abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17165459
Ik gister met een kameraad op de fiets om te gaan stappen. Ik wist dat mijn achterlicht het niet deed. En voordat ik aan fietste dacht ik nog van, zal ik wel op mijn eigen fiets gaan? Was immers vrijdag de 13de. Heb ik dus niet gedaan. Waren we ongeveer halvere wegen en jawel hoor, daar komen ze aan. Ik dacht nu gaan we het meemaken. Gelukkig stapte er niet zo'n ouwe zeikzak met een snor uit. Hebben we even normaal gepraat en wat gekkigheid gemaakt. Maar is toch een duur fietslampje geworden en ik mocht door fietsen op eigen risico, in iedergeval hielden zij mij niet meer aan. Ze zeiden nog wel dat er nog 2 andere wagens rond reden.

Toen we bij een andere kameraad van me aankwamen heb ik toch maar direct het lampje vervangen . Gelukkig is toch nog een gezellig avond geworden.

pi_17165468
fietsers zonder licht vragen om een bullbar in hun bek
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
  zaterdag 14 februari 2004 @ 08:32:12 #3
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_17165469
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:30 schreef Vulpecula het volgende:

Toen we bij een andere kameraad van me aankwamen heb ik toch maar direct het lampje vervangen

Chicken
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_17165476
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:32 schreef Romek het volgende:

[..]

Chicken

Ben maar een arme student die niet veel geld heeft. En nog zo'n geel papiertje zie ik niet zitten.
pi_17165505
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:31 schreef neonfreak het volgende:
EENSCH
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_17165511
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:42 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

EENSCH

ja t'is toch zo, lijers komen overal vandaan vliegen zonder dat je ze ziet en dan ben jij fout als je ze dan wel misschien expres 1 met het asfalt laat worden.
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
pi_17165524
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:44 schreef neonfreak het volgende:

[..]

ja t'is toch zo, lijers komen overal vandaan vliegen zonder dat je ze ziet en dan ben jij fout als je ze dan wel misschien expres 1 met het asfalt laat worden.

Mja als ik ze kan ontwijken dan doe ik dat, maar met hetzelfde plezier laat ik ze even het asfalt proeven.
Een bumpertje kost mij maar 25 euro.
En als ik daarna tot de volgende bocht mijn lichten uithou, dan herkennen ze mij toch niet.

Maar tis wel zo dat je als automobilist zwaar in het ongelijk word gesteld door die fietsers.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_17165553
Vooral negers op een fiets zijn link.. want die zie je dus niet.. dan maar hopen dat ze glimlachen.. kun je ze tenminste nog herkennen aan hun gebit..

[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 14-02-2004 09:01]

pi_17165564
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:55 schreef Omkron het volgende:
Vooral negers op een fiets zijn link.. want die zie je dus niet.. dan maar hopen dat ze glimlachen.. kun je ze tenminste nog herkennen aan hun gebid..
Alstie niet zo ontzettend afgezaagd zou zijn zou ik ff glimlachen.

Nu dus niet.

pi_17165583
Het is geen geintje.. het is gewoon ervaring..
  zaterdag 14 februari 2004 @ 09:08:27 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_17165609
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:31 schreef neonfreak het volgende:
vrachtwagen/jeep op ut fietspad?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_17165738
Ik hou zelf ook niet van fietsers zonder licht , maar ja ik heb hem daarna wel direct gemaakt. Hé, hè, daar zegt niemand wat over .
pi_17165773
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 09:33 schreef Vulpecula het volgende:
Ik hou zelf ook niet van fietsers zonder licht , maar ja ik heb hem daarna wel direct gemaakt. Hé, hè, daar zegt niemand wat over .
Wat goed dat je alle automobilisten een plezier hebt gedaan door het lampje te vervangen!

pi_17165780
De wet zou toch bijgesteld worden, dat fietsers niet altijd direct gelijk krijgen ??
Weet niet meer of het op het nieuws was laatst, maar ik dacht van wel namelijk.. ( zou wel tijd worden. )

ipv meer flitspalen, meer agenten langs standaard scholieren fietsroutes... SCHRIJVEN met die handjes !
( Leren ze er teminste wat van, en wordt het een stuk veiliger )

pi_17165783
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 09:39 schreef Wierdo_NL het volgende:
De wet zou toch bijgesteld worden, dat fietsers niet altijd direct gelijk krijgen ??
Weet niet meer of het op het nieuws was laatst, maar ik dacht van wel namelijk.. ( zou wel tijd worden. )

ipv meer flitspalen, meer agenten langs standaard scholieren fietsroutes... SCHRIJVEN met die handjes !
( Leren ze er teminste wat van, en wordt het een stuk veiliger )

Dat controleren van de fietsroutes wordt hier wel redelijk vaak gedaan ze staan op een punt dat je er wel langs moet
  zaterdag 14 februari 2004 @ 09:50:17 #16
71048 Tokay
makes your day!
pi_17165825
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 09:33 schreef Vulpecula het volgende:
Je bent een voorbeeldige burger, jongeman!
Ik ga je aanbevelen voor een lintje bij Hare Majesteit.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zaterdag 14 februari 2004 @ 09:53:56 #17
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_17165847
Ach ja.
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_17166372
reed laatst richting t station in leiden.. moest ff wat eten en pinnen had al zo'n gevoel dat ze misschien wel eens konden controleren dus had ff snel een gare tijdelijke oplossing gevonden op mn lamp te fixen.. op weg terug stonden die politiegastjes met 2 van die crossmotoren en nog n paar op mountainbike
pi_17167008
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:30 schreef Vulpecula het volgende:
Maar is toch een duur fietslampje geworden en ik mocht door fietsen op eigen risico
Dit is dus erg fout. Je krijgt een bekeuring om je te ontmoedigen dat je hetzelfde nog eens flikt.

Om je dan te vertellen dat je op eigen risico door mag fietsen.......Niet zo slim van die agent(en).

pi_17167431
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:37 schreef Sphere het volgende:

[..]

Dit is dus erg fout. Je krijgt een bekeuring om je te ontmoedigen dat je hetzelfde nog eens flikt.

Om je dan te vertellen dat je op eigen risico door mag fietsen.......Niet zo slim van die agent(en).

Maar wel aardig
'It isn't the vote that counts, it's who counts the votes'
pi_17168363
Ik fiets al enige jaren zonder licht. Het hebben van een goed lampje is gewoon niet te doen. Ik heb twee keer m'n licht moeten maken omdat teringlijers het slopen of jatten als m'n fiets op 't station staat. Dan riskeer ik wel een boete want als ik een boete krijg dan is dat uiteindelijk nog goedkoper dan constant m'n licht te moeten fixen.
Ja, het is inderdaad gevaarlijker maar ik heb goede remmen en fiets niet al te asociaal.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 14 februari 2004 @ 12:56:41 #22
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_17168415
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:53 schreef LostFormat het volgende:
Ik fiets al enige jaren zonder licht. Het hebben van een goed lampje is gewoon niet te doen. Ik heb twee keer m'n licht moeten maken omdat teringlijers het slopen of jatten als m'n fiets op 't station staat. Dan riskeer ik wel een boete want als ik een boete krijg dan is dat uiteindelijk nog goedkoper dan constant m'n licht te moeten fixen.
Ja, het is inderdaad gevaarlijker maar ik heb goede remmen en fiets niet al te asociaal.
EENSCH!
Hoogbevaagd
  zaterdag 14 februari 2004 @ 12:59:31 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17168476
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 09:02 schreef Omkron het volgende:
Het is geen geintje.. het is gewoon ervaring..
Bakane. In elk geval zonder licht rijden is gewoon stom. En je heb tegenwoordig ook lampen op batterijen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 13:00:37 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17168504
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:53 schreef LostFormat het volgende:
Lampjes op batterijen met een klik systeem. Haal je ze er gewoon af.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17168628
Ik was gister een beetje laat bij een toets. Reed ik voor het eerst sinds tijden door rood.... en jawel

Ik kon er wel om lachen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')