Zonde
Jammer van die velgen
Toch nog te herkennen
huile
cabrio
en nog 1:
Mooie velgen
Excuses voor de vele foto's, maar ze zijn ook zo mooi
Wat vinden jullie van deze busjes??
[Dit bericht is gewijzigd door Kluupkluup op 14-02-2004 00:06]
Edit: opmerking verwijderd...
[Dit bericht is gewijzigd door MutZ op 14-02-2004 11:47]
prachtige auto's
blijft mooi!
quote:Kever cker zo mooi jah
Op zaterdag 14 februari 2004 01:47 schreef Myster_E het volgende:
Prachtige auto's, er is echter één auto waar ik meer voor voel: De Kever.
De T1, de eerste in de reeks, ontworpen door de Nederlander Ben Pon:
Orginele schets T1, van Ben Pon:
De T2a al minder mooi dan de T1:
De T2b die band is niet mooi voorop (leuke caravan trouwens ) :
De T3 Huile :
De T3 Watergekoeld :
De T4 Mijn VW busje-look, wat doe je?! :
De T5 Leuk busje, maar had net zo goed bijvoorbeeld Mercedes kunnen zijn:
De T5 Microbus Zie ik daar de T1 weer een beetje
?!
Kan iemand er ronde voorlichten een verticale achterlichten van maken met photoshop
:
[Dit bericht is gewijzigd door MutZ op 14-02-2004 12:20]
quote:De goedkope zijn al weggeroest, de goede (en dus dure) zijn over. En ze zijn gewild, dus dat drijft de prijs ook nog op.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:36 schreef Omkron het volgende:
Waarom zijn die oude busjes dan zo duur...?
quote:De T1 heeft gewoon een ongekende CULT-status gekregen.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
De goedkope zijn al weggeroest, de goede (en dus dure) zijn over. En ze zijn gewild, dus dat drijft de prijs ook nog op.
Terecht trouwens.
quote:Het kost ook steeds meer om een oude auto of busje op de weg te houden. Sommige mensen willen niet zelf sleutelen, maar wel een perfect busje. Dan betaal je ook de hoofdprijs.
Op zaterdag 14 februari 2004 14:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
De T1 heeft gewoon een ongekende CULT-status gekregen.Terecht trouwens.
quote:ronde voorlichten is gelukt, had geen zin meer in de achterkant maar bij deze heb ik wel mooiere velgen er op gedaan
Op zaterdag 14 februari 2004 02:07 schreef Kluupkluup het volgende:
De T5 MicrobusZie ik daar de T1 weer een beetje
?!
Kan iemand er ronde voorlichten een verticale achterlichten van maken met photoshop![]()
:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:maar wel ze hadden er wel een oplossing voor
Op zaterdag 14 februari 2004 15:47 schreef stay_fun het volgende:
Toch zou ik niet graag een slippertje maken met een van deze classics, kooiconstructies, airbags, ABS, nog nooit van gehoord...
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:10 schreef GiSH het volgende:[..]
maar wel ze hadden er wel een oplossing voor
[afbeelding]
*subtiel trapjequote:Op zaterdag 14 februari 2004 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Erg mooi, maar de T3 dubbele cabine 4*4 is net een steekje mooierKun je na je rondritje europa de Parijs-Dakar nog ff doen....
Oja.. wat ik telkens bedoel met watergekoeld is dit:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwa, de T1 is een soort lief knuffelbusje, maar de T3 (al dan niet watergekoeld) heeft ook wel wat met zijn/haar semi-foute jaren '80 uitstraling..
Nee hoor. Wij hadden een watergekoelde T3 met gewoon ronde lichten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Oja.. wat ik telkens bedoel met watergekoeld is dit:
Je hebt de T3 luchtgekoeld..
dat is deze:
[afbeelding]
De watergekoelde T3 heeft van de vierkante lichten..
Maar ik moet idd toch toegeven.. Dat 'foute' van die vierkante lichten heeft ook wel weer wat..
Maar ik blijf erbij dat de T1 mooier is
Ja joh.. ghehe..quote:
Ohw.. dan heb ik dat verkeerd begrepen hoe dat zit.. Is de 1 een ouder model of.. ?!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij hadden een watergekoelde T3 met gewoon ronde lichten.
och johquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja joh.. ghehe..
Nog niet besproken ofzo?!![]()
Het is trouwens de T5 Microbus..
Thijs. jij bent de man.. Mooie topickickquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:02 schreef thijs100 het volgende:
Best stoer busje he Thomasje![]()
Volgens mij waren die vierkante lichten een vorm van tuning. In die tijd kon je gewoon andere grilles kopen met vierkante lampjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ohw.. dan heb ik dat verkeerd begrepen hoe dat zit.. Is de 1 een ouder model of.. ?!![]()
Nee, is gewoon een bepaalde versie..quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens mij waren die vierkante lichten een vorm van tuning. In die tijd kon je gewoon andere grilles kopen met vierkante lampjes.
Ja kan.. Maar je kan er ook trike motoren inzetten..quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:06 schreef renkie het volgende:
(iets verneukt de layout:P)
Was volgens mij porsche 914 (en 924?) motoren die erin pasten, maar hetzelfde kan met de kever dus dat moet wel te vinden zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |