee van de Islam. Ze ziet zichzelf als de grote prediker jegens de Islam, maar ze beseft zich niet dat niet iedereen op dezelfde manier tegen de Islam aankijkt als zij dat doet. Zij kankert op de Islam vanuit het standpunt dat ze er zelf ooit deel van uitmaakte en daardoor heeft ze blijkbaar het idee dat zij als de beste kan weten waar de Islam voor staat. Zoveel mensen, zoveel meningen is schijnbaar een concept dat haar totaal ontgaat.
Ze weet gewoon als geen ander hoe idioot de fanatieke islamiet in elkaar zit, en durft dit naar buiten te brengen. Ze heeft geen familie die haar eventueel zou kunnen vermoorden uit eerwraak o.i.d.
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:57:53 #72
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17180355
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:49 schreef sanniejj het volgende:

[..]

Ze weet gewoon als geen ander hoe idioot de fanatieke islamiet in elkaar zit, en durft dit naar buiten te brengen. Ze heeft geen familie die haar eventueel zou kunnen vermoorden uit eerwraak o.i.d.

Laten we dit dikgedrukte er even specifiek tussenuit halen. Zij komt namelijk uit een Afrikaanse cultuur waarin de Islam nogal anders bedreven wordt als in de Arabische cultuur. Veel mensen zien hier geen verschil tussen, maar er is nogal een groot verschil. Een cultuur die los van de Islam al voor lange tijd het clitorisbesnijdingsidee had waaraan ook mevrouw Ali aan onderhevig is geweest (helaas voor haar). In onze Westerse maatschappij heeft zij begrepen dat dat hier absoluut een walgelijk standpunt is en vrijwel vanuit dat richtpunt is haar haat jegens de Islam begonnen. Totaal geen acht slaand op positieve punten is zij in een partij gestapt waarin zij zoveel mogelijk haar persoonlijk ongerief kwijt kan schelden jegens alles wat mensen haar hebben aangedaan in haar leven. Één cruciaal punt hierbij: Zij is de knuffelallochtoon van de VVD.
pi_17180506
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:57 schreef Ype het volgende:

[..]

Laten we dit dikgedrukte er even specifiek tussenuit halen. Zij komt namelijk uit een Afrikaanse cultuur waarin de Islam nogal anders bedreven wordt als in de Arabische cultuur. Veel mensen zien hier geen verschil tussen, maar er is nogal een groot verschil.

Geen van beide doen er toe, het gaat erom hoe in NL de Islam wordt beleden. Daar meent zij problemen te zien. Dat zij daarbij haar eigen situatie mede op projecteert zal ik niet ontkennen.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 21:06:11 #74
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17180602
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:02 schreef fokje het volgende:

[..]

Geen van beide doen er toe, het gaat erom hoe in NL de Islam wordt beleden. Daar meent zij problemen te zien. Dat zij daarbij haar eigen situatie mede op projecteert zal ik niet ontkennen.

De Islam in Nederland wordt uiteraard vanuit verschillende perspectieven beleden. Dus juist daar ligt het cruciale in deze discussie.
  zondag 15 februari 2004 @ 02:17:56 #75
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_17188367
quote:

[..]

Nee, jouw opmerking verrijkt Nederland geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')