tja...gelukkig hebben ze er daar geen spinners op gezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:56 schreef kroegtijger het volgende:
die is inderdaad heel gaaf geworden...maar weer die velgen heh...
deze is wel heel tof!! alleen beetje prijzigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:07 schreef HPoi het volgende:
http://www.vwclassics.nl
1700 Bus T1 Camper 1967 Rood/Wit ¤ 22.500
Een zeldzame Dormobile- uitvoering. De bus is onlangs geheel gerestaureerd en in de originele kleuren rood met wit herspoten door een carrosserieherstelbedrijf in Belgie. De bus is geheel nieuw gestoffeerd en netjes opgebouwd. Bezichtiging op afspraak.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Een uur dat is zo simpelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
9500 is nog niet eens zo slechtmaar dan moet je nog een motortje hebben, en een handig iemand die hem erin kan leggen
8950 euroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij Luchtgekoeld hebben ze ook nog wel redelijk betaalbare trouwens.
Die moet je er dan zelf in klussen, bij mijn weten zijn die busjes niet standaard met een zitje geleverd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:13 schreef ivetje het volgende:
8950 euro
[afbeelding]
Helaas bankjes achterin...ik heb liever een zitje
Nee, maar je ziet er erg veel te koop staan waar het wel in zit...dan betaal ik liever wat meer, dan het r zelf allemaal inmaken. Ben niet zo'n klusser he...ben een vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die moet je er dan zelf in klussen, bij mijn weten zijn die busjes niet standaard met een zitje geleverd.
Maar dan kun je juist leuk met stofjes en kussentjes en frutseltjes bezig enzo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:17 schreef ivetje het volgende:
Nee, maar je ziet er erg veel te koop staan waar het wel in zit...dan betaal ik liever wat meer, dan het r zelf allemaal inmaken. Ben niet zo'n klusser he...ben een vrouw
Hmm...mja, da's ook weer zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar dan kun je juist leuk met stofjes en kussentjes en frutseltjes bezig enzo!.
Met wat werk idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:20 schreef ivetje het volgende:
mja...een T2 in niet al te goede staat zo te zien...en dit is nog maar de buitenkant
die T3's zijn gewoon lelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:28 schreef HPoi het volgende:
7 busjes bij: (kijk onder Classics!!)
http://www.vwbus.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(LUCHTGEKOELDE T3!!, dus uit de beginjaren van de T3!)
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Vroeger misschien, nu rijden die vaker in Hyundai's en oudere Transits.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:38 schreef Geqxon het volgende:
De T3 is (niet rasistisch bedoeld) een enorme turkenbak
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:38 schreef Geqxon het volgende:
De T3 is (niet rasistisch bedoeld) een enorme turkenbak
Gadver, wat zijn die Duitsers toch slecht in het opdirken van auto's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:43 schreef zijle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuk beter dan die oude troep
[afbeelding]
VW bus met een porsche motor
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:10 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie het kleine niet eert,.....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:10 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie het kleine niet eert,.....
quote:
Dat is de T1quote:Geen idee welke versie het is, maar ze lijken op de T2 is de laatste post hier... In brazilie zie ik ze zovee lrijden, bijna allemaal in het wit... Ze worden hier dus ook nog steeds flink gebruikt als bedrijfswagen... Overigens zie ik ze ook nog regelmatig met een grote V op de voorkant, en in plaats van een schuifdeur, zijn het klapdeurtjes....
zonder v, zijn ze nog steeds nieuw te koop...
http://www.vw.com.br/defa(...)i%2FDefault%2Easp%3F
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |