Ik had gehoord dat je wel wat zandzakken voorin moet gooien omdat de voorkant kan gaan zweven als je boven de 100 Kilometer per uur rijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef -VnCnT- het volgende:
De mijne haalt 120, dat is al veel te hard voor zo'n ding.
Nou bij mij niet dus! Het leek wel godsgruwelijk hard in dat ding... wel een prachtig om de verbaasde looks op mensen hun gezichten te zien als je ze inhaalt met je T1..quote:Op zondag 24 september 2006 14:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat je wel wat zandzakken voorin moet gooien omdat de voorkant kan gaan zweven als je boven de 100 Kilometer per uur rijd.
Heeft een T1 de motor van een Kever??quote:Men zat vast aan de 4cyl. luchtgekoelde 1131cc Boxxer motor met maar 25PK (![]()
)
De modellen in USA tot Januari 1964 hadden een 1200cc motortje.quote:Heeft een T1 de motor van een Kever?? 25PK
Neejoh..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef hjs het volgende:
stelletje luchtgekoelde gekken !!
VnCnT, dit is je bus niet vermoed ik ?
[afbeelding]
Yep, zie ook http://www.wakebus.com/quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die lichtblauw/groene bus is volgens mij van De Grote Beurt.
Leuke foto's heb je daar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef hjs het volgende:
decals kunnen later toegevoegd zijn
Voor de rest heb je gelijk en had ik het al gezien
Overigens zijn die meetings best gezellig hoor, tuurlijk lopen er kwijlers om je bus maar bij de kleinere meetings zijn het mede bus eigenaren (of andere luchtgekoelde).
bv een splits at the lake van van de zomer is toch wel erg mooi om te zien.
foto's: http://www.vwbusclub.nl/VW-EVENEMENTEN/vw-spijltreffen.htm
en ik moet natuurlijk wel ff reclame maken voor mijn foto's gemaakt op wat meetings
klik
[afbeelding]
Bedankt voor je tip! Gelukkig zit ik hier al gebakken... Die ouwe van mij is m'n eigen kever/ vw guru. Weet ieder moertje, boutje etc. uit z'n hoofd te vertellen. Echt onvoorstelbaar!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:35 schreef hjs het volgende:
Moet je eens contact opnemen met Area 51 uit Den Haag voor de BRM's, porsche remmen e.d..
Tenminste dat is zijn nick op diverse fora zoals volksforum, vct2 forum en de keversite
Heb mooi werk van hem gezien op die forums.
Ik gooi gewoon Euro 95 Loodvrij in de T1 hoor... Ik dacht dat alle Kevers na 1968 (als ik me niet vergis) op Loodvrij kunnen rijden. Jij hebt een T2? Die zou ook gewoon op Loodvrij moeten kunnen rijen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:45 schreef hjs het volgende:
die van ons rijdt 1-8 á 1-10, afhankelijk of het veel in de stad of veel op de snelweg is.
Valt wel mee dus. Helaas moet er wel loodhoudende peut in en das ff duurder. (jaja met loodvervanger bedoel ik)
dat klopt niet helemaal orgineel hale die busjes maar 70 tot 90kmh! 1200cc motortjesquote:Op vrijdag 13 februari 2004 23:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Nu betaal je er tussen de 10 en 20 duizend euro voor (voor een busje in zeer goede staat).
Met de orginele motor ga je niet harder dan ongeveer 110/120. Laat staan hoe hard je gaat met al je vakantiespullen erin.
die is alweer aan het roesten van onder! best lelijk gespoten (in de wielkasten zie je verfdampen enz) en alle apparatuur moest die jongen kopen. aangezien hij geen geld had is al het geluid enz na de opnames er weer uit gehaald.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die lichtblauw/groene bus is volgens mij van De Grote Beurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |