Deze is van pimp my ride...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vond deze toevallig via google:
[afbeelding]
Als ik er een koop, wil ik er zo-een.. was eending
Deze is niet van Pimp My Ride...quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Deze is van pimp my ride...
Was van de week nog op tv!
OMGquote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
http://ziza.ru/2006/01/20/V8-VW-Bus.htmlquote:
Idd hee..quote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Het oog voor detail is wel ruig, zie ook het bloemenhoudertje!
Die is wel van Pimp my ride. Die auto staat op de pic verdimme in de loods van West Coast Customquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Deze is niet van Pimp My Ride...![]()
Deze is niet van Pimp My Ride...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die is wel van Pimp my ride. Die auto staat op de pic verdimme in de loods van West Coast Custom.
Daar was ik dus net mee bezig Alex.. bij deze..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Je, leuk zon welels niets discussie.Kom dan met een paar screenshots van DIE VW Bus in pimp my ride? Waarvan minstesn 1 met MTV logo, en minstens 1 met Xzibit...
En neit ieder door west coast customs gepimpt voertuig komt automatisch in pimp my ride.. eerst zien, dan geloven.
Mooi, bedankt, bewijs geleverd, nu weer vrolijk verder fappen op de prachtige busjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:12 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Daar was ik dus net mee bezig Alex.. bij deze..
Zijn er btw geen (betaalde) oostblok-varianten van gemaakt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi, bedankt, bewijs geleverd, nu weer vrolijk verder fappen op de prachtige busjes
Mja, de ZUK komt denk ik redelijk in de buurtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zijn er btw geen (betaalde) oostblok-varianten van gemaakt?
Van zo'n succes-uitvoering worden namelijk meestal gewoon kopieen gemaakt in dat soort landen?
(ik richt me maar even tot jou, aangezien jij van de Astero's, Autovazen, Autozazen, AZLK'n, Bronto's, GAZzen, Lada's, Luazen, Moskvitchen, OKA's, UAZ'n, Urals, VAZen, ZILen en ZIMen bent)
Oe, bijna net zo rond en dezelfde hippie streetcred!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, de ZUK komt denk ik redelijk in de buurt
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vond em eerst niks (te hoekig).. maar ik moet hem even los zien van de hele T serie denk ik.. En dan is ie ganz geil...quote:
Ik heb vorige week een kever gekocht uit 1983quote:Op zaterdag 14 februari 2004 01:47 schreef Myster_E het volgende:
Prachtige auto's, er is echter één auto waar ik meer voor voel: De Kever.
ganz geil..!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een kever gekocht uit 1983![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |