Ah! Die paint job van de bovenstequote:Op woensdag 15 september 2004 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel VW busjes in Den Haag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
9500 is nog niet eens zo slechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef ivetje het volgende:
owjee, op die site van kieftenklok staan 2 hele toffe!!!
Die eerste zeeblauwe, originele lak enzo en niet eens super duur
En die groen/witte uit californiëAlleen nieuwe moter nodig en er staat geen prijs bij...wel hele toffe kleur!!
idd, en die heb ik niet bij de hand zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
9500 is nog niet eens zo slechtmaar dan moet je nog een motortje hebben, en een handig iemand die hem erin kan leggen
ik kan niet surfenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef kroegtijger het volgende:
die laatste is wel helemaal de ultieme surf-bus....t plankje geeft t ook al aan
daar zou ik wel eens een paar maanden langs de franse en spaanse kust mee willen trekken
dat hoeft ook nietquote:
heel cool...alleen die velgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:50 schreef menesis het volgende:
op vakantie zag ik deze:
[afbeelding]
En ja, hij was in het echt nog veel mooier dan op de foto! Helemaal geweldig opgeknapt naar mijn idee!
quanta costa??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:52 schreef ivetje het volgende:
Die is wel heel tof idd!!
Ik kwam laatst een te koop staande tegen bij de makro...zwart met wit, helemaal opgekanpt ook. Glimmend...maar ja, geen geld en geen rijbewijs he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |